Ik heb knakworst en slaquote:Op maandag 5 december 2011 13:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vanavond broodjes knakworst en soep. Simpel eten voor het sporten gaan
Bij mij valt het vies tegen, ik heb alleen maar een zakje chocolademunten gehad. En ik had de kachel aan laten staan dus ze waren gesmolten.quote:Op maandag 5 december 2011 13:36 schreef Patje1987 het volgende:
Hihi ik ben zenuwachtig voor vanavond, ben ik wel lief geweest?
quote:Op maandag 5 december 2011 13:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Bij mij valt het vies tegen, ik heb alleen maar een zakje chocolademunten gehad. En ik had de kachel aan laten staan dus ze waren gesmolten.
Bij mij is er heel wat te shapenquote:Op maandag 5 december 2011 13:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb knakworst en slaOok lekker
Daarna Bodyshapen
Hij nietquote:
Wat ik heb er net 8 uur opzitten hoorquote:
Whehehehe, tssssquote:Op maandag 5 december 2011 14:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat ik heb er net 8 uur opzitten hoor![]()
Meneer heeft vakantie
Werkpaardjes en luxepaardjes.quote:Op maandag 5 december 2011 14:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat ik heb er net 8 uur opzitten hoor![]()
Meneer heeft vakantie
Duidelijk, hallo Hansjequote:
Hoe is het?quote:
We hebben sint overleeft, enne we zijn nu in kerstsferenquote:
De boom staat al?quote:Op maandag 5 december 2011 15:00 schreef Kally het volgende:
[..]
We hebben sint overleeft, enne we zijn nu in kerstsferen
Gaat heel erg goed
Sinds gisterenquote:
Ik weet niet hoeveel lampjes ik in de boom heb.quote:Op maandag 5 december 2011 15:02 schreef charmed_angel het volgende:
Hoeveel lichtjes heeft iedereen in de boom?
Pat 301 las ik
Ik heb er altijd maar 50 geloof ik, maar dat vind ik te weinig
Ik nu 200, maar wil er veel meerquote:Op maandag 5 december 2011 15:02 schreef charmed_angel het volgende:
Hoeveel lichtjes heeft iedereen in de boom?
Pat 301 las ik
Ik heb er altijd maar 50 geloof ik, maar dat vind ik te weinig
Viespeuk.quote:Op maandag 5 december 2011 15:03 schreef Ian_Nick het volgende:
De Kerstboom is alleen wel verkracht.
Door de kat, de piek wees net naar beneequote:
Gij ongelovigequote:
Heb je dan 2 snoeren erin, of gewoon een snoer van 200 lichtjes???quote:
Zorroquote:Op maandag 5 december 2011 15:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Door de kat, de piek wees net naar benee
[..]
Gij ongelovige
quote:Op maandag 5 december 2011 15:05 schreef Kally het volgende:
[..]
1 van 150, en 1 van 50, MAAR IK WIL LICHT, LICHT ZEG IK JEquote:Op maandag 5 december 2011 15:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb je dan 2 snoeren erin, of gewoon een snoer van 200 lichtjes???
Ik ga van de week even nieuwe kopen denk ik
Nee eigenlijk ben ik gewoon heel luiquote:Op maandag 5 december 2011 15:05 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
Gij ongelovige
Ja ik denk die jaquote:
Jij loopt alleen maar langs reclameborden over aidsquote:Op maandag 5 december 2011 15:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk ben ik gewoon heel lui
quote:Op maandag 5 december 2011 15:07 schreef Kally het volgende:
[..]
1 van 150, en 1 van 50, MAAR IK WIL LICHT, LICHT ZEG IK JE
Ik hou me dit jaar wel in, heb al zoveel gekochtquote:Op maandag 5 december 2011 15:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Dus je gaat er nog meer bij kopen???
tolletjesquote:Op maandag 5 december 2011 15:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik hou me dit jaar wel in, heb al zoveel gekocht
Maar volgend jaar
Trouwens ik heb een godsvermogen uitgegeven met de kado's voor de sint en J krijgt op school net tolletjes en daar speelt hij al de hele middag mee zegt Ian
Jaquote:
Jij bent toch al een zonnestraaltje?quote:Op maandag 5 december 2011 15:07 schreef Kally het volgende:
[..]
1 van 150, en 1 van 50, MAAR IK WIL LICHT, LICHT ZEG IK JE
quote:Op maandag 5 december 2011 15:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik hou me dit jaar wel in, heb al zoveel gekocht
Maar volgend jaar
Trouwens ik heb een godsvermogen uitgegeven met de kado's voor de sint en J krijgt op school net tolletjes en daar speelt hij al de hele middag mee zegt Ian
quote:
Somsquote:
quote:
Ogen open doenquote:
In de tram in Antwerpen: Knop neerdrukken.quote:Op maandag 5 december 2011 15:14 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet steeds lachen om die belgen
afdrukken
Dat is toch grappigquote:Op maandag 5 december 2011 15:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
In de tram in Antwerpen: Knop neerdrukken.
Ik heb heel niks gedaan, ik keek toequote:Op maandag 5 december 2011 15:22 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind lampjes altijd het kutste werk van een kerstboom
Maar ik vind wel dat er veel lampjes in moeten.
En pleuren jullie de lampjes er zo in, of zetten jullie ze net als ik allemaal netjes vast
Dat si het betere werk.quote:Op maandag 5 december 2011 15:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb heel niks gedaan, ik keek toe
Maar ze zitten los, deed ik de laatste jaren ook, vind het echt een kutkarweiquote:Op maandag 5 december 2011 15:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat si het betere werk.
Als ik het Rob laat doen, dan zitten er helemaal geen lichtjes in
Ik ga die tactiek ook maar eens uitproberen.quote:Op maandag 5 december 2011 15:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb heel niks gedaan, ik keek toe
Ik zette ze wel altijd vast.quote:Op maandag 5 december 2011 15:22 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind lampjes altijd het kutste werk van een kerstboom
Maar ik vind wel dat er veel lampjes in moeten.
En pleuren jullie de lampjes er zo in, of zetten jullie ze net als ik allemaal netjes vast
ergens wel logisch met 200 lampjesquote:Op maandag 5 december 2011 15:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar ze zitten los, deed ik de laatste jaren ook, vind het echt een kutkarwei
hoeveel?quote:
Geen idee, 60? 70?quote:Op maandag 5 december 2011 15:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ergens wel logisch met 200 lampjes
[..]
hoeveel?
ik zie nog geen fotoquote:
Ik vind het ook wel mooier jaquote:Op maandag 5 december 2011 15:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik zet alle 501 lampjes altijd vast.. pokkewerk, maar wel erg
quote:Op maandag 5 december 2011 15:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Geen idee, 60? 70?
Geen 501 in ieder geval.
Ja, maar wij hebben echt een huge motherfocking boomquote:Op maandag 5 december 2011 15:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Geen idee, 60? 70?
Geen 501 in ieder geval.
quote:Op maandag 5 december 2011 15:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, maar wij hebben echt een huge motherfocking boom![]()
en aan 1 string lampjes zitten 101 ipv 100 lampjes
ik ben steeds aan het refreshenquote:Op maandag 5 december 2011 15:39 schreef Kally het volgende:
Bij mij staat die foto er al 10 minuten
Ik heb een boom van 2.10 en hij is aardig breed ook
Hij is van J met zijn coole piet shirt aanquote:Op maandag 5 december 2011 15:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben steeds aan het refreshen
Ik snap er de ballen vanquote:
Nee ik zie het ff aanpassenquote:Op maandag 5 december 2011 15:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jouw album gezinnetje is niet openbaar denk ik
Draakjequote:Op maandag 5 december 2011 15:52 schreef charmed_angel het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa zichtbaar! Hij is leuk! Dat haar
Ik vind jou ook leukquote:
Moet wel, ik was verwend met Sintje enzulks dus als ik nu een jaar lief ben word ik weer verwendquote:
Rauw vlees combindeert goed met chocolade.quote:Op maandag 5 december 2011 15:57 schreef Kally het volgende:
Ik zit trouwens nokkie vol, op de zaak boterletter, chocola, broodje tartaar , lekkere combi trouwens
Zo zijn ze 1 x per jaar, lief tegen elkaarquote:
HAHHAHAAHAH!quote:Op maandag 5 december 2011 16:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Zo zijn ze 1 x per jaar, lief tegen elkaar
Yepquote:Op maandag 5 december 2011 16:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Kun je op dit moment dm's lezen Kall?
quote:
quote:Op maandag 5 december 2011 16:05 schreef Kally het volgende:
Oke oudste mama mag de verwarming aan. Ik ja hoor en vervolgens zitten ze bij Ian in de slaapkamer naar Skyrim te kijken
Dat zijn wel draken he, die erin zittenquote:
Jij en je lover stellen me dezelfde vragenquote:
Owquote:Op maandag 5 december 2011 16:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij en je lover stellen me dezelfde vragen
Moet eventjes een dinges halen zodat-ie opgepompt kan worden. Die band. Is een ander ventiel of zoquote:
Ah!quote:Op maandag 5 december 2011 16:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moet eventjes een dinges halen zodat-ie opgepompt kan worden. Die band. Is een ander ventiel of zo
Ik speelde nooit Zelda eigenlijk. maar je hebt nog niet gespeeld?quote:Op maandag 5 december 2011 16:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat zijn wel draken he, die erin zitten
Ik moet echt aan Zelda gaan beginnen, zit ik met mijn gouden controller
Ik heb gewoon te weinig tijd, maar komt wel goedquote:Op maandag 5 december 2011 16:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik speelde nooit Zelda eigenlijk. maar je hebt nog niet gespeeld?
Ik ga vanavond MW3 spelen denk ik
ik wil ook wel weer weekendquote:Op maandag 5 december 2011 19:19 schreef iBenny het volgende:
Hola!
Ik ben toe aan weekend.
En het is druk hierzo thuis
quote:Op maandag 5 december 2011 21:10 schreef iBenny het volgende:
een college van vandaag werd een college voor de helft besteed aan Phineas en Ferb. Ik kijk er opeens op een andere manier naar.
WAAR IS DAT FEESTJUH?quote:Op maandag 5 december 2011 21:05 schreef Crazy-M het volgende:
Hea, ik hoorde dat er hier een fuif is en ik dacht ik kom is ff spieken
WAAR ????quote:
CAquote:
Baaaasquote:Op maandag 5 december 2011 21:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb op mijn rooster staan dat ik donderdag een themamiddag heb van een vak.. maar het is nog niet zeker of die door gaat.. maar als die doorgaat komt de rijdende rechter
Holaquote:
Nu heb ik zin in een feestjequote:
ik komend weekend alweer feestjesquote:Op maandag 5 december 2011 21:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hola
[..]
Nu heb ik zin in een feestje
Maar moet wachten tot volgende week
StappenFoute Party
Das wel tofquote:Op maandag 5 december 2011 21:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb op mijn rooster staan dat ik donderdag een themamiddag heb van een vak.. maar het is nog niet zeker of die door gaat.. maar als die doorgaat komt de rijdende rechter
Ik heb de afgelopen 3 weken teveel feestje gehadquote:Op maandag 5 december 2011 21:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik komend weekend alweer feestjes
afgelopen weekend ook al weer 1
mja, hier weer carnavalsseizoen begonnen, dus elk weekend zowat feestquote:Op maandag 5 december 2011 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 3 weken teveel feestje gehad
2 Keer stappen Amsterdamen 1 keer thuisfeestje
Heerlijkquote:Op maandag 5 december 2011 21:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja, hier weer carnavalsseizoen begonnen, dus elk weekend zowat feest
en mensen maar zeggen dat drank slecht isquote:Op maandag 5 december 2011 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heerlijk
Ik kan er eigenlijk geen genoeg van krijgen.... je drinkt liters bier, danst 6 uur achter elkaar en je valt 2 kilo af
Nu weet ik waarom ik vroeger zo slank bleef en alles kon eten
Ja inderdaadquote:Op maandag 5 december 2011 21:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en mensen maar zeggen dat drank slecht is
Als je flink beweegt, scheelt dat ook nog in kater
Welterustenquote:Op maandag 5 december 2011 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
Maar ik ga richting bedVanmorgen om 6 uur wakker omdat ik Rob naar zijn werk moest brengen. En morgen wil ik er fris uitzien voor mijn gesprekken
Welterusten
Hij is te vaak gemaakt die grap.quote:Op maandag 5 december 2011 22:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Deze is zo tragisch maar ik moest toch gnuiven
Zeg maar gewoon hoi okee?quote:
Ik pas er niet in.quote:Op maandag 5 december 2011 22:18 schreef Lutte het volgende:
Nog eisen stellen ook..
Als we snel zijn kan ie nog in de zak
Ik heb zware botten!quote:
Laat je beker dan vallen!quote:
Een soort Tena Lady-bekerquote:
Ik kan lavendel aanraden.quote:
Dat deed Laura al.quote:
Beste opmerking van 22:45. Geheel eens, qft, etcquote:
Dank je.quote:Op maandag 5 december 2011 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beste opmerking van 22:45. Geheel eens, qft, etc
quote:
KUTNUMMER.quote:
NIETUS!quote:Op maandag 5 december 2011 22:52 schreef Pheno het volgende:
JIJ VINDT HET ALLEEN MAAR LEUK OMDAT EEN JONG DING HET ZINGT
Ook van 23/12 t/m 8/1 vakantie?quote:Op maandag 5 december 2011 22:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Wie wil een dagje afspreken in de kerstvakantie?
It has been done.quote:
Ja, gewoon GA gebruiken, en met Apple maak je snel screenshots die direct te uploaden zijnquote:
Aha...quote:Op maandag 5 december 2011 22:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, gewoon GA gebruiken, en met Apple maak je snel screenshots die direct te uploaden zijn
Er zou een liveview moeten zijn, maar die optie zie ik nog nietquote:
Home en dan aan de zijkant "Realtime (beta)"quote:Op maandag 5 december 2011 23:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zou een liveview moeten zijn, maar die optie zie ik nog niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....en dan doe je een opleiding waarbij vormgeving een van de belangrijkste rollen speelt.
Dit is toch om te janken![]()
![]()
Met jou altijd, Patriquequote:Op maandag 5 december 2011 23:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Wil je een spannende date dan, in de kerstvakantie, benny?
quote:Op maandag 5 december 2011 23:24 schreef iBenny het volgende:
Oh. My. God.
Die flapdrol van de vorige keer(met dat scenario) moest voor vanavond 8 uur een 3 belangrijke schermen uit ons spel(in diezelfde style) visualiseren.
Klinkt niet heel moeilijk toch?
Dit is wat hij nu... 3 en een half uur te laat... inlevert voor het verslag:Ehh.. een bestaand plaatje waar 4 minimalistische lilikke dingen zijn ingeplakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....en dan doe je een opleiding waarbij vormgeving een van de belangrijkste rollen speelt.
![]()
quote:Op maandag 5 december 2011 23:24 schreef iBenny het volgende:
Oh. My. God.
Die flapdrol van de vorige keer(met dat scenario) moest voor vanavond 8 uur een 3 belangrijke schermen uit ons spel(in diezelfde style) visualiseren.
Klinkt niet heel moeilijk toch?
Dit is wat hij nu... 3 en een half uur te laat... inlevert voor het verslag:jezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....en dan doe je een opleiding waarbij vormgeving een van de belangrijkste rollen speelt.
🐙
Yup. En vergeet de filter over het plaatje nietquote:Op maandag 5 december 2011 23:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ehh.. een bestaand plaatje waar 4 minimalistische lilikke dingen zijn ingeplakt?
Is goed.. Sterkte ermee!!quote:Op maandag 5 december 2011 23:36 schreef iBenny het volgende:
We hebben het er nog wel over Pat..
Ik ga nu eerst ff pitten. De wekker gaat om 6 uur en zo te zien moet ik nog ff gaan zeuren/wat in elkaar gaan flansen
Ik kan niet voor Ian spreken, maar bij mij gaat het zo zo. Overmorgen uitslag.quote:
waarvanquote:Op dinsdag 6 december 2011 07:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan niet voor Ian spreken, maar bij mij gaat het zo zo. Overmorgen uitslag.
Een viertal rontgenfoto'squote:
Ik heb geen idee. Als ze niets vinden wordt het de neuroloog de hand schudden.quote:Op dinsdag 6 december 2011 07:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
hmmm. Nja, hopen dat het mee zal vallen...?
Hoiquote:
Ik miste dat deo stukje even. Dat leest best raarquote:Op dinsdag 6 december 2011 08:24 schreef PatriQue89 het volgende:
In alle dolheid spoot ik even wat deo op mn gezicht, in plaats van onder m'n oksel
quote:Op dinsdag 6 december 2011 08:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik miste dat deo stukje even. Dat leest best raar
hier is gisteren ook genoeg gevallen, het was best glibberig hier en daarquote:Op dinsdag 6 december 2011 09:12 schreef PatriQue89 het volgende:
De sneeuw was geen sneeuw, maar hagel![]()
Mjah, hier ook.. sommige stukjes gelopen ipv fietsen!quote:Op dinsdag 6 december 2011 09:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hier is gisteren ook genoeg gevallen, het was best glibberig hier en daar
quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 09:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Prutserquote:Op dinsdag 6 december 2011 09:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Dat bedoel ik niet eensquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:05 schreef Bos81 het volgende:
Even gegoogled het is inderdaad wel sopmateriaal voor pubermeisjes ja
Dacht ik al hoorquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet eens
Ik vind zijn liedjes gewoon leuk.. Ja het kan!
Nu al?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Omfg beste verjaardagskaart evah van Fann.
"Zanger"quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:41 schreef Lutte het volgende:
Pat! Ken jij Pieter van de Zweep?Is een zanger uit Delfzijl en ik vind hem wel leuk geloof ik
Hij heeft z'n eigen discotheek.. naja... gefinancieerd met z'n papa's centjesquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou een slaapplaats als ie optreedt in de plaatselijke kroeg
Wacht jij maar even donderdag af danquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Omfg beste verjaardagskaart evah van Fann.
Ik heb morgen heul geen tijd voor kaartje schrijvenquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Wacht jij maar even donderdag af dan
ahaaaaaquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:02 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo, waren een uur eerder vrij, zit al in de trein, whoehoe!
Ik ben nu bezigquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb morgen heul geen tijd voor kaartje schrijven
ik wel!quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
niet een lichtnet hequote:Op dinsdag 6 december 2011 17:39 schreef charmed_angel het volgende:
Zo naar intratuin
Lichtjes kopen voor kerstboom!
quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Voor het raamquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
niet een lichtnet he
Vrienden van mij dachten snel lichtjes te kopen, kochten ze een net
Lekkerquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Morgen 2 uurtjes les
Donderdag vrij
Vrijdag 2 uurtjes les
WEEKEEENDD
quote:
Gewoon nog meer kerstversiering ophangenquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja... ik ga me nog eens vervelen met zoveel vrije tijd!
HAhahahaaha, ja..quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Gewoon nog meer kerstversiering ophangen
JEEETJE jij verteld mij ook nooit ietsquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
HAhahahaaha, ja..
Nee.. nu even bezig met presentatie van morgen en huiswerk van vrijdag.. Morgen om 13.30 thuis, dan verder met de kerstversieringen, donderdag overdag bezig met school voor volgende week alvast, 's avonds naar de bioscoop met Doortje. en bij haar slapen, vrijdag dus even naar school, dan naar huis, een vriendin d'r haar doen, want een bruiloft smiddagsen dan weekend..
quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
JEEETJE jij verteld mij ook nooit iets
OKEE!quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:42 schreef Renesite het volgende:
Ik vind het goed hoor Patrick!
Ik ga nu thee halen!
quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:43 schreef Kally het volgende:
Faal bedrijf ook waar ik werk, gaan ze een digitale loonstrook doen, heb ik alleen nog geen inlognaam en wachtwoord, mail is al september, kutkneuzen
den idd daar nu komt te hangenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |