quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:26 schreef Kermit. het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uh ik zie het niet? ...quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:26 schreef Kermit. het volgende:
[ afbeelding ]
Best leukquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:09 schreef delano.888 het volgende:
Heb pijn in me wangen van het lachen, ze zijn echt geniaal, vandaar dat ik ze allemaal post
Ik zat ook wel te denken van tja dat kan je eigenlijk niet maken bij fietsers, maarja t blijft grappigquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:52 schreef Mirel het volgende:
[..]
Best leukGeweldig bij ep 5 als die fietser omvalt, kijkt 'ie even duidelijk naar de camera met de bedoeling 'oh nee dit is fout gegaan'.
waarom moest ik lachenquote:
Is al een paar topic's geleden voorbij gekomen.quote:
Ik snap em ook nietquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Uh ik zie het niet? ...
Tja ze heeft iets in d'r bek, maar wat dan? ...
Papa is vast trotsquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:26 schreef Kermit. het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, Jamai, Gerard Joling etc. Derhalve niet geklikt.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:10 schreef Superthomas het volgende:
Ooit een homo horen zingen?
http://futret.bandcamp.com/track/big-biscotti-bucks-ft-renard
Al bij het eerste plaatje wist ik al hoever het zou gaanquote:
Eerste comment: Breaking news, Vegeta has landed.quote:
Die is echt geweldigquote:
Edit: nevermindquote:Op woensdag 7 december 2011 09:26 schreef Catch22- het volgende:
Je kan niet hotlinken vanaf skoften.
Omdat de besturing echt fucking lastig isquote:Op woensdag 7 december 2011 09:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom springen die andere 2 er af?
Ja zo iets ja. Het is omgekeerd.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:24 schreef picodealion het volgende:
Eerste paar keer dat ik 't speelde flikkerde ik er ook af geloof ik. Je moet volgens mij sturen in de richting dat je mannetje moet lopen, waardoor de bal de andere kant op gaat. Ofzo.
Jaren geleden dat ik Mario Partyheb gespeeld.
Stiekem was het best leuk. Behalve die spellen waarbij je je pookje aan gort hielp.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:26 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ja zo iets ja. Het is omgekeerd.
En het is ook jaren geleden dat ik mario party gespeeld heb, maar het was wel een leuk spel
yes het is weer zo verquote:
Is van deze reclame:quote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 14:57 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Is van deze reclame:
En maakt gebruik van animatronic technieken. Die muis is niet CGI-geanimeerd, het is echt een klein robotje. Hoe cool is dat
Een teken dat reclames wél leuk/goed/grappig kunnen zijn. Toen die langs kwam op tv was het een van de weinige keren dat ik het niet erg vond om reclame te kijken.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:57 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Is van deze reclame:
En maakt gebruik van animatronic technieken. Die muis is niet CGI-geanimeerd, het is echt een klein robotje. Hoe cool is dat
Renard heeft betere nummers gemaakt.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:10 schreef Superthomas het volgende:
Ooit een homo horen zingen?
http://futret.bandcamp.com/track/big-biscotti-bucks-ft-renard
Z'n ballen heeft ie welquote:
Wat betekent dat nou weer?quote:A girl is warming up with your max
eens.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:23 schreef Yoda87 het volgende:
[..]
Renard heeft betere nummers gemaakt.
En uit Austin Powers 1.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:39 schreef Elvi het volgende:
Die grap ken ik nog uit de Donald Duck van 20 jaar geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |