Dan had je dat ene woord over z'n spelling er wel uit kunnen editten. M'n vraag was niks mis mee. Nogmaals: niet mijn schuld dat er ineens een groep uit ONZ kwam binnenwandelen en het leuk vond om mijn reactie te verkloten, of wel?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:31 schreef Five_Horizons het volgende:
Nee, maar hij was de aanleiding én dat spelfoutengeneuzel in je fipo helpt verder niet mee.
Nee, maar het is gebeurd. Zie niet in waarom er zo'n drama wordt gemaakt, eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan had je dat ene woord over z'n spelling er wel uit kunnen editten. M'n vraag was niks mis mee. Nogmaals: niet mijn schuld dat er ineens een groep uit ONZ kwam binnenwandelen en het leuk vond om mijn reactie te verkloten, of wel?
Neuh, daar wordt te weinig betaaldquote:
Ik maak er geen drama van, vraag me gewoon af waarom er zo rigoreus gedelete wordt. En vond de reden erachter onzin.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:36 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nee, maar het is gebeurd. Zie niet in waarom er zo'n drama wordt gemaakt, eigenlijk.(kan het ook niet herstellen)
Rigoureus gedeletet.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik maak er geen drama van, vraag me gewoon af waarom er zo rigoreus gedelete wordt. En vond de reden erachter onzin.
Ik had gehoopt dat Five_Horizons er wat over zou zeggenquote:
Niks meerquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:14 schreef Five_Horizons het volgende:
Wat moet ik er nog meer over zeggen, eigenlijk?
Of naar CULquote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:16 schreef Mark het volgende:
Voedsel en geld met foto's kan wel naar ONZ
Mag de TT aangepast worden? Het gaat immers niet specifiek om Marokkanen. TS is zelf ook tot dat inzicht gekomen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Gaat om alle nationaliteiten
In Nederland wonen = alleen mogelijk met 1 nationaliteit
Nederland zijn = Alleen als je geen andere nationaliteit hebt
mee eens, is ook mijn mening.quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:28 schreef Mark het volgende:
Initiatief om Wibi Soerjadi uit financiële probleem te helpen kan naar ONZ
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |