dus op basis van een telefoontje is het meteen helemaal niets? Je zult ze eerst de kans moeten geven het op te lossen voordat je begint te zeuren.quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:58 schreef thunderdome1996 het volgende:
Wie heeft er nog meer slechte ervaring met klantenservice/ garantie van BCC?
Wij hebben 10 maanden geleden een nieuwe wasmachine bij hen gekocht.
Het rubber/ manchet is er schijnbaar uitgekomen.... De veer is tijdens het wassen losgekomen.
Hier kwamen we achter nadat we een flinke plas water op de vloer lag... toen ik de was uit de machine wilde halen.
Vanmorgen de klantenservice gebeld...
We draaien nooit (te) volle wassen (werd meteen beweerd toen we belde...)
Nu werd er verteld, dat we pas aankomende dinsdag weer kunnen bellen.
En dan moet nog bepaald worden of er überhaupt iets aan gedaan wordt.
Gaat dit vaker zo wazig?
Het nummer was bedoeld voor dit soort klachten en vervolgens zegt de mevrouw dat ze er niks aan kan doen en dat we dinsdag maar terug moeten bellen.
Niet per definitie. Klanten denken doorgaans dat alle schade aan een artikel klakkeloos onder de garantie valt. Als het defect door gebruikersschade is ontstaan gaat die vlieger echter niet op.quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:06 schreef Tumble het volgende:
wasmachine's hebben gewoon standaard 2 jaar garantie dus die machine gaat gewoon gerepareerd worden
wat betreft je ongeduld heel veel zaken zijn met de paasdagen dicht. ik heb sinds vannacht last van eem daklekkage nou dinsdag ben ik aan de beurt. gun die mensen ook hun vrije paasdagen
even uit nieuwsgierigheid wat voor merk machine heb je gekocht? italiaanse rommel of duitse degelijkheid?
Beetje kort door de bocht, ze moeten helemaal niets.quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:44 schreef TJV het volgende:
Niet bellen, mailen of wat dan ook. Zelf naar die winkel gaan, het liefst als het druk is, als het nodig is een beetje moeilijk doen. Ze moeten je garantie geven dus ze hebben niets te willen.
Als je er zo heen gaat weet je zeker dat je zelf weer overal achteraan moet, ga daar heen, houd je poot stijf en zij regelen het voor je. BCC is geen winkel met een slechte klantenservice, wel een met lui personeel. Als je een beetje aandringt regelen zij het voor je, ze hebben geen zin in een klant die een half uur lang blijft zeuren.quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:49 schreef klipper het volgende:
[..]
Beetje kort door de bocht, ze moeten helemaal niets.
De eerste 6 maanden ligt de bewijslast bij de winkel daarna eventueel bij de gebruiker.
Dat er vaak niet moeilijk gedaan wordt gedurende de standaard garantieperiode die door fabrikant of winkel gegeven wordt doet daar verder niets aan af.
Garantie wordt dan ook niet gegeven op verkeerd gebruik.
Bij normaal gebruik, uiteraard. Maar TS moet nu gaan aantonen dat de schade bij normaal gebruik ontstaan is.quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:52 schreef Inlognaam het volgende:
Maar van een wasmachine mag je gerust verwachten dat ie wel tegen een paar wasjes kan en dat dergelijke defecten niet zomaar optreden.
Paar dagen geduld hebben en opnieuw contact met ze opnemen.
Tja, die vraag kan je het beste aan BCC stellen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:58 schreef Inlognaam het volgende:
En dat kan ie niet. Want hoe wil jij gaan bewijzen dat je er maar een wasje van 2 kg mee deed? Moet je je natte was gaan bewaren en overleggen aan de BCC?
Wij verwachtten, op grond van de OP, dat JIJ zou bellen:quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:37 schreef thunderdome1996 het volgende:
Zoals verwacht heeft BCC vandaag geen contact opgenomen (zouden ze doen anders moesten wij maar weer even bellen a 80 eurocent per minuut).
Inmiddels hebben we de machine al door een erkend bedrijf laten repareren.
We moesten wassen draaien, klaar.
Zal benieuwen of ze ooit zullen bellen, maar dat zal wel niet.
Dus: heb je zelf nog gebeld? Zal wel niet.quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:58 schreef thunderdome1996 het volgende:
Wie heeft er nog meer slechte ervaring met klantenservice/ garantie van BCC?
Wij hebben 10 maanden geleden een nieuwe wasmachine bij hen gekocht.
Het rubber/ manchet is er schijnbaar uitgekomen.... De veer is tijdens het wassen losgekomen.
Hier kwamen we achter nadat we een flinke plas water op de vloer lag... toen ik de was uit de machine wilde halen.
Vanmorgen de klantenservice gebeld...
We draaien nooit (te) volle wassen (werd meteen beweerd toen we belde...)
Nu werd er verteld, dat we pas aankomende dinsdag weer kunnen bellen.
En dan moet nog bepaald worden of er überhaupt iets aan gedaan wordt.
Gaat dit vaker zo wazig?
Het nummer was bedoeld voor dit soort klachten en vervolgens zegt de mevrouw dat ze er niks aan kan doen en dat we dinsdag maar terug moeten bellen.
Het heeft hier ook een paar dagen geduurd voor ze terug konden bellen over een van de zoveel dingen die verkeerd was gegaan bij de bezorging/installatie van mijn apparaten. Laat ik het er maar op houden: een keer, nooit meer.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:37 schreef thunderdome1996 het volgende:
Zoals verwacht heeft BCC vandaag geen contact opgenomen (zouden ze doen anders moesten wij maar weer even bellen a 80 eurocent per minuut).
Inmiddels hebben we de machine al door een erkend bedrijf laten repareren.
We moesten wassen draaien, klaar.
Zal benieuwen of ze ooit zullen bellen, maar dat zal wel niet.
Wat een merkwaardige gang van zaken. Jij kan niet drie dagen wachten om BCC te bellen? Nee, want je moet de was doen. Maar waarom niet even langs de wasserette en gewoon aanspraak maken op de garantie?quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:37 schreef thunderdome1996 het volgende:
Zoals verwacht heeft BCC vandaag geen contact opgenomen (zouden ze doen anders moesten wij maar weer even bellen a 80 eurocent per minuut).
Inmiddels hebben we de machine al door een erkend bedrijf laten repareren.
We moesten wassen draaien, klaar.
Zal benieuwen of ze ooit zullen bellen, maar dat zal wel niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |