Dit is inderdaad hele andere koek. Bevalt me tot dusverre wel, alleen iets meer de aandacht erbij houden. Wat vond je er van (zonder te spoilerenquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:19 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Snow Crash? Dan is dit toch wel heel andere koek. Ik vond het nog steeds een heel sterk boek, maar het was toch beduidend moeilijker dan alles wat ik van Stephenson gelezen heb, inclusief de Baroque Cycle.
Ik had er een beetje gemengde gevoelens bij. Ik vond hem al met al niet zo sterk als zijn andere boeken, maar op punten vond ik hem geniaal. Wat plus- en minpunten vond ik:quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dit is inderdaad hele andere koek. Bevalt me tot dusverre wel, alleen iets meer de aandacht erbij houden. Wat vond je er van (zonder te spoileren) ?
Bril had geen bril nodig om scherp te zien.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Martin Bril heten maar hem niet dragen, pah!
[ afbeelding ]
quote:
Die heb ik ook gekocht en ligt klaar, maar na Tonio wilde ik eerst even iets anders lezen...quote:Op woensdag 25 april 2012 18:24 schreef Lavenderr het volgende:
Logboek van een onbarmhartig jaar - Connie Palmen.
Over de dood van Hans van Mierlo en het eerste jaar daarna.
'Hij is de enige die mijn lichaam tot bedaren kan brengen en hij is dood. Rouw is verliefdheid zonder verlossing. Ik ben panisch zonder hem'.
Vond het een aangrijpend boek. Rauw en eerlijk en soms gęnant.
oh die wil ook nog graag lezen, is hij een beetje makkelijk door te komen?quote:
Nog niet aan begonnen, want ik moest een boek lezen voor mijn studie.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:02 schreef Gehenna het volgende:
[..]
oh die wil ook nog graag lezen, is hij een beetje makkelijk door te komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |