abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105198895

pOIT.JPG
Naam: Poit
Functie: Pater familias van de GAM SC
Omschrijving: Viefje / Bier / Dubstep / Womanizer / Schrik van Goudase bontkraagjes.

movingavatar.gif
Naam:: Rossdale
Functie: Propper
Omschrijving: Spanky bestelen / Niet snurken in zijn slaap / Vrouwen naar de GAM SC lokken / Lievelingetje van FOK!crew

Naam: Koei
Functie: Koningin van de GAM SC
Omschrijving: Jonge woudloper / Verliezen met softball / Inlikken bij FOK!games-crew

PJharvey.jpg
Naam: Pettigrew81
Functie: BBQ-king / Pillendokter
Omschrijving: Koken / Bakken / Braden / Nee niet die De_Kok / aanstekelijk lachje

temp.gif
Naam: Fallen
Functie: Rechterhand van Poit
Omschrijving: Nickname doet het goed bij dames / HIMYM-fail in supermarkten / Zoekt en vindt paden

angel.gif
Naam: Tain
Functie: Linkerhand van Poit
Omschrijving: Avatars met wiebeltietjes / Krakkemikkige knieën / "hardwerkende" ambtenaar

demo2.JPG
Naam: SpankmasterC
Functie: Zanger
Omschrijving: Freddy Mercury / Spiegoloog / Rare voorliefde voor PC hardware / Berijdt skippyballen

ffsnel.jpg
Naam: Misan
Functie: Fashiongoeroe
Omschrijving: Draagt kraagjes en polo's / Voorliefde voor lelijke Nederlandse modellen / Woont in Nebo-city

Mickey.png
Naam: Nebo
Functie: Womanizer in wording
Omschrijving: IKEA-bouwpakket verkoper / Tequila-koning / Vraagt tel.nr. van meisje uit dierenwinkel en belt daarna niet / Doet het met een pakje boter

Meisje_ava2.jpg
Naam: GameBabe
Functie: Sexbeest
Omschrijving: Slaaf van Poit & De_Kok / Maakt games / Eet alleen konijnenvoer

Fok%20usericon.jpg
Naam: Reintji
Functie: Cliniclown
Omschrijving: X-rays / Volle bos haar / Kan appels en peren vergelijken / Terug!

1250262752987.gif
Naam: RitseB
Functie: Carrière-beest
Omschrijving: Jonkie / Heeft zich binnen korte tijd omhooggeneukt tot Manager Games / Heeft (beg/h)eerlijk zusje / Woont bij een AZC

film0.GIF
Naam: Gamer_V
Functie: Iets randoms wat begint met een V
Omschrijving: Kipgezicht / Hoedendrager / Kotsen zonder dat andere mensen het doorhebben / Koopt breezers

rabbit12.jpeg
Naam: badboynova
Functie: Kinderverwek-koning
Omschrijving: Wordt tijdens het gamen afgeleid door half strippende vriendin / Stiekem best een lieverd i.p.v. een badboy

quick.gif
Naam: Nick-GizMo
Functie: Schimmig karakter
Omschrijving: Altijd op de hoogte van de laatste illegale handelingen / Komt niet opdagen op meets

pinguin.jpg
Naam: Pheno
Functie: Reisleider
Omschrijving: Vaker in Japan dan in Nederland / Dumpt zijn vrouw bij zijn ouders om naar een meet te gaan / Pinguïn-fan

Untitled-2.gif
Naam: Frankii
Functie: Muzikant
Omschrijving: Laat meiden soppen met zijn gitaar / Staat ook wel bekend als Drankii / Krullenbol / Plast tegen openbare toiletten ipv er in

ikilluachmed.png
Naam: Solique
Functie: Platennerd
Omschrijving: Houdt van muziek / Verdedigt graag forten / Huppelt van SC naar SC

KDS2.gif
Naam: Kuukske
Functie: Breda promobabe
Omschrijving: Is van Fallen / Adoreert Rossdale / Is gewoon lief

zomfg_schmink.png
Naam: Kn0x
Functie: Topicopener 2e klasse
Omschrijving: houdt van make up, tier en bieten, stiekem spelletjes spelen

1up.png
Naam: SuperFruitig
Functie: Mooie vrouwen naar de slowchat lokken
Omschrijving: Beste paardengame ooit gemaakt, houdt stiekem toch van facebook, heeft de meest sexy baas OOIT

mieoors.jpg
Naam: Lotje-Plusone
Functie: Personal Trainer v/d SC
Omschrijving: Laat mensen gezond doen / Heeft meest sexy vriendje OOIT / Laat datzelfde vriendje geen TV kopen.

untitled.JPG
Naam: Sharana_LV
Functie: Diva van de SC
Omschrijving: Jessica Rabbit, Redhead, LA, M&M's, GirlyNerd

Diehard3%20copy.gif
Naam: Mday
Functie: Boothbabe magnet
Omschrijving: Voorzitter anticursiviteit, pc-gaming ' :') '-fanatic en weet ook zijn eigen cupmaat in te schatten

wc_eend.jpg
Naam: wc-eend
Functie: Verzorger van de SC
Omschrijving: Niet de "wij van" variant. Fan van vechtende (man)wijven in strakke pakjes. Smeekt al jaren om een plekje in de OP.

SPOILER: in memoriam
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"

Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.

Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!

De OP is hier te vinden.... :D

- Kuuks dr kind is van Rossdale
- Sharana en Poit daten zijn keiverloofd.
- Lot en Fruit sexen terwijl ze broer en zus zijn
- Eend en Solique moeten nog uit de kast komen met hun relatie
- Gamebabe dr vent is maanden weg dus die gaat vreemd met Nick-Gizmo, maar Nick-Gizmo is tegen vreemd gaan en dus verleidt Gamebabe Lot want dat valt niet onder vreemdgaan!
- Fallen en Tain zijn de drielingbroers van Poit die wraak gaan nemen op Sharana omdat zij hun afgewezen heeft
- SpankmasterC was begraven maar komt over 2 seizoenen opeens weer terug!
- Koei is de huishoudster van Badboynova maar meneer kan zijn handjes niet van haar afhouden, maar ze weten niet dat Koei ook de moeder van BBN is!
- Mday is miljonair maar weet nog niet dat hij opgelicht gaat worden door de TheeLeutClub
- Pets is de acteur die verwaand is en alleen nog maar blauwe m&ms wilt
- Disjfa ligt al een jaar op de bank te snurken en mag niet wakker worden want dan vergaat de wereld
- Lotje en Sharana zijn zusjes
- BBN is ook nog eens de excuus-allochtoon
- Social Disorder moet opgenomen wegens overdosis borsthoeveelheid thuis
- Pheno komt vanuit Japan terug naar Nederland om vrienden van de soap op te zoeken, MAAR ZIJN VLIEGTUIG STORT NEER! ... Waar zou Pheno zijn? Zijn lichaam is nog niet gevonden!
- AQ heeft een kleine rol in de soap want hij is bezig de hele dag filmpjes te kijken/rukken
- Nebo heeft zijn baan opgezegd omdat hij denkt dat hij kans maakt bij dat meisje wat heel lang met haar tetten in de op heeft gestaan en haar in vegas ten huwelijk gaat vragen
- Gamer_V is de prive detective die ingehuurd is door De_Kok om de vreemdgaan praktijken van GameBabe op papier te zetten

Het officiele GAM SC anthem:

Mascotte van de GAM SC:
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_105198909
@TT: Gisteravond al ontvangen :7

quote:
7s.gif Op maandag 5 december 2011 09:02 schreef Pheno het volgende:
Ik heb een digitaal fotolijstje. Foto van kerstboom erop, klaar :7
Dat vind ik dan weer niets :N
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_105198933
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 09:11 schreef Solique het volgende:
@TT: Gisteravond al ontvangen :7

[..]

Ik ook niet! En ook geen kerstboom met allemaal dezelfde ballen erin, netjes en symmetrisch erin gehangen. Gewoon een boom met alles door elkaar, dat die mooi is van lelijkheid O+
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_105198964
Ik heb 2 dagen kado's ontvangen maar nu is het voorbij ;(
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_105198970
pi_105198993
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 09:11 schreef Solique het volgende:
En dat zal mij roesten :7 Ik heb geen ruimte om dat ding kwijt te kunnen, geen ruimte om het voor de rest van het jaar op te bergen en ik ben niet eens thuis rond die tijd :') Dus ik ga vrij weinig moeite ondernemen om het echter te maken :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_105199022
En misschien wel een huisje als kerstcadeau dit jaar, hoor deze week meer. *)

quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 09:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ik ook niet! En ook geen kerstboom met allemaal dezelfde ballen erin, netjes en symmetrisch erin gehangen. Gewoon een boom met alles door elkaar, dat die mooi is van lelijkheid O+
Ik laat het dit jaar weer aan mijn ouders over :@
pi_105199024
quote:
7s.gif Op maandag 5 december 2011 09:17 schreef Pheno het volgende:

[..]

En dat zal mij roesten :7 Ik heb geen ruimte om dat ding kwijt te kunnen, geen ruimte om het voor de rest van het jaar op te bergen en ik ben niet eens thuis rond die tijd :') Dus ik ga vrij weinig moeite ondernemen om het echter te maken :+
Maar je huisje versieren is toch gezellig.. Dat is 1 van de leukste dingen van deze tijd van het jaar. Of ben ik de enige hier die kerst leuk vind?
  maandag 5 december 2011 @ 09:19:00 #10
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_105199034
Busje dennenboom-geur? :7
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_105199047
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 09:18 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Maar je huisje versieren is toch gezellig.. Dat is 1 van de leukste dingen van deze tijd van het jaar. Of ben ik de enige hier die kerst leuk vind?
Als ik niet thuis ben, voor wie doe ik het dan? De huisspin, de mussen op het dak?
  maandag 5 december 2011 @ 09:19:48 #12
258885 Solique
I Kill You !
pi_105199049
quote:

[..]

Vind het ook altijd wel gezellig (zolang ik onder familie/vrienden ben)
  maandag 5 december 2011 @ 09:20:22 #13
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_105199066
Cadeatjes zaterdag al ontvangen en de verkeerde cadeautjes zondag al omgeruild :P

Vraag je een setje Torx-schroevendraaiers om electronica uit elkaar te kunnen schroeven, komt de Sint met Torx 27 en Torx 35 aanzetten. Mijn DVD-speler is geen koelkast :D
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_105199083
quote:
12s.gif Op maandag 5 december 2011 09:19 schreef Pheno het volgende:

[..]

Als ik niet thuis ben, voor wie doe ik het dan? De huisspin, de mussen op het dak?
Je komt toch af en toe wel thuis? Dan is het toch gezellig..
pi_105199096
Ik heb een röntgenfoto-afspraak gekregen van de sint :')
pi_105199100
En trouwens de mussen en huisspinnen willen ook wel eens een gezellige kerst!!
pi_105199112
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 09:21 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Je komt toch af en toe wel thuis? Dan is het toch gezellig..
Geloof me, bijna niet :) En mijn huis staat al vol met andere meuk, waardoor ik gewoonweg geen ruimte heb om het weer op te bergen ;)
  maandag 5 december 2011 @ 09:24:37 #18
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_105199167
quote:
10s.gif Op maandag 5 december 2011 09:21 schreef Pheno het volgende:
Ik heb een röntgenfoto-afspraak gekregen van de sint :')
Ook leuk! Neem je gewoon je console's mee!
pi_105199183
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 09:24 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ook leuk! Neem je gewoon je console's mee!
Volgens mij moet ik mezelf stilhouden :P Ook wel rot straks mocht de MRI moeten: geen 3ds mee dat ding in. Damn you!!!!
pi_105199625
quote:

[..]

Gezellig.. In je eentje tussen de kerst zooi zitten..
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_105199695
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 09:48 schreef Poit het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Awwwww

Maar ik zet soms wel een kerstboom op als ik alleen ben eigenlijk... Wisselt een beetje per jaar. Maar ik ben tegenwoordig nog geen twee avonden per week thuis dus ik skip de boom ook! Ben wel aan het kijken of ik mn vriend zo ver krijg om er een te nemen of iig de boel een beetje aan te kleden...
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_105199786
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 09:51 schreef koei het volgende:

[..]

Awwwww

Maar ik zet soms wel een kerstboom op als ik alleen ben eigenlijk... Wisselt een beetje per jaar. Maar ik ben tegenwoordig nog geen twee avonden per week thuis dus ik skip de boom ook! Ben wel aan het kijken of ik mn vriend zo ver krijg om er een te nemen of iig de boel een beetje aan te kleden...
Ook al zou ik samen zijn.. van mij hoeft die kerst zooi niet.. Lekker eten met vrienden is wel erg leuk maar de boom, lichtjes, overload aan kaarsjes etc hoeven van mij niet... Om over de muziek nog maar te zwijgen :r
pi_105199868
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 09:55 schreef Poit het volgende:

[..]

Ook al zou ik samen zijn.. van mij hoeft die kerst zooi niet.. Lekker eten met vrienden is wel erg leuk maar de boom, lichtjes, overload aan kaarsjes etc hoeven van mij niet... Om over de muziek nog maar te zwijgen :r
Kerstmuziek O+

En ik vind het eigenlijk altijd wel sfeervol en het ruikt lekker! Zeker als het dan ook nog eens koud is buiten enzo en je dan gezellig binnen zit! En stiekem de kerstkransjes uit de boom eten natuurlijk!

Kerst zelf vind ik dan weer niet zo boeiend eigenlijk... Uitgebreid eten kan ook op een andere dag. Maar dit jaar wordt het mijn eerste ontmoeting met mijn nieuwe schoonvader, schoonzusje en stiefschoonvader dus daar ben ik wel benieuwd naar!
  maandag 5 december 2011 @ 10:02:45 #24
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_105199925
Ik ga morgen wel mijn (kunst-)kerstboompje neer zetten. Niet heel groot, met lampjes er al in. En natuurlijk mooi aankleden.

De muziek verandert echt niet, hooguit de radio aan voor Top2000, maar eigenlijk alleen maar de laatste week. Voor de rest de gebruikelijke Fallen-herrie. :D
pi_105199979
goedemorgennnnnn :W
  maandag 5 december 2011 @ 10:06:09 #26
258885 Solique
I Kill You !
pi_105200004
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 10:02 schreef Fallen het volgende:
Ik ga morgen wel mijn (kunst-)kerstboompje neer zetten. Niet heel groot, met lampjes er al in. En natuurlijk mooi aankleden.

De muziek verandert echt niet, hooguit de radio aan voor Top2000, maar eigenlijk alleen maar de laatste week. Voor de rest de gebruikelijke Fallen-herrie. :D
Ik ga deze week ook mijn kunstboom maar weer eens neerzetten. O+
eerst de bende eens opruimen :@

quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 10:04 schreef Sharana_LV het volgende:
goedemorgennnnnn :W
Shar :W :*
pi_105200010
Kerstboom O+
pi_105200015
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 09:59 schreef koei het volgende:

[..]

Kerstmuziek O+

En ik vind het eigenlijk altijd wel sfeervol en het ruikt lekker! Zeker als het dan ook nog eens koud is buiten enzo en je dan gezellig binnen zit! En stiekem de kerstkransjes uit de boom eten natuurlijk!

Kerst zelf vind ik dan weer niet zo boeiend eigenlijk... Uitgebreid eten kan ook op een andere dag. Maar dit jaar wordt het mijn eerste ontmoeting met mijn nieuwe schoonvader, schoonzusje en stiefschoonvader dus daar ben ik wel benieuwd naar!
Neuh, doet me niet zoveel.. Wat dat betreft ben ik best een hork denk ik..

Ik heb afgelopen kerst denk de ergste kater ooit gehad van kerstavond.. 2 dagen moeten braken :')

En ik had nog wel een epic kerstmaal geregeld met eendenborstfilet, risotte en coquilles.. ;(
pi_105200078
Shiiiiit heeft poit alweer een excuus om mij te dumpen ;( ik heb een kerstboom van 2 meter hoog staan :@ woensdag de lichtjes en kerstmeuk erin :9
  maandag 5 december 2011 @ 10:08:48 #30
258885 Solique
I Kill You !
pi_105200079
Zie het wel wat ik deze kerst ga doen, eerste kerstdag sowieso met familie uitgebreid bunkeren. :9

quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 10:08 schreef Sharana_LV het volgende:
Shiiiiit heeft poit alweer een excuus om mij te dumpen ;( ik heb een kerstboom van 2 meter hoog staan :@ woensdag de lichtjes en kerstmeuk erin :9
O+
Pics als alles versiert is :P
pi_105200106
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 10:08 schreef Solique het volgende:
Zie het wel wat ik deze kerst ga doen, eerste kerstdag sowieso met familie uitgebreid bunkeren. :9

[..]

O+
Pics als alles versiert is :P
Ik zal je er wel een whatsappen :D
  maandag 5 december 2011 @ 10:10:06 #32
258885 Solique
I Kill You !
pi_105200112
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 10:09 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Ik zal je er wel een whatsappen :D
ok :D
pi_105200146
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 10:10 schreef Solique het volgende:

[..]

ok :D
en vertel eens wat meer over jouw misschien-huisje dan!
  maandag 5 december 2011 @ 10:13:49 #34
258885 Solique
I Kill You !
pi_105200206
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 10:11 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

en vertel eens wat meer over jouw misschien-huisje dan!
Mijzelf opnieuw ingeschreven en kreeg gelijk al wat koophuizen aangeboden.
Liever wil ik wat huren, mocht ik een leuke dame tegen komen dat ik niet er weer van af moet zien te komen.
Wachttijd voor huren momenteel is 8 a 10 jaar. :|W
Koop is nu wel extra aantrekkelijk omdat er veel kortingen worden gegeven.

Zit dus in twijfel maar heb al wat leuke mogelijkheden liggen. :7
pi_105200233
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 10:08 schreef Sharana_LV het volgende:
Waarom zou ik jou nou weer willen dumpen lieverd.. Als jij graag met mij onder de kerstboom wil zitten maar ik natuurlijk een uitzondering O+
pi_105200244
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 10:13 schreef Solique het volgende:

[..]

Mijzelf opnieuw ingeschreven en kreeg gelijk al wat koophuizen aangeboden.
Liever wil ik wat huren, mocht ik een leuke dame tegen komen dat ik niet er weer van af moet zien te komen.
Wachttijd voor huren momenteel is 8 a 10 jaar. :|W
Koop is nu wel extra aantrekkelijk omdat er veel kortingen worden gegeven.

Zit dus in twijfel maar heb al wat leuke mogelijkheden liggen. :7
Welnee kopen! Als je een leuke dame tegenkomt woon je toch niet in een maand samen, en anders kan ze altijd bij jou komen zodat als het ooit uit gaat je haar eruit kan trappen en jij nog goed zit :7
pi_105200278
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 10:14 schreef Poit het volgende:

[..]

Waarom zou ik jou nou weer willen dumpen lieverd.. Als jij graag met mij onder de kerstboom wil zitten maar ik natuurlijk een uitzondering O+
Jippie!
  maandag 5 december 2011 @ 10:17:47 #38
258885 Solique
I Kill You !
pi_105200322
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 10:15 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Welnee kopen! Als je een leuke dame tegenkomt woon je toch niet in een maand samen, en anders kan ze altijd bij jou komen zodat als het ooit uit gaat je haar eruit kan trappen en jij nog goed zit :7
Zo snel ga ik er ook niet van uit, maar je komt niet snel van een woning af de laatste jaren.
En heb nogal wat extra eisen omdat ik weet hoe erg het in mijn woonplaats gesteld kan zijn in sommige wijken :')

Daarom dat ik toch over kopen zit na te denken, vooral vanwege de hoge kortingen die worden gegeven. :9
pi_105200332
Ik wil ook een WA van je boom :P
pi_105200348
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 10:18 schreef wc-eend het volgende:
Ik wil ook een WA van je boom :P
woensdag! *O*
  maandag 5 december 2011 @ 10:23:24 #41
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_105200474
Zonder zo'n gezichtsvervormer is het nog briljanter _O-

http://www.dumpert.nl/med(...)2f/dubstephoofd.html
pi_105200519
8 a 10 jaar wachten op een huurwoning? Naar wat voor paleisje zoek je dan Solique? Zelfs in Utrecht is de wachttijd korter!

Sowieso kom je niet eens meer in aanmerking voor sociale woningbouw ga ik vanuit aangezien je een baan hebt en die grenzen tegenwoordig belachelijk laag liggen. Voor particuliere huurwoningen is het een kwestie van goed zoeken en geluk hebben. SD had in Den Haag/Voorburg binnen een maand ofzo een erg grote woning in een prima wijk voor een goede prijs. En dat was nadat hij al wat huizen na een bezichtinging had afgewezen.

Maar goed, ik zou ook niet wachten met kopen. Je weet nooit wat de toekomst brengt en anders kan je daar op blijven wachten... Plus wat Shar zegt. Als jij een huis koopt dan is het jouw huis en kun je na een break up haar er zo uitschoppen! Je moet alleen zorgen dat je huis ruim genoeg is voor twee personen, dan zit je daar de komende tig jaar nog wel goed, zelfs als je vriendin een eigen koopwoning heeft.
pi_105200520
Zo iedereen is omgekleed, tijd om te kijken of er leuke werkneemsters mijn staf willen vasthouden...
pi_105200558
Mooooh buikpijn ;(

Lang geleden dat ik echt buikpijn had,

Zuuu ;(
pi_105200624
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 10:25 schreef koei het volgende:
8 a 10 jaar wachten op een huurwoning? Naar wat voor paleisje zoek je dan Solique? Zelfs in Utrecht is de wachttijd korter!

Sowieso kom je niet eens meer in aanmerking voor sociale woningbouw ga ik vanuit aangezien je een baan hebt en die grenzen tegenwoordig belachelijk laag liggen. Voor particuliere huurwoningen is het een kwestie van goed zoeken en geluk hebben. SD had in Den Haag/Voorburg binnen een maand ofzo een erg grote woning in een prima wijk voor een goede prijs. En dat was nadat hij al wat huizen na een bezichtinging had afgewezen.

Maar goed, ik zou ook niet wachten met kopen. Je weet nooit wat de toekomst brengt en anders kan je daar op blijven wachten... Plus wat Shar zegt. Als jij een huis koopt dan is het jouw huis en kun je na een break up haar er zo uitschoppen! Je moet alleen zorgen dat je huis ruim genoeg is voor twee personen, dan zit je daar de komende tig jaar nog wel goed, zelfs als je vriendin een eigen koopwoning heeft.
amsterdam staat nu op 12 jaar, ziekelijk :')
pi_105200744
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 10:26 schreef SuperFruitig het volgende:
Mooooh buikpijn ;(

Lang geleden dat ik echt buikpijn had,

Zuuu ;(
Ahw.. Kereltje toch.. Aai over de buik!!
  maandag 5 december 2011 @ 10:39:26 #47
258885 Solique
I Kill You !
pi_105200906
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 10:25 schreef koei het volgende:

Heeft niets met paleisje te maken, meer met het aanbod wat niet toereikend is en de gemeente die alle plannen op de lange periode gooit of dingen af kapt. Al tig keer gereageerd op leuke projecten die steeds weer gecancelled werden. :{

Hier kan je via de woningbouw ook oude huurhuizen over nemen voor een prikkie al moet je goed op letten dat je er niet nog een vermogen aan moet verbouwen.

Tuurlijk begrijp ik het dat als je een huis koopt het van mij is, maar denk inderdaad wel gelijk aan de ruimte die dan voldoende moet wezen. Maar moet mijzelf gewoon eens wat meer laten informeren in de omgeving hier, al die polderdorpjes hebben van die extra regels.
pi_105202196
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 10:39 schreef Solique het volgende:

[..]

Heeft niets met paleisje te maken, meer met het aanbod wat niet toereikend is en de gemeente die alle plannen op de lange periode gooit of dingen af kapt. Al tig keer gereageerd op leuke projecten die steeds weer gecancelled werden. :{

Hier kan je via de woningbouw ook oude huurhuizen over nemen voor een prikkie al moet je goed op letten dat je er niet nog een vermogen aan moet verbouwen.

Tuurlijk begrijp ik het dat als je een huis koopt het van mij is, maar denk inderdaad wel gelijk aan de ruimte die dan voldoende moet wezen. Maar moet mijzelf gewoon eens wat meer laten informeren in de omgeving hier, al die polderdorpjes hebben van die extra regels.
Maar je wilt dus in de buurt van je ouderlijk huis blijven wonen?
  maandag 5 december 2011 @ 11:28:23 #49
258885 Solique
I Kill You !
pi_105202230
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 11:27 schreef Poit het volgende:

[..]

Maar je wilt dus in de buurt van je ouderlijk huis blijven wonen?
Niet speciaal, al wil ik ook niet te ver weg gaan wonen.
Werkgever zit in Leiden, projecten krijg ik op max. 50 km afstand dus wil wel in de regio blijven.
Ben nu ingeschreven in regio Rijnstreek.
pi_105202887
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 11:28 schreef Solique het volgende:

[..]

Niet speciaal, al wil ik ook niet te ver weg gaan wonen.
Werkgever zit in Leiden, projecten krijg ik op max. 50 km afstand dus wil wel in de regio blijven.
Ben nu ingeschreven in regio Rijnstreek.
Maar geen overstap richting Den Haag of iets? Denk dat daar genoeg te krijgen is.
  maandag 5 december 2011 @ 11:54:07 #51
258885 Solique
I Kill You !
pi_105202931
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 11:52 schreef Poit het volgende:

[..]

Maar geen overstap richting Den Haag of iets? Denk dat daar genoeg te krijgen is.
Heb wel een leaseauto dus zal dan moeten kijken hoe het met parkeren zit.
Tevens werk ik nu in Amsterdam dus is Den Haag een flink eind, vooral met de files.
pi_105203007
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 11:54 schreef Solique het volgende:

[..]

Heb wel een leaseauto dus zal dan moeten kijken hoe het met parkeren zit.
Tevens werk ik nu in Amsterdam dus is Den Haag een flink eind, vooral met de files.
Maar Rijnstreek is niet veel dichterbij toch? Enige voordeel dat je binnendoor kan?
En Den Haag heeft genoeg wijken met ruime parkeerplaatsen.
  maandag 5 december 2011 @ 12:01:10 #53
258885 Solique
I Kill You !
pi_105203152
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 11:57 schreef Poit het volgende:

[..]

Maar Rijnstreek is niet veel dichterbij toch? Enige voordeel dat je binnendoor kan?
En Den Haag heeft genoeg wijken met ruime parkeerplaatsen.
Rijnstreek is regio Alphen, Kaag en Braassem, Nieuwkoop, etc.
Binnendoor scheelt zeker in spitstijden alleen al 30 minuten.

Heb sowieso weinig met Den Haag :N
Zou dan eerder voor omgeving Leiden/Amsterdam kiezen, heb daar meer mee.

[ Bericht 6% gewijzigd door Solique op 05-12-2011 12:06:41 ]
pi_105203319
Den Haag ;(
  maandag 5 december 2011 @ 12:06:34 #55
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_105203369
Ik vertrek NU naar Den Haag :o

Nouja naar Ypenburg, maar dat is er aan vastgegroeid volgens mij :P
pi_105203661
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 09:48 schreef Poit het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ah niet zo mokken, je gaat toch lekker naar familie en vrienden? Dat is toch ook prima?
pi_105203825
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 12:15 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ah niet zo mokken, je gaat toch lekker naar familie en vrienden? Dat is toch ook prima?
Ja, kerstavond en 2e kerstdag zitten vol ja maar er is meer dan alleen die 3 daagjes.
pi_105203948
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 12:20 schreef Poit het volgende:

[..]

Ja, kerstavond en 2e kerstdag zitten vol ja maar er is meer dan alleen die 3 daagjes.
Wat dan? 1e kerstdag? Dan kun je altijd nog iemand bellen en tijd voor jezelf nemen. En dan heb je nog oud& nieuw waarbij iedereen op stap gaat en het geen zak uit maakt of je single bent of niet.
Voor de rest moeten de meeste mensen ook gewoon werken.
pi_105204041
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 12:24 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Wat dan? 1e kerstdag? Dan kun je altijd nog iemand bellen en tijd voor jezelf nemen. En dan heb je nog oud& nieuw waarbij iedereen op stap gaat en het geen zak uit maakt of je single bent of niet.
Voor de rest moeten de meeste mensen ook gewoon werken.
Had het meer over kerstbomen en andere kerstversiersels. Ik heb daar gewoon niet zoveel mee. En ik ga zeker niet voor mezelf m'n huis versieren. Heb al genoeg zooi in m'n huis staan :P

-edit: Oud en nieuw is juist een epic feest.. Hoop dat m'n matties in A'dam weer een leuk feestje geven :)
pi_105204337
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 12:27 schreef Poit het volgende:

[..]

Had het meer over kerstbomen en andere kerstversiersels. Ik heb daar gewoon niet zoveel mee. En ik ga zeker niet voor mezelf m'n huis versieren. Heb al genoeg zooi in m'n huis staan :P

-edit: Oud en nieuw is juist een epic feest.. Hoop dat m'n matties in A'dam weer een leuk feestje geven :)
Ik denk dat de meeste vrijgezelle mannen hun huis niet versieren. Wacht maar tot je samenwoont met mw Poit dan zul je zien dat je hele huis volstaat met kerst!
pi_105204557
kerst O+ oud en nieuw O+
  maandag 5 december 2011 @ 12:42:17 #62
258885 Solique
I Kill You !
pi_105204597
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 12:41 schreef Sharana_LV het volgende:
kerst O+ oud en nieuw O+
qft O+

quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 12:35 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ik denk dat de meeste vrijgezelle mannen hun huis niet versieren.
Totaal versieren, nee. Maar een boompje en wat versiering vind ik wel gezellig. :7
pi_105204660
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 12:35 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ik denk dat de meeste vrijgezelle mannen hun huis niet versieren. Wacht maar tot je samenwoont met mw Poit dan zul je zien dat je hele huis volstaat met kerst!
Ongetwijfeld.. En ik denk dat de Arcade kast dan ook niet meer in de huiskamer staat.. (Tenzij Shar mw Poit wordt O+ )
pi_105204870
AAAAAAARGH nieuwe cursus is helemaal in naarden :r

quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 12:44 schreef Poit het volgende:

[..]

Ongetwijfeld.. En ik denk dat de Arcade kast dan ook niet meer in de huiskamer staat.. (Tenzij Shar mw Poit wordt O+ )
Als je die arcadekast nou aan mij geeft heb jij prima plek voor een kerstboom! :9
  maandag 5 december 2011 @ 12:52:11 #65
258885 Solique
I Kill You !
pi_105204931
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 12:50 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Als je die arcadekast nou aan mij geeft heb jij prima plek voor een kerstboom! :9
Naarden :{ Is niet zo ver van a'dam, maar toch een stukje reizen.

_O-
pi_105204994
quote:

[..]

Ja dahag! Als je die arcadekast krijgt krijg je mij erbij!
pi_105205010
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 12:54 schreef Poit het volgende:

[..]

Ja dahag! Als je die arcadekast krijgt krijg je mij erbij!
deal
pi_105205202
quote:
Naar zeg!

HIIIYYYOOOOO!!!!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_105205298
oh het kan ook in utrecht, dan dat liever :7
  maandag 5 december 2011 @ 13:04:15 #70
258885 Solique
I Kill You !
pi_105205327
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 13:03 schreef Sharana_LV het volgende:
oh het kan ook in utrecht, dan dat liever :7
Kan je ook makkelijker falen ;)
pi_105205406
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 13:04 schreef Solique het volgende:

[..]

Kan je ook makkelijker falen ;)
ik moest lollen om de FB berichten _O-
  maandag 5 december 2011 @ 13:07:29 #72
258885 Solique
I Kill You !
pi_105205428
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 13:06 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

ik moest lollen om de FB berichten _O-
Ja, zal best :@
pi_105205434
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 12:54 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

deal
Ok :)
pi_105205453
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 13:07 schreef Poit het volgende:

[..]

Ok :)
YAAAAY eindelijk gamen op jouw arcadekast *O*
pi_105205566
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 13:08 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

YAAAAY eindelijk gamen op jouw arcadekast *O*
Anytime babe. Al moet ik hem nog wel maken..
  maandag 5 december 2011 @ 13:13:58 #76
258885 Solique
I Kill You !
pi_105205662
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 13:11 schreef Poit het volgende:

[..]

Anytime babe. Al moet ik hem nog wel maken..
Nu al gesloopt?
pi_105205726
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 13:13 schreef Solique het volgende:

[..]

Nu al gesloopt?
Nog steeds een gecrashte pc.. :@
Inmiddels nieuw MoBo in dat ding maar die doet het ook niet.. Weet niet precies waarom niet.. Gok dat de voeding niet genoeg sapjes geeft..
pi_105205781
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 13:15 schreef Poit het volgende:

[..]

Inmiddels nieuw MoBo in dat ding maar die doet het ook niet.. Weet niet precies waarom niet.. Gok dat de voeding niet genoeg sapjes geeft..
Als je hulp nodig hebt wil ik wel mee prutsen hoor :Y
  maandag 5 december 2011 @ 13:18:02 #79
258885 Solique
I Kill You !
pi_105205822
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 13:15 schreef Poit het volgende:

[..]

Troubleshooten heer Poit
pi_105206111
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 13:17 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Als je hulp nodig hebt wil ik wel mee prutsen hoor :Y
Moet me wel lukken babe, maar thnx voor het aanbod.
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 13:18 schreef Solique het volgende:

[..]

Troubleshooten heer Poit
I know.. Nog geen zin in gehad.. Beetje aparte symptomen.. Fans draaien, HD draait niet, krijg ook geen beeld verder..
pi_105206159
OLIEBOLLEN!
pi_105206336
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 13:26 schreef Poit het volgende:
OLIEBOLLEN!
BRENGEN :9
pi_105206355
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 13:30 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

BRENGEN :9
Halen :{w
pi_105206371
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 13:30 schreef Poit het volgende:

[..]

Halen :{w
Mag nie ;(
pi_105206563
Kan ze nu ook niet komen brengen ;(
  maandag 5 december 2011 @ 13:39:30 #86
258885 Solique
I Kill You !
pi_105206746
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 13:26 schreef Poit het volgende:
OLIEBOLLEN!
:9
pi_105207455
Vanavond naar The Boxer Rebellion _O_
I am the Milkman! My milk is delicious!
pi_105208974
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 12:44 schreef Poit het volgende:

[..]

Ongetwijfeld
.. En ik denk dat de Arcade kast dan ook niet meer in de huiskamer staat.. (Tenzij Shar mw Poit wordt O+ )
Dat zal toch wel mee vallen? O zijn er zoveel zeikende vrouwen?
pi_105209081
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 14:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Oh, zo bedoel ik het niet. Meer dat ik daarin meegaand ben. Het hoeft niet van mij maar ik ben er ook niet tegen. Als m'n ega heel de huiskamer wil transformeren tot focking bethlehem dan vind ik dat ook best.. Zolang ik maar niet 4 dagen hoef te bouwen / op te ruimen.
pi_105209224
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 14:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Zeikende vrouwen :r

quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 14:41 schreef Poit het volgende:

[..]

Oh, zo bedoel ik het niet. Meer dat ik daarin meegaand ben. Het hoeft niet van mij maar ik ben er ook niet tegen. Als m'n ega heel de huiskamer wil transformeren tot focking bethlehem dan vind ik dat ook best.. Zolang ik maar niet 4 dagen hoef te bouwen / op te ruimen.
daar ging mijn thee _O-
pi_105209483
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 14:45 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Zeikende vrouwen :r

Precies, gewoon die arcade kast versieren in kerstsfeer.
Dan is iedereen blij ;)
pi_105209646
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 14:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Precies, gewoon die arcade kast versieren in kerstsfeer.
Dan is iedereen blij ;)
MARIO MET EEN KERSTMUTS EROP O+
  maandag 5 december 2011 @ 14:54:24 #93
258885 Solique
I Kill You !
pi_105209649
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 14:41 schreef Poit het volgende:

[..]

Waarom zie ik zo'n huiskamer ook gelijk voor me _O-
pi_105209963
  maandag 5 december 2011 @ 15:05:12 #95
258885 Solique
I Kill You !
pi_105210132
quote:
1 carrot + 1 carrot = 2 carrots O+
pi_105210142
quote:
O+
pi_105210249
_O-

maandag 5 december 2011 @ 15:09:46 #98
258885 Solique
I Kill You !
pi_105210310
quote:
_O-
pi_105210357

Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_105210455
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 14:54 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

MARIO MET EEN KERSTMUTS EROP O+
Ik heb geen mario op m'n arcadekast.. Een kerstmuts heb ik dan weer wel :)
pi_105210481
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_105210696
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 15:12 schreef Poit het volgende:

[..]

zet ik wel mario popje neer!
pi_105210734
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 15:12 schreef Poit het volgende:

[..]

Ik heb een kerst eyeoor met kerstmuts die flappert met zijn oren op een kerstmuziekje :@
  maandag 5 december 2011 @ 15:24:10 #104
258885 Solique
I Kill You !
pi_105210907
Weet nog geen eens wat ik eigenlijk allemaal heb van Kerst. Staat opgeborgen :@
pi_105210958
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 15:24 schreef Solique het volgende:
Weet nog geen eens wat ik eigenlijk allemaal heb van Kerst. Staat opgeborgen :@
Same here, ben benieuwd wat ik woensdag allemaal tegen kom!
pi_105210992
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 15:18 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

zet ik wel mario popje neer!
kay :D
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 15:19 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ik heb een kerst eyeoor met kerstmuts die flappert met zijn oren op een kerstmuziekje :@
Awesome!!
  maandag 5 december 2011 @ 15:28:58 #107
258885 Solique
I Kill You !
pi_105211125
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 15:25 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Same here, ben benieuwd wat ik woensdag allemaal tegen kom!
Ja, altijd leuk. :P
pi_105211137
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 15:19 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU heb m niet uitgezet en nu zijn de batterijen leeg.....
zuuuuuuuuu
  maandag 5 december 2011 @ 15:31:06 #109
258885 Solique
I Kill You !
pi_105211214
Net een leuke nerd mickey gezien, moet er alleen voor naar Magic Kingdom -O-

quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 15:29 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU heb m niet uitgezet en nu zijn de batterijen leeg.....
zuuuuuuuuu
-O- Mutsje :*
pi_105211263
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 15:29 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

zuuuuuuuuu
;(
pi_105211473
pi_105211857
Die kop _O-
pi_105212015
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 15:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Die kop _O-
[ afbeelding ]
Damn, als je zo wakker wordt schrik je je ook de rambam
pi_105212122
Poit! Ik heb de oplossing voor geen kerstboom willen!

pi_105212452
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 15:54 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Poit! Ik heb de oplossing voor geen kerstboom willen!

[ afbeelding ]
Maar ik heb ook geen hond!! En om nou om m'n knaagdiertjes die lampjes te doen lijkt me niet zo'n goed idee :P
  maandag 5 december 2011 @ 16:40:13 #117
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_105213972
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 16:02 schreef Poit het volgende:

[..]

Maar ik heb ook geen hond!! En om nou om m'n knaagdiertjes die lampjes te doen lijkt me niet zo'n goed idee :P
Je kunt wel mini-geweien maken. O+
pi_105214109
quote:
14s.gif Op maandag 5 december 2011 16:40 schreef Fallen het volgende:

[..]

Je kunt wel mini-geweien maken. O+
lol, ze hebben allebei rode neusjes O+
pi_105214212
YAAAY naar huis *O*

mamma's boerenkool :9
pi_105214371
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 16:45 schreef Sharana_LV het volgende:
YAAAY naar huis *O*

mamma's boerenkool :9
WANT
pi_105214567
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 16:49 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

WANT
pi_105214709
PunkOrama *O*
pi_105214824
Even langs Den Haag, kijken hoe het daar is. Daarna door naar me ouders en wat nieuws tikken...
pi_105215096
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 16:49 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

WANT
En mijn kokkerellen dan? -O-
pi_105215137
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 17:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

En mijn kokkerellen dan? -O-
SMIKKELICIOUSTE VAN ALLES O+
pi_105215249

_O-
pi_105215753
quote:
Ik heb nooit een Serious Sam gespeeld maar deze willik!!!
  maandag 5 december 2011 @ 17:57:42 #130
258885 Solique
I Kill You !
pi_105217072
Gourmetten :Y) :9
pi_105217298
Waka Waka!
pi_105221714
:O
pi_105226860
pi_105227519
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 21:13 schreef Poit het volgende:
Gaan we slapen?
pi_105227942
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 21:24 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Gaan we slapen?
Bijna :)
pi_105229445
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 21:31 schreef Poit het volgende:

[..]

Bijna :)
Ik wou eerst typen gaan we naar bed, maar kon het nog op tijd corrigeren ;)
pi_105229625
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 21:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ik wou eerst typen gaan we naar bed, maar kon het nog op tijd corrigeren ;)
Maakt niet uit hoe je het opschrijft.. Ik hoop altijd op hetzelfde ;)
pi_105229709
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 22:01 schreef Poit het volgende:

[..]

Maakt niet uit hoe je het opschrijft.. Ik hoop altijd op hetzelfde ;)
:D
pi_105230310
Weer in Nederland -O- Pff afscheid nemen blijft stom ondanks dat het dit keer maar voor een week is *O*

Poit, kwam ik nou morgen bij jou een film kijken?
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
pi_105230397
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 22:12 schreef GameBabe het volgende:
Weer in Nederland -O- Pff afscheid nemen blijft stom ondanks dat het dit keer maar voor een week is *O*

Poit, kwam ik nou morgen bij jou een film kijken?
Jupz.. :)
pi_105230523
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 22:14 schreef Poit het volgende:

[..]

Jupz.. :)
Gezellig :) Ik moet je morgen wel een kus op je linkeroorlel geven, opdracht van de man :P

En doen we ook eten, of moet ik op het station iets scoren (ik weet nog niet precies hoe laat ik op gouda ben ivm baby bezoek)
pi_105230577
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 22:16 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Gezellig :) Ik moet je morgen wel een kus op je linkeroorlel geven, opdracht van de man :P

En doen we ook eten, of moet ik op het station iets scoren (ik weet nog niet precies hoe laat ik op gouda ben ivm baby bezoek)
Nee, dat laat je! Anders schop ik je!!

En mee eten kan hoor :) Ik zal wel wat vega's in elkaar kokkerellen.
pi_105230711
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 22:17 schreef Poit het volgende:

[..]

Nee, dat laat je! Anders schop ik je!!

En mee eten kan hoor :) Ik zal wel wat vega's in elkaar kokkerellen.
Ok top.

Prima hoor die schop, ik geef hem volgende week wel door ;)
pi_105230907
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 22:19 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Ok top.

Prima hoor die schop, ik geef hem volgende week wel door ;)
Nee, niks.. Gaat niet gebeuren!
pi_105230936
Tieten.
pi_105231124
HOI :W
pi_105231985
Hoi Sharana :W
pi_105232232

_O-
pi_105232350
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 22:27 schreef Sharana_LV het volgende:
HOI :W
Hallo :W
pi_105232380
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2011 22:42 schreef Morgen- het volgende:
Hoi Sharana :W
quote:
7s.gif Op maandag 5 december 2011 22:47 schreef Pheno het volgende:

[..]

Hallo :W
:W

niemand mee terug naar spanje?
pi_105232420
SInt heeft me wederom overgeslagen.
pi_105232475
quote:
7s.gif Op maandag 5 december 2011 22:48 schreef Pheno het volgende:
SInt heeft me wederom overgeslagen.
hump jou oko al!

alles goed met pheno? :D
pi_105232631
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 22:47 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

[..]

:W

niemand mee terug naar spanje?
ik moet mee, ik ben stout geweest ;(
pi_105232651
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2011 22:51 schreef Morgen- het volgende:

[..]

ik moet mee, ik ben stout geweest ;(
ruilen? ik wil wel naar spanje hoor!
pi_105232825
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 22:51 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

ruilen? ik wil wel naar spanje hoor!
maar, maar, daar wonen spanjaarden! Die zijn eng en praten snel! Dat kan ik je toch niet aandoen? :o
pi_105232881
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2011 22:54 schreef Morgen- het volgende:

[..]

maar, maar, daar wonen spanjaarden! Die zijn eng en praten snel! Dat kan ik je toch niet aandoen? :o
jawel hoor ik mep met handtasjes en ik krab met mijn nagels

tevens bijt ik :7

ik rag ook met mijn guitar hero gitaren :9

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2011 22:55:32 ]
pi_105232994
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 22:55 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

jawel hoor ik mep met handtasjes en ik krab met mijn nagels

tevens bijt ik :7

ik rag ook met mijn guitar hero gitaren :9
:D _O_ !!
pi_105233186
metallica is niet goed voor mij, nou ben ik niet moe ;(
pi_105233203
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 22:59 schreef Sharana_LV het volgende:
metallica is niet goed voor mij, nou ben ik niet moe ;(
Dan beweeg je niet genoeg mee! :P
pi_105233269
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 23:00 schreef Poit het volgende:

[..]

Dan beweeg je niet genoeg mee! :P
juist wel daarom ben ik weer wakker :')
pi_105233283
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 22:49 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

hump jou oko al!

alles goed met pheno? :D
Niet echt goed, maar in ieder geval zicht op verbetering. Vandaag naar de huisarts geweest voor de schouder en nek en ik mag eindelijk door richting ziekenhuis zodat ze eens gaan kijken wat er aan de hand is, ipv nogal zinloze therapieën die het gevolg verzachten, maar niet de oorzaak aanpakken :)

Dus vandaag meteen mijn jaarlijkse portie straling omhoog geschroefd, vier keer lachen naar het rontgenvogeltje.
pi_105233339
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 23:01 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

juist wel daarom ben ik weer wakker :')
Ik zeg: Rock till you drop!!
pi_105233379
Nog 100 mb en dan heb ik Let's Golf 2 op m'n TV :')
pi_105233435
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 23:03 schreef Poit het volgende:
Nog 100 mb en dan heb ik Let's Golf 2 op m'n TV :')
Drugs are bad mkay!
pi_105233481
quote:
7s.gif Op maandag 5 december 2011 23:01 schreef Pheno het volgende:

[..]

Niet echt goed, maar in ieder geval zicht op verbetering. Vandaag naar de huisarts geweest voor de schouder en nek en ik mag eindelijk door richting ziekenhuis zodat ze eens gaan kijken wat er aan de hand is, ipv nogal zinloze therapieën die het gevolg verzachten, maar niet de oorzaak aanpakken :)

Dus vandaag meteen mijn jaarlijkse portie straling omhoog geschroefd, vier keer lachen naar het rontgenvogeltje.
he bah vervelend zeg ;( hoop dat ze snel iets vinden!
pi_105233487
quote:
7s.gif Op maandag 5 december 2011 23:04 schreef Pheno het volgende:

[..]

Drugs are bad mkay!
Nee serieus, net m'n TV aan het netwerk gehangen en ik kan gewoon games op dat ding downloaden _O-
pi_105233549
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 23:04 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

he bah vervelend zeg ;( hoop dat ze snel iets vinden!
Het mag, het bleek dat ik me drie jaar geleden al eens gemeld had, dat was ik zelfs al vergeten :')
pi_105233950
quote:
10s.gif Op maandag 5 december 2011 23:05 schreef Pheno het volgende:

[..]

Het mag, het bleek dat ik me drie jaar geleden al eens gemeld had, dat was ik zelfs al vergeten :')
lol ... gelukkig houden ziekenhuizen alles bij :Y k vergeet ook altijd zoveel!
pi_105234060
LOTJEEEEE

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2011 23:14:01 ]
  maandag 5 december 2011 @ 23:19:25 #170
258885 Solique
I Kill You !
pi_105234389
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 23:13 schreef Sharana_LV het volgende:
LOTJEEEEE

SPOILER
O+
pi_105234594
Fuck hee, ook nog eens facebook op m'n tv :') Heb bijna geen PC meer nodig :o
pi_105234959
Gaan we weer, misselijkkkkk :r
  maandag 5 december 2011 @ 23:33:13 #173
258885 Solique
I Kill You !
pi_105235109
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 23:29 schreef Sharana_LV het volgende:
Gaan we weer, misselijkkkkk :r
Te veel gedronken? O-)
pi_105235140
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 23:33 schreef Solique het volgende:

[..]

Te veel gedronken? O-)
nee falend rotlichaam :r
pi_105235148
ik ga maar op bed liggen, dit word niets meer

truste all :* :W
  maandag 5 december 2011 @ 23:34:51 #176
258885 Solique
I Kill You !
pi_105235173
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 23:34 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

-O- Rustig aan doen Shar :*

quote:
ik ga maar op bed liggen, dit word niets meer

truste all :* :W
Trusten :W :*
  maandag 5 december 2011 @ 23:50:20 #177
258885 Solique
I Kill You !
pi_105235871
Ik ga ook maar eens mijn bed in, morgen drukke dag op werk. Vooral veel meetings :W :*
pi_105240416
Mogguh
pi_105240553
Meurning
pi_105240556
Goeiesmorgens!
  dinsdag 6 december 2011 @ 07:05:07 #181
258706 QuincydeKoster
Gamer in CPU en RAMgeheugen :D
pi_105240563
Alloa. Kutschool :(
Dit is mijn signature.
pi_105240799
quote:

[..]

Join me @the falende rotlichamenclub!
  dinsdag 6 december 2011 @ 08:11:44 #183
258885 Solique
I Kill You !
pi_105241054
Mogguh :W
pi_105241323
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 23:13 schreef Sharana_LV het volgende:
LOTJEEEEE

SPOILER
NOHHHHHHH *;
pi_105241466
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 december 2011 07:45 schreef Pheno het volgende:

[..]

Join me @the falende rotlichamenclub!
Sharana /j rotlichamenclub

* Sharana_LV has joined the rotlichamenclub

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2011 08:49:15 ]
  dinsdag 6 december 2011 @ 08:49:29 #186
258885 Solique
I Kill You !
pi_105241488
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 08:47 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Sharana /j rottenlichamenclub

* Sharana_LV has joined the rottenlichamenclub
Nog steeds verrot? -O-
Ik kan ook wel joinen, hier ook :r
pi_105241503
Goedemorgen, mijn lichaam en wekkers is geen goede combi in de winter :@

Succes shar en pheno met jullie lichamen. Stomme dingen moeten net als computers gewoon werken!
pi_105241543
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 08:50 schreef GameBabe het volgende:

Succes shar en pheno met jullie lichamen. Stomme dingen moeten net als computers gewoon werken!
lol
pi_105241571
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 08:49 schreef Solique het volgende:

[..]

Nog steeds verrot? -O-
Ik kan ook wel joinen, hier ook :r
Yea helaasch wel ... moet wel zeggen dat het nu langzaamaan wat beter gaat, opstaan was gewoon even verrot :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 08:50 schreef GameBabe het volgende:

Jaaa net als computers dan kan ik bij mij ook wat onderdelen vervangen :9
  dinsdag 6 december 2011 @ 09:00:02 #190
258885 Solique
I Kill You !
pi_105241618
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 08:57 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Yea helaasch wel ... moet wel zeggen dat het nu langzaamaan wat beter gaat, opstaan was gewoon even verrot :)

[..]

Jaaa net als computers dan kan ik bij mij ook wat onderdelen vervangen :9
Opstaan is altijd verrot op een werkdag :@
Hier lichaam van slag: koud/warm/vermoeid/etc. :r

Was ik maar een computer had ik al lang versleten onderdelen vervangen. :+
pi_105241662
Lol, ik bedoelde meer dat je van sommige dingen er gewoon om aan zou moeten kunnen dat het werkt... Maar ja, dat is helaas niet altijd zo...

Gister trouwens real steel gezien, leuke film :Y
  dinsdag 6 december 2011 @ 09:39:38 #192
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_105242328
Het is duidelijk, de winter is aangebroken, iedereen heeft brakke lichamen en moeite met opstaan.

Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_105242343
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 09:39 schreef Kn0x het volgende:
Het is duidelijk, de winter is aangebroken, iedereen heeft brakke lichamen en moeite met opstaan.

Ik had ook moeite met opstaan maar meer door luiheid dan brakheid.
pi_105243127
Hoi!
  dinsdag 6 december 2011 @ 10:16:29 #195
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_105243185
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 10:14 schreef Fipotje het volgende:
Hoi!
_O_ Fffffffffiiiiiiiiiiiiipppppppooooooooooooooooooooo !!! _O_
pi_105243282
quote:
3s.gif Op dinsdag 6 december 2011 10:16 schreef Rossdale het volgende:

[..]

_O_ Fffffffffiiiiiiiiiiiiipppppppooooooooooooooooooooo !!! _O_
ROOOOOSSSSSSSS O+
  dinsdag 6 december 2011 @ 10:22:28 #197
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_105243343
Mogguh! :W

Pfff... waar is mijn koffie?! Snel de verwarming aan, het is koud in huis... -O-
pi_105243434
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 10:22 schreef Fallen het volgende:
Mogguh! :W

Pfff... waar is mijn koffie?! Snel de verwarming aan, het is koud in huis... -O-
Hier is mijn koffie :9
  dinsdag 6 december 2011 @ 10:26:56 #199
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_105243464
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 10:20 schreef Fipotje het volgende:

[..]

ROOOOOSSSSSSSS O+
Hoe is het in Roffa-zuid mien jong?
pi_105243511
Welcome back to Nexon.net!,

We have recieved a request to change your nexon account email address

Wtf is Nexon :/?! Ken heel de site niet :')
  dinsdag 6 december 2011 @ 10:30:19 #201
258885 Solique
I Kill You !
pi_105243547
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2011 10:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
Welcome back to Nexon.net!,

We have recieved a request to change your nexon account email address

Wtf is Nexon :/?! Ken heel de site niet :')
MMO verzamel-site :Y :@
  dinsdag 6 december 2011 @ 10:33:21 #202
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_105243644
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 09:39 schreef Kn0x het volgende:

[ afbeelding ]
Ow yeah... ik ga de serie gewoon nog een keer kijken denk ik. Het weer sluit er goed op aan zo langzamerhand.
pi_105243703
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 10:33 schreef Fallen het volgende:

[..]

Ow yeah... ik ga de serie gewoon nog een keer kijken denk ik. Het weer sluit er goed op aan zo langzamerhand.
Ik ben bijna door het boek heen :)
Blijf me verbazen hoe goed de serie het boek volgt.
pi_105243763
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 10:30 schreef Solique het volgende:

[..]

MMO verzamel-site :Y :@
Ik zag wel iets voorbij komen ja, Nja raar dan is er iemand anders die een password aanvraagt :/
pi_105243818
Fuck hee, wat maakt die Mark Morgan toch sfeervolle muziek..

* Poit heeft weer zin om Fallout 2 te spelen O+
  dinsdag 6 december 2011 @ 10:47:16 #206
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_105244104
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 10:35 schreef Poit het volgende:

[..]

Ik ben bijna door het boek heen :)
Blijf me verbazen hoe goed de serie het boek volgt.
Ik ben al tig keer opnieuw begonnen met het boek, maar lees te onregelmatig en vaak als ik bekaf ben in bed, dus kom maar niet verder. Ik denk dat ik straks na het opnieuw kijken van het eerste seizoen, gewoon begin met het 2e boek en dan wat meer lees.
pi_105244106
quote:
3s.gif Op dinsdag 6 december 2011 10:26 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Hoe is het in Roffa-zuid mien jong?
Vast wel goed! Woon nu in een drop jongen! Is wel even wennen haha
En hoe is het in Breda (toch)?
pi_105244539
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 10:47 schreef Fallen het volgende:

[..]

Ik ben al tig keer opnieuw begonnen met het boek, maar lees te onregelmatig en vaak als ik bekaf ben in bed, dus kom maar niet verder. Ik denk dat ik straks na het opnieuw kijken van het eerste seizoen, gewoon begin met het 2e boek en dan wat meer lees.
Moet zeggen dat het boek ook wat langdradig is, zoals je verwacht bij een fantasyboek. Kom er ook lastig doorheen.. Wilde heel graag de hele reeks lezen maar ik denk dat ik het gewoon bij de serie hou en weer gewone boeken ga lezen. Trekt me toch een stuk meer.
pi_105244790
wtf, dacht dat de meeste series nu wel een soort break hadden, maar ze zijn er weer :D
pi_105246624
i wantz mario kart en tetris 3d
pi_105246670
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 10:47 schreef Fipotje het volgende:

[..]

Da's toch niets voor jou man, zo'n dorp! Jij als stads b-boy! :D
  dinsdag 6 december 2011 @ 12:04:47 #212
258885 Solique
I Kill You !
pi_105246713
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 12:02 schreef Sharana_LV het volgende:
Snel halen dus :*
  dinsdag 6 december 2011 @ 12:10:04 #213
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_105246905
Ik wil een PS Vita :'(
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
  dinsdag 6 december 2011 @ 12:14:45 #214
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_105247045
Ik wil nieuwe hardloopschoenen. En een nieuwe iMac. :D
pi_105247047
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 12:10 schreef Kn0x het volgende:
Als je over een week in Japan kan zijn: no problemo. Snel boeken dus!
pi_105247070
Nu nog leuke games voor die Vita die ook in Europa uit worden gebracht :')
pi_105247081
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 december 2011 12:15 schreef Pheno het volgende:
Nu nog leuke games voor die Vita die ook in Europa uit worden gebracht :')
KATAFUCKINGMARI!!! *O*

NANAAAAAA NANANANANANANANA NA NAA NAA NA NA NAAAAAA
pi_105247251
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 12:16 schreef Poit het volgende:

[..]

KATAFUCKINGMARI!!! *O*

Ik zei leuke games, geen uitmelkgames. Om het geld te rechtvaardigen wil ik toch nog wel wat meer games zien dat dat er nu zijn aangekondigd.
pi_105247377
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 december 2011 12:21 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik zei leuke games, geen uitmelkgames. Om het geld te rechtvaardigen wil ik toch nog wel wat meer games zien dat dat er nu zijn aangekondigd.
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 12:16 schreef Poit het volgende:

[..]

KATAFUCKINGMARI!!! *O*

pi_105247408
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 12:10 schreef Kn0x het volgende:
http://www.gamer.nl/nieuw(...)unt-worden-gekoppeld

wel verneukt
pi_105247534
Ja, gisteren ook een nieuwtje over geschreven. Sony wil natuurlijk de dlc regiogebonden maken :')
pi_105248086
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 12:02 schreef Sharana_LV het volgende:
Mariokart is 35 euro bij wehkamp. Dat vond ik het nog wel waard...
pi_105248152
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2011 12:48 schreef koei het volgende:

[..]

Mariokart is 35 euro bij wehkamp. Dat vond ik het nog wel waard...
IK ZIE EM VOOR 45 :'(
pi_105248213
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 12:49 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

IK ZIE EM VOOR 45 :'(
pi_105248360
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 december 2011 12:50 schreef Pheno het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:'( :'( :'( :'( :'( :'(
pi_105248381
Oh, dan was het een erg korte aanbieding denk ik... Heb m gisterenavond zelf wel besteld voor die prijs.
pi_105248399
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 12:54 schreef koei het volgende:
Oh, dan was het een erg korte aanbieding denk ik... Heb m gisterenavond zelf wel besteld voor die prijs.
:{w
pi_105248427
EINDELIJK FRUIT OP FRIENDFACE!!

O+ waarom ik zo lang gewacht heb??!
pi_105248506
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 12:54 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

:'( :'( :'( :'( :'( :'(
Opgelost: slotje

http://www.zavvi.nl/10481342.html
pi_105248550
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 december 2011 12:03 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Da's toch niets voor jou man, zo'n dorp! Jij als stads b-boy! :D
:D is het ook niet nee, komt in de avond ook verdacht veel politie rondrijden haha
pi_105248586
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 12:56 schreef SpankmasterC het volgende:

:D
pi_105248895
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 12:56 schreef SpankmasterC het volgende:

Wacht maar tot je achter de grootste teleurstelling van z'n profiel komt..

Geen foto van Lotje ;(
pi_105248970
Bah wat regent het hard...
pi_105249000
Zon, ik heb het hier.
pi_105249166
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:11 schreef Poit het volgende:

[..]

Geen foto van Lotje ;(
WAIT WHUUTT???!!!!

;( waar moet ik dan op fappen als ik ga soggen?
pi_105249173
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:14 schreef Pheno het volgende:
Zon, ik heb het hier.
Maar jij moet toch de hele dag binnen zitten en hebt er niets aan... Stuur het dan deze kant op
pi_105249225
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:18 schreef koei het volgende:

[..]

Maar jij moet toch de hele dag binnen zitten en hebt er niets aan... Stuur het dan deze kant op
Over een uurtje doe ik dat wel. Dan ben ik buiten geweest.
pi_105249312
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:11 schreef Poit het volgende:

[..]

Geen foto van Lotje ;(
DUDE
pi_105249669
pi_105249707
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:13 schreef koei het volgende:
Bah wat regent het hard...
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:14 schreef Pheno het volgende:
Zon, ik heb het hier.
Ik heb ze allebei!
pi_105249881
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:32 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
Japanse spelshows O+ Vage gasten O+
pi_105249900
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:38 schreef Pheno het volgende:

[..]

Japanse spelshows O+ Vage gasten O+
Ik vind dat zo'n belachelijk grappig plaatje _O-
pi_105249920
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:39 schreef Poit het volgende:

[..]

Ik vind dat zo'n belachelijk grappig plaatje _O-
Ze beginnen in de ochtend al met van die vage ochtendprogramma's waar dat soort gasten ook in voorkomen _O-
pi_105251343
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:40 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ze beginnen in de ochtend al met van die vage ochtendprogramma's waar dat soort gasten ook in voorkomen _O-
ik wil ook japanse tv. En ze kunnen verstaan :D
  dinsdag 6 december 2011 @ 14:20:16 #245
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_105251602
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 10:47 schreef Fipotje het volgende:

[..]

Een dorp? Dacht dat je een appartement had in Rotterdam :@

In Breda alles boven hoor, beetje nat :P
pi_105251996
Deftones _O_
pi_105252364
pi_105252680
Bhv cursus vandaag, ik wil mond op mond beademing doen met een van de cursisten :P
pi_105253138
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:50 schreef wc-eend het volgende:
Bhv cursus vandaag, ik wil mond op mond beademing doen met een van de cursisten :P
Foto's en what's keeping you?
pi_105253240
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 15:02 schreef Poit het volgende:

[..]

Die stomme poppen :(
pi_105253623
Ik zit al heel de dag met een liedje in mn hoofd en kan het nergens vinden en heb geen Shazam ofzo :')

:')

:'(
pi_105253682
Ik ben een zware jongen maar hij is zwaarder,
ik ben een moordenaar maar hij is moordenaarder.

_O_
  dinsdag 6 december 2011 @ 15:25:59 #253
258885 Solique
I Kill You !
pi_105254048
Deze zou ik op een shirt moeten hebben. :D

pi_105254049
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 15:02 schreef Poit het volgende:

[..]

Op internet is alles makkelijk te zeggen maar in het echt ben ik een mega watje en super verlegen...
pi_105254525
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2011 15:26 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Op internet is alles makkelijk te zeggen maar in het echt ben ik een mega watje en super verlegen...
Hey, da's mijn taak ;)
pi_105254720
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 15:25 schreef Solique het volgende:
Deze zou ik op een shirt moeten hebben. :D

[ afbeelding ]
5 random shirts besteld bij Teefury :@
pi_105254755
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:20 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Een dorp? Dacht dat je een appartement had in Rotterdam :@

In Breda alles boven hoor, beetje nat :P
Ja was ook de planning maar dit was nieuwbouw en 1000x goedkoper ;) en dichter bij me werk :D
pi_105254920
http://torrentfreak.com/c(...)acy-campaign-111201/

_O_ :D _O_

Die irritante filmpjes van "je steelt toch ook geen auto?" die voor DVD's verschijnen gebruikt een nummer waar geen licentie voor is :D :D _O-
BREIN IS ZELF AAN HET JATTEN BWAHAHAHA!!!
  dinsdag 6 december 2011 @ 15:47:02 #259
258885 Solique
I Kill You !
pi_105254946
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 15:41 schreef Poit het volgende:

[..]

Oh, hebben ze weer random day.
Twijfel alleen nog over de maten, zit in NL nu ook tussen L en XL in. :{
pi_105255011
Hahahaa en het gaat door! Componist neemt contact op met BUMA/STEMRA, krijgt uiteindelijk het aanbod dat ze er wel wat aan willen doen in ruil voor 33% van de royalties :') _O-
pi_105255139
quote:

[..]

Nice dit ga ik ook een keer doen :D hoe duur is shipping ?
pi_105255148
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 15:48 schreef SpankmasterC het volgende:
Hahahaa en het gaat door! Componist neemt contact op met BUMA/STEMRA, krijgt uiteindelijk het aanbod dat ze er wel wat aan willen doen in ruil voor 33% van de royalties :') _O-
In welke grot heb jij gezeten Spanky? Was geweldige TV van Powned!
  dinsdag 6 december 2011 @ 15:53:32 #263
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_105255226
quote:

[..]

Dibs op de dubbele! ;)
pi_105255288
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 15:51 schreef koei het volgende:

[..]

In welke grot heb jij gezeten Spanky? Was geweldige TV van Powned!
Echt een heule diepe! Moet het eerste leuke ding zijn wat ooit bij Powned vandaan is gekomen!
pi_105255450
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 december 2011 12:59 schreef Pheno het volgende:

[..]

Opgelost: slotje

http://www.zavvi.nl/10481342.html
O+
pi_105255735
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 december 2011 15:53 schreef Fallen het volgende:

[..]

Dibs op de dubbele! ;)
Red je maatje M?
pi_105255764
Stom dat er nooit leuke vrouwen shirts zijn, bij thinkgeek is de pasvorm voor vrouwen ook als een aardappelzak :r
  dinsdag 6 december 2011 @ 16:17:29 #268
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_105256255
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:05 schreef Poit het volgende:

[..]

Red je maatje M?
Voor mijn bovenarm ja... ;)

Nee, een L gaat nog wel lukken, maar M is echt te klein. Dan moet er nog een keer 10 kilo af... in de lente wellicht. :P
pi_105256332
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 15:54 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Echt een heule diepe! Moet het eerste leuke ding zijn wat ooit bij Powned vandaan is gekomen!
Neejoh! Pownieuws is echt wel leuk :D Zeker nu met die occupyers die ze belachelijk maken! Heerlijke TV!
pi_105256762
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:17 schreef Fallen het volgende:

[..]

Voor mijn bovenarm ja... ;)

Nee, een L gaat nog wel lukken, maar M is echt te klein. Dan moet er nog een keer 10 kilo af... in de lente wellicht. :P
Ach, ik ben ook niet de slankste en ik pas ook in een M. Zit iets wat strak en de schouders zijn te smal maar de L shirts zijn echt weer veeel te groot..
pi_105256888
XXL of XXXL, heerlijk wijd en niks strak...
pi_105257013
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:32 schreef wc-eend het volgende:
XXL of XXXL, heerlijk wijd en niks strak...
Ik vind te wijd maar niets.. Ben niet zo groot en als ik dan met oversized kleren ga lopen ziet dat er echt niet uit :N

Nu kan ik nog net doen of breed ben :P
pi_105258069
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:05 schreef Sharana_LV het volgende:
Stom dat er nooit leuke vrouwen shirts zijn, bij thinkgeek is de pasvorm voor vrouwen ook als een aardappelzak :r
Teefury heb je toch gewoon de optie om een vrouwen shirt te bestellen :)?
pi_105258126
Ja maar die shits zitten alsnog vet wijd en a-vrouwelijk :r
pi_105259634
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:57 schreef Sharana_LV het volgende:
Ja maar die shits zitten alsnog vet wijd en a-vrouwelijk :r
maar jouw lichaam is ook veel te sexy voor nerdshirts O+
pi_105259828
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2011 17:28 schreef Poit het volgende:

[..]

maar jouw lichaam is ook veel te sexy voor nerdshirts O+
EN NU GENOEG VAN AL DIT GEFLIRT!!
VRAAG DIE CHICK TOCH EENS UIT OP EEN DATE MAN, IK WORD ER HELEMAAL KRIEBEL VAN!! JULLIE MOGEN JULLIE EERSTGEBOREN KIND WEL NAAR ME VERNOEMEN, DANKJULLIEWEL
pi_105259985
Whoops caps sorry
pi_105260135
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 december 2011 17:36 schreef SpankmasterC het volgende:
Whoops caps sorry
Een punt heb je wel ;)
pi_105260315
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 17:32 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

VRAAG DIE CHICK TOCH EENS UIT OP EEN DATE MAN, IK WORD ER HELEMAAL KRIEBEL VAN!! JULLIE MOGEN JULLIE EERSTGEBOREN KIND WEL NAAR ME VERNOEMEN, DANKJULLIEWEL
ik geef d'r alleen maar een complimentje ;(
pi_105260466
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 17:32 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

QFT!
pi_105260531
En strakke shirts bij mannen :)~ alleen negers zouden oversized kleding moeten dragen, verder ziet het er niet uit!
pi_105261071
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 17:47 schreef koei het volgende:
En strakke shirts bij mannen :)~ alleen negers zouden oversized kleding moeten dragen, verder ziet het er niet uit!
Het moet bij mij niet te strak zitten hoor.. voel ik me veel te onzeker in..
pi_105261441
pi_105261488

O+ :D
pi_105261498
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2011 17:43 schreef Poit het volgende:

[..]

ik geef d'r alleen maar een complimentje ;(
Geef d'r maar een complimentje op d'r mond, met je lippen!
pi_105264807
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 december 2011 18:08 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_105266214
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 december 2011 18:08 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Ieuw lippen...
pi_105266541

:')
pi_105267132
Pfffff elke keer als ik een topic wil bekijken op fok duurt het zo focking lang :/ Zal wel iets met de Ads te maken hebben :r
  dinsdag 6 december 2011 @ 20:04:05 #290
258885 Solique
I Kill You !
pi_105267187
Avond :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 20:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
Pfffff elke keer als ik een topic wil bekijken op fok duurt het zo focking lang :/ Zal wel iets met de Ads te maken hebben :r
Nergens last van.
pi_105267234
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 20:04 schreef Solique het volgende:
Avond :)

[..]

Nergens last van.
Nja heb het vooral bij SC's , enigste wat ik zie is de een reactie voor het reclameblok boven in
  dinsdag 6 december 2011 @ 20:08:04 #292
258885 Solique
I Kill You !
pi_105267394
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 20:04 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Nja heb het vooral bij SC's , enigste wat ik zie is de een reactie voor het reclameblok boven in
Vaag, zit in meerdere SC's en ook andere topics geen last van.
Probeer eens andere browser.
pi_105267409
  dinsdag 6 december 2011 @ 20:12:05 #294
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_105267574
quote:
_O-
pi_105267676
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 20:04 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

ik had er ook last van hoor, begon vlak voordat ik naar huis ging van t werk, maar het lijkt nu weer over te zijn :Y
  dinsdag 6 december 2011 @ 20:16:11 #296
258885 Solique
I Kill You !
pi_105267764
quote:
_O- :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 20:14 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

ik had er ook last van hoor, begon vlak voordat ik naar huis ging van t werk, maar het lijkt nu weer over te zijn :Y
Tijdelijke vertraging op fok geweest of zo.
pi_105267908
  dinsdag 6 december 2011 @ 20:29:43 #298
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_105268436
  dinsdag 6 december 2011 @ 20:30:59 #299
258885 Solique
I Kill You !
pi_105268490
Ben weer eens sporten :W
pi_105268780
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 20:14 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Dit gebeurt wel vaker hoor
pi_105268783

EN MAAR GOED OOK!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')