SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....
- Kuuks dr kind is van Rossdale
- Sharana en Poit daten zijn keiverloofd.
- Lot en Fruit sexen terwijl ze broer en zus zijn
- Eend en Solique moeten nog uit de kast komen met hun relatie
- Gamebabe dr vent is maanden weg dus die gaat vreemd met Nick-Gizmo, maar Nick-Gizmo is tegen vreemd gaan en dus verleidt Gamebabe Lot want dat valt niet onder vreemdgaan!
- Fallen en Tain zijn de drielingbroers van Poit die wraak gaan nemen op Sharana omdat zij hun afgewezen heeft
- SpankmasterC was begraven maar komt over 2 seizoenen opeens weer terug!
- Koei is de huishoudster van Badboynova maar meneer kan zijn handjes niet van haar afhouden, maar ze weten niet dat Koei ook de moeder van BBN is!
- Mday is miljonair maar weet nog niet dat hij opgelicht gaat worden door de TheeLeutClub
- Pets is de acteur die verwaand is en alleen nog maar blauwe m&ms wilt
- Disjfa ligt al een jaar op de bank te snurken en mag niet wakker worden want dan vergaat de wereld
- Lotje en Sharana zijn zusjes
- BBN is ook nog eens de excuus-allochtoon
- Social Disorder moet opgenomen wegens overdosis borsthoeveelheid thuis
- Pheno komt vanuit Japan terug naar Nederland om vrienden van de soap op te zoeken, MAAR ZIJN VLIEGTUIG STORT NEER! ... Waar zou Pheno zijn? Zijn lichaam is nog niet gevonden!
- AQ heeft een kleine rol in de soap want hij is bezig de hele dag filmpjes te kijken/rukken
- Nebo heeft zijn baan opgezegd omdat hij denkt dat hij kans maakt bij dat meisje wat heel lang met haar tetten in de op heeft gestaan en haar in vegas ten huwelijk gaat vragen
- Gamer_V is de prive detective die ingehuurd is door De_Kok om de vreemdgaan praktijken van GameBabe op papier te zetten
Het officiele GAM SC anthem:
Mascotte van de GAM SC:
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
Dat vind ik dan weer nietsquote:Op maandag 5 december 2011 09:02 schreef Pheno het volgende:
Ik heb een digitaal fotolijstje. Foto van kerstboom erop, klaar
Ik ook niet! En ook geen kerstboom met allemaal dezelfde ballen erin, netjes en symmetrisch erin gehangen. Gewoon een boom met alles door elkaar, dat die mooi is van lelijkheidquote:Op maandag 5 december 2011 09:11 schreef Solique het volgende:
@TT: Gisteravond al ontvangen
[..]
Dat vind ik dan weer niets
En dat zal mij roestenquote:
Ik laat het dit jaar weer aan mijn ouders overquote:Op maandag 5 december 2011 09:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik ook niet! En ook geen kerstboom met allemaal dezelfde ballen erin, netjes en symmetrisch erin gehangen. Gewoon een boom met alles door elkaar, dat die mooi is van lelijkheid
Maar je huisje versieren is toch gezellig.. Dat is 1 van de leukste dingen van deze tijd van het jaar. Of ben ik de enige hier die kerst leuk vind?quote:Op maandag 5 december 2011 09:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dat zal mij roestenIk heb geen ruimte om dat ding kwijt te kunnen, geen ruimte om het voor de rest van het jaar op te bergen en ik ben niet eens thuis rond die tijd
Dus ik ga vrij weinig moeite ondernemen om het echter te maken
Als ik niet thuis ben, voor wie doe ik het dan? De huisspin, de mussen op het dak?quote:Op maandag 5 december 2011 09:18 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Maar je huisje versieren is toch gezellig.. Dat is 1 van de leukste dingen van deze tijd van het jaar. Of ben ik de enige hier die kerst leuk vind?
Vind het ook altijd wel gezellig (zolang ik onder familie/vrienden ben)quote:Op maandag 5 december 2011 09:18 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Maar je huisje versieren is toch gezellig.. Dat is 1 van de leukste dingen van deze tijd van het jaar. Of ben ik de enige hier die kerst leuk vind?
Je komt toch af en toe wel thuis? Dan is het toch gezellig..quote:Op maandag 5 december 2011 09:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik niet thuis ben, voor wie doe ik het dan? De huisspin, de mussen op het dak?
Geloof me, bijna nietquote:Op maandag 5 december 2011 09:21 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Je komt toch af en toe wel thuis? Dan is het toch gezellig..
Ook leuk! Neem je gewoon je console's mee!quote:Op maandag 5 december 2011 09:21 schreef Pheno het volgende:
Ik heb een röntgenfoto-afspraak gekregen van de sint
Volgens mij moet ik mezelf stilhoudenquote:Op maandag 5 december 2011 09:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ook leuk! Neem je gewoon je console's mee!
Gezellig.. In je eentje tussen de kerst zooi zitten..quote:Op maandag 5 december 2011 09:18 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Awwwwwquote:Op maandag 5 december 2011 09:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Gezellig.. In je eentje tussen de kerst zooi zitten..
[ afbeelding ]
Ook al zou ik samen zijn.. van mij hoeft die kerst zooi niet.. Lekker eten met vrienden is wel erg leuk maar de boom, lichtjes, overload aan kaarsjes etc hoeven van mij niet... Om over de muziek nog maar te zwijgenquote:Op maandag 5 december 2011 09:51 schreef koei het volgende:
[..]
Awwwww
Maar ik zet soms wel een kerstboom op als ik alleen ben eigenlijk... Wisselt een beetje per jaar. Maar ik ben tegenwoordig nog geen twee avonden per week thuis dus ik skip de boom ook! Ben wel aan het kijken of ik mn vriend zo ver krijg om er een te nemen of iig de boel een beetje aan te kleden...
Kerstmuziekquote:Op maandag 5 december 2011 09:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Ook al zou ik samen zijn.. van mij hoeft die kerst zooi niet.. Lekker eten met vrienden is wel erg leuk maar de boom, lichtjes, overload aan kaarsjes etc hoeven van mij niet... Om over de muziek nog maar te zwijgen
Ik ga deze week ook mijn kunstboom maar weer eens neerzetten.quote:Op maandag 5 december 2011 10:02 schreef Fallen het volgende:
Ik ga morgen wel mijn (kunst-)kerstboompje neer zetten. Niet heel groot, met lampjes er al in. En natuurlijk mooi aankleden.
De muziek verandert echt niet, hooguit de radio aan voor Top2000, maar eigenlijk alleen maar de laatste week. Voor de rest de gebruikelijke Fallen-herrie.
Sharquote:
Neuh, doet me niet zoveel.. Wat dat betreft ben ik best een hork denk ik..quote:Op maandag 5 december 2011 09:59 schreef koei het volgende:
[..]
Kerstmuziek
En ik vind het eigenlijk altijd wel sfeervol en het ruikt lekker! Zeker als het dan ook nog eens koud is buiten enzo en je dan gezellig binnen zit! En stiekem de kerstkransjes uit de boom eten natuurlijk!
Kerst zelf vind ik dan weer niet zo boeiend eigenlijk... Uitgebreid eten kan ook op een andere dag. Maar dit jaar wordt het mijn eerste ontmoeting met mijn nieuwe schoonvader, schoonzusje en stiefschoonvader dus daar ben ik wel benieuwd naar!
quote:Op maandag 5 december 2011 10:08 schreef Sharana_LV het volgende:
Shiiiiit heeft poit alweer een excuus om mij te dumpenik heb een kerstboom van 2 meter hoog staan
woensdag de lichtjes en kerstmeuk erin
Ik zal je er wel een whatsappenquote:Op maandag 5 december 2011 10:08 schreef Solique het volgende:
Zie het wel wat ik deze kerst ga doen, eerste kerstdag sowieso met familie uitgebreid bunkeren.
[..]
Pics als alles versiert is
okquote:Op maandag 5 december 2011 10:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik zal je er wel een whatsappen
Mijzelf opnieuw ingeschreven en kreeg gelijk al wat koophuizen aangeboden.quote:Op maandag 5 december 2011 10:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en vertel eens wat meer over jouw misschien-huisje dan!
Waarom zou ik jou nou weer willen dumpen lieverd.. Als jij graag met mij onder de kerstboom wil zitten maar ik natuurlijk een uitzonderingquote:Op maandag 5 december 2011 10:08 schreef Sharana_LV het volgende:
Shiiiiit heeft poit alweer een excuus om mij te dumpenik heb een kerstboom van 2 meter hoog staan
woensdag de lichtjes en kerstmeuk erin
Welnee kopen! Als je een leuke dame tegenkomt woon je toch niet in een maand samen, en anders kan ze altijd bij jou komen zodat als het ooit uit gaat je haar eruit kan trappen en jij nog goed zitquote:Op maandag 5 december 2011 10:13 schreef Solique het volgende:
[..]
Mijzelf opnieuw ingeschreven en kreeg gelijk al wat koophuizen aangeboden.
Liever wil ik wat huren, mocht ik een leuke dame tegen komen dat ik niet er weer van af moet zien te komen.
Wachttijd voor huren momenteel is 8 a 10 jaar.![]()
Koop is nu wel extra aantrekkelijk omdat er veel kortingen worden gegeven.
Zit dus in twijfel maar heb al wat leuke mogelijkheden liggen.
Jippie!quote:Op maandag 5 december 2011 10:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Waarom zou ik jou nou weer willen dumpen lieverd.. Als jij graag met mij onder de kerstboom wil zitten maar ik natuurlijk een uitzondering
Zo snel ga ik er ook niet van uit, maar je komt niet snel van een woning af de laatste jaren.quote:Op maandag 5 december 2011 10:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Welnee kopen! Als je een leuke dame tegenkomt woon je toch niet in een maand samen, en anders kan ze altijd bij jou komen zodat als het ooit uit gaat je haar eruit kan trappen en jij nog goed zit
amsterdam staat nu op 12 jaar, ziekelijkquote:Op maandag 5 december 2011 10:25 schreef koei het volgende:
8 a 10 jaar wachten op een huurwoning? Naar wat voor paleisje zoek je dan Solique? Zelfs in Utrecht is de wachttijd korter!
Sowieso kom je niet eens meer in aanmerking voor sociale woningbouw ga ik vanuit aangezien je een baan hebt en die grenzen tegenwoordig belachelijk laag liggen. Voor particuliere huurwoningen is het een kwestie van goed zoeken en geluk hebben. SD had in Den Haag/Voorburg binnen een maand ofzo een erg grote woning in een prima wijk voor een goede prijs. En dat was nadat hij al wat huizen na een bezichtinging had afgewezen.
Maar goed, ik zou ook niet wachten met kopen. Je weet nooit wat de toekomst brengt en anders kan je daar op blijven wachten... Plus wat Shar zegt. Als jij een huis koopt dan is het jouw huis en kun je na een break up haar er zo uitschoppen! Je moet alleen zorgen dat je huis ruim genoeg is voor twee personen, dan zit je daar de komende tig jaar nog wel goed, zelfs als je vriendin een eigen koopwoning heeft.
Ahw.. Kereltje toch.. Aai over de buik!!quote:Op maandag 5 december 2011 10:26 schreef SuperFruitig het volgende:
Mooooh buikpijn
Lang geleden dat ik echt buikpijn had,
Zuuu
Heeft niets met paleisje te maken, meer met het aanbod wat niet toereikend is en de gemeente die alle plannen op de lange periode gooit of dingen af kapt. Al tig keer gereageerd op leuke projecten die steeds weer gecancelled werden.quote:Op maandag 5 december 2011 10:25 schreef koei het volgende:
8 a 10 jaar wachten op een huurwoning? Naar wat voor paleisje zoek je dan Solique? Zelfs in Utrecht is de wachttijd korter!
Sowieso kom je niet eens meer in aanmerking voor sociale woningbouw ga ik vanuit aangezien je een baan hebt en die grenzen tegenwoordig belachelijk laag liggen. Voor particuliere huurwoningen is het een kwestie van goed zoeken en geluk hebben. SD had in Den Haag/Voorburg binnen een maand ofzo een erg grote woning in een prima wijk voor een goede prijs. En dat was nadat hij al wat huizen na een bezichtinging had afgewezen.
Maar goed, ik zou ook niet wachten met kopen. Je weet nooit wat de toekomst brengt en anders kan je daar op blijven wachten... Plus wat Shar zegt. Als jij een huis koopt dan is het jouw huis en kun je na een break up haar er zo uitschoppen! Je moet alleen zorgen dat je huis ruim genoeg is voor twee personen, dan zit je daar de komende tig jaar nog wel goed, zelfs als je vriendin een eigen koopwoning heeft.
Maar je wilt dus in de buurt van je ouderlijk huis blijven wonen?quote:Op maandag 5 december 2011 10:39 schreef Solique het volgende:
[..]
Heeft niets met paleisje te maken, meer met het aanbod wat niet toereikend is en de gemeente die alle plannen op de lange periode gooit of dingen af kapt. Al tig keer gereageerd op leuke projecten die steeds weer gecancelled werden.
Hier kan je via de woningbouw ook oude huurhuizen over nemen voor een prikkie al moet je goed op letten dat je er niet nog een vermogen aan moet verbouwen.
Tuurlijk begrijp ik het dat als je een huis koopt het van mij is, maar denk inderdaad wel gelijk aan de ruimte die dan voldoende moet wezen. Maar moet mijzelf gewoon eens wat meer laten informeren in de omgeving hier, al die polderdorpjes hebben van die extra regels.
Niet speciaal, al wil ik ook niet te ver weg gaan wonen.quote:Op maandag 5 december 2011 11:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar je wilt dus in de buurt van je ouderlijk huis blijven wonen?
Maar geen overstap richting Den Haag of iets? Denk dat daar genoeg te krijgen is.quote:Op maandag 5 december 2011 11:28 schreef Solique het volgende:
[..]
Niet speciaal, al wil ik ook niet te ver weg gaan wonen.
Werkgever zit in Leiden, projecten krijg ik op max. 50 km afstand dus wil wel in de regio blijven.
Ben nu ingeschreven in regio Rijnstreek.
Heb wel een leaseauto dus zal dan moeten kijken hoe het met parkeren zit.quote:Op maandag 5 december 2011 11:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar geen overstap richting Den Haag of iets? Denk dat daar genoeg te krijgen is.
Maar Rijnstreek is niet veel dichterbij toch? Enige voordeel dat je binnendoor kan?quote:Op maandag 5 december 2011 11:54 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb wel een leaseauto dus zal dan moeten kijken hoe het met parkeren zit.
Tevens werk ik nu in Amsterdam dus is Den Haag een flink eind, vooral met de files.
Rijnstreek is regio Alphen, Kaag en Braassem, Nieuwkoop, etc.quote:Op maandag 5 december 2011 11:57 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar Rijnstreek is niet veel dichterbij toch? Enige voordeel dat je binnendoor kan?
En Den Haag heeft genoeg wijken met ruime parkeerplaatsen.
Ah niet zo mokken, je gaat toch lekker naar familie en vrienden? Dat is toch ook prima?quote:Op maandag 5 december 2011 09:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Gezellig.. In je eentje tussen de kerst zooi zitten..
[ afbeelding ]
Ja, kerstavond en 2e kerstdag zitten vol ja maar er is meer dan alleen die 3 daagjes.quote:Op maandag 5 december 2011 12:15 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ah niet zo mokken, je gaat toch lekker naar familie en vrienden? Dat is toch ook prima?
Wat dan? 1e kerstdag? Dan kun je altijd nog iemand bellen en tijd voor jezelf nemen. En dan heb je nog oud& nieuw waarbij iedereen op stap gaat en het geen zak uit maakt of je single bent of niet.quote:Op maandag 5 december 2011 12:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, kerstavond en 2e kerstdag zitten vol ja maar er is meer dan alleen die 3 daagjes.
Had het meer over kerstbomen en andere kerstversiersels. Ik heb daar gewoon niet zoveel mee. En ik ga zeker niet voor mezelf m'n huis versieren. Heb al genoeg zooi in m'n huis staanquote:Op maandag 5 december 2011 12:24 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Wat dan? 1e kerstdag? Dan kun je altijd nog iemand bellen en tijd voor jezelf nemen. En dan heb je nog oud& nieuw waarbij iedereen op stap gaat en het geen zak uit maakt of je single bent of niet.
Voor de rest moeten de meeste mensen ook gewoon werken.
Ik denk dat de meeste vrijgezelle mannen hun huis niet versieren. Wacht maar tot je samenwoont met mw Poit dan zul je zien dat je hele huis volstaat met kerst!quote:Op maandag 5 december 2011 12:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Had het meer over kerstbomen en andere kerstversiersels. Ik heb daar gewoon niet zoveel mee. En ik ga zeker niet voor mezelf m'n huis versieren. Heb al genoeg zooi in m'n huis staan
-edit: Oud en nieuw is juist een epic feest.. Hoop dat m'n matties in A'dam weer een leuk feestje geven
qftquote:
Totaal versieren, nee. Maar een boompje en wat versiering vind ik wel gezellig.quote:Op maandag 5 december 2011 12:35 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste vrijgezelle mannen hun huis niet versieren.
Ongetwijfeld.. En ik denk dat de Arcade kast dan ook niet meer in de huiskamer staat.. (Tenzij Shar mw Poit wordtquote:Op maandag 5 december 2011 12:35 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste vrijgezelle mannen hun huis niet versieren. Wacht maar tot je samenwoont met mw Poit dan zul je zien dat je hele huis volstaat met kerst!
Als je die arcadekast nou aan mij geeft heb jij prima plek voor een kerstboom!quote:Op maandag 5 december 2011 12:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.. En ik denk dat de Arcade kast dan ook niet meer in de huiskamer staat.. (Tenzij Shar mw Poit wordt)
Naardenquote:Op maandag 5 december 2011 12:50 schreef Sharana_LV het volgende:
AAAAAAARGH nieuwe cursus is helemaal in naarden
[..]
Als je die arcadekast nou aan mij geeft heb jij prima plek voor een kerstboom!
Ja dahag! Als je die arcadekast krijgt krijg je mij erbij!quote:Op maandag 5 december 2011 12:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als je die arcadekast nou aan mij geeft heb jij prima plek voor een kerstboom!
dealquote:Op maandag 5 december 2011 12:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja dahag! Als je die arcadekast krijgt krijg je mij erbij!
Naar zeg!quote:Op maandag 5 december 2011 12:50 schreef Sharana_LV het volgende:
Kan je ook makkelijker falenquote:Op maandag 5 december 2011 13:03 schreef Sharana_LV het volgende:
oh het kan ook in utrecht, dan dat liever
Ja, zal bestquote:Op maandag 5 december 2011 13:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik moest lollen om de FB berichten
Okquote:
Anytime babe. Al moet ik hem nog wel maken..quote:Op maandag 5 december 2011 13:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
YAAAAY eindelijk gamen op jouw arcadekast
Nu al gesloopt?quote:Op maandag 5 december 2011 13:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Anytime babe. Al moet ik hem nog wel maken..
Nog steeds een gecrashte pc..quote:
Als je hulp nodig hebt wil ik wel mee prutsen hoorquote:Op maandag 5 december 2011 13:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Nog steeds een gecrashte pc..
Inmiddels nieuw MoBo in dat ding maar die doet het ook niet.. Weet niet precies waarom niet.. Gok dat de voeding niet genoeg sapjes geeft..
Troubleshooten heer Poitquote:Op maandag 5 december 2011 13:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Nog steeds een gecrashte pc..
Inmiddels nieuw MoBo in dat ding maar die doet het ook niet.. Weet niet precies waarom niet.. Gok dat de voeding niet genoeg sapjes geeft..
Moet me wel lukken babe, maar thnx voor het aanbod.quote:Op maandag 5 december 2011 13:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als je hulp nodig hebt wil ik wel mee prutsen hoor
I know.. Nog geen zin in gehad.. Beetje aparte symptomen.. Fans draaien, HD draait niet, krijg ook geen beeld verder..quote:
Halenquote:
quote:
Dat zal toch wel mee vallen? O zijn er zoveel zeikende vrouwen?quote:Op maandag 5 december 2011 12:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.. En ik denk dat de Arcade kast dan ook niet meer in de huiskamer staat.. (Tenzij Shar mw Poit wordt)
Oh, zo bedoel ik het niet. Meer dat ik daarin meegaand ben. Het hoeft niet van mij maar ik ben er ook niet tegen. Als m'n ega heel de huiskamer wil transformeren tot focking bethlehem dan vind ik dat ook best.. Zolang ik maar niet 4 dagen hoef te bouwen / op te ruimen.quote:Op maandag 5 december 2011 14:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dat zal toch wel mee vallen? O zijn er zoveel zeikende vrouwen?
Zeikende vrouwenquote:Op maandag 5 december 2011 14:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dat zal toch wel mee vallen? O zijn er zoveel zeikende vrouwen?
daar ging mijn theequote:Op maandag 5 december 2011 14:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Oh, zo bedoel ik het niet. Meer dat ik daarin meegaand ben. Het hoeft niet van mij maar ik ben er ook niet tegen. Als m'n ega heel de huiskamer wil transformeren tot focking bethlehem dan vind ik dat ook best.. Zolang ik maar niet 4 dagen hoef te bouwen / op te ruimen.
Precies, gewoon die arcade kast versieren in kerstsfeer.quote:
MARIO MET EEN KERSTMUTS EROPquote:Op maandag 5 december 2011 14:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Precies, gewoon die arcade kast versieren in kerstsfeer.
Dan is iedereen blij
Waarom zie ik zo'n huiskamer ook gelijk voor mequote:Op maandag 5 december 2011 14:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Oh, zo bedoel ik het niet. Meer dat ik daarin meegaand ben. Het hoeft niet van mij maar ik ben er ook niet tegen. Als m'n ega heel de huiskamer wil transformeren tot focking bethlehem dan vind ik dat ook best.. Zolang ik maar niet 4 dagen hoef te bouwen / op te ruimen.
1 carrot + 1 carrot = 2 carrotsquote:
quote:
quote:
Ik heb geen mario op m'n arcadekast.. Een kerstmuts heb ik dan weer welquote:
zet ik wel mario popje neer!quote:Op maandag 5 december 2011 15:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb geen mario op m'n arcadekast.. Een kerstmuts heb ik dan weer wel
Ik heb een kerst eyeoor met kerstmuts die flappert met zijn oren op een kerstmuziekjequote:Op maandag 5 december 2011 15:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb geen mario op m'n arcadekast.. Een kerstmuts heb ik dan weer wel
Same here, ben benieuwd wat ik woensdag allemaal tegen kom!quote:Op maandag 5 december 2011 15:24 schreef Solique het volgende:
Weet nog geen eens wat ik eigenlijk allemaal heb van Kerst. Staat opgeborgen
kayquote:
Awesome!!quote:Op maandag 5 december 2011 15:19 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik heb een kerst eyeoor met kerstmuts die flappert met zijn oren op een kerstmuziekje
Ja, altijd leuk.quote:Op maandag 5 december 2011 15:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Same here, ben benieuwd wat ik woensdag allemaal tegen kom!
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU heb m niet uitgezet en nu zijn de batterijen leeg.....quote:Op maandag 5 december 2011 15:19 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik heb een kerst eyeoor met kerstmuts die flappert met zijn oren op een kerstmuziekje
quote:Op maandag 5 december 2011 15:29 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU heb m niet uitgezet en nu zijn de batterijen leeg.....
zuuuuuuuuu
quote:Op maandag 5 december 2011 15:29 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU heb m niet uitgezet en nu zijn de batterijen leeg.....
zuuuuuuuuu
Damn, als je zo wakker wordt schrik je je ook de rambamquote:
Maar ik heb ook geen hond!! En om nou om m'n knaagdiertjes die lampjes te doen lijkt me niet zo'n goed ideequote:Op maandag 5 december 2011 15:54 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Poit! Ik heb de oplossing voor geen kerstboom willen!
[ afbeelding ]
Je kunt wel mini-geweien maken.quote:Op maandag 5 december 2011 16:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar ik heb ook geen hond!! En om nou om m'n knaagdiertjes die lampjes te doen lijkt me niet zo'n goed idee
lol, ze hebben allebei rode neusjesquote:
quote:
En mijn kokkerellen dan?quote:
Ik heb nooit een Serious Sam gespeeld maar deze willik!!!quote:
Gaan we slapen?quote:
Bijnaquote:
Ik wou eerst typen gaan we naar bed, maar kon het nog op tijd corrigerenquote:
Maakt niet uit hoe je het opschrijft.. Ik hoop altijd op hetzelfdequote:Op maandag 5 december 2011 21:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik wou eerst typen gaan we naar bed, maar kon het nog op tijd corrigeren
quote:Op maandag 5 december 2011 22:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoe je het opschrijft.. Ik hoop altijd op hetzelfde
Jupz..quote:Op maandag 5 december 2011 22:12 schreef GameBabe het volgende:
Weer in NederlandPff afscheid nemen blijft stom ondanks dat het dit keer maar voor een week is
Poit, kwam ik nou morgen bij jou een film kijken?
Gezelligquote:
Nee, dat laat je! Anders schop ik je!!quote:Op maandag 5 december 2011 22:16 schreef GameBabe het volgende:
[..]
GezelligIk moet je morgen wel een kus op je linkeroorlel geven, opdracht van de man
En doen we ook eten, of moet ik op het station iets scoren (ik weet nog niet precies hoe laat ik op gouda ben ivm baby bezoek)
Ok top.quote:Op maandag 5 december 2011 22:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, dat laat je! Anders schop ik je!!
En mee eten kan hoorIk zal wel wat vega's in elkaar kokkerellen.
Nee, niks.. Gaat niet gebeuren!quote:Op maandag 5 december 2011 22:19 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ok top.
Prima hoor die schop, ik geef hem volgende week wel door
Halloquote:
ik moet mee, ik ben stout geweestquote:Op maandag 5 december 2011 22:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[..]
niemand mee terug naar spanje?
maar, maar, daar wonen spanjaarden! Die zijn eng en praten snel! Dat kan ik je toch niet aandoen?quote:Op maandag 5 december 2011 22:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ruilen? ik wil wel naar spanje hoor!
jawel hoor ik mep met handtasjes en ik krab met mijn nagelsquote:Op maandag 5 december 2011 22:54 schreef Morgen- het volgende:
[..]
maar, maar, daar wonen spanjaarden! Die zijn eng en praten snel! Dat kan ik je toch niet aandoen?
quote:Op maandag 5 december 2011 22:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jawel hoor ik mep met handtasjes en ik krab met mijn nagels
tevens bijt ik
ik rag ook met mijn guitar hero gitaren
Dan beweeg je niet genoeg mee!quote:Op maandag 5 december 2011 22:59 schreef Sharana_LV het volgende:
metallica is niet goed voor mij, nou ben ik niet moe
Niet echt goed, maar in ieder geval zicht op verbetering. Vandaag naar de huisarts geweest voor de schouder en nek en ik mag eindelijk door richting ziekenhuis zodat ze eens gaan kijken wat er aan de hand is, ipv nogal zinloze therapieën die het gevolg verzachten, maar niet de oorzaak aanpakkenquote:Op maandag 5 december 2011 22:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hump jou oko al!
alles goed met pheno?
Ik zeg: Rock till you drop!!quote:Op maandag 5 december 2011 23:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
juist wel daarom ben ik weer wakker
Drugs are bad mkay!quote:Op maandag 5 december 2011 23:03 schreef Poit het volgende:
Nog 100 mb en dan heb ik Let's Golf 2 op m'n TV
he bah vervelend zegquote:Op maandag 5 december 2011 23:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet echt goed, maar in ieder geval zicht op verbetering. Vandaag naar de huisarts geweest voor de schouder en nek en ik mag eindelijk door richting ziekenhuis zodat ze eens gaan kijken wat er aan de hand is, ipv nogal zinloze therapieën die het gevolg verzachten, maar niet de oorzaak aanpakken
Dus vandaag meteen mijn jaarlijkse portie straling omhoog geschroefd, vier keer lachen naar het rontgenvogeltje.
Nee serieus, net m'n TV aan het netwerk gehangen en ik kan gewoon games op dat ding downloadenquote:
Het mag, het bleek dat ik me drie jaar geleden al eens gemeld had, dat was ik zelfs al vergetenquote:Op maandag 5 december 2011 23:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
he bah vervelend zeghoop dat ze snel iets vinden!
lol ... gelukkig houden ziekenhuizen alles bijquote:Op maandag 5 december 2011 23:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het mag, het bleek dat ik me drie jaar geleden al eens gemeld had, dat was ik zelfs al vergeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2011 23:14:01 ]
quote:Op maandag 5 december 2011 23:13 schreef Sharana_LV het volgende:
LOTJEEEEESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Te veel gedronken?quote:
quote:
Trustenquote:Op maandag 5 december 2011 23:34 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ga maar op bed liggen, dit word niets meer
truste all![]()
Join me @the falende rotlichamenclub!quote:
quote:Op maandag 5 december 2011 23:13 schreef Sharana_LV het volgende:
LOTJEEEEENOHHHHHHHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
Sharana /j rotlichamenclubquote:Op dinsdag 6 december 2011 07:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Join me @the falende rotlichamenclub!
Nog steeds verrot?quote:Op dinsdag 6 december 2011 08:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Sharana /j rottenlichamenclub
* Sharana_LV has joined the rottenlichamenclub
lolquote:Op dinsdag 6 december 2011 08:50 schreef GameBabe het volgende:
Goedemorgen, mijn lichaam en wekkers is geen goede combi in de winter
Succes shar en pheno met jullie lichamen. Stomme dingen moeten net als computers gewoon werken!
Yea helaasch wel ... moet wel zeggen dat het nu langzaamaan wat beter gaat, opstaan was gewoon even verrotquote:Op dinsdag 6 december 2011 08:49 schreef Solique het volgende:
[..]
Nog steeds verrot?
Ik kan ook wel joinen, hier ook
Jaaa net als computers dan kan ik bij mij ook wat onderdelen vervangenquote:Op dinsdag 6 december 2011 08:50 schreef GameBabe het volgende:
Goedemorgen, mijn lichaam en wekkers is geen goede combi in de winter
Succes shar en pheno met jullie lichamen. Stomme dingen moeten net als computers gewoon werken!
Opstaan is altijd verrot op een werkdagquote:Op dinsdag 6 december 2011 08:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yea helaasch wel ... moet wel zeggen dat het nu langzaamaan wat beter gaat, opstaan was gewoon even verrot
[..]
Jaaa net als computers dan kan ik bij mij ook wat onderdelen vervangen
Ik had ook moeite met opstaan maar meer door luiheid dan brakheid.quote:Op dinsdag 6 december 2011 09:39 schreef Kn0x het volgende:
Het is duidelijk, de winter is aangebroken, iedereen heeft brakke lichamen en moeite met opstaan.
ROOOOOSSSSSSSSquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]Fffffffffiiiiiiiiiiiiipppppppooooooooooooooooooooo !!!
Hier is mijn koffiequote:Op dinsdag 6 december 2011 10:22 schreef Fallen het volgende:
Mogguh!
Pfff... waar is mijn koffie?! Snel de verwarming aan, het is koud in huis...
MMO verzamel-sitequote:Op dinsdag 6 december 2011 10:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
Welcome back to Nexon.net!,
We have recieved a request to change your nexon account email address
Wtf is Nexon :/?! Ken heel de site niet
Ow yeah... ik ga de serie gewoon nog een keer kijken denk ik. Het weer sluit er goed op aan zo langzamerhand.quote:Op dinsdag 6 december 2011 09:39 schreef Kn0x het volgende:
Het is duidelijk, de winter is aangebroken, iedereen heeft brakke lichamen en moeite met opstaan.
[ afbeelding ]
Ik ben bijna door het boek heenquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:33 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ow yeah... ik ga de serie gewoon nog een keer kijken denk ik. Het weer sluit er goed op aan zo langzamerhand.
Ik zag wel iets voorbij komen ja, Nja raar dan is er iemand anders die een password aanvraagt :/quote:
Ik ben al tig keer opnieuw begonnen met het boek, maar lees te onregelmatig en vaak als ik bekaf ben in bed, dus kom maar niet verder. Ik denk dat ik straks na het opnieuw kijken van het eerste seizoen, gewoon begin met het 2e boek en dan wat meer lees.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben bijna door het boek heen
Blijf me verbazen hoe goed de serie het boek volgt.
Vast wel goed! Woon nu in een drop jongen! Is wel even wennen hahaquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoe is het in Roffa-zuid mien jong?
Moet zeggen dat het boek ook wat langdradig is, zoals je verwacht bij een fantasyboek. Kom er ook lastig doorheen.. Wilde heel graag de hele reeks lezen maar ik denk dat ik het gewoon bij de serie hou en weer gewone boeken ga lezen. Trekt me toch een stuk meer.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:47 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik ben al tig keer opnieuw begonnen met het boek, maar lees te onregelmatig en vaak als ik bekaf ben in bed, dus kom maar niet verder. Ik denk dat ik straks na het opnieuw kijken van het eerste seizoen, gewoon begin met het 2e boek en dan wat meer lees.
Da's toch niets voor jou man, zo'n dorp! Jij als stads b-boy!quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:47 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Vast wel goed! Woon nu in een drop jongen! Is wel even wennen haha
En hoe is het in Breda (toch)?
Snel halen dusquote:
Als je over een week in Japan kan zijn: no problemo. Snel boeken dus!quote:
KATAFUCKINGMARI!!!quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:15 schreef Pheno het volgende:
Nu nog leuke games voor die Vita die ook in Europa uit worden gebracht
Ik zei leuke games, geen uitmelkgames. Om het geld te rechtvaardigen wil ik toch nog wel wat meer games zien dat dat er nu zijn aangekondigd.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:16 schreef Poit het volgende:
[..]
KATAFUCKINGMARI!!!
NANAAAAAA NANANANANANANANA NA NAA NAA NA NA NAAAAAA
quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zei leuke games, geen uitmelkgames. Om het geld te rechtvaardigen wil ik toch nog wel wat meer games zien dat dat er nu zijn aangekondigd.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:16 schreef Poit het volgende:
[..]
KATAFUCKINGMARI!!!
NANAAAAAA NANANANANANANANA NA NAA NAA NA NA NAAAAAA
Mariokart is 35 euro bij wehkamp. Dat vond ik het nog wel waard...quote:
IK ZIE EM VOOR 45quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:48 schreef koei het volgende:
[..]
Mariokart is 35 euro bij wehkamp. Dat vond ik het nog wel waard...
quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:54 schreef koei het volgende:
Oh, dan was het een erg korte aanbieding denk ik... Heb m gisterenavond zelf wel besteld voor die prijs.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:03 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Da's toch niets voor jou man, zo'n dorp! Jij als stads b-boy!
quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:56 schreef SpankmasterC het volgende:
EINDELIJK FRUIT OP FRIENDFACE!!waarom ik zo lang gewacht heb??!
Wacht maar tot je achter de grootste teleurstelling van z'n profiel komt..quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:56 schreef SpankmasterC het volgende:
EINDELIJK FRUIT OP FRIENDFACE!!waarom ik zo lang gewacht heb??!
WAIT WHUUTT???!!!!quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Wacht maar tot je achter de grootste teleurstelling van z'n profiel komt..
Geen foto van Lotje
Maar jij moet toch de hele dag binnen zitten en hebt er niets aan... Stuur het dan deze kant opquote:
Over een uurtje doe ik dat wel. Dan ben ik buiten geweest.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:18 schreef koei het volgende:
[..]
Maar jij moet toch de hele dag binnen zitten en hebt er niets aan... Stuur het dan deze kant op
DUDEquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Wacht maar tot je achter de grootste teleurstelling van z'n profiel komt..
Geen foto van Lotje
quote:
Ik heb ze allebei!quote:
Japanse spelshowsquote:
Ik vind dat zo'n belachelijk grappig plaatjequote:
Ze beginnen in de ochtend al met van die vage ochtendprogramma's waar dat soort gasten ook in voorkomenquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:39 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n belachelijk grappig plaatje
ik wil ook japanse tv. En ze kunnen verstaanquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze beginnen in de ochtend al met van die vage ochtendprogramma's waar dat soort gasten ook in voorkomen
Een dorp? Dacht dat je een appartement had in Rotterdamquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:47 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Vast wel goed! Woon nu in een drop jongen! Is wel even wennen haha
En hoe is het in Breda (toch)?
Foto's en what's keeping you?quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:50 schreef wc-eend het volgende:
Bhv cursus vandaag, ik wil mond op mond beademing doen met een van de cursisten
Die stomme poppenquote:
Op internet is alles makkelijk te zeggen maar in het echt ben ik een mega watje en super verlegen...quote:
Hey, da's mijn taakquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:26 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Op internet is alles makkelijk te zeggen maar in het echt ben ik een mega watje en super verlegen...
5 random shirts besteld bij Teefuryquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:25 schreef Solique het volgende:
Deze zou ik op een shirt moeten hebben.
[ afbeelding ]
Ja was ook de planning maar dit was nieuwbouw en 1000x goedkoperquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Een dorp? Dacht dat je een appartement had in Rotterdam
In Breda alles boven hoor, beetje nat
Oh, hebben ze weer random day.quote:
In welke grot heb jij gezeten Spanky? Was geweldige TV van Powned!quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:48 schreef SpankmasterC het volgende:
Hahahaa en het gaat door! Componist neemt contact op met BUMA/STEMRA, krijgt uiteindelijk het aanbod dat ze er wel wat aan willen doen in ruil voor 33% van de royalties![]()
Dibs op de dubbele!quote:
Echt een heule diepe! Moet het eerste leuke ding zijn wat ooit bij Powned vandaan is gekomen!quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:51 schreef koei het volgende:
[..]
In welke grot heb jij gezeten Spanky? Was geweldige TV van Powned!
quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Opgelost: slotje
http://www.zavvi.nl/10481342.html
Red je maatje M?quote:
Voor mijn bovenarm ja...quote:
Neejoh! Pownieuws is echt wel leukquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:54 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Echt een heule diepe! Moet het eerste leuke ding zijn wat ooit bij Powned vandaan is gekomen!
Ach, ik ben ook niet de slankste en ik pas ook in een M. Zit iets wat strak en de schouders zijn te smal maar de L shirts zijn echt weer veeel te groot..quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:17 schreef Fallen het volgende:
[..]
Voor mijn bovenarm ja...
Nee, een L gaat nog wel lukken, maar M is echt te klein. Dan moet er nog een keer 10 kilo af... in de lente wellicht.
Ik vind te wijd maar niets.. Ben niet zo groot en als ik dan met oversized kleren ga lopen ziet dat er echt niet uitquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:32 schreef wc-eend het volgende:
XXL of XXXL, heerlijk wijd en niks strak...
Teefury heb je toch gewoon de optie om een vrouwen shirt te bestellenquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:05 schreef Sharana_LV het volgende:
Stom dat er nooit leuke vrouwen shirts zijn, bij thinkgeek is de pasvorm voor vrouwen ook als een aardappelzak
maar jouw lichaam is ook veel te sexy voor nerdshirtsquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:57 schreef Sharana_LV het volgende:
Ja maar die shits zitten alsnog vet wijd en a-vrouwelijk
EN NU GENOEG VAN AL DIT GEFLIRT!!quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:28 schreef Poit het volgende:
[..]
maar jouw lichaam is ook veel te sexy voor nerdshirts
Een punt heb je welquote:
ik geef d'r alleen maar een complimentjequote:Op dinsdag 6 december 2011 17:32 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
EN NU GENOEG VAN AL DIT GEFLIRT!!
VRAAG DIE CHICK TOCH EENS UIT OP EEN DATE MAN, IK WORD ER HELEMAAL KRIEBEL VAN!! JULLIE MOGEN JULLIE EERSTGEBOREN KIND WEL NAAR ME VERNOEMEN, DANKJULLIEWEL
QFT!quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:32 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
EN NU GENOEG VAN AL DIT GEFLIRT!!
VRAAG DIE CHICK TOCH EENS UIT OP EEN DATE MAN, IK WORD ER HELEMAAL KRIEBEL VAN!! JULLIE MOGEN JULLIE EERSTGEBOREN KIND WEL NAAR ME VERNOEMEN, DANKJULLIEWEL
Het moet bij mij niet te strak zitten hoor.. voel ik me veel te onzeker in..quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:47 schreef koei het volgende:
En strakke shirts bij mannen~ alleen negers zouden oversized kleding moeten dragen, verder ziet het er niet uit!
Geef d'r maar een complimentje op d'r mond, met je lippen!quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:43 schreef Poit het volgende:
[..]
ik geef d'r alleen maar een complimentje
quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:08 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Geef d'r maar een complimentje op d'r mond, met je lippen!
Ieuw lippen...quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:08 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Geef d'r maar een complimentje op d'r mond, met je lippen!
Nergens last van.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
Pfffff elke keer als ik een topic wil bekijken op fok duurt het zo focking lang :/ Zal wel iets met de Ads te maken hebben
Nja heb het vooral bij SC's , enigste wat ik zie is de een reactie voor het reclameblok boven inquote:
Vaag, zit in meerdere SC's en ook andere topics geen last van.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja heb het vooral bij SC's , enigste wat ik zie is de een reactie voor het reclameblok boven in
quote:
ik had er ook last van hoor, begon vlak voordat ik naar huis ging van t werk, maar het lijkt nu weer over te zijnquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja heb het vooral bij SC's , enigste wat ik zie is de een reactie voor het reclameblok boven in
quote:
Tijdelijke vertraging op fok geweest of zo.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik had er ook last van hoor, begon vlak voordat ik naar huis ging van t werk, maar het lijkt nu weer over te zijn
Dit gebeurt wel vaker hoorquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik had er ook last van hoor, begon vlak voordat ik naar huis ging van t werk, maar het lijkt nu weer over te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |