abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105198895

pOIT.JPG
Naam: Poit
Functie: Pater familias van de GAM SC
Omschrijving: Viefje / Bier / Dubstep / Womanizer / Schrik van Goudase bontkraagjes.

movingavatar.gif
Naam:: Rossdale
Functie: Propper
Omschrijving: Spanky bestelen / Niet snurken in zijn slaap / Vrouwen naar de GAM SC lokken / Lievelingetje van FOK!crew

Naam: Koei
Functie: Koningin van de GAM SC
Omschrijving: Jonge woudloper / Verliezen met softball / Inlikken bij FOK!games-crew

PJharvey.jpg
Naam: Pettigrew81
Functie: BBQ-king / Pillendokter
Omschrijving: Koken / Bakken / Braden / Nee niet die De_Kok / aanstekelijk lachje

temp.gif
Naam: Fallen
Functie: Rechterhand van Poit
Omschrijving: Nickname doet het goed bij dames / HIMYM-fail in supermarkten / Zoekt en vindt paden

angel.gif
Naam: Tain
Functie: Linkerhand van Poit
Omschrijving: Avatars met wiebeltietjes / Krakkemikkige knieën / "hardwerkende" ambtenaar

demo2.JPG
Naam: SpankmasterC
Functie: Zanger
Omschrijving: Freddy Mercury / Spiegoloog / Rare voorliefde voor PC hardware / Berijdt skippyballen

ffsnel.jpg
Naam: Misan
Functie: Fashiongoeroe
Omschrijving: Draagt kraagjes en polo's / Voorliefde voor lelijke Nederlandse modellen / Woont in Nebo-city

Mickey.png
Naam: Nebo
Functie: Womanizer in wording
Omschrijving: IKEA-bouwpakket verkoper / Tequila-koning / Vraagt tel.nr. van meisje uit dierenwinkel en belt daarna niet / Doet het met een pakje boter

Meisje_ava2.jpg
Naam: GameBabe
Functie: Sexbeest
Omschrijving: Slaaf van Poit & De_Kok / Maakt games / Eet alleen konijnenvoer

Fok%20usericon.jpg
Naam: Reintji
Functie: Cliniclown
Omschrijving: X-rays / Volle bos haar / Kan appels en peren vergelijken / Terug!

1250262752987.gif
Naam: RitseB
Functie: Carričre-beest
Omschrijving: Jonkie / Heeft zich binnen korte tijd omhooggeneukt tot Manager Games / Heeft (beg/h)eerlijk zusje / Woont bij een AZC

film0.GIF
Naam: Gamer_V
Functie: Iets randoms wat begint met een V
Omschrijving: Kipgezicht / Hoedendrager / Kotsen zonder dat andere mensen het doorhebben / Koopt breezers

rabbit12.jpeg
Naam: badboynova
Functie: Kinderverwek-koning
Omschrijving: Wordt tijdens het gamen afgeleid door half strippende vriendin / Stiekem best een lieverd i.p.v. een badboy

quick.gif
Naam: Nick-GizMo
Functie: Schimmig karakter
Omschrijving: Altijd op de hoogte van de laatste illegale handelingen / Komt niet opdagen op meets

pinguin.jpg
Naam: Pheno
Functie: Reisleider
Omschrijving: Vaker in Japan dan in Nederland / Dumpt zijn vrouw bij zijn ouders om naar een meet te gaan / Pinguīn-fan

Untitled-2.gif
Naam: Frankii
Functie: Muzikant
Omschrijving: Laat meiden soppen met zijn gitaar / Staat ook wel bekend als Drankii / Krullenbol / Plast tegen openbare toiletten ipv er in

ikilluachmed.png
Naam: Solique
Functie: Platennerd
Omschrijving: Houdt van muziek / Verdedigt graag forten / Huppelt van SC naar SC

KDS2.gif
Naam: Kuukske
Functie: Breda promobabe
Omschrijving: Is van Fallen / Adoreert Rossdale / Is gewoon lief

zomfg_schmink.png
Naam: Kn0x
Functie: Topicopener 2e klasse
Omschrijving: houdt van make up, tier en bieten, stiekem spelletjes spelen

1up.png
Naam: SuperFruitig
Functie: Mooie vrouwen naar de slowchat lokken
Omschrijving: Beste paardengame ooit gemaakt, houdt stiekem toch van facebook, heeft de meest sexy baas OOIT

mieoors.jpg
Naam: Lotje-Plusone
Functie: Personal Trainer v/d SC
Omschrijving: Laat mensen gezond doen / Heeft meest sexy vriendje OOIT / Laat datzelfde vriendje geen TV kopen.

untitled.JPG
Naam: Sharana_LV
Functie: Diva van de SC
Omschrijving: Jessica Rabbit, Redhead, LA, M&M's, GirlyNerd

Diehard3%20copy.gif
Naam: Mday
Functie: Boothbabe magnet
Omschrijving: Voorzitter anticursiviteit, pc-gaming ' :') '-fanatic en weet ook zijn eigen cupmaat in te schatten

wc_eend.jpg
Naam: wc-eend
Functie: Verzorger van de SC
Omschrijving: Niet de "wij van" variant. Fan van vechtende (man)wijven in strakke pakjes. Smeekt al jaren om een plekje in de OP.

SPOILER: in memoriam
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"

Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.

Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!

De OP is hier te vinden.... :D

- Kuuks dr kind is van Rossdale
- Sharana en Poit daten zijn keiverloofd.
- Lot en Fruit sexen terwijl ze broer en zus zijn
- Eend en Solique moeten nog uit de kast komen met hun relatie
- Gamebabe dr vent is maanden weg dus die gaat vreemd met Nick-Gizmo, maar Nick-Gizmo is tegen vreemd gaan en dus verleidt Gamebabe Lot want dat valt niet onder vreemdgaan!
- Fallen en Tain zijn de drielingbroers van Poit die wraak gaan nemen op Sharana omdat zij hun afgewezen heeft
- SpankmasterC was begraven maar komt over 2 seizoenen opeens weer terug!
- Koei is de huishoudster van Badboynova maar meneer kan zijn handjes niet van haar afhouden, maar ze weten niet dat Koei ook de moeder van BBN is!
- Mday is miljonair maar weet nog niet dat hij opgelicht gaat worden door de TheeLeutClub
- Pets is de acteur die verwaand is en alleen nog maar blauwe m&ms wilt
- Disjfa ligt al een jaar op de bank te snurken en mag niet wakker worden want dan vergaat de wereld
- Lotje en Sharana zijn zusjes
- BBN is ook nog eens de excuus-allochtoon
- Social Disorder moet opgenomen wegens overdosis borsthoeveelheid thuis
- Pheno komt vanuit Japan terug naar Nederland om vrienden van de soap op te zoeken, MAAR ZIJN VLIEGTUIG STORT NEER! ... Waar zou Pheno zijn? Zijn lichaam is nog niet gevonden!
- AQ heeft een kleine rol in de soap want hij is bezig de hele dag filmpjes te kijken/rukken
- Nebo heeft zijn baan opgezegd omdat hij denkt dat hij kans maakt bij dat meisje wat heel lang met haar tetten in de op heeft gestaan en haar in vegas ten huwelijk gaat vragen
- Gamer_V is de prive detective die ingehuurd is door De_Kok om de vreemdgaan praktijken van GameBabe op papier te zetten

Het officiele GAM SC anthem:

Mascotte van de GAM SC:
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_105198909
@TT: Gisteravond al ontvangen :7

quote:
7s.gif Op maandag 5 december 2011 09:02 schreef Pheno het volgende:
Ik heb een digitaal fotolijstje. Foto van kerstboom erop, klaar :7
Dat vind ik dan weer niets :N
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_105198933
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 09:11 schreef Solique het volgende:
@TT: Gisteravond al ontvangen :7

[..]

Ik ook niet! En ook geen kerstboom met allemaal dezelfde ballen erin, netjes en symmetrisch erin gehangen. Gewoon een boom met alles door elkaar, dat die mooi is van lelijkheid O+
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_105198964
Ik heb 2 dagen kado's ontvangen maar nu is het voorbij ;(
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_105198970
pi_105198993
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 09:11 schreef Solique het volgende:
En dat zal mij roesten :7 Ik heb geen ruimte om dat ding kwijt te kunnen, geen ruimte om het voor de rest van het jaar op te bergen en ik ben niet eens thuis rond die tijd :') Dus ik ga vrij weinig moeite ondernemen om het echter te maken :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_105199022
En misschien wel een huisje als kerstcadeau dit jaar, hoor deze week meer. *)

quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 09:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ik ook niet! En ook geen kerstboom met allemaal dezelfde ballen erin, netjes en symmetrisch erin gehangen. Gewoon een boom met alles door elkaar, dat die mooi is van lelijkheid O+
Ik laat het dit jaar weer aan mijn ouders over :@
pi_105199024
quote:
7s.gif Op maandag 5 december 2011 09:17 schreef Pheno het volgende:

[..]

En dat zal mij roesten :7 Ik heb geen ruimte om dat ding kwijt te kunnen, geen ruimte om het voor de rest van het jaar op te bergen en ik ben niet eens thuis rond die tijd :') Dus ik ga vrij weinig moeite ondernemen om het echter te maken :+
Maar je huisje versieren is toch gezellig.. Dat is 1 van de leukste dingen van deze tijd van het jaar. Of ben ik de enige hier die kerst leuk vind?
  maandag 5 december 2011 @ 09:19:00 #10
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_105199034
Busje dennenboom-geur? :7
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_105199047
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 09:18 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Maar je huisje versieren is toch gezellig.. Dat is 1 van de leukste dingen van deze tijd van het jaar. Of ben ik de enige hier die kerst leuk vind?
Als ik niet thuis ben, voor wie doe ik het dan? De huisspin, de mussen op het dak?
  maandag 5 december 2011 @ 09:19:48 #12
258885 Solique
I Kill You !
pi_105199049
quote:

[..]

Vind het ook altijd wel gezellig (zolang ik onder familie/vrienden ben)
  maandag 5 december 2011 @ 09:20:22 #13
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_105199066
Cadeatjes zaterdag al ontvangen en de verkeerde cadeautjes zondag al omgeruild :P

Vraag je een setje Torx-schroevendraaiers om electronica uit elkaar te kunnen schroeven, komt de Sint met Torx 27 en Torx 35 aanzetten. Mijn DVD-speler is geen koelkast :D
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_105199083
quote:
12s.gif Op maandag 5 december 2011 09:19 schreef Pheno het volgende:

[..]

Als ik niet thuis ben, voor wie doe ik het dan? De huisspin, de mussen op het dak?
Je komt toch af en toe wel thuis? Dan is het toch gezellig..
pi_105199096
Ik heb een röntgenfoto-afspraak gekregen van de sint :')
pi_105199100
En trouwens de mussen en huisspinnen willen ook wel eens een gezellige kerst!!
pi_105199112
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 09:21 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Je komt toch af en toe wel thuis? Dan is het toch gezellig..
Geloof me, bijna niet :) En mijn huis staat al vol met andere meuk, waardoor ik gewoonweg geen ruimte heb om het weer op te bergen ;)
  maandag 5 december 2011 @ 09:24:37 #18
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_105199167
quote:
10s.gif Op maandag 5 december 2011 09:21 schreef Pheno het volgende:
Ik heb een röntgenfoto-afspraak gekregen van de sint :')
Ook leuk! Neem je gewoon je console's mee!
pi_105199183
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 09:24 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ook leuk! Neem je gewoon je console's mee!
Volgens mij moet ik mezelf stilhouden :P Ook wel rot straks mocht de MRI moeten: geen 3ds mee dat ding in. Damn you!!!!
pi_105199625
quote:

[..]

Gezellig.. In je eentje tussen de kerst zooi zitten..
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_105199695
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 09:48 schreef Poit het volgende:

[..]

Gezellig.. In je eentje tussen de kerst zooi zitten..
[ afbeelding ]
Awwwww

Maar ik zet soms wel een kerstboom op als ik alleen ben eigenlijk... Wisselt een beetje per jaar. Maar ik ben tegenwoordig nog geen twee avonden per week thuis dus ik skip de boom ook! Ben wel aan het kijken of ik mn vriend zo ver krijg om er een te nemen of iig de boel een beetje aan te kleden...
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_105199786
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 09:51 schreef koei het volgende:

[..]

Awwwww

Maar ik zet soms wel een kerstboom op als ik alleen ben eigenlijk... Wisselt een beetje per jaar. Maar ik ben tegenwoordig nog geen twee avonden per week thuis dus ik skip de boom ook! Ben wel aan het kijken of ik mn vriend zo ver krijg om er een te nemen of iig de boel een beetje aan te kleden...
Ook al zou ik samen zijn.. van mij hoeft die kerst zooi niet.. Lekker eten met vrienden is wel erg leuk maar de boom, lichtjes, overload aan kaarsjes etc hoeven van mij niet... Om over de muziek nog maar te zwijgen :r
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_105199868
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 09:55 schreef Poit het volgende:

[..]

Ook al zou ik samen zijn.. van mij hoeft die kerst zooi niet.. Lekker eten met vrienden is wel erg leuk maar de boom, lichtjes, overload aan kaarsjes etc hoeven van mij niet... Om over de muziek nog maar te zwijgen :r
Kerstmuziek O+

En ik vind het eigenlijk altijd wel sfeervol en het ruikt lekker! Zeker als het dan ook nog eens koud is buiten enzo en je dan gezellig binnen zit! En stiekem de kerstkransjes uit de boom eten natuurlijk!

Kerst zelf vind ik dan weer niet zo boeiend eigenlijk... Uitgebreid eten kan ook op een andere dag. Maar dit jaar wordt het mijn eerste ontmoeting met mijn nieuwe schoonvader, schoonzusje en stiefschoonvader dus daar ben ik wel benieuwd naar!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  maandag 5 december 2011 @ 10:02:45 #24
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_105199925
Ik ga morgen wel mijn (kunst-)kerstboompje neer zetten. Niet heel groot, met lampjes er al in. En natuurlijk mooi aankleden.

De muziek verandert echt niet, hooguit de radio aan voor Top2000, maar eigenlijk alleen maar de laatste week. Voor de rest de gebruikelijke Fallen-herrie. :D
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_105199979
goedemorgennnnnn :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')