quote:Op maandag 5 december 2011 11:29 schreef zyx1981 het volgende:
De voorzitter van de Nederlandse vereniging van Constructeurs heeft ook van zich laten horen (in de Cobouw): http://www.cobouw.nl/nieu(...)-is-is-het-reparabel
Als het alleen die ene kolom betreft, kan volgens die man de boel prima gerepareerd worden.
Ik zou me kapot lachen als er gewoon een lekkende waterleiding onder zitquote:"De kolom is uit de vloer geponst", beschrijft Galjaard wat hij op de foto’s ziet. "Er moet een ondergrondse stroom zijn. Naar het lijkt dicht onder het oppervlak."
water in de mijngangen wat fluctueerd doet natuurlijk t zelfdequote:Op maandag 5 december 2011 11:32 schreef Wokkel het volgende:
[..]
[..]
Ik zou me kapot lachen als er gewoon een lekkende waterleiding onder zit
Maar die zit niet dicht onder de oppervlakte.quote:Op maandag 5 december 2011 11:33 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
water in de mijngangen wat fluctueerd doet natuurlijk t zelfde
Niet helemaal. Die mijngangen zitten op een diepte tussen de 240 en de 900m. En als er een mijnschacht onder de parkeergarage in lag te storten, dan was er een veel grotere put ontstaanquote:Op maandag 5 december 2011 11:33 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
water in de mijngangen wat fluctueerd doet natuurlijk t zelfde
zachter / harder gesteente? :-)quote:Op maandag 5 december 2011 11:35 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Niet helemaal. Die mijngangen zitten op een diepte tussen de 240 en de 900m. En als er een mijnschacht onder de parkeergarage in lag te storten, dan was er een veel grotere put ontstaan
Mijngangen zitten hier veel minder diep.quote:Op maandag 5 december 2011 11:35 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Niet helemaal. Die mijngangen zitten op een diepte tussen de 240 en de 900m. En als er een mijnschacht onder de parkeergarage in lag te storten, dan was er een veel grotere put ontstaan
tja.. goede vraag.. k had ook wel graag een camera op die kapotte pilaar gezienquote:Op maandag 5 december 2011 12:10 schreef Nina-Sanders het volgende:
Hoe zouden die mijngangen er nu uitzien? Onder water? Helemaal, of deels?
Eergisteren zou het binnen vijf uur instorten aldus een expert. Gisteren paar uur wapperende vlaggetjes, paar mensen en twee kauwen gezien.quote:
Tot een tunnel zich met water vult! ALLEMAAL!quote:Op maandag 5 december 2011 14:04 schreef Staal het volgende:
[..]
Eergisteren zou het binnen vijf uur instorten aldus een expert. Gisteren paar uur wapperende vlaggetjes, paar mensen en twee kauwen gezien.
Ik heb het geduld niet meer. Volg het wel via jullie.
Groet,
Ramptoeristje
Dat ziet er niet best uit...quote:Op maandag 5 december 2011 14:37 schreef ACT-F het volgende:
3D visualisatie van de aangetaste pilaren:
[ link | afbeelding ]
Over honderd jaar staat het er nog.quote:Op maandag 5 december 2011 15:09 schreef rubbereend het volgende:
Het is toch één van de oudste winkelcentra van Nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |