Gebeurt.quote:
Neuh, over tien jaar kunnen mensen gewoon nog daar hun boodschappen doen.quote:
Ah kijk handig spellingscontrole....quote:Op zondag 4 december 2011 23:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gebeurt.
Ik zag net een politieauto op de webcam, de agenten stapten even uit. Daarna waren ze weer vertrokken. Spannend!
Het heeft niets met spelling te maken, maar met grammaticaquote:Op maandag 5 december 2011 00:00 schreef ikbenonline het volgende:
[..]
Ah kijk handig spellingscontrole....
Nou dan kun je me nog heel vaak gaan verbeteren!quote:Op maandag 5 december 2011 00:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het heeft niets met spelling te maken, maar met grammatica
Dat had TS al gedaan.quote:Op maandag 5 december 2011 00:04 schreef zyx1981 het volgende:
Misschien ff de cam-linkjes in de OP voegen? --> http://www.greenhood.nl/Heerlen/
En de locale nieuwssite: www.l1.nl
Toegevoegdquote:Op maandag 5 december 2011 00:04 schreef zyx1981 het volgende:
En de locale nieuwssite: www.l1.nl
Edit: niet goed gelezen.
Morgen live de sloopkogel zien gaan..?quote:Op maandag 5 december 2011 00:46 schreef eRKa het volgende:
Iedereen gaat dit volgen, en morgen gaat er een sloopkogel in....uit met de pret.
quote:Op maandag 5 december 2011 11:29 schreef zyx1981 het volgende:
De voorzitter van de Nederlandse vereniging van Constructeurs heeft ook van zich laten horen (in de Cobouw): http://www.cobouw.nl/nieu(...)-is-is-het-reparabel
Als het alleen die ene kolom betreft, kan volgens die man de boel prima gerepareerd worden.
Ik zou me kapot lachen als er gewoon een lekkende waterleiding onder zitquote:"De kolom is uit de vloer geponst", beschrijft Galjaard wat hij op de foto’s ziet. "Er moet een ondergrondse stroom zijn. Naar het lijkt dicht onder het oppervlak."
water in de mijngangen wat fluctueerd doet natuurlijk t zelfdequote:Op maandag 5 december 2011 11:32 schreef Wokkel het volgende:
[..]
[..]
Ik zou me kapot lachen als er gewoon een lekkende waterleiding onder zit
Maar die zit niet dicht onder de oppervlakte.quote:Op maandag 5 december 2011 11:33 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
water in de mijngangen wat fluctueerd doet natuurlijk t zelfde
Niet helemaal. Die mijngangen zitten op een diepte tussen de 240 en de 900m. En als er een mijnschacht onder de parkeergarage in lag te storten, dan was er een veel grotere put ontstaanquote:Op maandag 5 december 2011 11:33 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
water in de mijngangen wat fluctueerd doet natuurlijk t zelfde
zachter / harder gesteente? :-)quote:Op maandag 5 december 2011 11:35 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Niet helemaal. Die mijngangen zitten op een diepte tussen de 240 en de 900m. En als er een mijnschacht onder de parkeergarage in lag te storten, dan was er een veel grotere put ontstaan
Mijngangen zitten hier veel minder diep.quote:Op maandag 5 december 2011 11:35 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Niet helemaal. Die mijngangen zitten op een diepte tussen de 240 en de 900m. En als er een mijnschacht onder de parkeergarage in lag te storten, dan was er een veel grotere put ontstaan
tja.. goede vraag.. k had ook wel graag een camera op die kapotte pilaar gezienquote:Op maandag 5 december 2011 12:10 schreef Nina-Sanders het volgende:
Hoe zouden die mijngangen er nu uitzien? Onder water? Helemaal, of deels?
Eergisteren zou het binnen vijf uur instorten aldus een expert. Gisteren paar uur wapperende vlaggetjes, paar mensen en twee kauwen gezien.quote:
Tot een tunnel zich met water vult! ALLEMAAL!quote:Op maandag 5 december 2011 14:04 schreef Staal het volgende:
[..]
Eergisteren zou het binnen vijf uur instorten aldus een expert. Gisteren paar uur wapperende vlaggetjes, paar mensen en twee kauwen gezien.
Ik heb het geduld niet meer. Volg het wel via jullie.
Groet,
Ramptoeristje
Dat ziet er niet best uit...quote:Op maandag 5 december 2011 14:37 schreef ACT-F het volgende:
3D visualisatie van de aangetaste pilaren:
[ link | afbeelding ]
Over honderd jaar staat het er nog.quote:Op maandag 5 december 2011 15:09 schreef rubbereend het volgende:
Het is toch één van de oudste winkelcentra van Nederland
nja die persoon liever dan ik!quote:Op maandag 5 december 2011 15:23 schreef Staal het volgende:
Best gevaarlijk nog met dit weer op het dak.
Hij is leuk!quote:
In die container in dat plein zitten Belgen voor de follow-up van die Mobistar act. De act is 3 dagen geleden afgelopen, alleen komt maar niemand ze ophalen...quote:
Ik heb hem erbij gezetquote:Op maandag 5 december 2011 16:58 schreef zyx1981 het volgende:
Nog twee renders:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er slecht uit voor dit deel van het complex.
Edit: in de bovenste render zie je op de achtergrond gesplitste kolommen. Hier zit een dilatatie tussen twee bouwdelen. Ook in de kolommen van het tweede bouwdeel zijn scheuren/afwijkingen gevonden (want rood gekleurd). Ofwel: een tweede bouwdeel is in de gevarenzone gekomen!
Dat is wel heel erg klote. Maar neem aan dat zoiets verzekerd is?quote:Op maandag 5 december 2011 17:07 schreef Ynske het volgende:
10 winkels verdwijnen totaal, incl inventaris
slopers komen ook niet in die zaken
als t natuurgeweld is, niet ben ik bangquote:Op maandag 5 december 2011 17:09 schreef ikbenonline het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg klote. Maar neem aan dat zoiets verzekerd is?
quote:De tien onveilige winkels in het loon
C&A, Promiss, Miss Etam, Avance, Sta Sterk, Vrancken, Bart Smit, Hair & More, Livello, en Bags&Bijoux
www.albert.nl?quote:Op maandag 5 december 2011 17:11 schreef Ynske het volgende:
voor ouderen in de buurt gaat een boodschappenlijn opgezet worden, zodat die door baanbrekendwerk geholpen worden
Zolang niet heel Heerlen op opgeslokt, vind ik de term "natuurramp" te groot voor dit probleem. Tsunami's, vulkaanuitbarstingen, aardbevingen, kijk, dát zijn natuurrampen en het is logisch dat je je daar niet tegen kunt verzekeren. Dit lijkt me van een andere orde.quote:Op maandag 5 december 2011 17:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
als t natuurgeweld is, niet ben ik bang
als de aardbeving van donderdag de nekslag geweest is, dan is t natuurgeweldquote:Op maandag 5 december 2011 17:12 schreef droom_econoom8 het volgende:
[..]
Zolang niet heel Heerlen op opgeslokt, vind ik de term "natuurramp" te groot voor dit probleem. Tsunami's, vulkaanuitbarstingen, aardbevingen, kijk, dát zijn natuurrampen en het is logisch dat je je daar niet tegen kunt verzekeren. Dit lijkt me van een andere orde.
streven is om 23 december weer open te gaan voor de overige 40 winkeliers en bewonersquote:Op maandag 5 december 2011 17:14 schreef rubbereend het volgende:
Winkelcentrum zal neem ik aan tot na de sloop gesloten blijven.
Dat ze daar niet meteen aan gedacht hebbenquote:Op maandag 5 december 2011 17:15 schreef ComplexConjugate het volgende:
Gewoon dat gat dichtgooien en een nieuwe steunpilaar plaatsen, daarvoor hoef je niet een compleet winkelcentrum af te breken.
Dan maar hopen dat eerdere conclusies juist zijn..quote:Op maandag 5 december 2011 17:10 schreef Ynske het volgende:
vanavond komt zwaar materieel waarbij achterom bij de action op de parkeerplaats een werkplek zal worden ingericht
werkzaamheden duren van 6 sochtends tot 6 savonds
bij calamiteiten mag zelfs snachts doorgewerkt worden om die dealine 23e te halen
Maar als het de druppel was die een vallende emmer deed overlopen, dan weer niet.quote:Op maandag 5 december 2011 17:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
als de aardbeving van donderdag de nekslag geweest is, dan is t natuurgeweld
Men wil gewoon graag een nieuw en modern winkelcentrumquote:Op maandag 5 december 2011 17:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dat ze daar niet meteen aan gedacht hebben
Precies, gewoon dit doen.quote:Op maandag 5 december 2011 17:15 schreef ComplexConjugate het volgende:
Gewoon dat gat dichtgooien en een nieuwe steunpilaar plaatsen, daarvoor hoef je niet een compleet winkelcentrum af te breken.
Je bent toch niet serieus hèquote:Op maandag 5 december 2011 17:17 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Men wil gewoon graag een nieuw en modern winkelcentrum
men had gewoon nooit aan het mijnwaterproject moeten beginnenquote:Op maandag 5 december 2011 17:17 schreef droom_econoom8 het volgende:
[..]
Maar als het de druppel was die een vallende emmer deed overlopen, dan weer niet.![]()
Dat zou wel eens leuke rechtzaken kunnen opleveren
Het alternatief is wachten totdat het gat zichzelf vult met puinquote:Op maandag 5 december 2011 17:17 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je bent toch niet serieus hè?
lijkt me toch wel dat ze moeten weten wat de oorzaak van dit alles is voordat ze met zwaar materieel dat terrein op gaan om de boel te slopen?quote:Op maandag 5 december 2011 17:19 schreef Ynske het volgende:
veiligheid en kritieke toestand staat nog altijd voorop
men spreekt niets uit hoe het komt, alleen beweging in de grond, maar wat dat veroorzaakt heeft is nu niet belangrijk, veiligheid en mensen zijn het belangrijkste
Hij blijft grappigquote:
ze gaan t terrein op dit moment niet op, alles word aan de achterkant geplaatstquote:Op maandag 5 december 2011 17:21 schreef YazooW het volgende:
[..]
lijkt me toch wel dat ze moeten weten wat de oorzaak van dit alles is voordat ze met zwaar materieel dat terrein op gaan om de boel te slopen?
Waarom ben je dan ook aan jouw waterproject begonnen?quote:Op maandag 5 december 2011 17:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
men had gewoon nooit aan het mijnwaterproject moeten beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |