Dat dacht ik ook al. Ze kunnen om de beurt fappen, leuk voor de afwisseling.quote:Op zondag 4 december 2011 23:23 schreef missU het volgende:
Moeten ze dan ook 2 keer zoveel schijten?
en ik dacht dat we gingen trouwenquote:Op zondag 4 december 2011 23:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik moet er niet aan denken om altijd vast te zitten aan iemand.
heeft wel iets incest achtigs om dat samen met je broer te doenquote:Op zondag 4 december 2011 23:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al. Ze kunnen om de beurt fappen, leuk voor de afwisseling.
nee, maar een vrouw tagteamen tegelijk zit er nu wel inquote:Op zondag 4 december 2011 23:25 schreef missU het volgende:
[..]
heeft wel iets incest achtigs om dat samen met je broer te doen
De buiken zitten aan elkaar vast. Hoe moeten ze in godsnaam fappen?quote:Op zondag 4 december 2011 23:25 schreef missU het volgende:
[..]
whaha zie dan eerst maar een vrouw te vinden die dat zonder betaling wilquote:Op zondag 4 december 2011 23:26 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee, maar een vrouw tagteamen tegelijk zit er nu wel in
Hoezo? Ze kunnen het toch makkelijk betalen, het is niet alsof ze veel geld uitgevenquote:Op zondag 4 december 2011 23:26 schreef missU het volgende:
[..]
whaha zie dan eerst maar een vrouw te vinden die dat zonder betaling wil
Je moet toch wat.quote:Op zondag 4 december 2011 23:25 schreef missU het volgende:
[..]
of juist wel, ze zullen vast speciale kleren nodig hebben enzoquote:Op zondag 4 december 2011 23:27 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Hoezo? Ze kunnen het toch makkelijk betalen, het is niet alsof ze veel geld uitgeven
Je had nieteens antwoord gegeven.quote:Op zondag 4 december 2011 23:25 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en ik dacht dat we gingen trouwen
als je nu al een bridezilla bentquote:Op zondag 4 december 2011 23:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je had nieteens antwoord gegeven.
nee!quote:Op zondag 4 december 2011 23:28 schreef missU het volgende:
met je schoonfamilie heb je toch altijd een package deal
Denk dat ze een spiegel nodig hebben.quote:Op zondag 4 december 2011 23:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De buiken zitten aan elkaar vast. Hoe moeten ze in godsnaam fappen?
Als een van de twee een stijfje krijgt, dan pakt ie de ander automatisch in de poepert.
quote:Op zondag 4 december 2011 23:29 schreef donald_dick het volgende:
[..]
als je nu al een bridezilla bent![]()
[ afbeelding ]
ik zag al honkbalknuppels in een hoek van de kamerquote:Op zondag 4 december 2011 23:30 schreef Geo3kant het volgende:
Haha, hun kunnen wel flink brawlenwant de ander kan niet wegrennen.
quote:Op zondag 4 december 2011 23:29 schreef donald_dick het volgende:
[..]
als je nu al een bridezilla bent![]()
[ afbeelding ]
er is niks meer van die baarmoeder overquote:
en niks meer van dr doosquote:Op zondag 4 december 2011 23:33 schreef donald_dick het volgende:
[..]
er is niks meer van die baarmoeder over
En die flamoes is opengescheurd tot der kin!quote:Op zondag 4 december 2011 23:33 schreef donald_dick het volgende:
[..]
er is niks meer van die baarmoeder over
ontplofte molquote:
Kom je daar nu pas achter.quote:
ja, nou en!quote:
die is niet ontploft!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WcPot is my bottom bitch!
ook niet met een dildo, vibo, winterpeen of komkommer?quote:Op zondag 4 december 2011 23:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Kan je als vrouw 2 mannen hebben, hebben ze maar 1 penis, kan je nog niet dubbel gepenetreerd worden.
quote:Op zondag 4 december 2011 23:38 schreef missU het volgende:
[..]
die is niet ontploft!!he bah, dies kapotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
quote:Op zondag 4 december 2011 23:38 schreef missU het volgende:
[..]
die is niet ontploft!!GadverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Die man is al jaren niet leuk meer.quote:
we'll never knowwwww!quote:
Kan die beter een vrouw met een paardengebit nemen.quote:
Burenrechtzaak verloren?quote:Op zondag 4 december 2011 23:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die man is al jaren niet leuk meer.
Wie? Ik niet hoor, ik heb geen tuin in mijn appartement.quote:
jummmquote:
Geen last van de bovenburen?quote:Op zondag 4 december 2011 23:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wie? Ik niet hoor, ik heb geen tuin in mijn appartement.
daar heb ik mijn prive dakterrasquote:
Ze lopen als olifanten, maar verder niet echt.quote:
stankoverlast van de onderburen of geluidsoverlast van de buren naast je???quote:
Ze hebben niet toevallig olifanten als huisdier?quote:Op zondag 4 december 2011 23:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ze lopen als olifanten, maar verder niet echt.
ik wilde vroeger altijd een kamerolifantje als huisdierquote:Op zondag 4 december 2011 23:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ze hebben niet toevallig olifanten als huisdier?
Niet dat ik weetquote:Op zondag 4 december 2011 23:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ze hebben niet toevallig olifanten als huisdier?
totdat je naast een oud echtpaar komt te wonen die doof zijn en dus het volume van de tv op maximaal hebben staanquote:Op zondag 4 december 2011 23:45 schreef tralalala het volgende:
Ik krijg geen bovenburen![]()
Het was oorspronkelijk een flatgebouw voor senioren, maar ze gaan het nu met jongeren mengen.![]()
Lekker rustig dus
Een dik wijf voldoet dan toch?quote:Op zondag 4 december 2011 23:45 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik wilde vroeger altijd een kamerolifantje als huisdier
cops is veel leukerquote:Op zondag 4 december 2011 23:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Cops with camera's?? wat is er met paradise lost gebeurt?!
quote:Op zondag 4 december 2011 23:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Een dik wijf voldoet dan toch?
daar was ik nog niet mee bezig toen ik 4 wasquote:Op zondag 4 december 2011 23:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Een dik wijf voldoet dan toch?
FFFFUUUUUUUUUUUUquote:Op zondag 4 december 2011 23:46 schreef missU het volgende:
[..]
totdat je naast een oud echtpaar komt te wonen die doof zijn en dus het volume van de tv op maximaal hebben staan
Neenquote:
of een pubertje die keihard IM SEXY AND YOU KNOW ITTTTTT om 3 uur snachts gaat draaienquote:
of een homo die keihard midden in de nacht meekrijst met de backstreetquote:Op zondag 4 december 2011 23:48 schreef donald_dick het volgende:
[..]
of een pubertje die keihard IM SEXY AND YOU KNOW ITTTTTT om 3 uur snachts gaat draaien
Dat huwelijk van ons gaat iet lang stand houdenquote:
Kan je beter oude mensen hebben.quote:Op zondag 4 december 2011 23:48 schreef donald_dick het volgende:
[..]
of een pubertje die keihard IM SEXY AND YOU KNOW ITTTTTT om 3 uur snachts gaat draaien
of een moslimgezien die 5 keer per dag bid!quote:Op zondag 4 december 2011 23:49 schreef missU het volgende:
[..]
of een homo die keihard midden in de nacht meekrijst met de backstreet
boys![]()
Die heb je daar niet...quote:Op zondag 4 december 2011 23:49 schreef donald_dick het volgende:
[..]
of een moslimgezien die 5 keer per dag bid!
Zal je net zien, dan wel!quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 23:49 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Dat huwelijk van ons gaat iet lang stand houden
geef je dan een divorce party??? Ik wil wel je rebound zijnquote:Op zondag 4 december 2011 23:49 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Dat huwelijk van ons gaat iet lang stand houden
Vrouwen werpen zich massaal voor mijn voetenquote:Op zondag 4 december 2011 23:50 schreef missU het volgende:
[..]
geef je dan een divorce party??? Ik wil wel je rebound zijn
uhuh krijg je op een zondagavond als ze allemaal hitsig zijnquote:Op zondag 4 december 2011 23:50 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Vrouwen werpen zich massaal voor mijn voeten
quote:Op zondag 4 december 2011 23:50 schreef missU het volgende:
[..]
geef je dan een divorce party??? Ik wil wel je rebound zijn
Nou, slaap lekkerquote:Op zondag 4 december 2011 23:51 schreef missU het volgende:
On that bombshell: Ik ga maar eens mn bed opzoeken
circusfreaks zijn hetquote:
dat is meestal zaterdagquote:Op zondag 4 december 2011 23:51 schreef missU het volgende:
[..]
uhuh krijg je op een zondagavond als ze allemaal hitsig zijn
Gewoon er tussen liggen..quote:Op zondag 4 december 2011 23:57 schreef donald_dick het volgende:
maar zoude ze nog maagd zijner moet toch wel 1 freak rondlopen die dat wil proberen
en dan?quote:
Ja nee volgend weekend maar weer OKquote:Op zondag 4 december 2011 23:51 schreef missU het volgende:
[..]
uhuh krijg je op een zondagavond als ze allemaal hitsig zijn
jij weet ook niet wat je wilquote:
Werken is voor mietjes.quote:
iemand moet het geld inbrengen!quote:
dat dusquote:Op maandag 5 december 2011 00:11 schreef donald_dick het volgende:
[..]
iemand moet het geld inbrengen!
Dan hebben wij een mooi huwelijk, jij gaat werken en ik maak het op.quote:Op maandag 5 december 2011 00:11 schreef donald_dick het volgende:
[..]
iemand moet het geld inbrengen!
Ja dat zijn de vrouwen die we zoekenquote:Op maandag 5 december 2011 00:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan hebben wij een mooi huwelijk, jij gaat werken en ik maak het op.
Screens is ook goedquote:Op maandag 5 december 2011 13:42 schreef Ties02 het volgende:
Gvd gister alles moeten missen.. Nu ff terugkijken
Die blonde chicka @ Overtreders![]()
![]()
Iemand al naam, facebook?
![]()
quote:Op maandag 5 december 2011 13:42 schreef Ties02 het volgende:
Gvd gister alles moeten missen.. Nu ff terugkijken
Die blonde chicka @ Overtreders![]()
![]()
Iemand al naam, facebook?
![]()
Heaumeau!!!!!quote:
mannen sturen geen kaartjesquote:Op maandag 5 december 2011 18:23 schreef Studiotje het volgende:
[..]
he joh! dat is denken aan het papierverspilling!
over strippende lilliputters en zoquote:Op maandag 5 december 2011 21:03 schreef StephanL het volgende:
De man met de hamer is weer begonnen op ned3. Voor de liefhebbers
quote:Op maandag 5 december 2011 21:03 schreef StephanL het volgende:
De man met de hamer is weer begonnen op ned3. Voor de liefhebbers
Dat wel ja. En Nicolette Kluijvers en die andere schuipschuit van een Sylvana of zo.quote:
Ik kijk dan ook geen series, alleen animé maar dat komt niet op TVquote:Op maandag 5 december 2011 21:52 schreef zoem het volgende:
Zo'n beetje alle leuke series zijn afgelopen. Nu vullen ze het op met Amerikaanse troep.
Inderdaad ja!quote:Op maandag 5 december 2011 21:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Laatste tijd ook niet veel boeiends op TV doordeweeks he
Mweh dat zijn ook voor het grooste gedelete baggerprogramma'squote:Op maandag 5 december 2011 21:57 schreef zoem het volgende:
Topchef, Wegmisbruikers, Smaakpolitie, Dit was het nieuws, Echte Chicks, Cherso, De Villa, HNTM, WIDC, etc zijn allemaal afgelopen en komen pas in het voorjaar terug.
Gelukkig gaan de leuke series in de US deze week weer verder, dus dan ga ik dat maar volgen.
Och, heb er af en toe wel goed om kunnen lachenquote:Op maandag 5 december 2011 22:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mweh dat zijn ook voor het grooste gedelete baggerprogramma's
Bij mij zit het in het leasebedrag dus achquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:43 schreef tralalala het volgende:
Ik glij wel door met mijn zomerbanden.
Weet ik nietquote:
Ouders kunnen gewoon garant staan. Volgens mij hebben ze dat zelfs liever omdat, mocht jij de huur niet kunnen betalen, je ouders aansprakelijk zijn. Kun je niks op tegen hebben lijkt mij.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:00 schreef tralalala het volgende:
Morgen aanbiedingsgesprek bij de woningcorporatie, hopelijk mogen mijn ouders garant staan.![]()
![]()
Ik red het makkelijk met mijn inkomsten maar ik reken studiefinanciering er bij en dat doen zij natuurlijk niet.
Ik zou van het UVW een uitkering krijgen als ik deze tijdelijke baan had bij de Gemeente. Ik werk voor de Gemeente dus gratis maar het UVW moet mij betalen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:32 schreef Maraca het volgende:
Wacht. Dat snap ik niet.
De Gemeente Vlaardingen neemt je niet aan omdat je gedurende die 6 maanden een uitkering ontvangt van het UWV? Zou je dan nog wel salaris ontvangen van de gemeente of alleen de uitkering (die indirect ook van de gemeente komt)?
1. Waarom krijg je een uitkering als je een baan hebt? Dan moet de gemeente je toch betalen voor die 6 maanden en daarna toch weer het uitkeringstraject ingaan? Belangrijkste is nu dat jij weer aan het werk komt en werkervaring op gaat doen zodat jij een sterkere positie krijgt op de arbeidsmarkt.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:36 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik zou van het UVW een uitkering krijgen als ik deze tijdelijke baan had bij de Gemeente. Ik werk voor de Gemeente dus gratis maar het UVW moet mij betalen.
De gemeente neemt mij niet aan omdat ik in een uitkeringtraject zit en dat betekend dat als ik een betaalde baan zou krijgen weg zou gaan bij de gemeente en dus niet meer zou werken daar en dan hebben ze een capaciteitsprobleem.
1. Waarom krijg je een uitkering als je een baan hebt? Dan moet de gemeente je toch betalen voor die 6 maanden en daarna toch weer het uitkeringstraject ingaan? Belangrijkste is nu dat jij weer aan het werk komt en werkervaring op gaat doen zodat jij een sterkere positie krijgt op de arbeidsmarkt. De baan die ik bij de gemeente zou krijgen was een werkervaringsplek/tijdelijke baan voor 6 maanden, dit was de baan/werkplekquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
1. Waarom krijg je een uitkering als je een baan hebt? Dan moet de gemeente je toch betalen voor die 6 maanden en daarna toch weer het uitkeringstraject ingaan? Belangrijkste is nu dat jij weer aan het werk komt en werkervaring op gaat doen zodat jij een sterkere positie krijgt op de arbeidsmarkt.
2. Wtf zij plaatsen toch die vacature via het UWV?
3. Is dat niet contractueel vast te leggen? Dat jij gedurende die 6 maanden werkzaam bent bij de gemeente?
4. Wat vindt het UWV hiervan?
Ik zou het er niet bij laten zitten als dit de enige reden is
Ik had gesolliciteerd op een baan als stagaire in Rotterdam bij schoonmaakbedrijf CSU (Deze vacature had ik van het UVW gekregen).quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:52 schreef Maraca het volgende:
Ik blijf dit frappant vinden want in feite gaan ze nu voor jou beslissen. Waar ging dat gesprek dan in vredesnaam over als dit soort zaken niet zijn besproken?
Weet niet wat voor functie die persoon heeft waarmee jij dat gesprek hebt gehad, maar als ze bang zijn dat je ontslag neemt gedurende die zes maanden mogen ze wel weer eens een cursusje arbeidsrecht gaan volgen
http://www.jurofoon.nl/nieuws/weblog.asp?id=2755
Ik wou heel graag die baan maar helaas hebben ze woensdag 30/11 al iemand aangenomen en gisteren is deze persoon ermee begonnen en dus heb ik geen ene mogelijkheid meer om deze baan te krijgen. Heb het wel geprobeerd maar diegene zei helaas, die andere is al gisteren begonnen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:54 schreef Maraca het volgende:
Weet niet hoe graag je die baan wilt, maar als je hem wilt hebben zou ik nu direct de telefoon pakken en een voorstel doen. Morgen hebben ze alweer iemand anders
Ik wil nog steeds niet doorsturen naar HBO of MBO +quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:01 schreef Maraca het volgende:
JammerWel stoer dat je alsnog contact op hebt genomen
![]()
wil je het doorstuderen echt geen kans geven? Ook geen mbo+ opleiding?
edit: als je toch op alles gaat solliciterenPostNL heeft nu veel vacatures. Zeker in de decembermaanden vanwege kerstkaartenzooi en daarnaast is er altijd wel vraag naar postsorteerders (lekker warm
)
Ik heb geen rijbewijs op dit momentquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:10 schreef Maraca het volgende:
Heb je een rijbewijs trouwens?
Boehoe, mijn kerstvakantie gaat steeds korter wordenHad 5 dagen vrij en nu maar 3
Jammer, anders kon je misschien ook via Selektvracht aan de slagquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:33 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik heb geen rijbewijs op dit moment![]()
Mijn coach geeft als antwoord dat ze het gaat navragen.
Waarom wordt je vakantie ingekort?
Schrijf het dan ook op ergensquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:55 schreef tralalala het volgende:
![]()
Voor de 30e keer een nieuw activatiecode voor DIGID aangevraagd en ik ben het wachtwoord welke ik ingevuld heb alweer vergeten.
Nu kan je weer je games spelenquote:
Dit klopt inderdaad, nou ik wil je veel succes wensen met het tellenquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jammer, anders kon je misschien ook via Selektvracht aan de slag![]()
Mijn vakantie wordt korter omdat veel bedrijven de voorraad gaan tellen aan het einde van het jaar. En ik heb nogal veel klanten dus mag ik als eerstejaars gaan controleren of het tellen goed gaatMaar ik heb even een mail gestuurd of ik de eerste week van januari dan vrij kan krijgen. Normaal zou het me niet zoveel boeien, maar heb tentamens
Dus als ik het goed begrijp heb jij een kerstboom voor 1 euro gekocht?quote:Op woensdag 7 december 2011 11:41 schreef Maraca het volgende:
Bedankt
Heb trouwens een kerstboom gekochtIKEA heeft een actie waarbij je voor 20 euro een kerstboom kunt kopen en bij aanschaf van een kerstboom een cadeaubon krijgt van 19 euro
Goed.. nu maar eens kijken of ik dat ding in mijn uppie een beetje kan optuigen
Dat heb je zeker goed begrepenquote:Op woensdag 7 december 2011 12:06 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp heb jij een kerstboom voor 1 euro gekocht?
Viel wel mee eigenlijkquote:Op woensdag 7 december 2011 13:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Een boom is wel leuk, maar het is zo veel werk daarom doe ik het nooit.
Dat is lastigquote:Op woensdag 7 december 2011 13:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik zou trouwens ook niet weten hoe ik zo'n ding thuis moet krijgen zonder auto.
Gewoon een neppert kopenquote:Op woensdag 7 december 2011 13:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Een boom is wel leuk, maar het is zo veel werk daarom doe ik het nooit.
Waar zijn de cadeautjes voor ons?quote:Op woensdag 7 december 2011 12:48 schreef Maraca het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, ik ben niet zo'n held met die dingen optuigen, maar in het echt ziet het er nog wel sfeervol en leuk uit
Daar was geen geld meer voorquote:Op woensdag 7 december 2011 14:04 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Waar zijn de cadeautjes voor ons?
Ik wist hem weer!quote:Op woensdag 7 december 2011 11:20 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Schrijf het dan ook op ergens
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 7 december 2011 14:15 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik wist hem weer!
Vandaag voorlopig huurcontract getekend!![]()
Die vrouw van de woningcorporatie stond mij raar aan te kijken toen ik het over het garant staan van mijn ouders had. Het kwam erop neer dat ze schijt aan het inkomen hebben, als er maar betaald wordt!![]()
Wordt gewoon in goed vertrouwen gedaan, omdat er toch weinig Tokkies etc in het dorp wonen en er daardoor heel weinig mensen met betalingsachterstanden zijn.
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 7 december 2011 14:15 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik wist hem weer!
Die vrouw van de woningcorporatie stond mij raar aan te kijken toen ik het over het garant staan van mijn ouders had. Het kwam erop neer dat ze schijt aan het inkomen hebben, als er maar betaald wordt!![]()
Wordt gewoon in goed vertrouwen gedaan, omdat er toch weinig Tokkies etc in het dorp wonen en er daardoor heel weinig mensen met betalingsachterstanden zijn.
Rhenen, dat is net Utrecht.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:16 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
In welke regio ga je dan wonen ? Gelderland?
allemaal pasportlandquote:Op woensdag 7 december 2011 18:46 schreef tralalala het volgende:
[..]
Rhenen, dat is net Utrecht.
Maar ik blijf dan alsnog wel in de Gelderse Vallei wonen.
Dat is wel raar, een corporatie die niet naar inkomen kijkt, dat bepaalt toch de huurgrens.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:15 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik wist hem weer!
En wat betaal jequote:Op woensdag 7 december 2011 14:15 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik wist hem weer!
Woooo!quote:Op woensdag 7 december 2011 14:15 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik wist hem weer!
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En wat betaal je
Kijk uit voor loesje kamerverhuurders, daar heeft alberto ook een aflevering aan gewijd
Gewoon administratief medewerkerquote:Op donderdag 8 december 2011 14:41 schreef tralalala het volgende:
810 is wel ernstig veel ja.![]()
Vacature bierproever ofzo?
Dacht dat Peter gestopt was maar blijkbaar nietquote:Op donderdag 8 december 2011 15:00 schreef tralalala het volgende:
Is de laatste aflevering van Peter al geweest dan?
810quote:Op donderdag 8 december 2011 14:40 schreef Stephan1237 het volgende:
Gelderland is wel een mooie provincie
Beste,
Naar aanleiding van uw sollicitatie moet ik u helaas berichten dat de voorkeur naar een andere kandidaat is uitgegaan.
Gezien het grote aantal reacties van ruim 810 (veel meer dan wij hadden voorzien) is dit een minder persoonlijk antwoord en is het mogelijk dat u langer op antwoord heeft moeten wachten dan onze bedoeling was. Onze excuses hiervoor.
Ik bedank u oprecht voor de interesse in ons bedrijf en wens u veel succes bij het vinden van een baan.
Ik had geen kans
810 emailadressen invoerenquote:
Minder WoW'en, meer socializenquote:Op donderdag 8 december 2011 17:57 schreef Maraca het volgende:
Hmm.. een vriend belde net of ik nog plannen had vanavond. Dus ik zeg dat ik van plan was om WoW te gaan spelen. Zegt die klootviool "mooi, geen plannen dus. Tot vanavond!"
Geen WoW vanavond
* Maraca heeft nieuwe vrienden nodig
OMG dit is echt ergquote:Op donderdag 8 december 2011 17:57 schreef Maraca het volgende:
Hmm.. een vriend belde net of ik nog plannen had vanavond. Dus ik zeg dat ik van plan was om WoW te gaan spelen. Zegt die klootviool "mooi, geen plannen dus. Tot vanavond!"
Geen WoW vanavond
* Maraca heeft nieuwe vrienden nodig
Die kerel krijgt een programma op RTL4 dus dat lijkt me sterk...quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Op de eerste (veelbelovende) episode na was dit seizoen van peter gewoon ruk, hierna DAS, toch?
Denken dat ik serieus benquote:
810 maar?quote:Op donderdag 8 december 2011 14:41 schreef tralalala het volgende:
810 is wel ernstig veel ja.![]()
Vacature bierproever ofzo?
quote:Op deze vacature hebben wij een enorm aantal sollicitaties mogen ontvangen, ongeveer 4000 per maand. Hierdoor is het ons tot onze spijt niet gelukt met alle sollicitanten persoonlijk contact op te nemen. We hadden jouw gegevens in portefeuille opgenomen voor eventuele nieuwe vacatures.
Vies mannetje die Koooooooooooooooooooooosquote:Enkele jaren speelde er zich een onduidelijk conflict af tussen Leo de Haas en Koos Spee van het Bureau Verkeershandhaving Openbaar Ministerie (BVOM). Het BVOM had alle politiekorpsen om onduidelijke redenen opgedragen de samenwerking met het programma Blik op de weg te beëindigen. Sommige korpsen gaven aan geen gehoor te willen geven aan deze instructies. In de zomer van 2007 kwam de strijd tot een hoogtepunt, waarbij er ook Kamervragen werden gesteld.[2] De programmamakers begonnen op het internet vanwege de BVOM-instructies een tegenactie onder de naam Houd Blik op de weg. Op 1 september 2007 werd het conflict tussen De Haas en Spee bijgelegd.
Kamervragenquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:15 schreef tralalala het volgende:
[..]
Vies mannetje die Koooooooooooooooooooooos
Dat dit kan in Nederland!quote:Op zondag 11 december 2011 02:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik werd net staande gehouden door de politie, helaas geen blik op de weg
Waarom werd je staande gehouden?quote:Op zondag 11 december 2011 02:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik werd net staande gehouden door de politie, helaas geen blik op de weg
Ach ik reed op een industrieterrein en ik reed op de rijbaan waar ik niet mocht komen, want ik moest op het fietspad rijden. Ik zag een auto in mn spiegel en ging netjes naar rechts. Naja dat bleek dus politie te zijn, ik dacht ooh kut dat wordt een boete.quote:
quote:
Poeh, geluk gehadquote:Op zondag 11 december 2011 13:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ach ik reed op een industrieterrein en ik reed op de rijbaan waar ik niet mocht komen, want ik moest op het fietspad rijden. Ik zag een auto in mn spiegel en ging netjes naar rechts. Naja dat bleek dus politie te zijn, ik dacht ooh kut dat wordt een boete.
Maar ik slingerde () volgens de agent te veel
en ik moest dus blazen. Zo gepiept
Ging hij nog zeuren als mn bromfiets was opgevoerd want ik reed wel hard (ging 45).
Geen bon ofzo gelukkig
ow totaal gemistquote:
Op het bike team genoegquote:Op zondag 11 december 2011 20:25 schreef waxmask het volgende:
Nope nog niks om lekker af te zeiken...tot dusver gaat het bij Grenzeloos Verliefd ook allemaal gezapig....hopelijk valt er dadelijk wat te zeiken....
ben je jaloers dat iemand je gaat inhalen met de post aantalquote:
MarkAlmelo op xbox livequote:
en terecht!quote:
relax toch?quote:
Als er geen camera bij is dan komen ze helemaal nietquote:
Toch wel 25 meter lopen hoorquote:
overtreed je toch ook de wetquote:Op zondag 11 december 2011 20:32 schreef Travel. het volgende:
En inbraak is een misdrijfDus wat doet dit programma hier nu ?
Zit waarschijnlijk gewoon in een GFT bakquote:
Bike team is er nietquote:Op zondag 11 december 2011 20:33 schreef gers het volgende:
die hont is niet aangelijnd DAS EEN BOETE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |