Dat dacht ik ook al. Ze kunnen om de beurt fappen, leuk voor de afwisseling.quote:Op zondag 4 december 2011 23:23 schreef missU het volgende:
Moeten ze dan ook 2 keer zoveel schijten?
en ik dacht dat we gingen trouwenquote:Op zondag 4 december 2011 23:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik moet er niet aan denken om altijd vast te zitten aan iemand.
heeft wel iets incest achtigs om dat samen met je broer te doenquote:Op zondag 4 december 2011 23:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al. Ze kunnen om de beurt fappen, leuk voor de afwisseling.
nee, maar een vrouw tagteamen tegelijk zit er nu wel inquote:Op zondag 4 december 2011 23:25 schreef missU het volgende:
[..]
heeft wel iets incest achtigs om dat samen met je broer te doen
De buiken zitten aan elkaar vast. Hoe moeten ze in godsnaam fappen?quote:Op zondag 4 december 2011 23:25 schreef missU het volgende:
[..]
whaha zie dan eerst maar een vrouw te vinden die dat zonder betaling wilquote:Op zondag 4 december 2011 23:26 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee, maar een vrouw tagteamen tegelijk zit er nu wel in
Hoezo? Ze kunnen het toch makkelijk betalen, het is niet alsof ze veel geld uitgevenquote:Op zondag 4 december 2011 23:26 schreef missU het volgende:
[..]
whaha zie dan eerst maar een vrouw te vinden die dat zonder betaling wil
Je moet toch wat.quote:Op zondag 4 december 2011 23:25 schreef missU het volgende:
[..]
of juist wel, ze zullen vast speciale kleren nodig hebben enzoquote:Op zondag 4 december 2011 23:27 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Hoezo? Ze kunnen het toch makkelijk betalen, het is niet alsof ze veel geld uitgeven
Je had nieteens antwoord gegeven.quote:Op zondag 4 december 2011 23:25 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en ik dacht dat we gingen trouwen
als je nu al een bridezilla bentquote:Op zondag 4 december 2011 23:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je had nieteens antwoord gegeven.
nee!quote:Op zondag 4 december 2011 23:28 schreef missU het volgende:
met je schoonfamilie heb je toch altijd een package deal
Denk dat ze een spiegel nodig hebben.quote:Op zondag 4 december 2011 23:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De buiken zitten aan elkaar vast. Hoe moeten ze in godsnaam fappen?
Als een van de twee een stijfje krijgt, dan pakt ie de ander automatisch in de poepert.
quote:Op zondag 4 december 2011 23:29 schreef donald_dick het volgende:
[..]
als je nu al een bridezilla bent![]()
[ afbeelding ]
ik zag al honkbalknuppels in een hoek van de kamerquote:Op zondag 4 december 2011 23:30 schreef Geo3kant het volgende:
Haha, hun kunnen wel flink brawlenwant de ander kan niet wegrennen.
quote:Op zondag 4 december 2011 23:29 schreef donald_dick het volgende:
[..]
als je nu al een bridezilla bent![]()
[ afbeelding ]
er is niks meer van die baarmoeder overquote:
en niks meer van dr doosquote:Op zondag 4 december 2011 23:33 schreef donald_dick het volgende:
[..]
er is niks meer van die baarmoeder over
En die flamoes is opengescheurd tot der kin!quote:Op zondag 4 december 2011 23:33 schreef donald_dick het volgende:
[..]
er is niks meer van die baarmoeder over
ontplofte molquote:
Kom je daar nu pas achter.quote:
ja, nou en!quote:
die is niet ontploft!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WcPot is my bottom bitch!
ook niet met een dildo, vibo, winterpeen of komkommer?quote:Op zondag 4 december 2011 23:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Kan je als vrouw 2 mannen hebben, hebben ze maar 1 penis, kan je nog niet dubbel gepenetreerd worden.
quote:Op zondag 4 december 2011 23:38 schreef missU het volgende:
[..]
die is niet ontploft!!he bah, dies kapotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |