Eurosport, die Roemenen spelen best goed hoorquote:
Sorry, maar ik zie damestennis op Eurosport. Waar is de Davis Cup?quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:43 schreef Salamando het volgende:
[..]
Eurosport, die Roemenen spelen best goed hoor.
Rojer![]()
.
Wat is dat? Ik heb Eurosport 1, Eurosport 2 en ik heb op internet gekeken.quote:
Is dat niet gewoon Eurosport 1?quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat is dat? Ik heb Eurosport 1, Eurosport 2 en ik heb op internet gekeken.
Ik snap het niet. Op Eurosport 1 heb ik Stosur.quote:
Dan snap ik er ook niks van, op de Eurosport op de kabel heb ik Davis Cup.quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Op Eurosport 1 heb ik Stosur.
Ik zie wel op Europsport1 staan Eurosport HD. Zou het daarmee te maken hebben?quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:59 schreef Salamando het volgende:
[..]
Dan snap ik er ook niks van, op de Eurosport op de kabel heb ik Davis Cup.
Je moet dan even kijken vanaf kanaal 900. Daar heb ik het wel.quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:01 schreef truedestiny het volgende:
Analoog heb ik Davis Cup. Digitaal niet.
Dat was Borisz, maar toch bedanktquote:Op zaterdag 7 april 2012 19:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je moet dan even kijken vanaf kanaal 900. Daar heb ik het wel.Bedankt, Salamando.
Oh ja. Excusez.quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:03 schreef Salamando het volgende:
[..]
Dat was Borisz, maar toch bedankt.
Heel vreemd dat ze onderscheid maken tussen het HD-kanaal en het gewone, heb ik nog nooit gezien, van geen enkel kanaal.quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:06 schreef truedestiny het volgende:
Dus eigenlijk zijn er 3 Eurosport kanalen.
History heeft ook wel eens andere programmering dan History HD volgens mij.quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Heel vreemd dat ze onderscheid maken tussen het HD-kanaal en het gewone, heb ik nog nooit gezien, van geen enkel kanaal.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:29 schreef Tim86 het volgende:
Kazachstan mag ook geen probleem zijn met Kuku als sterspeler.
quote:Kazakhstan (s)(c)(*) v Uzbekistan
Germany (s)(c) v Australia
Israel (s) v Japan (c)(*)
Sweden (s) v Belgium (c)
Canada (s) v South Africa (c)(*)
Russia (s) v Brazil (c)
Italy (s)(c) v Chile
Switzerland (s) v Netherlands (c)
Ze zullen Fedje geeneens uit de kast hoeven trekkenquote:Op woensdag 11 april 2012 12:13 schreef TheArt het volgende:
En het is Zwitserland thuis geworden.
Zeg maar doei tegen de Wereldgroep.
Je hoeft alleen maar 2x van de andere Zwitser te winnen, en de dubbel. En ze zijn niet bepaald een goed dubbel-land.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:19 schreef F.M.D. het volgende:
Haase en Schoorel winnen ook niet van Wawrinka.
En wij hebben Martin. Dat zou me een epische partij worden zegquote:Op woensdag 11 april 2012 14:21 schreef wimderon het volgende:
De Zwitsers hebben George Bastl nog achter de hand hoor.
Olympisch goud!quote:Op woensdag 11 april 2012 14:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar 2x van de andere Zwitser te winnen, en de dubbel. En ze zijn niet bepaald een goed dubbel-land.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |