jij bent nu mijn verdachtequote:
* samthegreat5 spreekt vanuit de pietenhemel:quote:Op maandag 5 december 2011 20:30 schreef Rave_NL het volgende:
Als jullie het niet erg vinden pink ik nu eerst even een traantje weg..
Geniale opmerking dit.quote:Op maandag 5 december 2011 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jij bent nu mijn verdachte
samthegreat (3) -Amber-, CaLeX, honkeytonk
Maar goed ik zal er nu wel aan gaan deze nacht
Dus even snel mijn verdenkingen opschrijven......
Ijsdraakje en honkeytonk!
Het is dus de bedoeling om niet te trollern als dorpszijnde. Als je wil trollen moet je in /49/ zijn.quote:Op maandag 5 december 2011 20:37 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
* samthegreat5 spreekt vanuit de pietenhemel:
Bedankt voor het medeleven. Ik trollde jullie succesvol en het werd mijn dood.
[ afbeelding ]
Ik wilde wat leven in de brouwerij brengenquote:Op maandag 5 december 2011 20:38 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Het is dus de bedoeling om niet te trollern als dorpszijnde. Als je wil trollen moet je in /49/ zijn.
Ik hoop het in mijn geval ook. Maar de maffia laat jou sowieso al leven, want jij bent ook maffia.quote:Op maandag 5 december 2011 20:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Betekent dit dat de maffia mij gaat laten leven omdat ik tot verdachte uitgeroepen ben? In dat geval maak ik rustig mijn opdrachten af namelijk.
Niet dus. Srsly.quote:Op maandag 5 december 2011 20:40 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik hoop het in mijn geval ook. Maar de maffia laat jou sowieso al leven, want jij bent ook maffia.
Dan sleep ik je mee het graf in!quote:Op maandag 5 december 2011 20:42 schreef honkeytonk het volgende:
Ik denk, dat ik over 24 uur dood ben
Het was wel een goeie dagpost.quote:Op maandag 5 december 2011 20:49 schreef Rave_NL het volgende:
Ik ga maar weer werk steken in de nachtpost..
* Rave_NL gooit koekje*quote:Op maandag 5 december 2011 20:56 schreef naatje_1 het volgende:
BAM, YOU BASTARDS! Mijn wraak was zoet en gelijk heb ik gekregen!
bullshit, er waren bet zoveel goede hints naa sam als naar ijsdraakje, zo niet meer...quote:Op maandag 5 december 2011 20:29 schreef charmed_angel het volgende:
Ik snap ook sowieso niet waarom jullie op Sam hebben gestemdEr waren helemaal geen hints
ik heb die hints naar Sam gemist danquote:Op maandag 5 december 2011 21:06 schreef CaLeX het volgende:
[..]
bullshit, er waren bet zoveel goede hints naa sam als naar ijsdraakje, zo niet meer...
dat denk ik, is ee post van mij geweest. Zit mobiel en kan je er niet mee helpen...quote:Op maandag 5 december 2011 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb die hints naar Sam gemist dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |