Mooi nr is datquote:
Killing Jokequote:
quote:
Heel gaaf! Nooit aan gedacht om de soundtrack eens te beluisteren van die film want dat was toch wel een enorm pluspunt.quote:
soundtrack direct binnengehaald nadat ik m in de bios zagquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:39 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Heel gaaf! Nooit aan gedacht om de soundtrack eens te beluisteren van die film want dat was toch wel een enorm pluspunt.
Ik heb de laatste tijd dit nodigquote:
Ik denk dat ik deze als alarm in ga stellen.quote:
Toepasselijk albumquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik denk dat ik deze als alarm in ga stellen.
Het laatste uurtje van dit.quote:
Ik had juist het tegenovergestelde van die soundtrack, maar ik heb dan ook vaak een hekel aan covers.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:39 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Heel gaaf! Nooit aan gedacht om de soundtrack eens te beluisteren van die film want dat was toch wel een enorm pluspunt.
Heb je dan niet ontzettend veel zin om je wekker te slopen als hij afgaat?quote:
Hij schijnt dan ook niet echt vriendelijk om te gaan met zijn eigen longen, dus het viel te verwachten.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:22 schreef Staal het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)George-Michael.dhtml
Niet best.
quote:
quote:
Ik kreeg gisteravond een smsje van m'n vriendin met wish you were here waardoor ik vandaag heel de dag met dit nummer in m'n hoofd zit.quote:
Ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |