Ach en weequote:Op zondag 4 december 2011 22:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vanuit oorlogskundig perspectief zijn ze idd een stuk interessanter, als je bijv. eraan denkt hoe de Russen in Grozny door een stel Tsjetsjenen op hun zak kregen zijn er in een stad veel ruimere mogelijkheden.
Hoeveel seconden voorsprong wil je?quote:Op zondag 4 december 2011 22:47 schreef De_Nuance het volgende:
Hey een NWS'er! Snel pak de hooivorken
Dit kabinet heeft daarvoor een uitstekende oplossing: voer een "rustig wonen"-tax in die mensen in dorpen moeten betalen, maak vervolgens de OZB vreselijk hoog, en op die manier kunnen alleen de rijken in de dorpen blijven wonen.quote:Op zondag 4 december 2011 22:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Meer reiskilometers, want mensen blijven toch wel in dorpen wonen.
OZB is een gemeentelijke belasting, ze zullen wel gek zijn die te gaan verhogen.quote:Op zondag 4 december 2011 22:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dit kabinet heeft daarvoor een uitstekende oplossing: voer een "rustig wonen"-tax in die mensen in dorpen moeten betalen, maak vervolgens de OZB vreselijk hoog, en op die manier kunnen alleen de rijken in de dorpen blijven wonen.
Hee, op zich is dat nog een beter idee dan gated communities, om het paupervolk aan het zicht van OSM te onttrekken.
Hij mag je stof zuigen?quote:Op zondag 4 december 2011 22:55 schreef Picchia het volgende:
Eriksd, ik heb je een erefunctie in mijn kabinet gegeven.
Ik las erectiequote:Op zondag 4 december 2011 22:55 schreef Picchia het volgende:
Eriksd, ik heb je een erefunctie in mijn kabinet gegeven.
Joepiequote:Op zondag 4 december 2011 22:58 schreef Picchia het volgende:
Dan mag GSbrder het budget van EchtGaaf bepalen.
Het lijkt mij hilarisch om die taken te vervullen.quote:Op zondag 4 december 2011 22:56 schreef Picchia het volgende:
[..]
Stel je kabinet samen met FOK'ers revisited
Dat dacht ik al. Je bent er ook uiterst geschikt voor.quote:Op zondag 4 december 2011 23:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het lijkt mij hilarisch om die taken te vervullen.
Je gaat door voor de koelkastquote:
Goed topicquote:Op zondag 4 december 2011 22:56 schreef Picchia het volgende:
[..]
Stel je kabinet samen met FOK'ers revisited
Ik zou jou nomineren als minsiter van Automatisering & Robotica, als die er wasquote:Op zondag 4 december 2011 23:18 schreef Zienswijze het volgende:
Leuk topic idd. Ik ga 'em ook maar ff invullen
Maak er maar ministerie van Welvaart & Innovatie vanquote:Op zondag 4 december 2011 23:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou jou nomineren als minsiter van Automatisering & Robotica, als die er was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |