6 uur voor onderzoek, en ze kunnen je nog 6 uur ophouden om achter je ID te komen.quote:Op zondag 4 december 2011 21:09 schreef WcPot het volgende:
Als je net word aangehouden en je praat niet je bent dus helemaal stil hoelang zullen ze je daar houden ?
Zo Emiel vandaag dat ook hebben gedaan met het biketeam rondom de Galgenwaardquote:
Waar mag een bom op:quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 21:09 schreef Travel. het volgende:
Zo, en dat zijn de regels die hij heeft geleerd op de Mbo conducteursopleiding!
Chickie maakte het een beetje goed.quote:Op zondag 4 december 2011 21:10 schreef Razor21 het volgende:
Overtreders het programma dat veel belooft , maar nooit echt spannend zal worden
Met een max. van drie dagen.quote:Op zondag 4 december 2011 21:10 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
6 uur voor onderzoek, en ze kunnen je nog 6 uur ophouden om achter je ID te komen.
en dan verlengen met 3 dagenquote:Op zondag 4 december 2011 21:10 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
6 uur voor onderzoek, en ze kunnen je nog 6 uur ophouden om achter je ID te komen.
Hebben de mannelijke Fok!kers weer wat te fappenquote:Op zondag 4 december 2011 21:10 schreef tralalala het volgende:
[..]
Chickie maakte het een beetje goed.
Indien genoeg bewijs nog minimaal 14 dagen.quote:
Alle gaarne ook Gouda.quote:Op zondag 4 december 2011 21:10 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Waar mag een bom op:
Rotterdam
Utrecht
Delftzijl
En willen haar wel ' troosten'quote:Op zondag 4 december 2011 21:11 schreef missU het volgende:
[..]
Hebben de mannelijke Fok!kers weer wat te fappen
Om je vervolgens na 36 uur te overhandigen aan de vreemdelingenpolitie. Kan je net zo goed meteen je naam zeggen.quote:
Nee dat is alleen als je voor de rechter commissaris bent geweest. Dan ga je naar huis van bewaring.quote:Op zondag 4 december 2011 21:11 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Indien genoeg bewijs nog minimaal 14 dagen.
lijkt me wel leuk, dan zeg ik wel dat ik een japenner ben, dan zetten ze me hopelijk uit in tokyoquote:Op zondag 4 december 2011 21:11 schreef Kamergezocht het volgende:
[..]
Om je vervolgens na 36 uur te overhandigen aan de vreemdelingenpolitie. Kan je net zo goed meteen je naam zeggen.
Daar kan ze wel terecht komen als ze niet meewerkt en het onderzoek hindert.quote:Op zondag 4 december 2011 21:11 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Nee dat is alleen als je voor de rechter commissaris bent geweest. Dan ga je naar huis van bewaring.
Als ze dat doen ben ik je vrouw, zonder naam ofcquote:Op zondag 4 december 2011 21:12 schreef donald_dick het volgende:
[..]
lijkt me wel leuk, dan zeg ik wel dat ik een japenner ben, dan zetten ze me hopelijk uit in tokyo
Of net als die Zweden die een Iranees uitgezet hebben naar Irakquote:Op zondag 4 december 2011 21:12 schreef donald_dick het volgende:
[..]
lijkt me wel leuk, dan zeg ik wel dat ik een japenner ben, dan zetten ze me hopelijk uit in tokyo
altijdquote:Op zondag 4 december 2011 21:12 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dus jij houdt wel van een flinke rookworst?
quote:Op zondag 4 december 2011 21:12 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dus jij houdt wel van een flinke rookworst?
Morgen maar weer inslaanquote:Op zondag 4 december 2011 21:13 schreef donald_dick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
*mannelijke fokker alert*
Mwah, je komt gewoon in een vreemdelingencel, tussen een handjevol kakelende en met poep gooiende medemensen.. En daar verblijf je tot dat ze weten wie je bent.quote:Op zondag 4 december 2011 21:12 schreef donald_dick het volgende:
[..]
niets verkapts aanquote:
Heroinehoertje was vorige week toch?quote:Op zondag 4 december 2011 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb zin in Peter. Vorige aflevering was erg interessant. deel 2 hopelijk ook
deze week nog steedsquote:Op zondag 4 december 2011 21:16 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Heroinehoertje was vorige week toch?
yupquote:Op zondag 4 december 2011 21:16 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Heroinehoertje was vorige week toch?
Tweeluik? Ik heb vorige week maar half gezien.quote:Op zondag 4 december 2011 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb zin in Peter. Vorige aflevering was erg interessant. deel 2 hopelijk ook
4 handen, meer heb je niet nodigquote:
hebben ze dan ook 2 piemols?quote:Op zondag 4 december 2011 21:17 schreef donald_dick het volgende:
[..]
4 handen, meer heb je niet nodig
Koosquote:Op zondag 4 december 2011 21:18 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Wat is er mis met Nederlandsche namen?
Die kutsite werkt niet eensquote:Op zondag 4 december 2011 21:19 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
bestel daar altijd. dikke korting
geen nepmeuk?quote:Op zondag 4 december 2011 21:19 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
bestel daar altijd. dikke korting
Mag wat kostenquote:Op zondag 4 december 2011 21:19 schreef TheKC het volgende:
3 extra mensen nodig om een rijbewijs te controleren
De vrijwilligers snappen er geen kont van.quote:Op zondag 4 december 2011 21:19 schreef TheKC het volgende:
3 extra mensen nodig om een rijbewijs te controleren
beter dan 6 mensen nodig hebben voor 1 aanhoudingquote:
nope gewoon originele verpakking etc.quote:
ok ben een beetje sceptisch wat betreft online parfum kopenquote:Op zondag 4 december 2011 21:21 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
nope gewoon originele verpakking etc.
hebben ook dat waarborg keurmerk ofzo.
parfum.nl is grijze import, je koopt het goedkop in polen in en verkoopt het hierquote:Op zondag 4 december 2011 21:21 schreef missU het volgende:
[..]
ok ben een beetje sceptisch wat betreft online parfum kopen
Nou ik denk dat die kale bij een melding snel weg was daarquote:Op zondag 4 december 2011 21:21 schreef WcPot het volgende:
En Henk en Ingrid maar wachten op de politie als er ingebroken was. Omdat de politie te druk is om een rijbewijs nummer te controleren
heb er al iets van 6x besteld.quote:Op zondag 4 december 2011 21:21 schreef missU het volgende:
[..]
ok ben een beetje sceptisch wat betreft online parfum kopen
grijze import is ok, is niet van dat nepspul wat je overal ziet en binnen 2 minuten nergens meer naar ruiktquote:Op zondag 4 december 2011 21:22 schreef donald_dick het volgende:
[..]
parfum.nl is grijze import, je koopt het goedkop in polen in en verkoopt het hier
Hondenbelastingquote:Op zondag 4 december 2011 21:23 schreef donald_dick het volgende:
hond pist gratis, mens kost het 100 euro
Lol!quote:Op zondag 4 december 2011 21:23 schreef donald_dick het volgende:
En dan hebben we het nog niet over die politiepaarden die overal schijten en pissenquote:Op zondag 4 december 2011 21:23 schreef donald_dick het volgende:
Snap ik ook niet als je een grote hond heb die pist net zoveel en dat mag welquote:Op zondag 4 december 2011 21:23 schreef donald_dick het volgende:
He, niks tegen kattenquote:Op zondag 4 december 2011 21:24 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hondenbelasting![]()
Katten () pissen gratis
ik betaal geen belastingquote:Op zondag 4 december 2011 21:24 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hondenbelasting![]()
Katten () pissen gratis
die is idd ook kaalquote:Op zondag 4 december 2011 21:24 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik hem met Marc Marie vergeleek
je kunt beter dit doen dan 10km te hard rijdenquote:Op zondag 4 december 2011 21:29 schreef donald_dick het volgende:
alleen 90 euro? Die KKKazen komen overal mee weg
Weet er waarschijnlijk weinig van de dag van gisterquote:Op zondag 4 december 2011 21:29 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
90 euro boete!
die heeft zijn lesje wel geleerd
dan heb je inderdaad meer lolquote:Op zondag 4 december 2011 21:29 schreef Palomar het volgende:
[..]
je kunt beter dit doen dan 10km te hard rijden
Zit er dik inquote:Op zondag 4 december 2011 21:30 schreef tralalala het volgende:
Eerst een samenvatting van afl 1 hoop ik
kankerkeesteamquote:
Dat sukkeltje hadden ze inderdaad het volledige pakket moeten geven.quote:Op zondag 4 december 2011 21:32 schreef OmniRocket het volgende:
90 euro verstoring openbare orde...
openbare dronkenschap?
beledeging ambtenaar in functie?
doodsbedreiging?
zal me niks verbazen als die vanmiddag heeft lopen rellen....
kouddouchezonderwarmwaterkankerkachelkeesteamquote:
ahh sorry vast gemist toen ik een borrel aan het inschenken was *aandacht geeft*quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 21:34 schreef missU het volgende:
[..]
ahh sorry vast gemist toen ik een borrel aan het inschenken was *aandacht geeft*
Studio was te duur?quote:Op zondag 4 december 2011 21:35 schreef donald_dick het volgende:
echt waar, waarom steeds in die auto een interview doen
Duh om te pochen he!quote:Op zondag 4 december 2011 21:35 schreef donald_dick het volgende:
echt waar, waarom steeds in die auto een interview doen
Je bent een uur te laat ?quote:Op zondag 4 december 2011 21:37 schreef Karina het volgende:
Huh ik dacht Overtreders te gaan kijken...
das al voorbijquote:Op zondag 4 december 2011 21:37 schreef Karina het volgende:
dan ben jij te laat.quote:Op zondag 4 december 2011 21:37 schreef Karina het volgende:
Niet denken maar weten!!!quote:Op zondag 4 december 2011 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht dat Het Beste idee kwam en dan overtreders
daarom duurt het altijd zo lang dat vrouwen klaarkomen, ze vergeten het gewoonquote:Op zondag 4 december 2011 21:37 schreef Karina het volgende:
quote:Op zondag 4 december 2011 21:39 schreef donald_dick het volgende:
[..]
daarom duurt het altijd zo lang dat vrouwen klaarkomen, ze vergeten het gewoon
of jij moet gewoon beter je best doenquote:Op zondag 4 december 2011 21:39 schreef donald_dick het volgende:
[..]
daarom duurt het altijd zo lang dat vrouwen klaarkomen, ze vergeten het gewoon
dat probleem hebben meerdere mannen helaasquote:Op zondag 4 december 2011 21:40 schreef YazooW het volgende:
[..]
of jij moet gewoon beter je best doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |