abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105247099
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 december 2011 11:13 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Je bent nu een 'topclub' he dan komt die geldingsdrang bij die Vak P ventjes.
Dan waren we 20 jaar geleden dus eigenlijk een topclub :P
Qua geweld is er de laatste 10-15 jaar juist weinig gebeurd, sinds de verhuizing naar het nieuwe stadion....
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  dinsdag 6 december 2011 @ 12:20:11 #127
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_105247206
Het klopt wel vroeger liep men in Enschede in een Ajax. Of Feyenoord shirt. Als je het nu doet krijg je een klap voor je kop.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_105248960
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 december 2011 11:13 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Je bent nu een 'topclub' he dan komt die geldingsdrang bij die Vak P ventjes.
Lol je hebt geen idee waar je over praat.. als je ook maar enig besef hebt van de historie van P
pi_105249065
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:13 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Lol je hebt geen idee waar je over praat.. als je ook maar enig besef hebt van de historie van P
Noem eens wat memorabele momenten op dan.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_105249694
quote:
11s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:16 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Noem eens wat memorabele momenten op dan.
Onder memorabele momenten verwacht jij natuurlijk iets als Beverwijk als leek.. maargoed zal een poging wagen

Oosterpark Groningen jaren 90 was het altijd raak
maar vooral ook buiten het stadion

Groningen thuis Hogeland wijk (waar ik ben opgegroeid) was het altijd kat en muis
http://www.trotsvanhetnoorden.nl/historie.php?id=20010218

zelfde met Eagles, Feyenoord, Utrecht rond het Diekman terrein

Club Brugge(met hun den haag maatjes) thuis oefenwedstrijd 1999 bij het nieuwe arke stadion
http://books.google.nl/bo(...)#v=onepage&q&f=false

2003/4 Utrecht Schalke waar veel Tukkers bijwaren

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En natuurlijk na de europese tripjes van de afgelopen jaren ook wel het een en ander gebeurd

Ga nou niet zeggen dat het geweld iets van de laatste jaren is, want in de jaren '80 '90 was Twente 殚n van de vele groepen waarmee het altijd raak was. Kijk anders dat programma 'De Harde Kern' erg vermakelijk ook (vooral Grunn) _O-
  Official ESF Kreviewer dinsdag 6 december 2011 @ 13:35:46 #131
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_105249796
Stoer. Geweld. Echt. Mag ik je aanraken? O+.
pi_105249840
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:35 schreef Kreator het volgende:
Zegt de stoere metalhead
Ik probeer alleen maar te zeggen dat deze groep Twente altijd al heeft gehad, in goede en slechte tijden (smeken aan de gemeente om geld tijdens het faillissement)
pi_105249883
Joa een onschuldig knokpartijtje hier en daar, uiteindelijk stelt het natuurlijk geen reet voor.
Je hebt Feyenoord, Ajax en Ado. De rest is bijzaak. Zeker Europees gezien is niemand bang voor Twente, blijkt ook wel op de inschaling door de UEFA. Niet 殚n risicowedstrijd :')

En dan stoer doen met iets van 15 jaar geleden, volgens mij is er daarna nog wel e.e.a gebeurd ook met messen in Enschede.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_105250022
Ik doe helemaal niet stoer
Waar doel je op? '91 ? Dat was namelijk Feyenoord die het mes trok
En jij bent trouw supporter van welke club btw?
pi_105250421
Die rellen op dat plein zijn trouwens bijna alleen Marokkanen in beeld :?
Groetjes, Ezio.
pi_105250444
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:38 schreef Stokstaart het volgende:
Joa een onschuldig knokpartijtje hier en daar, uiteindelijk stelt het natuurlijk geen reet voor.
Je hebt Feyenoord, Ajax en Ado. De rest is bijzaak. Zeker Europees gezien is niemand bang voor Twente, blijkt ook wel op de inschaling door de UEFA. Niet 殚n risicowedstrijd :')

En dan stoer doen met iets van 15 jaar geleden, volgens mij is er daarna nog wel e.e.a gebeurd ook met messen in Enschede.
:9 Voor de tijd zijn ze niet bang, achteraf wel.
pi_105250450
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:53 schreef Stokstaart het volgende:
Die rellen op dat plein zijn trouwens bijna alleen Marokkanen in beeld :?
Marseille heeft nogal wat algerijnen als aanhanger ja, die grote groep daarachter is Twente
pi_105250570
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:53 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Marseille heeft nogal wat algerijnen als aanhanger ja, die grote groep daarachter is Twente
Volgende week hebben jullie de ultieme kans om naam te maken tegen die Polen. Maar dan lees ik weer op fora dat niemand durft, of gaan jullie wel?
Groetjes, Ezio.
pi_105250778
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:57 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Volgende week hebben jullie de ultieme kans om naam te maken tegen die Polen. Maar dan lees ik weer op fora dat niemand durft, of gaan jullie wel?
Man wat lul je dom, er worden geeneens kaarten afgegeven door Twente..
De mensen die al geboekt hebben gaan waarschijnlijk gewoon maar is erg slecht gecommuniceerd van Twente..
Maargoed er is wel enige voorkennis nodig, die Polen zijn hier meteen in isolement geplaatst, mochten de stad niet in, werden onnodig geslagen door de ME en sommigen mochten onterecht het stadion niet in dus dat heeft wel wat kwaad bloed gezet, vandaar ook de meerdere dreigementen aan het adres van de club. Wisla en Cracovia zijn de enigste twee clubs in Polen die steekwapens tolereren, maar dat is vooral tegen elkaar. Krakau is een grote stad, ik betwijfel of onze supporters nu echt zon gevaar lopen.
Ik ga in ieder geval niet :)
Maar nogmaals welke club support je Stokstaart?
pi_105250911
Niet via jullie club nee. Zwarte markt kun je toch aan kaartjes komen of niet? Zeker in Polen *)
Ik ben zelf voor F'noord, dus kom maar op met die haatmail :9

Denk trouwens wel dat je gevaar loopt als je niet minstens met 2000 man richting Polen zou gaan. Zeker als je als Twente zijnde die wedstrijd ruim kunt winnen.
Groetjes, Ezio.
pi_105251142
Laatst nog iets over gezien, Polen heeft (ook ivm het komende EK) een erg strict toegangsbeleid. Dus misschien wordt het nog lastig maargoed dat stadion zat geen 1 wedstrijd vol tot nu toe in de Europa League. Zou wel zonde zijn.

Maar jij bent als Feyenoorder zeker erg trots op die moordenaars?
pi_105251218
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:35 schreef Kreator het volgende:
In het huidige politieke klimaat *ahum* is er geen ruimte voor hooligans of geweld.
Nog een paar relletjes zoals zondag en uitsupporters mogen voortan lekker thuisblijven. Denk dat geen enkele club of harde kern daar op zit te wachten ;(
Groetjes, Ezio.
pi_105251235
quote:
Manager algemene zaken Jan van Halst vertrok eind september bij FC Twente, officieel omdat hij toe was aan een nieuwe uitdaging. Het afscheid blijkt echter bepaald niet vrijwillig tot stand gekomen.

Het initiatief tot het vertrek van Van Halst kwam van Twente-voorzitter Joop Munsterman.

Van Halst, die acht jaar lang in zakelijke functies werkzaam was bij Twente, praat er liever niet over.

”Natuurlijk heeft het pijn gedaan”, erkent hij deze week in het NUsport-magazine.

”Maar wat heeft het voor zin om het op te rakelen? Ik ben daar fysiek weg, maar in m’n hart heb ik nooit afscheid van FC Twente genomen. Ze hebben afscheid van mij genomen, niet andersom.”

Munsterman zou achter de rug van Van Halst om, mensen tegen hem hebben opgezet. De reden blijft gissen voor Van Halst.

Op de vraag of de voorzitter het wellicht niet kon verkroppen dat de populaire Van Halst vollere zalen trok dan hij, haalt de oud-speler van de Enschedese club zijn schouders op. ”Zou kunnen, ik weet het niet. Ik weet wel dat ik zonder dat gedoe nog gewoon bij FC Twente had gezeten.”

Niet teruggeweest
Van Halst is sinds zijn laatste werkdag nog niet teruggeweest in de Grolsch Veste. ”Maar dat zal heus nog wel eens gebeuren. Op een officieel afscheid zit ik niet te wachten. Ik ben door het personeel wel in het zonnetje gezet, van de FC heb ik niks meer vernomen.”

”Ach, misschien is het wel beter zo. Ik zei toen maar dat ik toe was aan iets anders, misschien is dat ook wel zo. Heb ik er lang genoeg gezeten, het werd ook wel eens tijd om me buiten m’n comfortzone te begeven. Ik word nu directeur van Verzuimreductie, dat is praktisch in mijn achtertuin.”
♥ scars make us who we are ♥
pi_105251354
Weet niet wat ik daarvan moet geloven, zou jammer zijn als het zo zijn gebeurd
Vond Jan het altijd goed doen (ook in de media)
pi_105251408
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:10 schreef Ties02 het volgende:
Laatst nog iets over gezien, Polen heeft (ook ivm het komende EK) een erg strict toegangsbeleid. Dus misschien wordt het nog lastig maargoed dat stadion zat geen 1 wedstrijd vol tot nu toe in de Europa League. Zou wel zonde zijn.

Maar jij bent als Feyenoorder zeker erg trots op die moordenaars?
Zulke dingen gebeuren en ik was er niet bij. Hij heeft zijn versie van de situatie en in Enschede zullen mensen er een compleet andere mening op na houden.
Twente heeft doorgaans trouwens een aangenaam uit-publiek. Zit tenminste power in :D
Groetjes, Ezio.
pi_105251523
Je hebt zeker wel een hekel aan die trommel of niet
pi_105251633
Overigens zijn die Wisla gasten wel gestoord ja: Waren ook bij de Football Factory:

Groetjes, Ezio.
pi_105251662
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:18 schreef Ties02 het volgende:
Je hebt zeker wel een hekel aan die trommel of niet
Trommelen :') Is toch meer zo'n Vitesse hobby man
Groetjes, Ezio.
pi_105251735
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:20 schreef Stokstaart het volgende:
Overigens zijn die Wisla gasten wel gestoord ja: Waren ook bij de Football Factory:

Dit filmpje is nog niet zo schokkend, dit wel met een paar man headhunten door de stad naar cracovia leiders en dan doodsteken...

pi_105251787
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:21 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Trommelen :') Is toch meer zo'n Vitesse hobby man
:P Ik vind het altijd wel mooi als je na de tijd hoort van het thuispubliek dat ze er ram en ram gek van werden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')