abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105228619
Uiteraard aanpakken bij de bron, maar zelf nadenken mag toch ook?

Als je een beetje intelligentie hebt, haal je je schouders op als er vuurwerkgeluiden worden gemaakt. En ik heb er iemand door verloren, terwijl het nu lijkt alsof het complete vak er direct door geraakt is. Velen komen niet eens uit Enschede.

Je moet je niet verlagen tot dat niveau. Je hebt ze juist te pakken door je alleen te richten op het positief aanmoedigen van je eigen ploeg. En al helemaal als je 0-5 voor staat. Hoe dom kun je zijn...
Iets minder zuipen, iets beter nadenken, want zo benadeel je honderden, duizenden mensen die wel fatsoenlijk uitwedstrijden kunnen bezoeken.
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_105229602
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 21:43 schreef Moody het volgende:
Uiteraard aanpakken bij de bron, maar zelf nadenken mag toch ook?

Als je een beetje intelligentie hebt, haal je je schouders op als er vuurwerkgeluiden worden gemaakt. En ik heb er iemand door verloren, terwijl het nu lijkt alsof het complete vak er direct door geraakt is. Velen komen niet eens uit Enschede.

Je moet je niet verlagen tot dat niveau. Je hebt ze juist te pakken door je alleen te richten op het positief aanmoedigen van je eigen ploeg. En al helemaal als je 0-5 voor staat. Hoe dom kun je zijn...
Iets minder zuipen, iets beter nadenken, want zo benadeel je honderden, duizenden mensen die wel fatsoenlijk uitwedstrijden kunnen bezoeken.
Ja zo kun je alles dood redeneren. Als iedereen intelligent was en nadacht bij wat hij deed was er geen onvrede in de wereld. Ik denk dat je niet zoveel hoort over de vuurwerkgeluiden en dat soort grappige ongein als Utrecht nu niet excuses gaat zoeken voor de hevige rellen BUITEN het stadion. Twente nu de schuld geven is de grootste bullshit ooit, en ook die zogenaamde wraak voor het in elkaar slaan van Demouge en consorten?

Dat vind ik nog zo'n apart verhaal, ze zouden in elkaar zijn geslagen door 200 man blablabla er is aangifte gedaan maar niemand uit heel Enschede en omstreken heeft wat gezien?

Aan de ene kant denk ik ook, voetbal = oorlog .. scheit aan alles.. maar niet iedereen denkt zo dus ik wil het ook wel 'normaal' argumenteren. Ik roep zo vaak wat in het stadion wat niet door de beugel kan en doe dingen wat niet 'normaal' is. (geen vuurwerk naar andere supporters gooien trouwens)
pi_105230337
Elke club maakt vuurwerkgeluiden. Twente mag dus elke wedstrijd vuurwerk gooien?
Jij met jouw naam zou beter moeten weten. VakP = sfeer en respect.

Begrijp me niet verkeerd. Ik heb al 20 jaar een seizoenskaart en mis geen wedstrijd, maar het wordt wel tijd dat dit soort lui aangepakt worden. Ongeacht op welke wijze en mate je "boos" gemaakt wordt, je bepaalt zelf je reactie. Ik mag dat vinden, want door dit soort incidenten en de boetes die er aan hangen worden volgend jaar gewoon doorberekend in de prijs van ieders seizoenskaart.

Uiteraard kun je ook van alles vinden van de reactie van de Utrecht-aanhang, maar argumenten werken averechts bij zulke lui, dus dat heeft geen zin.
'13 |
'14
pi_105230929
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 22:13 schreef Moody het volgende:
Elke club maakt vuurwerkgeluiden. Twente mag dus elke wedstrijd vuurwerk gooien?

Begrijp me niet verkeerd. Ik heb al 20 jaar een seizoenskaart en mis geen wedstrijd, maar het wordt wel tijd dat dit soort lui aangepakt worden. Ongeacht op welke wijze en mate je "boos" gemaakt wordt, je bepaalt zelf je reactie. Ik mag dat vinden, want door dit soort incidenten en de boetes die er aan hangen worden volgend jaar gewoon doorberekend in de prijs van ieders seizoenskaart.

Uiteraard kun je ook van alles vinden van de reactie van de Utrecht-aanhang, maar argumenten werken averechts bij zulke lui, dus dat heeft geen zin.
Opzich ben ik het eens met je verhaal, maargoed bij Utrecht (en Feyenoord) is het altijd wel10× erger en vanaf de 1e minuut, het zijn de moffen zonder huis, sleutelbosjes laten zien, spandoekjes met een vuurpijl

Allemaal vrij smaakloos, maar er wordt één keer over joden of de scheids gezongen en de wedstrijd wordt stilgelegd, erg jammer dat.

Maar laten we nou eerst de feiten afwachten, er is naar meedere berichten van Tukkers bevestigd dat er niks in een vak terecht is gekomen
pi_105231342
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 22:23 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Opzich ben ik het eens met je verhaal, maargoed bij Utrecht (en Feyenoord) is het altijd wel10× erger en vanaf de 1e minuut, het zijn de moffen zonder huis, sleutelbosjes laten zien, spandoekjes met een vuurpijl

Allemaal vrij smaakloos, maar er wordt één keer over joden of de scheids gezongen en de wedstrijd wordt stilgelegd, erg jammer dat.

Maar laten we nou eerst de feiten afwachten, er is naar meedere berichten van Tukkers bevestigd dat er niks in een vak terecht is gekomen
Dat heb ik hier ook gezegd, het kwam volgens mij hoog in de lucht en 1 in de gracht.. en ik was er ook bij hoor.
pi_105231429
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 22:13 schreef Moody het volgende:

VakP heeft 2000 'leden' en daar zitten ook idioten en mafkezen bij dus dat 'sfeer en respect' kom je er wel heel makkelijk mee weg.. 'vroeger' gebeurden er toch veel gekkere dingen als dit man? Dat moet jij weten als je al 20 jaar een seizoenskaart hebt..
pi_105231849
Tuurlijk was het vroeger erger, maar daarom mag je er nu wel een mening over hebben toch?
Hoe kun je het niet eens met me zijn dat ze die persoon aan moeten pakken? Zeg je nou hoe je er over denkt over hoe je denkt dat je het beste kan reageren?

Steeds maar weer de omstandigheden aangrijpen om dit soort gedrag uit te leggen slaat nergens op. Als ik midden op straat vuurwerk naar voorbijgangers gooi, word ik opgesloten. Als je het in een voetbalstadion doet, valt het uit te leggen?

Maar goed, misschien gaat deze hele discussie nu niet op, omdat er misschien niet eens gericht naar anderen is gegooid. Het lijkt me dat dat simpel te bewijzen valt via die tientallen camera's. Laten we het hopen....
'13 |
'14
pi_105232101
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 22:39 schreef Moody het volgende:
Tuurlijk was het vroeger erger, maar daarom mag je er nu wel een mening over hebben toch?
Hoe kun je het niet eens met me zijn dat ze die persoon aan moeten pakken? Zeg je nou hoe je er over denkt over hoe je denkt dat je het beste kan reageren?

Steeds maar weer de omstandigheden aangrijpen om dit soort gedrag uit te leggen slaat nergens op. Als ik midden op straat vuurwerk naar voorbijgangers gooi, word ik opgesloten. Als je het in een voetbalstadion doet, valt het uit te leggen?

Maar goed, misschien gaat deze hele discussie nu niet op, omdat er misschien niet eens gericht naar anderen is gegooid. Het lijkt me dat dat simpel te bewijzen valt via die tientallen camera's. Laten we het hopen....
Als die voorbijganger jou al een tijdje heeft uitgedaagd door teksten en gebaren denk ik dat de rechter toch die voorbijganger even aan de tand wil voelen over hoe of wat..

Maar tuurlijk ben ik met je eens dat het niet hoort en dat diegene gewoon een stadionverbod moet krijgen. Knalpatronen en vooral in de 'buurt' van andere supporters (laten we het daar maar ophouden) horen niet, verboden en gevaarlijk dus niet goed. Baalde gisteren ook wel vooral omdat we die voorwaardelijk nog hebben staan van vorig jaar. (fakkels vind ik trouwens heel wat anders, al is op het veld gooien niet slim :') )
pi_105232736
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 22:43 schreef UltrasVAKP het volgende:

[..]

Als die voorbijganger jou al een tijdje heeft uitgedaagd door teksten en gebaren denk ik dat de rechter toch die voorbijganger even aan de tand wil voelen over hoe of wat..
Zou kunnen, maar dan ga ik de bak in en kan die voorbijganger vanuit het ziekenhuis weer naar huis :) Zelfverdediging is het enige geldige argument voor (tegen)geweld. Woorden mogen in geen geval een aanleiding zijn. Zo werkt ons rechtssysteem. Je bent altijd de lul als je zelf begint met geweld. Op zich wel terecht, anders kun je de vrijheid van meningsuiting ook wel in de prullenbak gooien. (ik weet het, dat heeft weinig te maken met dit incident :))
'13 |
'14
pi_105234597
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 22:32 schreef UltrasVAKP het volgende:

[..]

VakP heeft 2000 'leden' en daar zitten ook idioten en mafkezen bij dus dat 'sfeer en respect' kom je er wel heel makkelijk mee weg.. 'vroeger' gebeurden er toch veel gekkere dingen als dit man? Dat moet jij weten als je al 20 jaar een seizoenskaart hebt..
Dat is vooral THF94 die op ruzie uit is.
pi_105234958
quote:
19s.gif Op maandag 5 december 2011 23:22 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Dat is vooral THF94 die op ruzie uit is.
Hehe zijn ook wel wat jongeren, maargoed dat zeg ik houd je bij elke club en af en toe is het ook wel nodig..
pi_105235731
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 22:32 schreef UltrasVAKP het volgende:

[..]

Vroeger zeurde niemand over dit soort akkefietjes :D

Al moet men die gezinsvakken niet met vuurwerk bestoken (als dat tenminste echt is gebeurd) :N
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 6 december 2011 @ 00:15:21 #113
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_105236766
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 23:46 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Al moet men die gezinsvakken niet met vuurwerk bestoken (als dat tenminste echt is gebeurd) :N
Hef wel wat weg van die leu uit Hooligans, beetje schreeuwen tegen mekaar, beetje tof doen en dan mat'n :D
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_105236920
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 23:29 schreef UltrasVAKP het volgende:

[..]

Hehe zijn ook wel wat jongeren, maargoed dat zeg ik houd je bij elke club en af en toe is het ook wel nodig..
In Parijs destijds was ik inderdaad verdomd blij dat ze erbij waren.
pi_105238208
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 00:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Hef wel wat weg van die leu uit Hooligans, beetje schreeuwen tegen mekaar, beetje tof doen en dan mat'n :D
Joa en zo hoort dat ook. Niet dat gezeik met ME en vuurwerk
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 6 december 2011 @ 01:19:51 #116
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105238332
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 december 2011 01:13 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Joa en zo hoort dat ook. Niet dat gezeik met ME en vuurwerk
ME :) Ik word er altijd vrolijk van als ik ze zie, vooral als ik naar ze toe loop om ze een steuntje in de rug te geven en dat ze me dan bedanken :D

Door me te slaan met hun wapenstok, teringhonden.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  Moderator / Redactie FP dinsdag 6 december 2011 @ 01:38:02 #117
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_105238731
quote:
19s.gif Op dinsdag 6 december 2011 00:20 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

In Parijs destijds was ik inderdaad verdomd blij dat ze erbij waren.
Ik heb er de beelden alleen van gezien, maar dan nog :X
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_105240738
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 01:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik heb er de beelden alleen van gezien, maar dan nog :X
Twente werd aangevallen met gigantisch veel wapens, ook supporters die niets met rellen te maken willen hebben (pet en sjaals) , die mensen hebben gerend voor hun leven.. Ben je dan niet blij dat er 'hooligans' zijn om in de tegenaanval te gaan ?
pi_105241198
quote:

[..]

Kijk die vieze havenslaaf met dat mes op 2:55, en meteen rennen als Twente inzet ghehe
Dat fragment werd ook gebruikt voor "Harde Kern" met die Bas van Hout toen, mooie beelden
pi_105243717
quote:

[..]

Haha, die gast met die groene broek links vooraan op 3:00. Beetje combatmoves doen en dan als een klein meisje wegrennen als die lui komen aanstormen _O- _O-

Oh, wat ties zegt :D
I feel kinda Locrian today
pi_105244268
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 08:24 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Kijk die vieze havenslaaf met dat mes op 2:55, en meteen rennen als Twente inzet ghehe
Dat fragment werd ook gebruikt voor "Harde Kern" met die Bas van Hout toen, mooie beelden
Jullie hebben alleen een grote bek achter het hek.
Groetjes, Ezio.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 6 december 2011 @ 10:57:15 #122
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_105244419
Sadness Royale dit. Ik ga voor het voetbal naar Twente.
pi_105244504
Voebal schmoetbal. :r Echt vertier heb je pas als je na de wedstrijd een onschuldige vader voor de ogen van z'n zoontje neersteekt met een kapotgeslagen beugel Grolsch!
pi_105244973
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 december 2011 10:57 schreef Kreator het volgende:
Sadness Royale dit. Ik ga voor het voetbal naar Twente.
Je bent nu een 'topclub' he dan komt die geldingsdrang bij die Vak P ventjes.
Groetjes, Ezio.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 6 december 2011 @ 11:14:59 #125
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_105245014
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 december 2011 11:13 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Je bent nu een 'topclub' he dan komt die geldingsdrang bij die Vak P ventjes.
...en dan ook nog alleen de tieners. Ik durf met enige zekerheid te stellen dat een 'echte stoere hooligan' niet op fok post. Hier zitten alleen nerds en mietjes. Het is fok tenslotte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')