Hoort je achtertuin niet gewoon bij je comfortzone?quote:”Ach, misschien is het wel beter zo. Ik zei toen maar dat ik toe was aan iets anders, misschien is dat ook wel zo. Heb ik er lang genoeg gezeten, het werd ook wel eens tijd om me buiten m’n comfortzone te begeven. Ik word nu directeur van Verzuimreductie, dat is praktisch in mijn achtertuin.”
Dan laat je toch gewoon iemand anders bellen?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:12 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Een vriend van me had daar ook last mee. Hij lag in het freaking ziekenhuis en moest elke dag bellen....Anders zouden ze hem weer automagisch beter melden...Echt, daar lig je dan helemaal aan gort. en dan toch moeten bellen.
"Ziekte van Pfeifer: ik ga vanaf maandag weer werken."quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:12 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Een vriend van me had daar ook last mee. Hij lag in het freaking ziekenhuis en moest elke dag bellen....Anders zouden ze hem weer automagisch beter melden...Echt, daar lig je dan helemaal aan gort. en dan toch moeten bellen.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:12 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
De naam zegt het al: Verzuimreductie.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:57 schreef Kreator het volgende:
Mijn toko werkt ook via Verzuimreductie. Als je je ziek meldt moet dat via deze hoerentent. Als er iets geen comfortzone is, dan is het wel dit bedrijf. Wat een nazihoeren.
Bijna onmogelijk. Elke geschikte trainer zal Twente als springplank naar een grotere club zien of voor meer geld kiezen als de kans zich aan doet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:16 schreef deco10 het volgende:
ik hoop dat Steve weer terugkomt en dan met de gedachte dat hij hier ongeveer 5 jaar gaat werken... FC Twente moet af van trainers die maar 1 of 2 jaar blijven zitten, laat dit maar aan Ajax en Feyenoord over
Bij Steve is de kans dat hij voor een langere periode blijft wel groter gezien zijn geschiedenis.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:17 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Bijna onmogelijk. Elke geschikte trainer zal Twente als springplank naar een grotere club zien of voor meer geld kiezen als de kans zich aan doet.
Dit inderdaad. Zeer frustrerend, elk jaar een nieuwe coach. Valt er weinig op te bouwen....quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:16 schreef deco10 het volgende:
ik hoop dat Steve weer terugkomt en dan met de gedachte dat hij hier ongeveer 5 jaar gaat werken... FC Twente moet af van trainers die maar 1 of 2 jaar blijven zitten, laat dit maar aan Ajax en Feyenoord over
Het is wel riskant voor Steve om er weer in te stappen! Hij kan het eigenlijk alleen maar slechter doen!quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:16 schreef deco10 het volgende:
Inderdaad, waarom zou Schreuder niet eens klaar zijn om als hoofdcoach aan de slag te gaan?quote:Op woensdag 7 december 2011 09:51 schreef Stienn het volgende:
[..]
Het is wel riskant voor Steve om er weer in te stappen! Hij kan het eigenlijk alleen maar slechter doen!
Steve gebruikte ook amper spelers uit de jeugd! Terwijl daar ook wat rond loopt!
Daarnaast ga ik er van uit dat Scheuder ook wel een keer als eind verantwoordelijke voor de groep wil staan!
In mijn ogen zal de beste optie zijn, nog een trainer voor 1 jaar of maximaal 2... Scheuder ergens anders ervaring oplaten doen en dan weer bij Twente.
PP was eigelijk al 67 toen hij bij Twente kwam spelen. Zo ging het verhaal tenminste. Hij zou een goeie PR-man zijn, altijd lachen met die kerel.quote:
Kweenie. Ik kan weinig zinnigs zeggen over zijn capaciteiten als coach. Het feit dat Co een eenjarig contract heeft zou kunnen betekenen dat Joop Alfred volgend jaar al voor de groep wil zetten. Ik ben gewoon bijzonder gecharmeerd van Steve Mac - al was het alleen al voor de interviews.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:03 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Inderdaad, waarom zou Schreuder niet eens klaar zijn om als hoofdcoach aan de slag te gaan?
Die lijkt me niet echt welkom in Twente.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:28 schreef dikkedaniel het volgende:
Fred rutten, want die gaat weg bij psv als ze niet met hem door willen
Inderdaad, Fretje ging nou niet op een fatsoenlijke manier weg.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:25 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Laat Fredje maar mooi onder die rivieren blijven. Erover is hij niet welkom
Heerlijk, AZ 0-0!!quote:Op woensdag 7 december 2011 19:25 schreef Moody het volgende:
Als Verbeek kampioen wordt, zie ik hem wel naar Twente gaan.
Als hij geen kampioen wordt, wil hij dat nog wel worden en dat kan op dit moment eenvoudiger met AZ vrees ik (mits de boel daar compleet blijft).
Ook v/d Brom en Pastoor zie ik als kandidaten.
Belangrijker is nu dat AZ niet wint van Excelsior, want dan wordt het nog een leuk seizoen
ja, leuk is het elk seizoen wel... niemand steekt er vaak echt 34 wedstrijden lang met kop en schouders bovenuit. AZ verspeelt dus nu ook 5 punten in 2 wedstrijden.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:51 schreef DaDude1987 het volgende:
Wat een heerlijke competitie hebben we toch, frustrerend, maar leuk
daar zijn we nog 2 doelpunten van verwijderdquote:Op woensdag 7 december 2011 21:56 schreef Frutsel het volgende:
Van mij mogen ze daar in Adam dus ook de miljoenen mislopen van de volgende ronde in de CL...
Vier ploegen in de Europa League is veel leuker
1 nogquote:Op woensdag 7 december 2011 21:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daar zijn we nog 2 doelpunten van verwijderd
volgens mij deze ronde nog beschermd...quote:Op woensdag 7 december 2011 22:16 schreef Frutsel het volgende:
Kunnen ze dan eigenlijk tegen Twente of PSV loten of zijn clubs uit hetzelfde land nog beschermd?
Manchester Utd zit trouwens ook op de wip...Ook europaleague
Twente op Old Trafford na de winter!quote:Op woensdag 7 december 2011 22:16 schreef Frutsel het volgende:
Kunnen ze dan eigenlijk tegen Twente of PSV loten of zijn clubs uit hetzelfde land nog beschermd?
Manchester Utd zit trouwens ook op de wip...Ook europaleague
volgens teletekst 1-0 achter bij Baselquote:Op woensdag 7 december 2011 22:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
volgens mij deze ronde nog beschermd...
en Manchester staat nog gelijk? (die mogen toch niet verliezen?)
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
volgens teletekst 1-0 achter bij Basel
dat zou wel geniaal zijnquote:Op woensdag 7 december 2011 22:19 schreef Frutsel het volgende:
Napoli ook voor, dus zowel City als United naar de Europa League![]()
Echt te bizar voor woorden, de sterkste club van de sterkste competitie ter wereld in de EL.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
volgens teletekst 1-0 achter bij Basel
blijkbaar is Basel sterkerquote:Op woensdag 7 december 2011 22:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Echt te bizar voor woorden, de sterkste club van de sterkste competitie ter wereld in de EL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |