Heerlijk, AZ 0-0!!quote:Op woensdag 7 december 2011 19:25 schreef Moody het volgende:
Als Verbeek kampioen wordt, zie ik hem wel naar Twente gaan.
Als hij geen kampioen wordt, wil hij dat nog wel worden en dat kan op dit moment eenvoudiger met AZ vrees ik (mits de boel daar compleet blijft).
Ook v/d Brom en Pastoor zie ik als kandidaten.
Belangrijker is nu dat AZ niet wint van Excelsior, want dan wordt het nog een leuk seizoen
ja, leuk is het elk seizoen wel... niemand steekt er vaak echt 34 wedstrijden lang met kop en schouders bovenuit. AZ verspeelt dus nu ook 5 punten in 2 wedstrijden.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:51 schreef DaDude1987 het volgende:
Wat een heerlijke competitie hebben we toch, frustrerend, maar leuk
daar zijn we nog 2 doelpunten van verwijderdquote:Op woensdag 7 december 2011 21:56 schreef Frutsel het volgende:
Van mij mogen ze daar in Adam dus ook de miljoenen mislopen van de volgende ronde in de CL...
Vier ploegen in de Europa League is veel leuker
1 nogquote:Op woensdag 7 december 2011 21:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daar zijn we nog 2 doelpunten van verwijderd
volgens mij deze ronde nog beschermd...quote:Op woensdag 7 december 2011 22:16 schreef Frutsel het volgende:
Kunnen ze dan eigenlijk tegen Twente of PSV loten of zijn clubs uit hetzelfde land nog beschermd?
Manchester Utd zit trouwens ook op de wip...Ook europaleague
Twente op Old Trafford na de winter!quote:Op woensdag 7 december 2011 22:16 schreef Frutsel het volgende:
Kunnen ze dan eigenlijk tegen Twente of PSV loten of zijn clubs uit hetzelfde land nog beschermd?
Manchester Utd zit trouwens ook op de wip...Ook europaleague
volgens teletekst 1-0 achter bij Baselquote:Op woensdag 7 december 2011 22:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
volgens mij deze ronde nog beschermd...
en Manchester staat nog gelijk? (die mogen toch niet verliezen?)
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
volgens teletekst 1-0 achter bij Basel
dat zou wel geniaal zijnquote:Op woensdag 7 december 2011 22:19 schreef Frutsel het volgende:
Napoli ook voor, dus zowel City als United naar de Europa League![]()
Echt te bizar voor woorden, de sterkste club van de sterkste competitie ter wereld in de EL.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
volgens teletekst 1-0 achter bij Basel
blijkbaar is Basel sterkerquote:Op woensdag 7 december 2011 22:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Echt te bizar voor woorden, de sterkste club van de sterkste competitie ter wereld in de EL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |