SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom in de GRTD SC!
Een leuke en gezellige SC voor mensen die echt geen reet te doen hebben. Hieronder een kleine FAQ.Onze FAQ
Ten allertijde ben je verplicht je te houden aan de FOK! huisregels
Q: Klinkt heel leuk dat SC maar ben ik wel welkom?
A: Uiteraard, mits je maar gezellig meedoet. Deze slowchat is voor iedereen die gezellig mee wil kletsen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd toch?
Q: Ik ben nieuw hier en wil meeposten, maar kom ik er wel tussen dan?
A: Als je gewoon normaal meedoet, dan hoor je er gewoon heel snel bij. Notoire bagger en zeikusers die hier alleen komen om te baggeren, bashen of wat dan ook zullen dan ook genegeerd worden.Onze stamgasten
We noemen geen namen, dit veranderd nogal. Doe gewoon gezellig mee!![]()
GOEDZO!quote:
wel met sjokola?quote:Op zondag 4 december 2011 20:32 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
GOEDZO!
* De_Dakgoot Gooit een koekje naar CC
dan mag jij het volgende topic met die TTquote:Op zondag 4 december 2011 20:32 schreef WAHRHEIT het volgende:
Was bijna klaar. Moest ff leuke TT bedenken.
Pik 'm vanzelf wel weerquote:Op zondag 4 december 2011 20:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dan mag jij het volgende topic met die TT
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier een sma voor je topicIk ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Goquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. !
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:Op zondag 4 december 2011 20:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]hier 1tje terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier een sma voor je topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
goed. m'n rechteroor is toch beter sinds ik Nasarex gebruikquote:
Nasarex klinkt echt als zo'n medicijn voor je neusquote:Op zondag 4 december 2011 20:38 schreef sararaats het volgende:
[..]
goed. m'n rechteroor is toch beter sinds ik Nasarex gebruik
het is een ramp als je halfdoof bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:Op zondag 4 december 2011 20:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 4 december 2011 20:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
deze mocht je idd weglaten....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kreeg het om de druk op m'n oor weg te nemenquote:Op zondag 4 december 2011 20:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nasarex klinkt echt als zo'n medicijn voor je neus
Mooi dat het iets beter gaat
aah wokkeyquote:Op zondag 4 december 2011 20:42 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik kreeg het om de druk op m'n oor weg te nemen
yep she isquote:Op zondag 4 december 2011 20:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
She is a really naughty girl
SPOILER: niet klikken als je geen CC heetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oke lekkerquote:Op zondag 4 december 2011 20:52 schreef sararaats het volgende:
morgen enkel zwemmen (met kinderen) en de woonbegeleidster komt.
verder geen reet te doen
m.a.w. morgen heb je een monstercount aan posts...quote:Op zondag 4 december 2011 20:52 schreef sararaats het volgende:
morgen enkel zwemmen (met kinderen) en de woonbegeleidster komt.
verder geen reet te doen
quote:Op zondag 4 december 2011 20:56 schreef m1st1g het volgende:
[..]
m.a.w. morgen heb je een monstercount aan posts...
waarschijnlijk ja maar dat gebeurt niet vaak.quote:Op zondag 4 december 2011 20:56 schreef m1st1g het volgende:
[..]
m.a.w. morgen heb je een monstercount aan posts...
dan neem ik vannacht een voorsprong ... anders kom ik niet in de top 100 morgenquote:Op zondag 4 december 2011 20:57 schreef sararaats het volgende:
[..]
waarschijnlijk ja maar dat gebeurt niet vaak.![]()
ik ben zwembegeleidster dwz dat ik de kindjes van het eerste leerjaar help uit- en aankleden.
vind je het leuk om daar in te staan dan?quote:Op zondag 4 december 2011 21:00 schreef m1st1g het volgende:
[..]
dan neem ik vannacht een voorsprong ... anders kom ik niet in de top 100 morgen
het maakt me geen reet uit.quote:Op zondag 4 december 2011 21:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
vind je het leuk om daar in te staan dan?
wijze woorden van een wijze manquote:Op zondag 4 december 2011 21:02 schreef m1st1g het volgende:
[..]
het maakt me geen reet uit.
elke dag dat ik daar in sta, is er 1 dat ik geen leven had / heb...
wijs ben ik niet... dan had ik hier deze tekst niet geschreven...quote:Op zondag 4 december 2011 21:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wijze woorden van een wijze man
dat ben je zeker welquote:Op zondag 4 december 2011 21:04 schreef m1st1g het volgende:
[..]
wijs ben ik niet... dan had ik hier deze tekst niet geschreven...
Gezelligquote:Op zondag 4 december 2011 21:05 schreef sararaats het volgende:
ik heb een periode gehad dat ik FOK! vergeten was maar nu ben ik terug![]()
heb je een lobotomie gahd of zo ???quote:Op zondag 4 december 2011 21:05 schreef sararaats het volgende:
ik heb een periode gehad dat ik FOK! vergeten was maar nu ben ik terug![]()
toen was ik namelijk (nog) in opname in de psychiatriequote:Op zondag 4 december 2011 21:07 schreef m1st1g het volgende:
[..]
heb je een lobotomie gahd of zo ???
terug komen naar FOK! als je een leven hebt.....
ok het is je vergeven...quote:Op zondag 4 december 2011 21:08 schreef sararaats het volgende:
[..]
toen was ik namelijk in opname in de psychiatrie
hehehe nicequote:Op zondag 4 december 2011 21:08 schreef m1st1g het volgende:
[..]
nu ga ik echt blozen en niet alleen met een icoontje...
meet my girlquote:Op zondag 4 december 2011 21:08 schreef m1st1g het volgende:
[..]
nu ga ik echt blozen en niet alleen met een icoontje...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 december 2011 21:11 schreef m1st1g het volgende:
[..]bang zijn vooor een banSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.____________!!!!!!!!!!!!!
Ik ben terug.
quote:Op zondag 4 december 2011 21:11 schreef m1st1g het volgende:
[..]mods kunnen niet bannen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ze geven wel de aanleiding.quote:
ik ben er niet bang voor, ik wil er gewoon geen.quote:Op zondag 4 december 2011 21:12 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
bang zijn vooor een ban____________!!!!!!!!!!!!!
het onweerde net welquote:Op zondag 4 december 2011 21:15 schreef sararaats het volgende:
owjeej er komt weer een windstoot aan.
waait het bij jullie ook?
Stalk me niet zo.quote:
nee de zon schijnt hierquote:Op zondag 4 december 2011 21:15 schreef sararaats het volgende:
owjeej er komt weer een windstoot aan.
waait het bij jullie ook?
quote:Op zondag 4 december 2011 21:15 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
jawel door de haters maar als jij yvonne mailt krijg je weer een unban
neequote:Op zondag 4 december 2011 21:15 schreef utopie het volgende:
[..]
grappig ben ik he? ik moet echt komiek worden man
hoi rokjonquote:Op zondag 4 december 2011 21:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
oh ja en hoi allemaal ja enzulks![]()
lekkortquote:
je woont in belgie? leukquote:Op zondag 4 december 2011 21:22 schreef sararaats het volgende:
http://www.weeronline.nl/Europa/Belgie/Wuustwezel/4053841
Nu al?quote:
slaap lekker marsjequote:Op zondag 4 december 2011 21:34 schreef Crazy-M het volgende:
ik ga maar eens mijn bed opzoeken.
Morgen weer een flinke werkdag voor de boeg
ik wens alle mensen een fijne avond en slaap lekker alvast
nou maar hopen dat je je bed wel vind !quote:Op zondag 4 december 2011 21:34 schreef Crazy-M het volgende:
ik ga maar eens mijn bed opzoeken.
Morgen weer een flinke werkdag voor de boeg
ik wens alle mensen een fijne avond en slaap lekker alvast
tl;drquote:Op zondag 4 december 2011 21:35 schreef sararaats het volgende:
ik ben ergens niet goed van.
Klopjacht op Brit die speels katje aan python voedt
Een wreedaardig baasje van een python wordt in Groot-Brittannië gezocht nadat hij op een kerstvideo plaatste waarin hun een speels katje aan zijn slang voedt. Momenteel wordt een klopjacht gehouden op de maker van het filmpje.
De dader is een twintiger, hij zette het katje genaamd 'Jasmine' een kerstmuts op en plaatste het dier op het bed. In het filmpje, geplaatste op de site Flix, is te zien hoe de kitten vrolijk op het bed speelt. Onder een kussen schuilt echter een Birmese python. Het katje bewaart de afstand, maar de jongeman leidt haar af zodat Jasmine haar rug keert naar het gevaar. Waarop de slang aanvalt en het dier in een doodsgreep houdt. Eens Jasmine niet meer beweegt, slikt de slang haar in, met het hoofd eerst. Op de achtergrond klinkt een vrolijk kerstlied. In een voetnoot belooft de maker nog meer video's.
Sadisme
De Britse dierenbescherming roept mensen op de maker op te sporen. Hij riskeert zes maanden cel en een boete van meer dan 23.000 euro. Er zijn echter weinig aanwijzingen. Hij zou wel een fan zijn van de Disneyfilm Aladin. Een woordvoerder van de dierenbescherming: "Er is geen enkel excuus om een levende kat aan een python te geven. Het dier is waarschijnlijk niet ouder dan vier maanden. De kat krijgt geen kans om te te ontsnappen, of zich te verstoppen. Dit zijn uitingen van sadistisch gedrag." (ep)
04/12/11 13u22
bron: HLN.be
ziekquote:Op zondag 4 december 2011 21:35 schreef sararaats het volgende:
Een wreedaardig baasje van een python wordt in Groot-Brittannië gezocht nadat hij op een kerstvideo plaatste waarin hun een speels katje aan zijn slang voedt. Momenteel wordt een klopjacht gehouden op de maker van het filmpje.
De dader is een twintiger, hij zette het katje genaamd 'Jasmine' een kerstmuts op en plaatste het dier op het bed. In het filmpje, geplaatste op de site Flix, is te zien hoe de kitten vrolijk op het bed speelt. Onder een kussen schuilt echter een Birmese python. Het katje bewaart de afstand, maar de jongeman leidt haar af zodat Jasmine haar rug keert naar het gevaar. Waarop de slang aanvalt en het dier in een doodsgreep houdt. Eens Jasmine niet meer beweegt, slikt de slang haar in, met het hoofd eerst. Op de achtergrond klinkt een vrolijk kerstlied. In een voetnoot belooft de maker nog meer video's.
Sadisme
De Britse dierenbescherming roept mensen op de maker op te sporen. Hij riskeert zes maanden cel en een boete van meer dan 23.000 euro. Er zijn echter weinig aanwijzingen. Hij zou wel een fan zijn van de Disneyfilm Aladin. Een woordvoerder van de dierenbescherming: "Er is geen enkel excuus om een levende kat aan een python te geven. Het dier is waarschijnlijk niet ouder dan vier maanden. De kat krijgt geen kans om te te ontsnappen, of zich te verstoppen. Dit zijn uitingen van sadistisch gedrag." (ep)
04/12/11 13u22
walgelijkquote:Op zondag 4 december 2011 21:35 schreef sararaats het volgende:
Sadisme
04/12/11 13u22
ik had het over mensen ... niet over jouquote:Op zondag 4 december 2011 21:36 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
nou maar hopen dat je je bed wel vind !
quote:Op zondag 4 december 2011 21:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik had het over mensen ... niet over jou
[..]
ik had het over mensen ... niet over jou
6 maanden ?quote:Op zondag 4 december 2011 21:35 schreef sararaats het volgende:
Sadisme
04/12/11 13u22
[..]
6 maanden ?
voer hem ook aan de pythons
dat was mijn eerste gedacht ook ja.quote:
Tuinslang.quote:
Mattiequote:
A Wild 4EBE appearsquote:
niks engs aan hoorquote:
Ik vind slangen gewoon echt heel eng.quote:Op zondag 4 december 2011 21:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
niks engs aan hoor.. m'n kat kon m zelfs op z'n hoofd tikken en dan deed ie nog niks
i got that part.. en heel veel mensen met jou.. maar in principe mag je banger zijn voor bijv honden dan voor slangen.. maar okquote:Op zondag 4 december 2011 21:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik vind slangen gewoon echt heel eng.
ben je alleen bang voor slangen met 2 ogen of ook voor die met maar 1 oog ?quote:Op zondag 4 december 2011 21:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik vind slangen gewoon echt heel eng.
Doe nou niet zo vervelend.quote:Op zondag 4 december 2011 21:43 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ben je alleen bang voor slangen met 2 ogen of ook voor die met maar 1 oog ?
BAHquote:Op zondag 4 december 2011 21:43 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ben je alleen bang voor slangen met 2 ogen of ook voor die met maar 1 oog ?
Ik had hele lieve konijntjes.quote:Op zondag 4 december 2011 21:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
i got that part.. en heel veel mensen met jou.. maar in principe mag je banger zijn voor bijv honden dan voor slangen.. maar ok
Das met spinnen ook zo, maar in tegen stelling tot slangen, vind ik spinnen echt heel goor.quote:Op zondag 4 december 2011 21:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
i got that part.. en heel veel mensen met jou.. maar in principe mag je banger zijn voor bijv honden dan voor slangen.. maar ok
nijntjes zijn lief en fluffigquote:Op zondag 4 december 2011 21:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik had hele lieve konijntjes.
ja mja dat is niet de schuld van de slang, die beesten moeten ook etenquote:Op zondag 4 december 2011 21:44 schreef sararaats het volgende:
slangen moeten geen kittens van 6 maanden opeten, that's sick.
*Groarrrquote:
Eensquote:Op zondag 4 december 2011 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Das met spinnen ook zo, maar in tegen stelling tot slangen, vind ik spinnen echt heel goor.
die van mij kreeg muizen, geen kittensquote:Op zondag 4 december 2011 21:44 schreef sararaats het volgende:
slangen moeten geen kittens van 6 maanden opeten, that's sick.
Als je dat tegen rokje zei, had zij je opgegeten.quote:
da's de schuld van het baasjequote:Op zondag 4 december 2011 21:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja mja dat is niet de schuld van de slang, die beesten moeten ook eten
misschien wil ik dat ook wel...quote:Op zondag 4 december 2011 21:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Als je dat tegen rokje zei, had zij je opgegeten.
Jij had een wel iets andere slang, toch?quote:Op zondag 4 december 2011 21:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
die van mij kreeg muizen, geen kittens
Eens.quote:Op zondag 4 december 2011 21:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
*zucht*.. kan het nou voor eens afgelopen zijn met dat suggestieve gedoe? wel het laatste waar ik vandaag op zit te wachten na al mijn white girl probs
quote:Op zondag 4 december 2011 21:47 schreef sararaats het volgende:
dit vind ik zo schattig
[ afbeelding ]
Wat zeggie nou?quote:Op zondag 4 december 2011 21:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
*zucht*.. kan het nou voor eens afgelopen zijn met dat suggestieve gedoe? wel het laatste waar ik vandaag op zit te wachten na al mijn white girl probs
Weet je wat ook goor is?quote:
ieeeel die zijn ranzigquote:Op zondag 4 december 2011 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet je wat ook goor is?
Huisspinnen.. en hooiwagenspinnen...
jaa echt een schattig katjequote:Op zondag 4 december 2011 21:48 schreef sararaats het volgende:
[..]
heb je al eens op het linkje in m'n sig geklikt?
Vooral die huisspinnen ja. Kleine spinnen en hooiwagenspinnen kan ik nog wel hebbenquote:Op zondag 4 december 2011 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet je wat ook goor is?
Huisspinnen.. en hooiwagenspinnen...
ik ga wel aan de chipsquote:Op zondag 4 december 2011 21:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
m1st heeft nog een kilo. ja toch m1st?
nope, wel aardbeienquote:Op zondag 4 december 2011 21:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
m1st heeft nog een kilo. ja toch m1st?
Ik heb hallon-vla.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
omnomnomnomquote:
oehh ja lekker.. die s lekker zoetquote:Op zondag 4 december 2011 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb hallon-vla.
Luchtige
Mag je wel hebben heur.
quote:Op zondag 4 december 2011 21:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
niet klikken als je niet van slangen houdt!!!!!ooh zulke hebben we ook op schoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 december 2011 21:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
niet klikken als je niet van slangen houdt!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Trek het je niet aan en gedraag je niet als een malloot.quote:Op zondag 4 december 2011 21:51 schreef Zweetteef het volgende:
voor utopie: Ik eis een klooncheck!!!
ja maar iedereen gaat zeggen dat ik die ben maar is neit zoquote:Op zondag 4 december 2011 21:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Trek het je niet aan en gedraag je niet als een malloot.
backfire topic hahahahhaahhahaquote:Op zondag 4 december 2011 21:51 schreef Zweetteef het volgende:
voor utopie: Ik eis een klooncheck!!!
Bobby mag datquote:Op zondag 4 december 2011 21:53 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ja maar iedereen gaat zeggen dat ik die ben maar is neit zo![]()
![]()
en zei je nu dat ik mij als een malloot gedraag
je bent minder als een kloon van genoemd persoon,... die maakte minder spel en stijlfouten.quote:Op zondag 4 december 2011 21:53 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
![]()
Ja who cares dat ze dat zeggen. Als je erop in gaat is hebben ze hun doel bereikt.quote:Op zondag 4 december 2011 21:53 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
![]()
Jouw Nederlands is ook geweldig hoor, "minder als"?quote:Op zondag 4 december 2011 21:55 schreef m1st1g het volgende:
[..]
je bent minder als een kloon van genoemd persoon,... die maakte minder spel en stijlfouten.
op je vraag of je een malloot bent, het volgende antwoord : JA VOLMONDIG JA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het is minder danquote:Op zondag 4 december 2011 21:55 schreef m1st1g het volgende:
[..]
je bent minder als een kloon van genoemd persoon,... die maakte minder spel en stijlfouten.
op je vraag of je een malloot bent, het volgende antwoord : JA VOLMONDIG JA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HAAH JIJ KUNT ZELF OOK NIET SPELLEN BOTERHAM DAT JE ER ROND LOOPTquote:Op zondag 4 december 2011 21:55 schreef m1st1g het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
voorlopig snap je de strekking en is het inhoudelijk beter verwoord dan jouw simpele 1 liners....quote:Op zondag 4 december 2011 21:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jouw Nederlands is ook geweldig hoor, "minder als"?
Dus dat.quote:Op zondag 4 december 2011 21:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Zo, kan iedereen weer even normaal doen. Tering hey.
ik was er al weer klaar mee.. ik ga wel weer DM-men met de leuke dames en heren van FOK!quote:Op zondag 4 december 2011 21:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
okquote:Op zondag 4 december 2011 21:59 schreef m1st1g het volgende:
[..]
voorlopig snap je de strekking en is het inhoudelijk beter verwoord dan jouw simpele 1 liners....
jahurquote:Op zondag 4 december 2011 21:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op zondag 4 december 2011 22:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Liefdeeeben je op tijd meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 december 2011 22:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
LiefdeeePersoonlijk zou ik dat er 500 teveel vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
GMTA, enzovoort.quote:
ik ga morgen rondgillen op school dat ik besmettelijk benquote:Op zondag 4 december 2011 22:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik dat er 500 teveel vinden.
goed plan...quote:Op zondag 4 december 2011 22:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ga morgen rondgillen op school dat ik besmettelijk ben
je bent een vrouw dus dat kan je welquote:Op zondag 4 december 2011 22:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
dat zijn er 499 teveel.
ik kan niet multitasken
Meisjes hebben toch altijd vlooien enzo...?quote:Op zondag 4 december 2011 22:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ga morgen rondgillen op school dat ik besmettelijk ben
i've got something much worse BWAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 4 december 2011 22:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Meisjes hebben toch altijd vlooien enzo...?
wattanquote:Op zondag 4 december 2011 22:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
i've got something much worse BWAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAA
quote:Op zondag 4 december 2011 22:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
i've got something much worse BWAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAA
ja maarquote:
ik val op vrouwenquote:Op zondag 4 december 2011 22:10 schreef utopie het volgende:
[..]
ik heb het ook koud, kom je mij opwarmen ?
je trekt maar wat kleren aanquote:Op zondag 4 december 2011 22:10 schreef utopie het volgende:
[..]
ik heb het ook koud, kom je mij opwarmen ?
Dat zou trouwens best eens kunnen.quote:Op zondag 4 december 2011 22:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja maar
LAAT ZE MAAR RENNENis vast een van die kinderen z'n schuld dat ik t nu uberhaupt heb
!!!!!
ja daaromquote:Op zondag 4 december 2011 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat zou trouwens best eens kunnen.
Daarom: kinderen
heb lekker 1 kilo liggenquote:Op zondag 4 december 2011 22:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Shit.
Juf JFM is vergeten pepernoten te kopen.
Daarom is geen reden.quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daarom is geen reden.
Als je van de trap af val, ben je snel beneden (8)
Een wijs iemand zei ooit tegen mij:quote:Op zondag 4 december 2011 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daarom is geen reden.
Als je van de trap af val, ben je snel beneden (8)
WAT?Vertel het me.quote:Op zondag 4 december 2011 22:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..];k
ik heb zo verdomde lekker gegeten
Daar zit een kern van waarheid in, want die hebben doorgaans een grote kinderwens.quote:Op zondag 4 december 2011 22:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een wijs iemand zei ooit tegen mij:
Daarom is geen reden. Als je het met een neger doet, heb je een uitgerekte schede..
Als je de trap op loopt gaat je hand naar beneden?quote:
ohjeetjequote:Op zondag 4 december 2011 22:18 schreef m1st1g het volgende:
[..]
maar 1 kilo.... dat is dagelijks rantsoen bij mij
ligt eraan waar je woont.quote:Op zondag 4 december 2011 22:17 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
moet ik eerst fietsen of treinen
Om hem daarna te peren...quote:Op zondag 4 december 2011 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar zit een kern van waarheid in, want die hebben doorgaans een grote kinderwens.
GOURMETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT en m'n broer en ik gingen hele "mixed grills" makenquote:Op zondag 4 december 2011 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
WAT?Vertel het me.
Ik at vandaag soep en een kroket.
Je bent zelf een stout kindjequote:Op zondag 4 december 2011 22:21 schreef Moeraskat het volgende:
ZO!zijn hier nog stoute kindertjes?
![]()
![]()
ik moet dat vragen want het is namelijk verdomde mistig hier
ik ben niet bij jou.... hoewel ik wel stout wil zijn...quote:Op zondag 4 december 2011 22:21 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
![]()
ik ben stoutquote:Op zondag 4 december 2011 22:21 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
![]()
ik was heul lief vandaagquote:Op zondag 4 december 2011 22:21 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zondag 4 december 2011 22:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
GOURMETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT en m'n broer en ik gingen hele "mixed grills" maken![]()
jouw mening werd niet gevraagd.quote:Op zondag 4 december 2011 22:21 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ik ben niet bij jou.... hoewel ik wel stout wil zijn...
ja maar niet hierquote:Op zondag 4 december 2011 22:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Als het goed is ga ik dat binnenkort ook doen
quote:
Boefjequote:Op zondag 4 december 2011 22:21 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ik ben niet bij jou.... hoewel ik wel stout wil zijn...
quote:
quote:
moet je niet ergens gaan zitten fappen ofzo?quote:
Ik keek zo in het grote boek van Sinterklaas. Wat daar allemaal in stond over jou.. dat was niet misquote:
HMMMMM dat stel ik op prijsquote:Op zondag 4 december 2011 22:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]dan krijg jij een stuk borstplaat
rennen nu het nog kanquote:
dat was raak hequote:Op zondag 4 december 2011 22:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik keek zo in het grote boek van Sinterklaas. Wat daar allemaal in stond over jou.. dat was niet mis
pfff waar heb jij last van ??quote:Op zondag 4 december 2011 22:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
moet je niet ergens gaan zitten fappen ofzo?
aangezien elke opmerking die je maakt seksgericht is.
Het is duidelijk dat sommige mensen niet zitten te wachten op je toespelingen.quote:
zeg dat het niet waar is?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |