SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom in de GRTD SC!
Een leuke en gezellige SC voor mensen die echt geen reet te doen hebben. Hieronder een kleine FAQ.Onze FAQ
Ten allertijde ben je verplicht je te houden aan de FOK! huisregels
Q: Klinkt heel leuk dat SC maar ben ik wel welkom?
A: Uiteraard, mits je maar gezellig meedoet. Deze slowchat is voor iedereen die gezellig mee wil kletsen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd toch?
Q: Ik ben nieuw hier en wil meeposten, maar kom ik er wel tussen dan?
A: Als je gewoon normaal meedoet, dan hoor je er gewoon heel snel bij. Notoire bagger en zeikusers die hier alleen komen om te baggeren, bashen of wat dan ook zullen dan ook genegeerd worden.Onze stamgasten
We noemen geen namen, dit veranderd nogal. Doe gewoon gezellig mee!![]()
GOEDZO!quote:
wel met sjokola?quote:Op zondag 4 december 2011 20:32 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
GOEDZO!
* De_Dakgoot Gooit een koekje naar CC
dan mag jij het volgende topic met die TTquote:Op zondag 4 december 2011 20:32 schreef WAHRHEIT het volgende:
Was bijna klaar. Moest ff leuke TT bedenken.
Pik 'm vanzelf wel weerquote:Op zondag 4 december 2011 20:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dan mag jij het volgende topic met die TT
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier een sma voor je topicIk ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Goquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. !
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:Op zondag 4 december 2011 20:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]hier 1tje terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier een sma voor je topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
goed. m'n rechteroor is toch beter sinds ik Nasarex gebruikquote:
Nasarex klinkt echt als zo'n medicijn voor je neusquote:Op zondag 4 december 2011 20:38 schreef sararaats het volgende:
[..]
goed. m'n rechteroor is toch beter sinds ik Nasarex gebruik
het is een ramp als je halfdoof bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:Op zondag 4 december 2011 20:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 4 december 2011 20:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
deze mocht je idd weglaten....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kreeg het om de druk op m'n oor weg te nemenquote:Op zondag 4 december 2011 20:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nasarex klinkt echt als zo'n medicijn voor je neus
Mooi dat het iets beter gaat
aah wokkeyquote:Op zondag 4 december 2011 20:42 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik kreeg het om de druk op m'n oor weg te nemen
yep she isquote:Op zondag 4 december 2011 20:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
She is a really naughty girl
SPOILER: niet klikken als je geen CC heetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oke lekkerquote:Op zondag 4 december 2011 20:52 schreef sararaats het volgende:
morgen enkel zwemmen (met kinderen) en de woonbegeleidster komt.
verder geen reet te doen
m.a.w. morgen heb je een monstercount aan posts...quote:Op zondag 4 december 2011 20:52 schreef sararaats het volgende:
morgen enkel zwemmen (met kinderen) en de woonbegeleidster komt.
verder geen reet te doen
quote:Op zondag 4 december 2011 20:56 schreef m1st1g het volgende:
[..]
m.a.w. morgen heb je een monstercount aan posts...
waarschijnlijk ja maar dat gebeurt niet vaak.quote:Op zondag 4 december 2011 20:56 schreef m1st1g het volgende:
[..]
m.a.w. morgen heb je een monstercount aan posts...
dan neem ik vannacht een voorsprong ... anders kom ik niet in de top 100 morgenquote:Op zondag 4 december 2011 20:57 schreef sararaats het volgende:
[..]
waarschijnlijk ja maar dat gebeurt niet vaak.![]()
ik ben zwembegeleidster dwz dat ik de kindjes van het eerste leerjaar help uit- en aankleden.
vind je het leuk om daar in te staan dan?quote:Op zondag 4 december 2011 21:00 schreef m1st1g het volgende:
[..]
dan neem ik vannacht een voorsprong ... anders kom ik niet in de top 100 morgen
het maakt me geen reet uit.quote:Op zondag 4 december 2011 21:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
vind je het leuk om daar in te staan dan?
wijze woorden van een wijze manquote:Op zondag 4 december 2011 21:02 schreef m1st1g het volgende:
[..]
het maakt me geen reet uit.
elke dag dat ik daar in sta, is er 1 dat ik geen leven had / heb...
wijs ben ik niet... dan had ik hier deze tekst niet geschreven...quote:Op zondag 4 december 2011 21:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wijze woorden van een wijze man
dat ben je zeker welquote:Op zondag 4 december 2011 21:04 schreef m1st1g het volgende:
[..]
wijs ben ik niet... dan had ik hier deze tekst niet geschreven...
Gezelligquote:Op zondag 4 december 2011 21:05 schreef sararaats het volgende:
ik heb een periode gehad dat ik FOK! vergeten was maar nu ben ik terug![]()
heb je een lobotomie gahd of zo ???quote:Op zondag 4 december 2011 21:05 schreef sararaats het volgende:
ik heb een periode gehad dat ik FOK! vergeten was maar nu ben ik terug![]()
toen was ik namelijk (nog) in opname in de psychiatriequote:Op zondag 4 december 2011 21:07 schreef m1st1g het volgende:
[..]
heb je een lobotomie gahd of zo ???
terug komen naar FOK! als je een leven hebt.....
ok het is je vergeven...quote:Op zondag 4 december 2011 21:08 schreef sararaats het volgende:
[..]
toen was ik namelijk in opname in de psychiatrie
hehehe nicequote:Op zondag 4 december 2011 21:08 schreef m1st1g het volgende:
[..]
nu ga ik echt blozen en niet alleen met een icoontje...
meet my girlquote:Op zondag 4 december 2011 21:08 schreef m1st1g het volgende:
[..]
nu ga ik echt blozen en niet alleen met een icoontje...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 december 2011 21:11 schreef m1st1g het volgende:
[..]bang zijn vooor een banSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.____________!!!!!!!!!!!!!
Ik ben terug.
quote:Op zondag 4 december 2011 21:11 schreef m1st1g het volgende:
[..]mods kunnen niet bannen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ze geven wel de aanleiding.quote:
ik ben er niet bang voor, ik wil er gewoon geen.quote:Op zondag 4 december 2011 21:12 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
bang zijn vooor een ban____________!!!!!!!!!!!!!
het onweerde net welquote:Op zondag 4 december 2011 21:15 schreef sararaats het volgende:
owjeej er komt weer een windstoot aan.
waait het bij jullie ook?
Stalk me niet zo.quote:
nee de zon schijnt hierquote:Op zondag 4 december 2011 21:15 schreef sararaats het volgende:
owjeej er komt weer een windstoot aan.
waait het bij jullie ook?
quote:Op zondag 4 december 2011 21:15 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
jawel door de haters maar als jij yvonne mailt krijg je weer een unban
neequote:Op zondag 4 december 2011 21:15 schreef utopie het volgende:
[..]
grappig ben ik he? ik moet echt komiek worden man
hoi rokjonquote:Op zondag 4 december 2011 21:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
oh ja en hoi allemaal ja enzulks![]()
lekkortquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |