Dat zou trouwens best eens kunnen.quote:Op zondag 4 december 2011 22:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja maar
LAAT ZE MAAR RENNENis vast een van die kinderen z'n schuld dat ik t nu uberhaupt heb
!!!!!
ja daaromquote:Op zondag 4 december 2011 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat zou trouwens best eens kunnen.
Daarom: kinderen
heb lekker 1 kilo liggenquote:Op zondag 4 december 2011 22:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Shit.
Juf JFM is vergeten pepernoten te kopen.
Daarom is geen reden.quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daarom is geen reden.
Als je van de trap af val, ben je snel beneden (8)
Een wijs iemand zei ooit tegen mij:quote:Op zondag 4 december 2011 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daarom is geen reden.
Als je van de trap af val, ben je snel beneden (8)
WAT?Vertel het me.quote:Op zondag 4 december 2011 22:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..];k
ik heb zo verdomde lekker gegeten
Daar zit een kern van waarheid in, want die hebben doorgaans een grote kinderwens.quote:Op zondag 4 december 2011 22:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een wijs iemand zei ooit tegen mij:
Daarom is geen reden. Als je het met een neger doet, heb je een uitgerekte schede..
Als je de trap op loopt gaat je hand naar beneden?quote:
ohjeetjequote:Op zondag 4 december 2011 22:18 schreef m1st1g het volgende:
[..]
maar 1 kilo.... dat is dagelijks rantsoen bij mij
ligt eraan waar je woont.quote:Op zondag 4 december 2011 22:17 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
moet ik eerst fietsen of treinen
Om hem daarna te peren...quote:Op zondag 4 december 2011 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar zit een kern van waarheid in, want die hebben doorgaans een grote kinderwens.
GOURMETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT en m'n broer en ik gingen hele "mixed grills" makenquote:Op zondag 4 december 2011 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
WAT?Vertel het me.
Ik at vandaag soep en een kroket.
Je bent zelf een stout kindjequote:Op zondag 4 december 2011 22:21 schreef Moeraskat het volgende:
ZO!zijn hier nog stoute kindertjes?
![]()
![]()
ik moet dat vragen want het is namelijk verdomde mistig hier
ik ben niet bij jou.... hoewel ik wel stout wil zijn...quote:Op zondag 4 december 2011 22:21 schreef Moeraskat het volgende:
ZO!zijn hier nog stoute kindertjes?
![]()
![]()
ik moet dat vragen want het is namelijk verdomde mistig hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |