je woont in belgie? leukquote:Op zondag 4 december 2011 21:22 schreef sararaats het volgende:
http://www.weeronline.nl/Europa/Belgie/Wuustwezel/4053841
Nu al?quote:
slaap lekker marsjequote:Op zondag 4 december 2011 21:34 schreef Crazy-M het volgende:
ik ga maar eens mijn bed opzoeken.
Morgen weer een flinke werkdag voor de boeg
ik wens alle mensen een fijne avond en slaap lekker alvast
nou maar hopen dat je je bed wel vind !quote:Op zondag 4 december 2011 21:34 schreef Crazy-M het volgende:
ik ga maar eens mijn bed opzoeken.
Morgen weer een flinke werkdag voor de boeg
ik wens alle mensen een fijne avond en slaap lekker alvast
tl;drquote:Op zondag 4 december 2011 21:35 schreef sararaats het volgende:
ik ben ergens niet goed van.
Klopjacht op Brit die speels katje aan python voedt
Een wreedaardig baasje van een python wordt in Groot-Brittannië gezocht nadat hij op een kerstvideo plaatste waarin hun een speels katje aan zijn slang voedt. Momenteel wordt een klopjacht gehouden op de maker van het filmpje.
De dader is een twintiger, hij zette het katje genaamd 'Jasmine' een kerstmuts op en plaatste het dier op het bed. In het filmpje, geplaatste op de site Flix, is te zien hoe de kitten vrolijk op het bed speelt. Onder een kussen schuilt echter een Birmese python. Het katje bewaart de afstand, maar de jongeman leidt haar af zodat Jasmine haar rug keert naar het gevaar. Waarop de slang aanvalt en het dier in een doodsgreep houdt. Eens Jasmine niet meer beweegt, slikt de slang haar in, met het hoofd eerst. Op de achtergrond klinkt een vrolijk kerstlied. In een voetnoot belooft de maker nog meer video's.
Sadisme
De Britse dierenbescherming roept mensen op de maker op te sporen. Hij riskeert zes maanden cel en een boete van meer dan 23.000 euro. Er zijn echter weinig aanwijzingen. Hij zou wel een fan zijn van de Disneyfilm Aladin. Een woordvoerder van de dierenbescherming: "Er is geen enkel excuus om een levende kat aan een python te geven. Het dier is waarschijnlijk niet ouder dan vier maanden. De kat krijgt geen kans om te te ontsnappen, of zich te verstoppen. Dit zijn uitingen van sadistisch gedrag." (ep)
04/12/11 13u22
bron: HLN.be
ziekquote:Op zondag 4 december 2011 21:35 schreef sararaats het volgende:
Een wreedaardig baasje van een python wordt in Groot-Brittannië gezocht nadat hij op een kerstvideo plaatste waarin hun een speels katje aan zijn slang voedt. Momenteel wordt een klopjacht gehouden op de maker van het filmpje.
De dader is een twintiger, hij zette het katje genaamd 'Jasmine' een kerstmuts op en plaatste het dier op het bed. In het filmpje, geplaatste op de site Flix, is te zien hoe de kitten vrolijk op het bed speelt. Onder een kussen schuilt echter een Birmese python. Het katje bewaart de afstand, maar de jongeman leidt haar af zodat Jasmine haar rug keert naar het gevaar. Waarop de slang aanvalt en het dier in een doodsgreep houdt. Eens Jasmine niet meer beweegt, slikt de slang haar in, met het hoofd eerst. Op de achtergrond klinkt een vrolijk kerstlied. In een voetnoot belooft de maker nog meer video's.
Sadisme
De Britse dierenbescherming roept mensen op de maker op te sporen. Hij riskeert zes maanden cel en een boete van meer dan 23.000 euro. Er zijn echter weinig aanwijzingen. Hij zou wel een fan zijn van de Disneyfilm Aladin. Een woordvoerder van de dierenbescherming: "Er is geen enkel excuus om een levende kat aan een python te geven. Het dier is waarschijnlijk niet ouder dan vier maanden. De kat krijgt geen kans om te te ontsnappen, of zich te verstoppen. Dit zijn uitingen van sadistisch gedrag." (ep)
04/12/11 13u22
walgelijkquote:Op zondag 4 december 2011 21:35 schreef sararaats het volgende:
Sadisme
04/12/11 13u22
ik had het over mensen ... niet over jouquote:Op zondag 4 december 2011 21:36 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
nou maar hopen dat je je bed wel vind !
quote:Op zondag 4 december 2011 21:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik had het over mensen ... niet over jou
[..]
ik had het over mensen ... niet over jou
6 maanden ?quote:Op zondag 4 december 2011 21:35 schreef sararaats het volgende:
Sadisme
04/12/11 13u22
[..]
6 maanden ?
voer hem ook aan de pythons
dat was mijn eerste gedacht ook ja.quote:
Tuinslang.quote:
Mattiequote:
A Wild 4EBE appearsquote:
niks engs aan hoorquote:
Ik vind slangen gewoon echt heel eng.quote:Op zondag 4 december 2011 21:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
niks engs aan hoor.. m'n kat kon m zelfs op z'n hoofd tikken en dan deed ie nog niks
i got that part.. en heel veel mensen met jou.. maar in principe mag je banger zijn voor bijv honden dan voor slangen.. maar okquote:Op zondag 4 december 2011 21:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik vind slangen gewoon echt heel eng.
ben je alleen bang voor slangen met 2 ogen of ook voor die met maar 1 oog ?quote:Op zondag 4 december 2011 21:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik vind slangen gewoon echt heel eng.
Doe nou niet zo vervelend.quote:Op zondag 4 december 2011 21:43 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ben je alleen bang voor slangen met 2 ogen of ook voor die met maar 1 oog ?
BAHquote:Op zondag 4 december 2011 21:43 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ben je alleen bang voor slangen met 2 ogen of ook voor die met maar 1 oog ?
Ik had hele lieve konijntjes.quote:Op zondag 4 december 2011 21:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
i got that part.. en heel veel mensen met jou.. maar in principe mag je banger zijn voor bijv honden dan voor slangen.. maar ok
Das met spinnen ook zo, maar in tegen stelling tot slangen, vind ik spinnen echt heel goor.quote:Op zondag 4 december 2011 21:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
i got that part.. en heel veel mensen met jou.. maar in principe mag je banger zijn voor bijv honden dan voor slangen.. maar ok
nijntjes zijn lief en fluffigquote:Op zondag 4 december 2011 21:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik had hele lieve konijntjes.
ja mja dat is niet de schuld van de slang, die beesten moeten ook etenquote:Op zondag 4 december 2011 21:44 schreef sararaats het volgende:
slangen moeten geen kittens van 6 maanden opeten, that's sick.
*Groarrrquote:
Eensquote:Op zondag 4 december 2011 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Das met spinnen ook zo, maar in tegen stelling tot slangen, vind ik spinnen echt heel goor.
die van mij kreeg muizen, geen kittensquote:Op zondag 4 december 2011 21:44 schreef sararaats het volgende:
slangen moeten geen kittens van 6 maanden opeten, that's sick.
Als je dat tegen rokje zei, had zij je opgegeten.quote:
da's de schuld van het baasjequote:Op zondag 4 december 2011 21:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja mja dat is niet de schuld van de slang, die beesten moeten ook eten
misschien wil ik dat ook wel...quote:Op zondag 4 december 2011 21:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Als je dat tegen rokje zei, had zij je opgegeten.
Jij had een wel iets andere slang, toch?quote:Op zondag 4 december 2011 21:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
die van mij kreeg muizen, geen kittens
Eens.quote:Op zondag 4 december 2011 21:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
*zucht*.. kan het nou voor eens afgelopen zijn met dat suggestieve gedoe? wel het laatste waar ik vandaag op zit te wachten na al mijn white girl probs
quote:Op zondag 4 december 2011 21:47 schreef sararaats het volgende:
dit vind ik zo schattig
[ afbeelding ]
Wat zeggie nou?quote:Op zondag 4 december 2011 21:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
*zucht*.. kan het nou voor eens afgelopen zijn met dat suggestieve gedoe? wel het laatste waar ik vandaag op zit te wachten na al mijn white girl probs
Weet je wat ook goor is?quote:
ieeeel die zijn ranzigquote:Op zondag 4 december 2011 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet je wat ook goor is?
Huisspinnen.. en hooiwagenspinnen...
jaa echt een schattig katjequote:Op zondag 4 december 2011 21:48 schreef sararaats het volgende:
[..]
heb je al eens op het linkje in m'n sig geklikt?
Vooral die huisspinnen ja. Kleine spinnen en hooiwagenspinnen kan ik nog wel hebbenquote:Op zondag 4 december 2011 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet je wat ook goor is?
Huisspinnen.. en hooiwagenspinnen...
ik ga wel aan de chipsquote:Op zondag 4 december 2011 21:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
m1st heeft nog een kilo. ja toch m1st?
nope, wel aardbeienquote:Op zondag 4 december 2011 21:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
m1st heeft nog een kilo. ja toch m1st?
Ik heb hallon-vla.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
omnomnomnomquote:
oehh ja lekker.. die s lekker zoetquote:Op zondag 4 december 2011 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb hallon-vla.
Luchtige
Mag je wel hebben heur.
quote:Op zondag 4 december 2011 21:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
niet klikken als je niet van slangen houdt!!!!!ooh zulke hebben we ook op schoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:Op zondag 4 december 2011 21:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
niet klikken als je niet van slangen houdt!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Trek het je niet aan en gedraag je niet als een malloot.quote:Op zondag 4 december 2011 21:51 schreef Zweetteef het volgende:
voor utopie: Ik eis een klooncheck!!!
ja maar iedereen gaat zeggen dat ik die ben maar is neit zoquote:Op zondag 4 december 2011 21:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Trek het je niet aan en gedraag je niet als een malloot.
backfire topic hahahahhaahhahaquote:Op zondag 4 december 2011 21:51 schreef Zweetteef het volgende:
voor utopie: Ik eis een klooncheck!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |