abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105528458
Wat een kutpakket :')

We gaan vanavond ook tellen :r eerst brood schoonmaken en dan tellen, 17-22 :'(
pi_105530219
Ik wil niet weten wat er in het kerstpakket zit, wil er zelf achterkomen. :'(

Anyhow. Wij krijgen steeds van die 'verplichtte' sollicitaties van mensen. Je weet wel, van die mensen die een uitkering krijgen. Maar die wordt pas doorgezet als ze kunnen aantonen dat ze hebben gesolliciteerd.. Alleen, issue is. Het zijn van die mensen die geen supermarkt wil hebben. Van die 45+ mensen. Nou, waar heb je die voor nodig? Veel te duur.
  dinsdag 13 december 2011 @ 13:23:09 #103
251095 Purdey
Better off alone..
pi_105532345
Nou nou, kutpakket. Je krijgt het maar hoor. M'n moeder (Kraamverzorgster) krijgt een of ander dom kookboekje met pastagerechten en een spaghetti lepel. Dat is pas :')
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_105537965
Pff makeup in een kerstpakket, heeft de helft van de werknemers dus niets aan.

Ben wel benieuwd of die pompoensoep wat is, verkoopt hier altijd heel goed.
  dinsdag 13 december 2011 @ 19:56:09 #105
251095 Purdey
Better off alone..
pi_105547146
De make-up vind ik persoonlijk ook een slechte keuze. Uiteindelijk is het een uniseks pakket natuurlijk.

Pompoensoep scande ik toevallig ook net. De pompoensoep die ik zelf maak vind ik altijd wel lekker, dus ben benieuwd naar de kant en klare versie :)
pi_105548217
Er it ok reinigsgel voor de man in. Maar imo pakket van vorige jaar was beter. Valt me een beetje tegen.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_105548369
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 20:14 schreef ikbenschipper het volgende:
Er it ok reinigsgel voor de man in. Maar imo pakket van vorige jaar was beter. Valt me een beetje tegen.
Waar is dat voor, voor de makeup die de mannen van tegenwoordig op doen?
:') :') :')
pi_105549475
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 20:17 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Waar is dat voor, voor de makeup die de mannen van tegenwoordig op doen?
:') :') :')
Och we gaan bij de hand worden :):)
Ik zie trouwens ook een spelfout reinigingsgel had het natuurlijk moeten zijn. Ja die zilveren glitters en lipgloss moeten we natuurlijk weer af doen voordat we aan het werk gaan.:):)
pi_105549923
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 20:38 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Och we gaan bij de hand worden :):)
Ik zie trouwens ook een spelfout reinigingsgel had het natuurlijk moeten zijn. Ja die zilveren glitters en lipgloss moeten we natuurlijk weer af doen voordat we aan het werk gaan.:):)
Huh had het helemaal niet over een spelfout ofzo.
Vindt het gewoon triest dat ze ons reinigingsgel geven voor mannen, alsof we die nodig hebben.
pi_105550069
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 20:46 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Huh had het helemaal niet over een spelfout ofzo.
Vindt het gewoon triest dat ze ons reinigingsgel geven voor mannen, alsof we die nodig hebben.
Begreep ik :) Alleen toen je het vet drukte viel het mezelf op :)
Blijf erbij pakket vorig jaar was beter
  dinsdag 13 december 2011 @ 21:29:52 #111
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_105552393
Ik moet mijn personeelsdossier nog ophalen in het oude filiaal, ga ik dat mooi morgenavond doen. Hoef ik daarna daar nooit meer naartoe :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_105564321
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 21:29 schreef monsterd. het volgende:
Ik moet mijn personeelsdossier nog ophalen in het oude filiaal, ga ik dat mooi morgenavond doen. Hoef ik daarna daar nooit meer naartoe :P
Krijg je dat zo mee? Zodat je eventuele negatieve zaken eruit kunt halen en hem 'schoon' in kunt leveren..? :P
  woensdag 14 december 2011 @ 09:03:05 #113
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_105565897
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2011 03:39 schreef Dipstaart het volgende:

[..]

Krijg je dat zo mee? Zodat je eventuele negatieve zaken eruit kunt halen en hem 'schoon' in kunt leveren..? :P
kon vorige keer ook. daarnaast zit er niets bijzonders in. op een of andere manier zelfs mijn ot niet..
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_105565925
Leuk van 14-16u werken, heeeeeeeeeeeeerlijk :P
Ja en dus?
pi_105575508
Hoor je die winstuitkering bij het laatste salaris te krijgen?
Want ik heb namelijk niks ontvangen?
pi_105575614
Je hebt all-in loon waarschijnlijk?
  woensdag 14 december 2011 @ 15:34:56 #117
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_105577795
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 14:35 schreef Jeffrey_San het volgende:
Hoor je die winstuitkering bij het laatste salaris te krijgen?
Want ik heb namelijk niks ontvangen?
Komt dat niet in periode 2 pas? Winstpercentage is toch nog niet bekend?
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_105580444
Nee op mn loonstrook staat geen all-in-loon?
  woensdag 14 december 2011 @ 17:36:06 #119
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_105582811
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 16:40 schreef Jeffrey_San het volgende:
Nee op mn loonstrook staat geen all-in-loon?
Dat staat er sowieso nooit. Heb je een contract van meer dan12 uur per week? Zo ja, dan heb je een all-in loon (die is anders opgebouwd in gewerkte uren en toeslaguren) ipv een 12+ contract.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_105583339
Ik heb een contract van >12 uur, ben zeventien jaar dus zou rond de 5.60E verdienen. Gisteren op mijn bank gekeken, was er 11.nog wat bijgestort van AH. Mijn eerste werkdag was donderdag 1 december en ik werkte toen van 20:00 tot 23:00. Zelfs zonder die 33% kom ik nog geen eens aan 11 euro.

Weet iemand hier raadt mee? + Krijg je een brief thuisgestuurd met daarin de loonstrook?
pi_105584614
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 17:55 schreef Phenixstyle het volgende:
Ik heb een contract van >12 uur, ben zeventien jaar dus zou rond de 5.60E verdienen. Gisteren op mijn bank gekeken, was er 11.nog wat bijgestort van AH. Mijn eerste werkdag was donderdag 1 december en ik werkte toen van 20:00 tot 23:00. Zelfs zonder die 33% kom ik nog geen eens aan 11 euro.

Weet iemand hier raadt mee? + Krijg je een brief thuisgestuurd met daarin de loonstrook?
Lol, dan heb je helemaal geen recht op winstuitkering. Daarvoor moet je voor een bepaalde datum in dienst zijn.

Had je er wel recht op gehad dan zou het met dat salaris niet eens de moeite zijn om erachter aan te gaan.

Je salarisstrook kun je terug vinden op AH Plaza alsmede ook de regels met de winstuitkering.
pi_105584832
Ik moet AH Plaza nog aanmaken, dat wilde ik met mijn loonstrookje doen omdat daar blijkbaar de informatie op staat. Daar staat als het goed is een pincode op, ik weet alleen niet wanneer ik mijn loonstrookje krijg.

Er staat in het contract dat ik 24 uur in de maand werk, ik krijg dan bruto 96,96 Euro uitbetaald per periode van vier weken. Wat neerkomt op 4,04 Euro per uur, bruto.

Als het goed is krijg ik daar dan toch nog 33% op omdat ik minder dan 12 uur per week werk?

Thanks alvast,
pi_105585422
Wat ben ik blij dat ik teamleiders heb die mijn vragen kunnen beantwoorden :D
  woensdag 14 december 2011 @ 18:58:15 #124
251095 Purdey
Better off alone..
pi_105585491
Ik heb m'n kerstpakket O+

Trouwens hier even iets voorleggen. Ik werk nu sinds september bij AH, ik heb een contract van 12 uur per week, maar meestal werk ik rond de 18 uur. Nu ga ik vanaf februari weer terug naar school. Ik heb dit in september niet aangegeven, omdat ik het zelf alleen maar overwoog. Nu moet ik dit nog aan m'n teamleidster vertellen, en ergens knijp ik 'm daar een beetje voor.

Mijn contract loopt nu tot begin maart. Ben ik eigenlijk dan in februari en maart verplicht om toch die 12 uur per week te werken? Want ik word nu ook weleens maar 8 of 10 uur per week ingezet. Ik wil overigens naast m'n studie blijven werken, 6 uurtjes per week.
pi_105586358
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 18:40 schreef Phenixstyle het volgende:
Er staat in het contract dat ik 24 uur in de maand werk, ik krijg dan bruto 96,96 Euro uitbetaald per periode van vier weken. Wat neerkomt op 4,04 Euro per uur, bruto.

Als het goed is krijg ik daar dan toch nog 33% op omdat ik minder dan 12 uur per week werk?

Thanks alvast,
Klopt 33% extra. Zie de tabel in de OP. Je hebt een contract van 6 uur per week dus dat is een all-in uurloon (winstuitkering, vakantie en adv zit daarbij inbegrepen).
Je krijgt geen loonstrook meer dus even met je leidinggevende regelen dat hij Plaza voor je activeert.

quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 18:58 schreef Purdey het volgende:

Trouwens hier even iets voorleggen. Ik werk nu sinds september bij AH, ik heb een contract van 12 uur per week, maar meestal werk ik rond de 18 uur. Nu ga ik vanaf februari weer terug naar school. Ik heb dit in september niet aangegeven, omdat ik het zelf alleen maar overwoog. Nu moet ik dit nog aan m'n teamleidster vertellen, en ergens knijp ik 'm daar een beetje voor.

Mijn contract loopt nu tot begin maart. Ben ik eigenlijk dan in februari en maart verplicht om toch die 12 uur per week te werken? Want ik word nu ook weleens maar 8 of 10 uur per week ingezet. Ik wil overigens naast m'n studie blijven werken, 6 uurtjes per week.
Kerstpakket is erg karig dit jaar!

Wat betreft je contract: ga in overleg met je SM of TL. Als je het op tijd met hun regelt en ze vinden het allemaal prima dan is er niets aan de hand. Hier kunnen wij verder niks over zeggen.
pi_105586792
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 18:58 schreef Purdey het volgende:

Inderdaad gewoon even overleggen, is vaak prima te regelen. Als je er niet uit komt; jouw opzegtermijn is altijd max 1 maand, dus als je weg wilt kan dat gewoon. Het contract bind hen meer dan jou.
pi_105607780
Iemand die al een kerstpakket in huis heeft en er een foto van wil maken, uitgestald en wel ;)?
  donderdag 15 december 2011 @ 10:35:34 #128
251095 Purdey
Better off alone..
pi_105608757
Niet uitgestald, maar wel een indruk voor u:

Inhoud: Flesje citroen olijfolie, flesje balsamico azijn, mix voor cupcakes, reep mokka chocolade, kaarsjes, kerstservetten, biologische pompoensoep, make-up setje, reinigingsgel voor mannen, kaneel schuimpjes, kaaskoekjes, witte chocoladebolletjes met aardbei, chocolate chipcookies, kerstkransjes en 2 boeken over wijn.
pi_105608787
Wat n bij elkaar geraapte zooi :P
Ja en dus?
  donderdag 15 december 2011 @ 10:40:40 #130
251095 Purdey
Better off alone..
pi_105608886
Het is heel erg divers ja, niet echt een bepaald thema :) Meer mensen zeggen dat het niet veel bijzonders is dit jaar. Ik heb de voorgaande jaren niet gezien, en voor mij is dit een enorm luxe pakket.

Vorig jaar kreeg ik van mijn toenmalige werkgever La Place een V&D cadeaubon van 25,- en een doosje bonbons. Van die aparte. Met chilipeper en zeezout. Kotsen dat iedereen moest. Ik ken collega's die geen enkele bonbon meer in hun mond stoppen :')
pi_105611761
Ziet er matigjes uit, maar ongeveer naar verwachting ;)
Ik zal die van mij morgen wel mee kunnen nemen denk ik.
  donderdag 15 december 2011 @ 13:58:32 #132
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_105614846
Blij dat ik bij een franchiser werk, kan mijn kerstpakket wel erg waarderen :Y
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
pi_105621399
Ik heb deze week te horen gekregen dat mijn contract niet verlengd word jammer genoeg. Is het nu mogelijk om gelijk bij een andere AH te solliciteren of moet ik eerst een paar maanden wachten?
I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
pi_105628169
Vandaag aangenomen bij de AH *O*
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
pi_105629051
Feli, welk filiaal? Ben benieuwd of ik een kerstpakket krijg, ik heb een contract vanaf midden november. Is het eigenlijk altijd zo dat ze je contracteren voor een aantal maanden? Bij mij stopt dit contract medio mei.
pi_105630185
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 20:14 schreef Phenixstyle het volgende:
Feli, welk filiaal? Ben benieuwd of ik een kerstpakket krijg, ik heb een contract vanaf midden november. Is het eigenlijk altijd zo dat ze je contracteren voor een aantal maanden? Bij mij stopt dit contract medio mei.
Dankje :) In wijchen (dicht bij Nijmegen, hehe :P)
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
pi_105637260
Het enige vervelende van het kerstpakket is dat die doos altijd vier maanden op mijn kamer blijft staan, ook al zit er niks lekkers meer in ;(

Morgen mag ik weer werken *O*
Op vrijdag 24 februari 2012 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sooph is echt zo'n meisje die je wilt knuffelen. Niet schenken, geven of raken.
http://magnificenttttt.tumblr.com
pi_105639650
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 20:14 schreef Phenixstyle het volgende:
Volgens mij altijd 6 maanden of een jaar (bij uitzondering heb ik een keer anderhalf gekregen, toendertijd om me over de 3 jaar heen te tillen door een ASM die er toch vandoor ging. De crisiswet zorgde ervoor dat dit niet zo mooi uitpakte als gehoopt, maar uiteindelijk toch de OT gekregen ^^))
pi_105640714
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 10:36 schreef .ZilveR. het volgende:
Wat n bij elkaar geraapte zooi :P
_O-
pi_105663902
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 17:16 schreef Vierkantblokje het volgende:
Ik heb deze week te horen gekregen dat mijn contract niet verlengd word jammer genoeg. Is het nu mogelijk om gelijk bij een andere AH te solliciteren of moet ik eerst een paar maanden wachten?
3 maanden. Je kan ook proberen om overgeplaatst te worden naar andere filiaal, en daar een tijdje te werken en proberen contractverlenging te krijgen (wel goed overleggen, overkomen dat je het graag wil etc.). Op die manier heb ik ook een OT gekregen. :)
pi_105664166
Mijn contract is nog een keer verlengd voor anderhalf jaar, terwijl ik dacht dat ik al drie verlengingen had gehad *O*
pi_105679613
Onze SM gaat weg. Komt waarschijnlijk hierdoor
Slechtste AH die ik ooit heb gezien. Met pics!

Stomme fok :(
Mango
pi_105681705
quote:
8s.gif Op vrijdag 16 december 2011 23:57 schreef TaksiMango het volgende:

Lol, als dat echt de reden is dan vind ik dat meer dan terecht! Wat een smeerboel!
pi_105685302
quote:

Volledig terecht, dit is gewoon goor en beschamend.
Ja en dus?
  zaterdag 17 december 2011 @ 10:26:10 #145
251095 Purdey
Better off alone..
pi_105686467
Nou, inderdaad. Niet meer dan terecht! Je bent een Albert Heijn, geen Lidl. AH heeft toch een bepaalde naam hoog te houden, en dan kan je winkel er gewoon niet zo uit zien. Vieze meuk daar :{
pi_105686659
Och bij lidl zou die schimmel ook niet mogen :P
Ja en dus?
  zaterdag 17 december 2011 @ 10:43:42 #147
251095 Purdey
Better off alone..
pi_105686771
Nee, dat is ook wel weer waar. Maar er zit toch een duidelijk verschil tussen AH en Lidl. Lidl kan best rommelig zijn qua dozen bijvoorbeeld :)
pi_105686773
quote:

Echt? :')
  zaterdag 17 december 2011 @ 10:48:26 #149
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_105686870
Ik vind de Lidl tegenwoordig beter verzorgd dan menig andere winkels. De Aldi daarentegen, daar wil ik nog niet dood gevonden worden :r
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_105689320
Alhoewel, het ziet er allang niet meer zo uit :P. Blijkbaar waren de resultaten niet goed genoeg.
Mango
pi_105769637
Het enige wat ik kan waarderen zijn die olijfolie en nagellak.
pi_105773181
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 13:57 schreef Fanta-stick het volgende:
Het enige wat ik kan waarderen zijn die olijfolie en nagellak.
_O-

Die chocoladereep was wel erg lekker... De rest boeit me niet zoveel.
pi_105785645
De vakkenvullers bij onze albert heijn worden ontzettend slecht behandeld, onbetaald overwerken, een onrechtvaardige vulnorm en onaardige supermarkt managers. Standaard wordt er zelfs 5 tot 10 minuten van de al slechte vulnorm ingehouden. Vandaag 10 minuten moeten overwerken, en net toen ik de winkel uitliep werd ik ook nog staande gehouden door de asm en moest ik 15 minuten langer dingen die hij niet goed vond opnieuw gaan vullen. Ik enorm woedend dus ik hield mijn tanden op elkaar en zei niks, toen begon hij ook nog te zeuren over de antwoorden die ik gaf. Enige kans dat ik hier wat aan kan doen? Ontslag nemen ga ik nu sowieso, maar kan ik bijvoorbeeld ook gewoon niet meer op werk verschijnen? Is er een manier om overal onder uit te komen en gewoon niet meer op te komen dagen? Een jongen van 16 jaar. :'(

Ik vind het trouwens belachelijk hij deze zielige mannetjes met hun hbo opleidinkje zichzelf zo ontzettend goed kunnen vinden, ze zijn zo arrogant en sarcastisch en gewoon onaardig, echt niet normaal.
En misschien een manier om deze man zijn leven helemaal te ver******?
pi_105785882
Als je toch zeker weet dat je er niet meer wil werken kom dan gewoon niet opdagen. Dan zitten zij ineens met te weinig mensen en misschien gaan ze dan nadenken over hoe ze het personeel behandelen..
pi_105786383
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 20:04 schreef Paxcon het volgende:
Als je toch zeker weet dat je er niet meer wil werken kom dan gewoon niet opdagen. Dan zitten zij ineens met te weinig mensen en misschien gaan ze dan nadenken over hoe ze het personeel behandelen..
Dat dus.
pi_105789451
Tja sommige collega SM's, ASM's en TLers zijn er nog niet achter dat we op deze manier het verloop natuurlijk nooit terug dringen.

Signaallijn....
pi_105791893
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 20:00 schreef Mr.Kaas het volgende:
De vakkenvullers bij onze albert heijn worden ontzettend slecht behandeld, onbetaald overwerken, een onrechtvaardige vulnorm en onaardige supermarkt managers. Standaard wordt er zelfs 5 tot 10 minuten van de al slechte vulnorm ingehouden. Vandaag 10 minuten moeten overwerken, en net toen ik de winkel uitliep werd ik ook nog staande gehouden door de asm en moest ik 15 minuten langer dingen die hij niet goed vond opnieuw gaan vullen. Ik enorm woedend dus ik hield mijn tanden op elkaar en zei niks, toen begon hij ook nog te zeuren over de antwoorden die ik gaf. Enige kans dat ik hier wat aan kan doen? Ontslag nemen ga ik nu sowieso, maar kan ik bijvoorbeeld ook gewoon niet meer op werk verschijnen? Is er een manier om overal onder uit te komen en gewoon niet meer op te komen dagen? Een jongen van 16 jaar. :'(

Ik vind het trouwens belachelijk hij deze zielige mannetjes met hun hbo opleidinkje zichzelf zo ontzettend goed kunnen vinden, ze zijn zo arrogant en sarcastisch en gewoon onaardig, echt niet normaal.
En misschien een manier om deze man zijn leven helemaal te ver******?
Ga je toch gewoon niet meer heen? Jij wilt er niet meer werken en zo te horen, vult de (A)SM liever alles zelf zodat het goed gaat. Problem solved.

-------------

De Chocolate Chip Cookies van het kerstpakket waren diezelfde avond nog op. Waren best lekker.
pi_105792003
Heh, de laadklep van onze houdbaarvrachtwagen was kapot. Hij ging alleen nog maar omhoog, automatisch. Dus zodra de chauffeur de trailer koppelde voor stroom e.d., hoorde je direct het gepomp. Opzich niet zo erg, alleen wel als de helft van onze vracht er nog instaat. Gelukkig zijn de medewerkers flexibel en kunnen ze of langer door óf later beginnen.

Heeft zo'n 3 uur geduurd voordat het was opgelost.
pi_105811503
Afgelopen zaterdag kwam het brood pas om half 9 binnen, terwijl het volgens de planning half 8 moet zijn. Dus wij hadden al even naar de bakker gebeld, die verzekerde dat hij er bijna was.

Bleek dat de standaard chauffeur ziek was en er een willekeurige andere was gebeld die eigenlijk vrij was. Aardige kerel, dat wel, ik denk Pools of iets anders oostblokkerigs, maar sprak goed Nederlands en heeft wel 10x zijn excuses aangeboden, maar hij had geen idee hoe hij moest rijden. Globaal wel, maar smalle straatjes lukken niet lekker met zo'n grote wagen en hij had nog vast gezeten voor een viaduct waardoor hij om moest rijden.

En hij vertelde ons dat hij bij zijn eerste filiaal, in de slechtste wijk van Haarlem een slecht gestapelde kar kreeg van de medewerkers daar, die natuurlijk van de laadklep af kwam zetten en over de hele losplaats lag. En omdat het een beetje regende bleven die fijne collega's daar gewoon onder het afdakje staan roken en hun koffie drinken.
Dat verhaal maakt me toch wel weer blij dat ik bij zo'n leuk en gezellig filiaal werk (zowel qua klanten als qua personeel).
pi_105831536
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 10:47 schreef bigbass het volgende:
Afgelopen zaterdag kwam het brood pas om half 9 binnen, terwijl het volgens de planning half 8 moet zijn. Dus wij hadden al even naar de bakker gebeld, die verzekerde dat hij er bijna was.

Bleek dat de standaard chauffeur ziek was en er een willekeurige andere was gebeld die eigenlijk vrij was. Aardige kerel, dat wel, ik denk Pools of iets anders oostblokkerigs, maar sprak goed Nederlands en heeft wel 10x zijn excuses aangeboden, maar hij had geen idee hoe hij moest rijden. Globaal wel, maar smalle straatjes lukken niet lekker met zo'n grote wagen en hij had nog vast gezeten voor een viaduct waardoor hij om moest rijden.

En hij vertelde ons dat hij bij zijn eerste filiaal, in de slechtste wijk van Haarlem een slecht gestapelde kar kreeg van de medewerkers daar, die natuurlijk van de laadklep af kwam zetten en over de hele losplaats lag. En omdat het een beetje regende bleven die fijne collega's daar gewoon onder het afdakje staan roken en hun koffie drinken.
Dat verhaal maakt me toch wel weer blij dat ik bij zo'n leuk en gezellig filiaal werk (zowel qua klanten als qua personeel).
Ben blij dat mijn collega's niet zo zijn.
pi_105857252
Dat kerstpakket :') geef dan nix
pi_105877819
Het kerstpakket bevatte ook een doos van Gall&Gall. deze is nog geseald... weet iemand wat er in zit?? als het een leuk cadeautje is dan kan k em nog weggeven zonder zelf open te maken..
pi_105877842
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 19:12 schreef tinoburg het volgende:
Het kerstpakket bevatte ook een doos van Gall&Gall. deze is nog geseald... weet iemand wat er in zit?? als het een leuk cadeautje is dan kan k em nog weggeven zonder zelf open te maken..
2 receptenboekjes met wijntips.
pi_105878330
ow spannend.. nou daar maak ik niemand blij mee denk ik zo.
pi_105883018
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 10:47 schreef bigbass het volgende:

Hmm, slechtste wijk van Haarlem, welke wijk bedoel je dan toevallig?
pi_105884181
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 20:51 schreef Thom90 het volgende:

[..]

Hmm, slechtste wijk van Haarlem, welke wijk bedoel je dan toevallig?
Schalkwijk, haarlem-zuid
pi_105894170
Ah ok, toch wel.

Moet zeggen dat ik de broodchauffeur altijd wel help, maar jammer genoeg gebeurt dit dus ook op dagen dat ik zelf niet werk.

Ik werk dus bij dat filiaal.
pi_105908551
quote:
15s.gif Op woensdag 21 december 2011 23:17 schreef Thom90 het volgende:
Ah ok, toch wel.

Moet zeggen dat ik de broodchauffeur altijd wel help, maar jammer genoeg gebeurt dit dus ook op dagen dat ik zelf niet werk.

Ik werk dus bij dat filiaal.
Mooi om te horen dat het niet altijd zo is, maar ik schrok er wel een beetje van toen de chauffeur het vertelde.
pi_105934649
Ik heb een vraagje.

Dit is het eerste jaar dat ik bij AH werk en ik heb dus nog nooit een kerstpakket gehad. Mag je deze gewoon meenemen? Er staat een wagen met kerstpakketten maar ik vind het een beetje raar om er gewoon eentje mee te nemen zonder iets te zeggen of te vragen.
electric-go back to the zoo
pi_105935219
Hoe lang werk je er al? Vraag gewoon even aan je teamleider. Meestal moet ook een lijstje afgevinkt worden.
pi_105935372
Oke, ik werk er nu 2 maanden, ik dacht dat ze het zelf zouden aanbieden dus heb ik het vorige week maar laten zitten. Alleen moet ik morgen werken en de week daarna niet meer, dus dan zal ik het inderdaad wel even navragen.
pi_105935616
Ik twijfel of je er dan al recht op hebt.. je moest er een X aantal maanden werken. Iemand die het wel precies weet?
pi_105935698
Dat kerstpakket is de moeite niet, dus ik zou ém lekker laten liggen :')
pi_105935768
Ik heb wel een blaadje in mijn postvak gekregen met informatie over het kerstpakket, dus ik weet het niet
pi_105935798
Wat voor informatie dan 8)7
  donderdag 22 december 2011 @ 21:37:16 #176
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_105935854
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 21:35 schreef Chocolaatje1996 het volgende:
Ik heb wel een blaadje in mijn postvak gekregen met informatie over het kerstpakket, dus ik weet het niet
Lijkt mij dan van wel, zou nogal krom zijn anders. Niet toevallig collega's die ongeveer dezelfde periode zijn gestart bij de AH en nu wel of niet een kerstpakket mee hebben genomen?
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
pi_105935889
Iets over de chocoladereep ofzo xD heel verhaal maarja. Ik zal het morgen dan even aan de teamleider navragen :)
  Moderator donderdag 22 december 2011 @ 21:38:39 #178
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_105935928
Las dat ze bij mijn oude filiaal om 2:00 beginnen vannacht _O-
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_105939781
Zo de winkel ligt bom en bomvol, ben benieuwd hoe het gaat worden morgen. Ons filiaal is eigenlijk te klein voor de toestroom mensen, en onze SM is echt belachelijk weinig capabel, dus ik verwacht dat de winkel morgen na 2 uur piekdrukte er waardeloos uitziet, en dat dit de hele dag niet meer in ere hersteld zal worden...

Hoe doen jullie dat met vullen trouwens? Bij ons komt de vers om 6 uur savonds binnen, en daarna wordt alles high tempo gevuld, maar het is echt een gigantische chaos. 35 % spul wordt alvast uit het vak gehaald en op die rand ervoor gelegd, waardoor er dus van 5-8 een hele berg producten voor het schap ligt. Zwarte kratten worden voor de groenten opgestapeld, zodat de klanten er niet meer bijkunnen, het staat vol karren/dozen, klanten moeten letterlijk apenkooien om overal bij te kunnen...

Maar ik ben er inmiddels aan gewend, vanavond voor het eerst in weken weer eens doordeweeks gewerkt, en het viel me toch weer op dat dit eigenlijk echt niet kan. Maar SM maakt er geen enkel probleem van kennelijk...
pi_105940072
Vandaag 12-21 gewerkt, morgen 14-22 en zaterdag 12-19. Ben nu al helemaal doodop. :')
pi_105940244
Over welk loon wordt de winstuitkering berekend? Je gemiddelde maandloon?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2011 22:59:41 ]
  donderdag 22 december 2011 @ 22:59:07 #182
363765 spuitster
Spuit veel en ver
pi_105941235
Enige klantenfeedback over filiaal 1219:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_105943258
Tot 22:00 gewerkt :N
pi_105945482
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:36 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Zo de winkel ligt bom en bomvol, ben benieuwd hoe het gaat worden morgen. Ons filiaal is eigenlijk te klein voor de toestroom mensen, en onze SM is echt belachelijk weinig capabel, dus ik verwacht dat de winkel morgen na 2 uur piekdrukte er waardeloos uitziet, en dat dit de hele dag niet meer in ere hersteld zal worden...

Hoe doen jullie dat met vullen trouwens? Bij ons komt de vers om 6 uur savonds binnen, en daarna wordt alles high tempo gevuld, maar het is echt een gigantische chaos. 35 % spul wordt alvast uit het vak gehaald en op die rand ervoor gelegd, waardoor er dus van 5-8 een hele berg producten voor het schap ligt. Zwarte kratten worden voor de groenten opgestapeld, zodat de klanten er niet meer bijkunnen, het staat vol karren/dozen, klanten moeten letterlijk apenkooien om overal bij te kunnen...

Maar ik ben er inmiddels aan gewend, vanavond voor het eerst in weken weer eens doordeweeks gewerkt, en het viel me toch weer op dat dit eigenlijk echt niet kan. Maar SM maakt er geen enkel probleem van kennelijk...
Bij ons eigenlijk helemaal geen last van. Het gaat precies hetzelfde als normaal, alleen met wat meer van en vaak de hele dag.

En onze SM is een topper, vult het liefst 50% van zijn aanwezigheid. De ASM daarin tegen... :N

@j95, hah. Hoe laat begonnen?
pi_105954980
Toen ik gister om 22:15 weg ging was bij ons de winkel bomvol, alleen de koelcel ook.................

Me SM is ziek dus ze draaien op dit moment de ochtend op 2 TL's. Ga zo maar eens me klaarmaken voor het werk en dan is kijken of de winkel nog steeds zo lekker vol is :)
pi_105984086
En weer een dag voorbij... Wat een chaos. :')
Zeker ruim boven 170.000 euro omzet. Dat wordt wat morgen...
pi_105985784
Dag 5 van de eerste horrorweek voorbij. Nog 1 te gaan. :D

Morgen weer half 7 beginnen, 's ochtends.
pi_105993081
Goedemorgen allemaal, succes vandaag :') ;(
pi_105993545
Gisteren was het druk bij de AH in wijchen. Volgens mij waren zelfs de managers in pak aan het vullen.
pi_106008788
De drukte viel mee bij ons, de omzet is volgens mij wel redelijk, maar we hadden de hele ochtend zo hard gewerkt dat we vanaf een uur of half 3 weinig meer te doen hadden dan proeverijen maken en navullen. Niet erg natuurlijk, maar het duurt zo lang dan :P
pi_106013574
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 18:27 schreef bigbass het volgende:
De drukte viel mee bij ons, de omzet is volgens mij wel redelijk, maar we hadden de hele ochtend zo hard gewerkt dat we vanaf een uur of half 3 weinig meer te doen hadden dan proeverijen maken en navullen. Niet erg natuurlijk, maar het duurt zo lang dan :P
Ik zou er bijna jaloers op worden. :o Op dat om half 3 klaar zijn, dan. Navullen kan op zo'n dag als deze nooit klaar zijn.
pi_106014240
Ik werk bij een filiaal die pas 1,5 maand open is, omzet is lager dan verwacht en het is ook fucking rustig.
In tegenstelling tot de andere AH's
pi_106014305
quote:
9s.gif Op maandag 19 december 2011 15:35 schreef Etsu het volgende:

[..]

_O-

Die chocoladereep was wel erg lekker... De rest boeit me niet zoveel.
Ow ik nam een hapje van die chocoladereep en heb hem meteen gedoneerd aan mijn moeder.
pi_106078094
Zo vroeg beginnen terwijl half Nederland nog in bed ligt. Wat haat ik het om helemaal alleen in de bus te zitten :')
pi_106105617
Godallemachtig, wat was het vandaag druk bij ons.

Onze omzet heeft vorige week de verwachtingen overschreden.

[ Bericht 1% gewijzigd door einschtein op 27-12-2011 23:26:53 ]
pi_106106629
Hoeveel meer procent omzet hadden jullie? Die van ons was +15% :)
pi_106107790
+22.5%

((N-O) /O ) * 100 toch?
pi_106109043
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 22:40 schreef Dipstaart het volgende:
Hoeveel meer procent omzet hadden jullie? Die van ons was +15% :)
Bij ons 17%, volgens mij. Not bad. :)

Zal het morgen ff precies nakijken. Nu ben ik ook wel benieuwd naar hoeveel procent exact
pi_106109140
Ik ken een filiaal die heeft +62.5% gedraaid :o. Dit is een net geen XL filiaal.

Ik zie wel een soort van verklaring. Bij kleinere filialen wordt omzet weggetrokken terwijl dit naar de grote AH's toegezogen wordt.
Mensen rijden toch ff een stukje door naar een groot filiaal met groot assortiment en goede parkeerplaatsen enzo. Bij kleinere winkels is vaak niet het complete recept verkrijgbaar.
pi_106170068
Echt een enorm gezeik de laatste tijd met de loonsom bij ons filiaal.

Ik word er een beetje gek van eigenlijk. Ben 22 jaar, en hoewel ik inderdaad wat duurder ben dan een 18 jarige, vul ik wel 3 keer zo snel. Ben groenteman, en ik ben redelijk sterk en groot, dus ik vul zonder meer zware kratten aardappelen.

Maar mijn SM kiest er liever voor om een 16 jarig ventje neer te zetten die zijn werk maar half doet. Als klap op de vuurpijl is hij in deze 2 weken nu al 2 keer naar me toegekomen of ik niet naar huis wil gaan, want het is rustig. En dan ben ik gvd net 2 uur aan het werk.

Terwijl ik verder nog 1 van de jongste werknemers op de vloer ben : Kassa ouwehoeren van 60, mensen bij deli brood en vakkenvullers van 30+.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')