Waar is dat voor, voor de makeup die de mannen van tegenwoordig op doen?quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:14 schreef ikbenschipper het volgende:
Er it ok reinigsgel voor de man in. Maar imo pakket van vorige jaar was beter. Valt me een beetje tegen.
Och we gaan bij de hand wordenquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:17 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Waar is dat voor, voor de makeup die de mannen van tegenwoordig op doen?
![]()
![]()
Huh had het helemaal niet over een spelfout ofzo.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:38 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Och we gaan bij de hand worden:)
Ik zie trouwens ook een spelfout reinigingsgel had het natuurlijk moeten zijn. Ja die zilveren glitters en lipgloss moeten we natuurlijk weer af doen voordat we aan het werk gaan.:):)
Begreep ikquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:46 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Huh had het helemaal niet over een spelfout ofzo.
Vindt het gewoon triest dat ze ons reinigingsgel geven voor mannen, alsof we die nodig hebben.
Krijg je dat zo mee? Zodat je eventuele negatieve zaken eruit kunt halen en hem 'schoon' in kunt leveren..?quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:29 schreef monsterd. het volgende:
Ik moet mijn personeelsdossier nog ophalen in het oude filiaal, ga ik dat mooi morgenavond doen. Hoef ik daarna daar nooit meer naartoe
kon vorige keer ook. daarnaast zit er niets bijzonders in. op een of andere manier zelfs mijn ot niet..quote:Op woensdag 14 december 2011 03:39 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
Krijg je dat zo mee? Zodat je eventuele negatieve zaken eruit kunt halen en hem 'schoon' in kunt leveren..?
Komt dat niet in periode 2 pas? Winstpercentage is toch nog niet bekend?quote:Op woensdag 14 december 2011 14:35 schreef Jeffrey_San het volgende:
Hoor je die winstuitkering bij het laatste salaris te krijgen?
Want ik heb namelijk niks ontvangen?
Dat staat er sowieso nooit. Heb je een contract van meer dan12 uur per week? Zo ja, dan heb je een all-in loon (die is anders opgebouwd in gewerkte uren en toeslaguren) ipv een 12+ contract.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:40 schreef Jeffrey_San het volgende:
Nee op mn loonstrook staat geen all-in-loon?
Lol, dan heb je helemaal geen recht op winstuitkering. Daarvoor moet je voor een bepaalde datum in dienst zijn.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:55 schreef Phenixstyle het volgende:
Ik heb een contract van >12 uur, ben zeventien jaar dus zou rond de 5.60E verdienen. Gisteren op mijn bank gekeken, was er 11.nog wat bijgestort van AH. Mijn eerste werkdag was donderdag 1 december en ik werkte toen van 20:00 tot 23:00. Zelfs zonder die 33% kom ik nog geen eens aan 11 euro.
Weet iemand hier raadt mee? + Krijg je een brief thuisgestuurd met daarin de loonstrook?
Klopt 33% extra. Zie de tabel in de OP. Je hebt een contract van 6 uur per week dus dat is een all-in uurloon (winstuitkering, vakantie en adv zit daarbij inbegrepen).quote:Op woensdag 14 december 2011 18:40 schreef Phenixstyle het volgende:
Er staat in het contract dat ik 24 uur in de maand werk, ik krijg dan bruto 96,96 Euro uitbetaald per periode van vier weken. Wat neerkomt op 4,04 Euro per uur, bruto.
Als het goed is krijg ik daar dan toch nog 33% op omdat ik minder dan 12 uur per week werk?
Thanks alvast,
Kerstpakket is erg karig dit jaar!quote:Op woensdag 14 december 2011 18:58 schreef Purdey het volgende:
Ik heb m'n kerstpakket
Trouwens hier even iets voorleggen. Ik werk nu sinds september bij AH, ik heb een contract van 12 uur per week, maar meestal werk ik rond de 18 uur. Nu ga ik vanaf februari weer terug naar school. Ik heb dit in september niet aangegeven, omdat ik het zelf alleen maar overwoog. Nu moet ik dit nog aan m'n teamleidster vertellen, en ergens knijp ik 'm daar een beetje voor.
Mijn contract loopt nu tot begin maart. Ben ik eigenlijk dan in februari en maart verplicht om toch die 12 uur per week te werken? Want ik word nu ook weleens maar 8 of 10 uur per week ingezet. Ik wil overigens naast m'n studie blijven werken, 6 uurtjes per week.
Inderdaad gewoon even overleggen, is vaak prima te regelen. Als je er niet uit komt; jouw opzegtermijn is altijd max 1 maand, dus als je weg wilt kan dat gewoon. Het contract bind hen meer dan jou.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:58 schreef Purdey het volgende:
Ik heb m'n kerstpakket
Trouwens hier even iets voorleggen. Ik werk nu sinds september bij AH, ik heb een contract van 12 uur per week, maar meestal werk ik rond de 18 uur. Nu ga ik vanaf februari weer terug naar school. Ik heb dit in september niet aangegeven, omdat ik het zelf alleen maar overwoog. Nu moet ik dit nog aan m'n teamleidster vertellen, en ergens knijp ik 'm daar een beetje voor.
Mijn contract loopt nu tot begin maart. Ben ik eigenlijk dan in februari en maart verplicht om toch die 12 uur per week te werken? Want ik word nu ook weleens maar 8 of 10 uur per week ingezet. Ik wil overigens naast m'n studie blijven werken, 6 uurtjes per week.
Dankjequote:Op donderdag 15 december 2011 20:14 schreef Phenixstyle het volgende:
Feli, welk filiaal? Ben benieuwd of ik een kerstpakket krijg, ik heb een contract vanaf midden november. Is het eigenlijk altijd zo dat ze je contracteren voor een aantal maanden? Bij mij stopt dit contract medio mei.
Volgens mij altijd 6 maanden of een jaar (bij uitzondering heb ik een keer anderhalf gekregen, toendertijd om me over de 3 jaar heen te tillen door een ASM die er toch vandoor ging. De crisiswet zorgde ervoor dat dit niet zo mooi uitpakte als gehoopt, maar uiteindelijk toch de OT gekregen ^^))quote:Op donderdag 15 december 2011 20:14 schreef Phenixstyle het volgende:
Feli, welk filiaal? Ben benieuwd of ik een kerstpakket krijg, ik heb een contract vanaf midden november. Is het eigenlijk altijd zo dat ze je contracteren voor een aantal maanden? Bij mij stopt dit contract medio mei.
3 maanden. Je kan ook proberen om overgeplaatst te worden naar andere filiaal, en daar een tijdje te werken en proberen contractverlenging te krijgen (wel goed overleggen, overkomen dat je het graag wil etc.). Op die manier heb ik ook een OT gekregen.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:16 schreef Vierkantblokje het volgende:
Ik heb deze week te horen gekregen dat mijn contract niet verlengd word jammer genoeg. Is het nu mogelijk om gelijk bij een andere AH te solliciteren of moet ik eerst een paar maanden wachten?
Lol, als dat echt de reden is dan vind ik dat meer dan terecht! Wat een smeerboel!quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:57 schreef TaksiMango het volgende:
Onze SM gaat weg. Komt waarschijnlijk hierdoor
Slechtste AH die ik ooit heb gezien. Met pics!
Stomme fok
Volledig terecht, dit is gewoon goor en beschamend.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:57 schreef TaksiMango het volgende:
Stomme fok
Echt?quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:57 schreef TaksiMango het volgende:
Stomme fok
quote:Op maandag 19 december 2011 13:57 schreef Fanta-stick het volgende:
Het enige wat ik kan waarderen zijn die olijfolie en nagellak.
Dat dus.quote:Op maandag 19 december 2011 20:04 schreef Paxcon het volgende:
Als je toch zeker weet dat je er niet meer wil werken kom dan gewoon niet opdagen. Dan zitten zij ineens met te weinig mensen en misschien gaan ze dan nadenken over hoe ze het personeel behandelen..
Ga je toch gewoon niet meer heen? Jij wilt er niet meer werken en zo te horen, vult de (A)SM liever alles zelf zodat het goed gaat. Problem solved.quote:Op maandag 19 december 2011 20:00 schreef Mr.Kaas het volgende:
De vakkenvullers bij onze albert heijn worden ontzettend slecht behandeld, onbetaald overwerken, een onrechtvaardige vulnorm en onaardige supermarkt managers. Standaard wordt er zelfs 5 tot 10 minuten van de al slechte vulnorm ingehouden. Vandaag 10 minuten moeten overwerken, en net toen ik de winkel uitliep werd ik ook nog staande gehouden door de asm en moest ik 15 minuten langer dingen die hij niet goed vond opnieuw gaan vullen. Ik enorm woedend dus ik hield mijn tanden op elkaar en zei niks, toen begon hij ook nog te zeuren over de antwoorden die ik gaf. Enige kans dat ik hier wat aan kan doen? Ontslag nemen ga ik nu sowieso, maar kan ik bijvoorbeeld ook gewoon niet meer op werk verschijnen? Is er een manier om overal onder uit te komen en gewoon niet meer op te komen dagen? Een jongen van 16 jaar.![]()
Ik vind het trouwens belachelijk hij deze zielige mannetjes met hun hbo opleidinkje zichzelf zo ontzettend goed kunnen vinden, ze zijn zo arrogant en sarcastisch en gewoon onaardig, echt niet normaal.
En misschien een manier om deze man zijn leven helemaal te ver******?
Ben blij dat mijn collega's niet zo zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:47 schreef bigbass het volgende:
Afgelopen zaterdag kwam het brood pas om half 9 binnen, terwijl het volgens de planning half 8 moet zijn. Dus wij hadden al even naar de bakker gebeld, die verzekerde dat hij er bijna was.
Bleek dat de standaard chauffeur ziek was en er een willekeurige andere was gebeld die eigenlijk vrij was. Aardige kerel, dat wel, ik denk Pools of iets anders oostblokkerigs, maar sprak goed Nederlands en heeft wel 10x zijn excuses aangeboden, maar hij had geen idee hoe hij moest rijden. Globaal wel, maar smalle straatjes lukken niet lekker met zo'n grote wagen en hij had nog vast gezeten voor een viaduct waardoor hij om moest rijden.
En hij vertelde ons dat hij bij zijn eerste filiaal, in de slechtste wijk van Haarlem een slecht gestapelde kar kreeg van de medewerkers daar, die natuurlijk van de laadklep af kwam zetten en over de hele losplaats lag. En omdat het een beetje regende bleven die fijne collega's daar gewoon onder het afdakje staan roken en hun koffie drinken.
Dat verhaal maakt me toch wel weer blij dat ik bij zo'n leuk en gezellig filiaal werk (zowel qua klanten als qua personeel).
2 receptenboekjes met wijntips.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:12 schreef tinoburg het volgende:
Het kerstpakket bevatte ook een doos van Gall&Gall. deze is nog geseald... weet iemand wat er in zit?? als het een leuk cadeautje is dan kan k em nog weggeven zonder zelf open te maken..
Hmm, slechtste wijk van Haarlem, welke wijk bedoel je dan toevallig?quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:47 schreef bigbass het volgende:
Afgelopen zaterdag kwam het brood pas om half 9 binnen, terwijl het volgens de planning half 8 moet zijn. Dus wij hadden al even naar de bakker gebeld, die verzekerde dat hij er bijna was.
Bleek dat de standaard chauffeur ziek was en er een willekeurige andere was gebeld die eigenlijk vrij was. Aardige kerel, dat wel, ik denk Pools of iets anders oostblokkerigs, maar sprak goed Nederlands en heeft wel 10x zijn excuses aangeboden, maar hij had geen idee hoe hij moest rijden. Globaal wel, maar smalle straatjes lukken niet lekker met zo'n grote wagen en hij had nog vast gezeten voor een viaduct waardoor hij om moest rijden.
En hij vertelde ons dat hij bij zijn eerste filiaal, in de slechtste wijk van Haarlem een slecht gestapelde kar kreeg van de medewerkers daar, die natuurlijk van de laadklep af kwam zetten en over de hele losplaats lag. En omdat het een beetje regende bleven die fijne collega's daar gewoon onder het afdakje staan roken en hun koffie drinken.
Dat verhaal maakt me toch wel weer blij dat ik bij zo'n leuk en gezellig filiaal werk (zowel qua klanten als qua personeel).
Schalkwijk, haarlem-zuidquote:Op woensdag 21 december 2011 20:51 schreef Thom90 het volgende:
[..]
Hmm, slechtste wijk van Haarlem, welke wijk bedoel je dan toevallig?
Mooi om te horen dat het niet altijd zo is, maar ik schrok er wel een beetje van toen de chauffeur het vertelde.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:17 schreef Thom90 het volgende:
Ah ok, toch wel.
Moet zeggen dat ik de broodchauffeur altijd wel help, maar jammer genoeg gebeurt dit dus ook op dagen dat ik zelf niet werk.
Ik werk dus bij dat filiaal.
Lijkt mij dan van wel, zou nogal krom zijn anders. Niet toevallig collega's die ongeveer dezelfde periode zijn gestart bij de AH en nu wel of niet een kerstpakket mee hebben genomen?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:35 schreef Chocolaatje1996 het volgende:
Ik heb wel een blaadje in mijn postvak gekregen met informatie over het kerstpakket, dus ik weet het niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij ons eigenlijk helemaal geen last van. Het gaat precies hetzelfde als normaal, alleen met wat meer van en vaak de hele dag.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:36 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Zo de winkel ligt bom en bomvol, ben benieuwd hoe het gaat worden morgen. Ons filiaal is eigenlijk te klein voor de toestroom mensen, en onze SM is echt belachelijk weinig capabel, dus ik verwacht dat de winkel morgen na 2 uur piekdrukte er waardeloos uitziet, en dat dit de hele dag niet meer in ere hersteld zal worden...
Hoe doen jullie dat met vullen trouwens? Bij ons komt de vers om 6 uur savonds binnen, en daarna wordt alles high tempo gevuld, maar het is echt een gigantische chaos. 35 % spul wordt alvast uit het vak gehaald en op die rand ervoor gelegd, waardoor er dus van 5-8 een hele berg producten voor het schap ligt. Zwarte kratten worden voor de groenten opgestapeld, zodat de klanten er niet meer bijkunnen, het staat vol karren/dozen, klanten moeten letterlijk apenkooien om overal bij te kunnen...
Maar ik ben er inmiddels aan gewend, vanavond voor het eerst in weken weer eens doordeweeks gewerkt, en het viel me toch weer op dat dit eigenlijk echt niet kan. Maar SM maakt er geen enkel probleem van kennelijk...
Ik zou er bijna jaloers op worden.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:27 schreef bigbass het volgende:
De drukte viel mee bij ons, de omzet is volgens mij wel redelijk, maar we hadden de hele ochtend zo hard gewerkt dat we vanaf een uur of half 3 weinig meer te doen hadden dan proeverijen maken en navullen. Niet erg natuurlijk, maar het duurt zo lang dan
Ow ik nam een hapje van die chocoladereep en heb hem meteen gedoneerd aan mijn moeder.quote:Op maandag 19 december 2011 15:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die chocoladereep was wel erg lekker... De rest boeit me niet zoveel.
Bij ons 17%, volgens mij. Not bad.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:40 schreef Dipstaart het volgende:
Hoeveel meer procent omzet hadden jullie? Die van ons was +15%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |