Inderdaad gewoon even overleggen, is vaak prima te regelen. Als je er niet uit komt; jouw opzegtermijn is altijd max 1 maand, dus als je weg wilt kan dat gewoon. Het contract bind hen meer dan jou.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:58 schreef Purdey het volgende:
Ik heb m'n kerstpakket
Trouwens hier even iets voorleggen. Ik werk nu sinds september bij AH, ik heb een contract van 12 uur per week, maar meestal werk ik rond de 18 uur. Nu ga ik vanaf februari weer terug naar school. Ik heb dit in september niet aangegeven, omdat ik het zelf alleen maar overwoog. Nu moet ik dit nog aan m'n teamleidster vertellen, en ergens knijp ik 'm daar een beetje voor.
Mijn contract loopt nu tot begin maart. Ben ik eigenlijk dan in februari en maart verplicht om toch die 12 uur per week te werken? Want ik word nu ook weleens maar 8 of 10 uur per week ingezet. Ik wil overigens naast m'n studie blijven werken, 6 uurtjes per week.
Dankjequote:Op donderdag 15 december 2011 20:14 schreef Phenixstyle het volgende:
Feli, welk filiaal? Ben benieuwd of ik een kerstpakket krijg, ik heb een contract vanaf midden november. Is het eigenlijk altijd zo dat ze je contracteren voor een aantal maanden? Bij mij stopt dit contract medio mei.
Volgens mij altijd 6 maanden of een jaar (bij uitzondering heb ik een keer anderhalf gekregen, toendertijd om me over de 3 jaar heen te tillen door een ASM die er toch vandoor ging. De crisiswet zorgde ervoor dat dit niet zo mooi uitpakte als gehoopt, maar uiteindelijk toch de OT gekregen ^^))quote:Op donderdag 15 december 2011 20:14 schreef Phenixstyle het volgende:
Feli, welk filiaal? Ben benieuwd of ik een kerstpakket krijg, ik heb een contract vanaf midden november. Is het eigenlijk altijd zo dat ze je contracteren voor een aantal maanden? Bij mij stopt dit contract medio mei.
3 maanden. Je kan ook proberen om overgeplaatst te worden naar andere filiaal, en daar een tijdje te werken en proberen contractverlenging te krijgen (wel goed overleggen, overkomen dat je het graag wil etc.). Op die manier heb ik ook een OT gekregen.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:16 schreef Vierkantblokje het volgende:
Ik heb deze week te horen gekregen dat mijn contract niet verlengd word jammer genoeg. Is het nu mogelijk om gelijk bij een andere AH te solliciteren of moet ik eerst een paar maanden wachten?
Lol, als dat echt de reden is dan vind ik dat meer dan terecht! Wat een smeerboel!quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:57 schreef TaksiMango het volgende:
Onze SM gaat weg. Komt waarschijnlijk hierdoor
Slechtste AH die ik ooit heb gezien. Met pics!
Stomme fok
Volledig terecht, dit is gewoon goor en beschamend.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:57 schreef TaksiMango het volgende:
Stomme fok
Echt?quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:57 schreef TaksiMango het volgende:
Stomme fok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |