Waar is dat voor, voor de makeup die de mannen van tegenwoordig op doen?quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:14 schreef ikbenschipper het volgende:
Er it ok reinigsgel voor de man in. Maar imo pakket van vorige jaar was beter. Valt me een beetje tegen.
Och we gaan bij de hand wordenquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:17 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Waar is dat voor, voor de makeup die de mannen van tegenwoordig op doen?
![]()
![]()
Huh had het helemaal niet over een spelfout ofzo.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:38 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Och we gaan bij de hand worden:)
Ik zie trouwens ook een spelfout reinigingsgel had het natuurlijk moeten zijn. Ja die zilveren glitters en lipgloss moeten we natuurlijk weer af doen voordat we aan het werk gaan.:):)
Begreep ikquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:46 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Huh had het helemaal niet over een spelfout ofzo.
Vindt het gewoon triest dat ze ons reinigingsgel geven voor mannen, alsof we die nodig hebben.
Krijg je dat zo mee? Zodat je eventuele negatieve zaken eruit kunt halen en hem 'schoon' in kunt leveren..?quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:29 schreef monsterd. het volgende:
Ik moet mijn personeelsdossier nog ophalen in het oude filiaal, ga ik dat mooi morgenavond doen. Hoef ik daarna daar nooit meer naartoe
kon vorige keer ook. daarnaast zit er niets bijzonders in. op een of andere manier zelfs mijn ot niet..quote:Op woensdag 14 december 2011 03:39 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
Krijg je dat zo mee? Zodat je eventuele negatieve zaken eruit kunt halen en hem 'schoon' in kunt leveren..?
Komt dat niet in periode 2 pas? Winstpercentage is toch nog niet bekend?quote:Op woensdag 14 december 2011 14:35 schreef Jeffrey_San het volgende:
Hoor je die winstuitkering bij het laatste salaris te krijgen?
Want ik heb namelijk niks ontvangen?
Dat staat er sowieso nooit. Heb je een contract van meer dan12 uur per week? Zo ja, dan heb je een all-in loon (die is anders opgebouwd in gewerkte uren en toeslaguren) ipv een 12+ contract.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:40 schreef Jeffrey_San het volgende:
Nee op mn loonstrook staat geen all-in-loon?
Lol, dan heb je helemaal geen recht op winstuitkering. Daarvoor moet je voor een bepaalde datum in dienst zijn.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:55 schreef Phenixstyle het volgende:
Ik heb een contract van >12 uur, ben zeventien jaar dus zou rond de 5.60E verdienen. Gisteren op mijn bank gekeken, was er 11.nog wat bijgestort van AH. Mijn eerste werkdag was donderdag 1 december en ik werkte toen van 20:00 tot 23:00. Zelfs zonder die 33% kom ik nog geen eens aan 11 euro.
Weet iemand hier raadt mee? + Krijg je een brief thuisgestuurd met daarin de loonstrook?
Klopt 33% extra. Zie de tabel in de OP. Je hebt een contract van 6 uur per week dus dat is een all-in uurloon (winstuitkering, vakantie en adv zit daarbij inbegrepen).quote:Op woensdag 14 december 2011 18:40 schreef Phenixstyle het volgende:
Er staat in het contract dat ik 24 uur in de maand werk, ik krijg dan bruto 96,96 Euro uitbetaald per periode van vier weken. Wat neerkomt op 4,04 Euro per uur, bruto.
Als het goed is krijg ik daar dan toch nog 33% op omdat ik minder dan 12 uur per week werk?
Thanks alvast,
Kerstpakket is erg karig dit jaar!quote:Op woensdag 14 december 2011 18:58 schreef Purdey het volgende:
Ik heb m'n kerstpakket
Trouwens hier even iets voorleggen. Ik werk nu sinds september bij AH, ik heb een contract van 12 uur per week, maar meestal werk ik rond de 18 uur. Nu ga ik vanaf februari weer terug naar school. Ik heb dit in september niet aangegeven, omdat ik het zelf alleen maar overwoog. Nu moet ik dit nog aan m'n teamleidster vertellen, en ergens knijp ik 'm daar een beetje voor.
Mijn contract loopt nu tot begin maart. Ben ik eigenlijk dan in februari en maart verplicht om toch die 12 uur per week te werken? Want ik word nu ook weleens maar 8 of 10 uur per week ingezet. Ik wil overigens naast m'n studie blijven werken, 6 uurtjes per week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |