abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105528458
Wat een kutpakket :')

We gaan vanavond ook tellen :r eerst brood schoonmaken en dan tellen, 17-22 :'(
pi_105530219
Ik wil niet weten wat er in het kerstpakket zit, wil er zelf achterkomen. :'(

Anyhow. Wij krijgen steeds van die 'verplichtte' sollicitaties van mensen. Je weet wel, van die mensen die een uitkering krijgen. Maar die wordt pas doorgezet als ze kunnen aantonen dat ze hebben gesolliciteerd.. Alleen, issue is. Het zijn van die mensen die geen supermarkt wil hebben. Van die 45+ mensen. Nou, waar heb je die voor nodig? Veel te duur.
  dinsdag 13 december 2011 @ 13:23:09 #103
251095 Purdey
Better off alone..
pi_105532345
Nou nou, kutpakket. Je krijgt het maar hoor. M'n moeder (Kraamverzorgster) krijgt een of ander dom kookboekje met pastagerechten en een spaghetti lepel. Dat is pas :')
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_105537965
Pff makeup in een kerstpakket, heeft de helft van de werknemers dus niets aan.

Ben wel benieuwd of die pompoensoep wat is, verkoopt hier altijd heel goed.
  dinsdag 13 december 2011 @ 19:56:09 #105
251095 Purdey
Better off alone..
pi_105547146
De make-up vind ik persoonlijk ook een slechte keuze. Uiteindelijk is het een uniseks pakket natuurlijk.

Pompoensoep scande ik toevallig ook net. De pompoensoep die ik zelf maak vind ik altijd wel lekker, dus ben benieuwd naar de kant en klare versie :)
pi_105548217
Er it ok reinigsgel voor de man in. Maar imo pakket van vorige jaar was beter. Valt me een beetje tegen.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_105548369
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 20:14 schreef ikbenschipper het volgende:
Er it ok reinigsgel voor de man in. Maar imo pakket van vorige jaar was beter. Valt me een beetje tegen.
Waar is dat voor, voor de makeup die de mannen van tegenwoordig op doen?
:') :') :')
pi_105549475
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 20:17 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Waar is dat voor, voor de makeup die de mannen van tegenwoordig op doen?
:') :') :')
Och we gaan bij de hand worden :):)
Ik zie trouwens ook een spelfout reinigingsgel had het natuurlijk moeten zijn. Ja die zilveren glitters en lipgloss moeten we natuurlijk weer af doen voordat we aan het werk gaan.:):)
pi_105549923
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 20:38 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Och we gaan bij de hand worden :):)
Ik zie trouwens ook een spelfout reinigingsgel had het natuurlijk moeten zijn. Ja die zilveren glitters en lipgloss moeten we natuurlijk weer af doen voordat we aan het werk gaan.:):)
Huh had het helemaal niet over een spelfout ofzo.
Vindt het gewoon triest dat ze ons reinigingsgel geven voor mannen, alsof we die nodig hebben.
pi_105550069
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 20:46 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Huh had het helemaal niet over een spelfout ofzo.
Vindt het gewoon triest dat ze ons reinigingsgel geven voor mannen, alsof we die nodig hebben.
Begreep ik :) Alleen toen je het vet drukte viel het mezelf op :)
Blijf erbij pakket vorig jaar was beter
  dinsdag 13 december 2011 @ 21:29:52 #111
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_105552393
Ik moet mijn personeelsdossier nog ophalen in het oude filiaal, ga ik dat mooi morgenavond doen. Hoef ik daarna daar nooit meer naartoe :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_105564321
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 21:29 schreef monsterd. het volgende:
Ik moet mijn personeelsdossier nog ophalen in het oude filiaal, ga ik dat mooi morgenavond doen. Hoef ik daarna daar nooit meer naartoe :P
Krijg je dat zo mee? Zodat je eventuele negatieve zaken eruit kunt halen en hem 'schoon' in kunt leveren..? :P
  woensdag 14 december 2011 @ 09:03:05 #113
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_105565897
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2011 03:39 schreef Dipstaart het volgende:

[..]

Krijg je dat zo mee? Zodat je eventuele negatieve zaken eruit kunt halen en hem 'schoon' in kunt leveren..? :P
kon vorige keer ook. daarnaast zit er niets bijzonders in. op een of andere manier zelfs mijn ot niet..
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_105565925
Leuk van 14-16u werken, heeeeeeeeeeeeerlijk :P
Ja en dus?
pi_105575508
Hoor je die winstuitkering bij het laatste salaris te krijgen?
Want ik heb namelijk niks ontvangen?
pi_105575614
Je hebt all-in loon waarschijnlijk?
  woensdag 14 december 2011 @ 15:34:56 #117
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_105577795
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 14:35 schreef Jeffrey_San het volgende:
Hoor je die winstuitkering bij het laatste salaris te krijgen?
Want ik heb namelijk niks ontvangen?
Komt dat niet in periode 2 pas? Winstpercentage is toch nog niet bekend?
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_105580444
Nee op mn loonstrook staat geen all-in-loon?
  woensdag 14 december 2011 @ 17:36:06 #119
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_105582811
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 16:40 schreef Jeffrey_San het volgende:
Nee op mn loonstrook staat geen all-in-loon?
Dat staat er sowieso nooit. Heb je een contract van meer dan12 uur per week? Zo ja, dan heb je een all-in loon (die is anders opgebouwd in gewerkte uren en toeslaguren) ipv een 12+ contract.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_105583339
Ik heb een contract van >12 uur, ben zeventien jaar dus zou rond de 5.60E verdienen. Gisteren op mijn bank gekeken, was er 11.nog wat bijgestort van AH. Mijn eerste werkdag was donderdag 1 december en ik werkte toen van 20:00 tot 23:00. Zelfs zonder die 33% kom ik nog geen eens aan 11 euro.

Weet iemand hier raadt mee? + Krijg je een brief thuisgestuurd met daarin de loonstrook?
pi_105584614
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 17:55 schreef Phenixstyle het volgende:
Ik heb een contract van >12 uur, ben zeventien jaar dus zou rond de 5.60E verdienen. Gisteren op mijn bank gekeken, was er 11.nog wat bijgestort van AH. Mijn eerste werkdag was donderdag 1 december en ik werkte toen van 20:00 tot 23:00. Zelfs zonder die 33% kom ik nog geen eens aan 11 euro.

Weet iemand hier raadt mee? + Krijg je een brief thuisgestuurd met daarin de loonstrook?
Lol, dan heb je helemaal geen recht op winstuitkering. Daarvoor moet je voor een bepaalde datum in dienst zijn.

Had je er wel recht op gehad dan zou het met dat salaris niet eens de moeite zijn om erachter aan te gaan.

Je salarisstrook kun je terug vinden op AH Plaza alsmede ook de regels met de winstuitkering.
pi_105584832
Ik moet AH Plaza nog aanmaken, dat wilde ik met mijn loonstrookje doen omdat daar blijkbaar de informatie op staat. Daar staat als het goed is een pincode op, ik weet alleen niet wanneer ik mijn loonstrookje krijg.

Er staat in het contract dat ik 24 uur in de maand werk, ik krijg dan bruto 96,96 Euro uitbetaald per periode van vier weken. Wat neerkomt op 4,04 Euro per uur, bruto.

Als het goed is krijg ik daar dan toch nog 33% op omdat ik minder dan 12 uur per week werk?

Thanks alvast,
pi_105585422
Wat ben ik blij dat ik teamleiders heb die mijn vragen kunnen beantwoorden :D
  woensdag 14 december 2011 @ 18:58:15 #124
251095 Purdey
Better off alone..
pi_105585491
Ik heb m'n kerstpakket O+

Trouwens hier even iets voorleggen. Ik werk nu sinds september bij AH, ik heb een contract van 12 uur per week, maar meestal werk ik rond de 18 uur. Nu ga ik vanaf februari weer terug naar school. Ik heb dit in september niet aangegeven, omdat ik het zelf alleen maar overwoog. Nu moet ik dit nog aan m'n teamleidster vertellen, en ergens knijp ik 'm daar een beetje voor.

Mijn contract loopt nu tot begin maart. Ben ik eigenlijk dan in februari en maart verplicht om toch die 12 uur per week te werken? Want ik word nu ook weleens maar 8 of 10 uur per week ingezet. Ik wil overigens naast m'n studie blijven werken, 6 uurtjes per week.
pi_105586358
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 18:40 schreef Phenixstyle het volgende:
Er staat in het contract dat ik 24 uur in de maand werk, ik krijg dan bruto 96,96 Euro uitbetaald per periode van vier weken. Wat neerkomt op 4,04 Euro per uur, bruto.

Als het goed is krijg ik daar dan toch nog 33% op omdat ik minder dan 12 uur per week werk?

Thanks alvast,
Klopt 33% extra. Zie de tabel in de OP. Je hebt een contract van 6 uur per week dus dat is een all-in uurloon (winstuitkering, vakantie en adv zit daarbij inbegrepen).
Je krijgt geen loonstrook meer dus even met je leidinggevende regelen dat hij Plaza voor je activeert.

quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 18:58 schreef Purdey het volgende:
Ik heb m'n kerstpakket O+

Trouwens hier even iets voorleggen. Ik werk nu sinds september bij AH, ik heb een contract van 12 uur per week, maar meestal werk ik rond de 18 uur. Nu ga ik vanaf februari weer terug naar school. Ik heb dit in september niet aangegeven, omdat ik het zelf alleen maar overwoog. Nu moet ik dit nog aan m'n teamleidster vertellen, en ergens knijp ik 'm daar een beetje voor.

Mijn contract loopt nu tot begin maart. Ben ik eigenlijk dan in februari en maart verplicht om toch die 12 uur per week te werken? Want ik word nu ook weleens maar 8 of 10 uur per week ingezet. Ik wil overigens naast m'n studie blijven werken, 6 uurtjes per week.
Kerstpakket is erg karig dit jaar!

Wat betreft je contract: ga in overleg met je SM of TL. Als je het op tijd met hun regelt en ze vinden het allemaal prima dan is er niets aan de hand. Hier kunnen wij verder niks over zeggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')