Was bij FC Emmen ook altijd de belangrijkste speler, kan inderdaad ver komen.quote:Op maandag 5 december 2011 14:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, was gewoon niet zo goed. En ik moet zeggen dat ik hem gister ook niet zo geweldig vond hoor, dus moeten we zo'n speler dan 4 jaar eerst kut laten voetballen in het eerste voordat hij eindelijk een beetje op niveau komt?
Overigens vind ik die Cherie wel een leuke speler van ADO.
Ik denk dat na (tijdens) het vorige seizoen er al zoveel is gepikt/geslikt door het publiek, dat wie nu nog kuipvrees heeft sowieso niet geschikt is voor betaald voetbalquote:Op maandag 5 december 2011 14:22 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Over een jaar aanvoerder bij PSV. Zonde voor Feijenoord dat ze hem te vroeg hebben laten gaan, teveel spelers die of Kuip-vrees hebben (of zou het toch aan Feijenoord zelf liggen?
Nee joh, hij is wel te laat maar je ziet hem duidelijk inhouden en zijn been intrekken om zo Labyad nog proberen niet te raken. Dat is iets anders dan gewoon met gestrekt been doorgaan.quote:Op maandag 5 december 2011 14:24 schreef Stevenzenl het volgende:
Trouwens, niet om calimero gedrag te vertonen, Feyenoord heeft geheel terecht gewonnen, maar die overtreding van Vlaar, daar kon maar zo rood voor getrokken worden(Als je bekijkt waar de afgelopen weken rode-kaarten voor gegeven worden), dan had ik het nog maar moeten zien de rest van de wedstrijd.
Neemt niet weg dat ik geel op zijn plaats vond, maar ik hoor veel mensen roepen dat het maar zo rood had kunnen wezen.
Net zoals er rood had gegeven kunnen worden voor het natrappen van Mertens richting Clasie.quote:Op maandag 5 december 2011 14:24 schreef Stevenzenl het volgende:
Trouwens, niet om calimero gedrag te vertonen, Feyenoord heeft geheel terecht gewonnen, maar die overtreding van Vlaar, daar kon maar zo rood voor getrokken worden(Als je bekijkt waar de afgelopen weken rode-kaarten voor gegeven worden), dan had ik het nog maar moeten zien de rest van de wedstrijd.
Neemt niet weg dat ik geel op zijn plaats vond, maar ik hoor veel mensen roepen dat het maar zo rood had kunnen wezen.
Dit.quote:Op maandag 5 december 2011 14:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk dat na (tijdens) het vorige seizoen er al zoveel is gepikt/geslikt door het publiek, dat wie nu nog kuipvrees heeft sowieso niet geschikt is voor betaald voetbal
En de block van Labyad in het gezicht van Guidetti. Hopelijk doet de KNVB daar nog wat mee.quote:Op maandag 5 december 2011 14:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Net zoals er rood had gegeven kunnen worden voor het natrappen van Mertens richting Clasie.
Ik heb nog geen samenvatting durven kijken, zit dat moment in de samenvatting en zo ja, welke minuut?quote:Op maandag 5 december 2011 14:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Net zoals er rood had gegeven kunnen worden voor het natrappen van Mertens richting Clasie.
Ah nee man, als je daar iemand voor gaat schorsen dan blijf je bezig.quote:Op maandag 5 december 2011 14:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En de block van Labyad in het gezicht van Guidetti. Hopelijk doet de KNVB daar nog wat mee.
Heb je wel gezien wat er gebeurde vriend? Was gewoon gelijk aan een ordinaire klap in 't gezicht. Guidetti is echt geen jankerd, maar had er toch serieus last van.quote:Op maandag 5 december 2011 14:27 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ah nee man, als je daar iemand voor gaat schorsen dan blijf je bezig.
Hij ving hem op, dat vind ik wat anders.quote:Op maandag 5 december 2011 14:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je wel gezien wat er gebeurde vriend? Was gewoon gelijk aan een ordinaire klap in 't gezicht.
Als ik jou opvang d.m.v. een knie in je ballen of een elleboog in je smoel is dat gewoon een ordinaire overtreding.quote:Op maandag 5 december 2011 14:28 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Hij ving hem op, dat vind ik wat anders.
Geen idee, er is in ieder geval geen duidelijke herhaling geweest,wat wel opvallend was.quote:Op maandag 5 december 2011 14:27 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ik heb nog geen samenvatting durven kijken, zit dat moment in de samenvatting en zo ja, welke minuut?
In mijn ogen kon er gefloten worden voor een overtreding, iemand er voor schorsen gaat mij te furrrrquote:Op maandag 5 december 2011 14:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als ik jou opvang d.m.v. een knie in je ballen of een elleboog in je smoel is dat gewoon een ordinaire overtreding.
Zoals ik het zag (en ik kan fout zitten, maar het lijkt me niet aangezien Guidetti niet kleinzerig is) blokte hij hem door met hoog opgeheven arm/elleboog in het gezicht van de rennende Guidetti te slaan/duwen. Dat is gewoon een ordinaire overtreding en minstens zo erg als een elleboog. Daar mag dan ook gewoon voor geschorst worden lijkt me.quote:Op maandag 5 december 2011 14:29 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
In mijn ogen kon er gefloten worden voor een overtreding, iemand er voor schorsen gaat mij te furrrr
Dit meen je serieus? Derijck zie ik echt als toekomstige aanvoerder voor PSV. Bij Feijenoord is hij, net als zoveel andere spelers, imo niet goed opgevangen. Het heeft inderdaad vrij weinig met de Kuip-vrees te maken zoals jullie terecht opmerken.quote:Op maandag 5 december 2011 14:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat wij nu bij Feyenoord achterin hebben is van hoger niveau dan Derijck hoor
Ik ben nooit een liefhebber van Derijck geweest, ik heb er niet echt een reden voor. Hij komt gewoon een beetje labiel over...quote:Op maandag 5 december 2011 14:34 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dit meen je serieus? Derijck zie ik echt als toekomstige aanvoerder voor PSV. Bij Feijenoord is hij, net als zoveel andere spelers, imo niet goed opgevangen. Het heeft inderdaad vrij weinig met de Kuip-vrees te maken zoals jullie terecht opmerken.
Je beseft wel dat we nu al een jaar of 5/6 verder zijn inmiddels en dat spelers zich in de tussentijd ook kunnen ontwikkelen, los van de begeleiding van een club? Beetje kort door de bocht om dat aan Feyenoord toe te schrijven.quote:Op maandag 5 december 2011 14:34 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dit meen je serieus? Derijck zie ik echt als toekomstige aanvoerder voor PSV. Bij Feijenoord is hij, net als zoveel andere spelers, imo niet goed opgevangen. Het heeft inderdaad vrij weinig met de Kuip-vrees te maken zoals jullie terecht opmerken.
Ok maar ten tijden dat Derijck werd weggestuurd stonden er wel grotere faalhazen in de basis, maar het is toch ook geen geheim dat Feyenoord mede door de schulden pas sinds kort talenten echt een kans geeft?quote:Op maandag 5 december 2011 14:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je beseft wel dat we nu al een jaar of 5/6 verder zijn inmiddels en dat spelers zich in de tussentijd ook kunnen ontwikkelen, los van de begeleiding van een club? Beetje kort door de bocht om dat aan Feyenoord toe te schrijven.
Een trainer zet toch gewoon altijd z'n beste spelers in de basis. Het zal ook gewoon aan zijn eigen prestaties hebben gelegen. Niet iedereen is op jonge leeftijd al goed genoeg om in Feyenoord 1 te staan.quote:Op maandag 5 december 2011 14:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok maar ten tijden dat Derijck werd weggestuurd stonden er wel grotere faalhazen in de basis, maar het is toch ook geen geheim dat Feyenoord mede door de schulden pas sinds kort talenten echt een kans geeft?
De enige in de selectie die ik nu serieus onder de maat vind is Swerts.quote:Op maandag 5 december 2011 14:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok maar ten tijden dat Derijck werd weggestuurd stonden er wel grotere faalhazen in de basis, maar het is toch ook geen geheim dat Feyenoord mede door de schulden pas sinds kort talenten echt een kans geeft?
Klopt ja, uiteindelijk heb ieder nadeel z'n voordeel he.quote:Op maandag 5 december 2011 14:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om dat hij niet naar behoren presteerde volgens jou. Hij heeft echter nooit écht de kans gekregen in Feijenoord 1. Maakt mij trouwens verder niet uit, was een koopje voor ons.quote:Op maandag 5 december 2011 14:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben nooit een liefhebber van Derijck geweest, ik heb er niet echt een reden voor. Hij komt gewoon een beetje labiel over...
Dat is ook slechts een tijdelijk fenomeen waar een enkeling voor valt, de meeste spelers prefereren een contract bij Feyenoord nog steeds boven die van een subtopper als AZ en Twente en dat in de mindere sportieve tijden, laat staan wanneer we weer structureel meedoen bovenin (dat is iets anders als titelkandidaat) binnenkort.quote:Op maandag 5 december 2011 14:45 schreef De_kromme het volgende:
[..]
En over dat opleidingsinstituut voor "echte" clubs? Een Fer gaat koste wat het kost naar een provincieclubje dat pas net komt kijken in de subtop, wie is hier nou het opleidingsinstuut geworden (zelfs voor mindere clubs)?
Terwijl jullie normaal altijd zo van het verleden zijn hier.quote:Op maandag 5 december 2011 14:47 schreef Paul-89 het volgende:
Lekker boeiend die Derijck, zo kunnen we er nog wel een berg opnoemen.
Ik kijk liever naar de toekomst.
Een groot verschil hoor, maar dat 'echte' was een geintje. Ik vind Ado een sympathieke club met dito supporters. Jullie hebben wel een lekkere doorstroom van buitenspelers de laatste tijd.quote:Op maandag 5 december 2011 14:45 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om dat hij niet naar behoren presteerde volgens jou. Hij heeft echter nooit écht de kans gekregen in Feijenoord 1. Maakt mij trouwens verder niet uit, was een koopje voor ons.
En over dat opleidingsinstituut voor "echte" clubs? Een Fer gaat koste wat het kost naar een provincieclubje dat pas net komt kijken in de subtop, wie is hier nou het opleidingsinstuut geworden (zelfs voor mindere clubs)?
Als het mooie dingen zijn wel ja.quote:Op maandag 5 december 2011 14:48 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Terwijl jullie normaal altijd zo van het verleden zijn hier.
Heeft toentertijd toch regelmatig gespeeld hoor, maar wat wil je nu horen? Dat Feyenoord dom is dat ze hem lieten gaan? Hij heeft toch eerst bij NAC, Dender en ADO zichzelf moeten ontwikkelen voordat een andere topploeg interesse in hem had? Blijkbaar valt het dan wel allemaal wel mee met de enorme kwaliteiten van meneertje Derijck. Je moet niet overdrijven he.quote:Op maandag 5 december 2011 14:45 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om dat hij niet naar behoren presteerde volgens jou. Hij heeft echter nooit écht de kans gekregen in Feijenoord 1. Maakt mij trouwens verder niet uit, was een koopje voor ons.
Bron?quote:Op maandag 5 december 2011 14:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fer voor 10mil naar Liverpool krijgen wij dan nog wat?
Moet ik echt een lijstje posten van mislukte/weggestuurde talenten die ergens anders wel bleken te kunnen voetballen?. Ik dacht dat het wel algemeen geaccepteerd was dat Feyenoord raar met talenten omging.quote:Op maandag 5 december 2011 14:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een trainer zet toch gewoon altijd z'n beste spelers in de basis. Het zal ook gewoon aan zijn eigen prestaties hebben gelegen. Niet iedereen is op jonge leeftijd al goed genoeg om in Feyenoord 1 te staan.
Ik hoop het voor jullie, toch twee beslissende jeugdspelers die heel graag weg wilden. Verwacht zelf dat deze trend zich voort zal zetten, mocht er de komende jaren geen aansluiting bij de top plaatsvinden.quote:Op maandag 5 december 2011 14:48 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat is ook slechts een tijdelijk fenomeen waar een enkeling voor valt, de meeste spelers prefereren een contract bij Feyenoord nog steeds boven die van een subtopper als AZ en Twente en dat in de mindere sportieve tijden, laat staan wanneer we weer structureel meedoen bovenin (dat is iets anders als titelkandidaat) binnenkort.
Kijk, dat horen we graag. Chery meteen maar kopen? 5 miljoen vriendenprijsje.quote:Op maandag 5 december 2011 14:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een groot verschil hoor, maar dat 'echte' was een geintje. Ik vind Ado een sympathieke club met dito supporters. Jullie hebben wel een lekkere doorstroom van buitenspelers de laatste tijd.
We zullen zien waar hij over een jaar staat bij PSV.quote:Op maandag 5 december 2011 14:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heeft toentertijd toch regelmatig gespeeld hoor, maar wat wil je nu horen? Dat Feyenoord dom is dat ze hem lieten gaan? Hij heeft toch eerst bij NAC, Dender en ADO zichzelf moeten ontwikkelen voordat een andere topploeg interesse in hem had? Blijkbaar valt het dan wel allemaal wel mee met de enorme kwaliteiten van meneertje Derijck. Je moet niet overdrijven he.
Vast wel, maar ik geloof er weinig van.quote:Op maandag 5 december 2011 14:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fer voor 10mil naar Liverpool krijgen wij dan nog wat?
Ik vind Derijck niet in dat lijstje passen. Heeft zich eerst 6 jaar elders moeten ontwikkelen voor hij op dit niveau zit. Dat gebeurt bij zoveel spelers. Is dan die ene club die hem in het begin liet gaan dan gek? Ik vind van niet...er is geen enkele club die een speler 6 jaar de tijd geeft om naar het gewenste niveau toe te groeien.quote:Op maandag 5 december 2011 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet ik echt een lijstje posten van mislukte/weggestuurde talenten die ergens anders wel bleken te kunnen voetballen?. Ik dacht dat het wel algemeen geaccepteerd was dat Feyenoord raar met talenten omging.
Voor zulke bedragen moet je bij Munsterman en de gemeente Eindhoven zijnquote:Op maandag 5 december 2011 14:51 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik hoop het voor jullie, toch twee beslissende jeugdspelers die heel graag weg wilden. Verwacht zelf dat deze trend zich voort zal zetten, mocht er de komende jaren geen aansluiting bij de top plaatsvinden.
[..]
Kijk, dat horen we graag. Chery meteen maar kopen? 5 miljoen vriendenprijsje.
AWat lul jij nou met je aansluiting.quote:Op maandag 5 december 2011 14:51 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik hoop het voor jullie, toch twee beslissende jeugdspelers die heel graag weg wilden. Verwacht zelf dat deze trend zich voort zal zetten, mocht er de komende jaren geen aansluiting bij de top plaatsvinden.
[..]
Kijk, dat horen we graag. Chery meteen maar kopen? 5 miljoen vriendenprijsje.
twente topic engelse site.quote:
Wat, wat lul ik nou met aansluiting? Jonge talenten zullen in de toekomst eerder geneigd zijn om het voorbeeld van Wijnaldum en Fer te volgen als er geen aansluiting plaatsvind ja.quote:Op maandag 5 december 2011 14:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
AWat lul jij nou met je aansluiting.
Feyenoord staat nu waar het hoord te staan en we zijn opweg naar boven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |