Klopt ja, uiteindelijk heb ieder nadeel z'n voordeel he.quote:Op maandag 5 december 2011 14:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok maar ten tijden dat Derijck werd weggestuurd stonden er wel grotere faalhazen in de basis, maar het is toch ook geen geheim dat Feyenoord mede door de schulden pas sinds kort talenten echt een kans geeft?
Waarschijnlijk om dat hij niet naar behoren presteerde volgens jou. Hij heeft echter nooit écht de kans gekregen in Feijenoord 1. Maakt mij trouwens verder niet uit, was een koopje voor ons.quote:Op maandag 5 december 2011 14:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben nooit een liefhebber van Derijck geweest, ik heb er niet echt een reden voor. Hij komt gewoon een beetje labiel over...
Dat is ook slechts een tijdelijk fenomeen waar een enkeling voor valt, de meeste spelers prefereren een contract bij Feyenoord nog steeds boven die van een subtopper als AZ en Twente en dat in de mindere sportieve tijden, laat staan wanneer we weer structureel meedoen bovenin (dat is iets anders als titelkandidaat) binnenkort.quote:Op maandag 5 december 2011 14:45 schreef De_kromme het volgende:
[..]
En over dat opleidingsinstituut voor "echte" clubs? Een Fer gaat koste wat het kost naar een provincieclubje dat pas net komt kijken in de subtop, wie is hier nou het opleidingsinstuut geworden (zelfs voor mindere clubs)?
Terwijl jullie normaal altijd zo van het verleden zijn hier.quote:Op maandag 5 december 2011 14:47 schreef Paul-89 het volgende:
Lekker boeiend die Derijck, zo kunnen we er nog wel een berg opnoemen.
Ik kijk liever naar de toekomst.
Een groot verschil hoor, maar dat 'echte' was een geintje. Ik vind Ado een sympathieke club met dito supporters. Jullie hebben wel een lekkere doorstroom van buitenspelers de laatste tijd.quote:Op maandag 5 december 2011 14:45 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om dat hij niet naar behoren presteerde volgens jou. Hij heeft echter nooit écht de kans gekregen in Feijenoord 1. Maakt mij trouwens verder niet uit, was een koopje voor ons.
En over dat opleidingsinstituut voor "echte" clubs? Een Fer gaat koste wat het kost naar een provincieclubje dat pas net komt kijken in de subtop, wie is hier nou het opleidingsinstuut geworden (zelfs voor mindere clubs)?
Als het mooie dingen zijn wel ja.quote:Op maandag 5 december 2011 14:48 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Terwijl jullie normaal altijd zo van het verleden zijn hier.
Heeft toentertijd toch regelmatig gespeeld hoor, maar wat wil je nu horen? Dat Feyenoord dom is dat ze hem lieten gaan? Hij heeft toch eerst bij NAC, Dender en ADO zichzelf moeten ontwikkelen voordat een andere topploeg interesse in hem had? Blijkbaar valt het dan wel allemaal wel mee met de enorme kwaliteiten van meneertje Derijck. Je moet niet overdrijven he.quote:Op maandag 5 december 2011 14:45 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om dat hij niet naar behoren presteerde volgens jou. Hij heeft echter nooit écht de kans gekregen in Feijenoord 1. Maakt mij trouwens verder niet uit, was een koopje voor ons.
Bron?quote:Op maandag 5 december 2011 14:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fer voor 10mil naar Liverpool krijgen wij dan nog wat?
Moet ik echt een lijstje posten van mislukte/weggestuurde talenten die ergens anders wel bleken te kunnen voetballen?. Ik dacht dat het wel algemeen geaccepteerd was dat Feyenoord raar met talenten omging.quote:Op maandag 5 december 2011 14:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een trainer zet toch gewoon altijd z'n beste spelers in de basis. Het zal ook gewoon aan zijn eigen prestaties hebben gelegen. Niet iedereen is op jonge leeftijd al goed genoeg om in Feyenoord 1 te staan.
Ik hoop het voor jullie, toch twee beslissende jeugdspelers die heel graag weg wilden. Verwacht zelf dat deze trend zich voort zal zetten, mocht er de komende jaren geen aansluiting bij de top plaatsvinden.quote:Op maandag 5 december 2011 14:48 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat is ook slechts een tijdelijk fenomeen waar een enkeling voor valt, de meeste spelers prefereren een contract bij Feyenoord nog steeds boven die van een subtopper als AZ en Twente en dat in de mindere sportieve tijden, laat staan wanneer we weer structureel meedoen bovenin (dat is iets anders als titelkandidaat) binnenkort.
Kijk, dat horen we graag. Chery meteen maar kopen? 5 miljoen vriendenprijsje.quote:Op maandag 5 december 2011 14:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een groot verschil hoor, maar dat 'echte' was een geintje. Ik vind Ado een sympathieke club met dito supporters. Jullie hebben wel een lekkere doorstroom van buitenspelers de laatste tijd.
We zullen zien waar hij over een jaar staat bij PSV.quote:Op maandag 5 december 2011 14:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heeft toentertijd toch regelmatig gespeeld hoor, maar wat wil je nu horen? Dat Feyenoord dom is dat ze hem lieten gaan? Hij heeft toch eerst bij NAC, Dender en ADO zichzelf moeten ontwikkelen voordat een andere topploeg interesse in hem had? Blijkbaar valt het dan wel allemaal wel mee met de enorme kwaliteiten van meneertje Derijck. Je moet niet overdrijven he.
Vast wel, maar ik geloof er weinig van.quote:Op maandag 5 december 2011 14:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fer voor 10mil naar Liverpool krijgen wij dan nog wat?
Ik vind Derijck niet in dat lijstje passen. Heeft zich eerst 6 jaar elders moeten ontwikkelen voor hij op dit niveau zit. Dat gebeurt bij zoveel spelers. Is dan die ene club die hem in het begin liet gaan dan gek? Ik vind van niet...er is geen enkele club die een speler 6 jaar de tijd geeft om naar het gewenste niveau toe te groeien.quote:Op maandag 5 december 2011 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet ik echt een lijstje posten van mislukte/weggestuurde talenten die ergens anders wel bleken te kunnen voetballen?. Ik dacht dat het wel algemeen geaccepteerd was dat Feyenoord raar met talenten omging.
Voor zulke bedragen moet je bij Munsterman en de gemeente Eindhoven zijnquote:Op maandag 5 december 2011 14:51 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik hoop het voor jullie, toch twee beslissende jeugdspelers die heel graag weg wilden. Verwacht zelf dat deze trend zich voort zal zetten, mocht er de komende jaren geen aansluiting bij de top plaatsvinden.
[..]
Kijk, dat horen we graag. Chery meteen maar kopen? 5 miljoen vriendenprijsje.
AWat lul jij nou met je aansluiting.quote:Op maandag 5 december 2011 14:51 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik hoop het voor jullie, toch twee beslissende jeugdspelers die heel graag weg wilden. Verwacht zelf dat deze trend zich voort zal zetten, mocht er de komende jaren geen aansluiting bij de top plaatsvinden.
[..]
Kijk, dat horen we graag. Chery meteen maar kopen? 5 miljoen vriendenprijsje.
twente topic engelse site.quote:
Wat, wat lul ik nou met aansluiting? Jonge talenten zullen in de toekomst eerder geneigd zijn om het voorbeeld van Wijnaldum en Fer te volgen als er geen aansluiting plaatsvind ja.quote:Op maandag 5 december 2011 14:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
AWat lul jij nou met je aansluiting.
Feyenoord staat nu waar het hoord te staan en we zijn opweg naar boven.
quote:Op maandag 5 december 2011 14:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
gelukkig zijn er maar 2 engelse sites op het hele internet
Onzin ten eerste er is nu aansluiting.quote:Op maandag 5 december 2011 14:54 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat, wat lul ik nou met aansluiting? Jonge talenten zullen in de toekomst eerder geneigd zijn om het voorbeeld van Wijnaldum en Fer te volgen als er geen aansluiting plaatsvind ja.
Zodra hij 18 is en een contract voor 5 jaar heeft getekend gaat iedereen erg veel van hem zienquote:Op maandag 5 december 2011 14:56 schreef JaafkeGB het volgende:
ik hoor veel verhalen over Anass Achahbar, hoe goed is deze jongen nou eigenlijk? ik heb hem nog te weinig gezien om te oordelen, maar volgens de meeste is dit wel hét talent van feyenoord?
ps: gefeliciteerd met de overwinning, meer dan verdient.. helaas
Het is een erg groot talent, die gelukkig Engelse clubs heeft afgeslagen en zijn contract tot 2014 heeft verlengd. Maar is pas 17 dus het is altijd afwachten, zijn invalbeurten zijn iig veelbelovend.quote:Op maandag 5 december 2011 14:56 schreef JaafkeGB het volgende:
ik hoor veel verhalen over Anass Achahbar, hoe goed is deze jongen nou eigenlijk? ik heb hem nog te weinig gezien om te oordelen, maar volgens de meeste is dit wel hét talent van feyenoord?
ps: gefeliciteerd met de overwinning, meer dan verdient.. helaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |