Al kan het er volgend jaar zomaar weer anders uit zien met een vertrokken El Ahmadi, Bakkal, Guidetti. Dat vang je ook niet zomaar op.quote:Op maandag 5 december 2011 13:38 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Precies, als ze die geblesseerden terug hebben staat er gewoon een sterk team.
Als we dit seizoen 5e eindigen is het al prachtig! We hebben nu iig een basis van redelijk goed spel met jonge spelers dus langzaamaan zullen we wel weer met de top mee gaan draaien
net als het vertrek van Fer, Wijnaldum en Castaignos?quote:Op maandag 5 december 2011 13:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Al kan het er volgend jaar zomaar weer anders uit zien met een vertrokken El Ahmadi, Bakkal, Guidetti. Dat vang je ook niet zomaar op.
Beter op Unibet waar ik mijn inleg 40x terugkrijgquote:Op maandag 5 december 2011 13:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat zijn moeilijk controleerbare praatjes. Zullen we dan om ¤ 100 wedden dat Feyenoord geen voorronde CL haalt dit seizoen?
Had zomaar ook verkeerd kunnen uitpakken als Man City Guidetti niet wou verhuren aan Feyenoord en El Ahmadi het wederom niet waar zou maken.quote:Op maandag 5 december 2011 13:41 schreef Caland het volgende:
[..]
net als het vertrek van Fer, Wijnaldum en Castaignos?
Afblijven van Lex.quote:Op maandag 5 december 2011 13:48 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat je Guidetti best nog een jaartje kan huren totdat Achahbar volledig doorgebroken is.
Vormer op de plek van Clasie, Clasie op de plek van El Ahmadi (die weggaat). Tony bij het eerste halen en misschien nog een gerichte aankoop voor op het middenveld met wat power. Wellicht even in Den Haag kijken wat dat betreft.
Maargoed, eerst maar een dit seizoen afmaken.
Ik zat eerder aan Feyenoorder Jens te denken. Maar die lijkt me al wel redelijk onhaalbaar voor ons.quote:
Screencap or it didn't happen.quote:Op maandag 5 december 2011 13:41 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Beter op Unibet waar ik mijn inleg 40x terugkrijg
Die gaat denk ik liever naar AZ of PSV in plaats van miezerige clubje van jullie. En hij heeft al bijgetekend tot 2014, kunnen (mogen?) jullie sowieso niet betalen.quote:Op maandag 5 december 2011 13:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zat eerder aan Feyenoorder Jens te denken. Maar die lijkt me al wel redelijk onhaalbaar voor ons.
Mwah.. om nou te zeggen dat het een sympathieke man is naar wie het prettig luisteren is, nee.quote:Op maandag 5 december 2011 13:47 schreef De_kromme het volgende:
Veel lovende woorden over Feijenoord bij SV gister trouwens. En volgende week Martin van Geel voor de liefhebber.
Martin van Geel heeft het uitstekend gedaan tot nu toe, stemmingsmaker Johan Derksen mag dat best een keer gaan toegeven.quote:Op maandag 5 december 2011 13:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah.. om nou te zeggen dat het een sympathieke man is naar wie het prettig luisteren is, nee.
Maar een uitstekende TD is-ie wel.
Gaat niet gebeuren. Die blijft liever doorneuzelen over Van Geel's vrouw en dat zijn vriendje Beenhakker precies hetzelfde had gepresteerd.quote:Op maandag 5 december 2011 13:58 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Martin van Geel heeft het uitstekend gedaan tot nu toe, stemmingsmaker Johan Derksen mag dat best een keer gaan toegeven.
Ah, ik dacht 2013. Vind het sowieso al onbegrijpelijk dat hij deze zomer door geen enkele club is opgepikt.quote:Op maandag 5 december 2011 13:56 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Die gaat denk ik liever naar AZ of PSV in plaats van miezerige clubje van jullie. En hij heeft al bijgetekend tot 2014, kunnen (mogen?) jullie sowieso niet betalen.
Ik vrees eigenlijk het ergste; een goed bod in de winterstop die we niet kunnen weigeren.
Wilde graag nog een aantal jaar bij ADO blijven, een echte Hagenees. Daarnaast verwacht ik dat de vraagprijs nogal hoog ligt natuurlijk, en terecht.quote:Op maandag 5 december 2011 14:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, ik dacht 2013. Vind het sowieso al onbegrijpelijk dat hij deze zomer door geen enkele club is opgepikt.
Bij PSV komt ie er sowieso niet in, wij houden tattoo-razzia's.quote:Op maandag 5 december 2011 14:03 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wilde graag nog een aantal jaar bij ADO blijven, een echte Hagenees. Daarnaast verwacht ik dat de vraagprijs nogal hoog ligt natuurlijk, en terecht.
PSV wilde hem liever hebben dan Mertens en Strootman bij elkaar. Maar zo makkelijk gaat dat niet in Den Haag.quote:Op maandag 5 december 2011 14:04 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Bij PSV komt ie er sowieso niet in, wij houden tattoo-razzia's.
Vastquote:Op maandag 5 december 2011 14:05 schreef De_kromme het volgende:
[..]
PSV wilde hem liever hebben dan Mertens en Strootman bij elkaar. Maar zo makkelijk gaat dat niet in Den Haag.
Kut voetballerquote:Op maandag 5 december 2011 14:06 schreef De_kromme het volgende:
De eerste goal die Lex gaat maken voor Feijenoord trekt hij zijn shirt uit en loopt met zijn rug langs de Feijenoord-aanhang.
[ afbeelding ]
Nog steeds gefrustreerd dat wij hem niet zo makkelijk lieten gaan zie ik.quote:Op maandag 5 december 2011 14:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kut voetballermeer dan inzet met af en toe een gelukje is het niet. Dat Feyenoord ooit interesse had. Wij hebben 3 middenvelders die veel beter zijn.
Had hem er graag bij gehad, maar op dit moment loopt het goed dus niet nodigquote:Op maandag 5 december 2011 14:09 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nog steeds gefrustreerd dat wij hem niet zo makkelijk lieten gaan zie ik.
Nou ik nietquote:Op maandag 5 december 2011 14:09 schreef Stevenzenl het volgende:
Wel een voetballer waar het legioen van houd denk ik.
Toornstra zou de ideale man zijn. Dan El Ahmadi en Guidetti koste wat kost proberen te behouden en je hebt een prima team. Kun je Europees zelfs nog redelijk je mannetje mee staan denk ik.quote:Op maandag 5 december 2011 14:11 schreef DonRaja het volgende:
Immers zou gewoon een volgende Pascal Bosschaart of Danny Buijs worden.
Ik denk dat we meer hebben aan intelligente mids, zoals die Fries van Excelsior vorig jaar of inderdaad Toornstra...
Gaat niet gebeuren, maar jullie mogen blijven dromen over spelers van Den Haag hoor.quote:Op maandag 5 december 2011 14:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toornstra zou de ideale man zijn. Dan El Ahmadi en Guidetti koste wat kost proberen te behouden en je hebt een prima team. Kun je Europees zelfs nog redelijk je mannetje mee staan denk ik.
Jullie piepen wel anders als er één geblesseerd raakt denk ik.quote:Op maandag 5 december 2011 14:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Had hem er graag bij gehad, maar op dit moment loopt het goed dus niet nodig.
Nee johquote:Op maandag 5 december 2011 14:14 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, maar jullie mogen blijven dromen over spelers van Den Haag hoor.
[..]
Jullie piepen wel anders als er één geblesseerd raakt denk ik.
Jij bent de technisch directeur van ADO?quote:Op maandag 5 december 2011 14:14 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, maar jullie mogen blijven dromen over spelers van Den Haag hoor.
[..]
Eentje is nog wel op te vangen, 2 wordt teveel van het goede.quote:Op maandag 5 december 2011 14:14 schreef De_kromme het volgende:
[..]
[..]
Want dan heb je zoveel achter de hand? Mokotjo? Van Haaren?quote:
Als PSV hem niet kan betalen, kunnen jullie hem zeker niet betalen. Volgens mij mogen jullie niet eens aankopen doen?quote:Op maandag 5 december 2011 14:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij bent de technisch directeur van ADO?
Mokotjo is een prima speler, maar heeft gewoon de pech dat het middenveld nu zo goed draait. Die zouden jullie bij ADO prima kunnen gebruiken.quote:Op maandag 5 december 2011 14:16 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Want dan heb je zoveel achter de hand? Mokotjo? Van Haaren?
Ik heb het over volgend seizoen.quote:Op maandag 5 december 2011 14:16 schreef De_kromme het volgende:
Als PSV hem niet kan betalen, kunnen jullie hem zeker niet betalen. Volgens mij mogen jullie niet eens aankopen doen?
Mwa, liever Rado (quote:Op maandag 5 december 2011 14:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mokotjo is een prima speler, maar heeft gewoon de pech dat het middenveld nu zo goed draait. Die zouden jullie bij ADO prima kunnen gebruiken.
[..]
Ik heb het over volgend seizoen.
Face it, Ado is net als Sparta een opleidingsinstituut voor echte clubsquote:Op maandag 5 december 2011 14:16 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Want dan heb je zoveel achter de hand? Mokotjo? Van Haaren?
[..]
Als PSV hem niet kan betalen, kunnen jullie hem zeker niet betalen. Volgens mij mogen jullie niet eens aankopen doen?
Liever een schopper dan een voetballer, ja dat wisten we alquote:Op maandag 5 december 2011 14:20 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Mwa, liever Rado () dan die negert.
Volgend seizoen gaan jullie alsnog geen transfersommen van boven de vijf miljoen neerleggen lijkt me.
Daarom zijn we boven jullie geëindigd en gaan jullie kansloos onderuit tegen ADO (zelfs in thuiswedstrijden).quote:Op maandag 5 december 2011 14:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Face it, Ado is net als Sparta een opleidingsinstituut voor echte clubs
Zie ranglijst.quote:Op maandag 5 december 2011 14:21 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Daarom zijn we boven jullie geëindigd en gaan jullie kansloos onderuit tegen ADO (zelfs in thuiswedstrijden).
ADO > Feijenoord momenteel, face it.
Overhyped...quote:Op maandag 5 december 2011 14:21 schreef Stevenzenl het volgende:
Toornstra is vorig seizoen in allerlei programma's flink overhyped door John v/d Brom zelf.
Hoe denken jullie trouwens over Timothy Derijck?
Over een jaar aanvoerder bij PSV. Zonde voor Feijenoord dat ze hem te vroeg hebben laten gaan, teveel spelers die of Kuip-vrees hebben (of zou het toch aan Feijenoord zelf liggen?quote:Op maandag 5 december 2011 14:21 schreef Stevenzenl het volgende:
Toornstra is vorig seizoen in allerlei programma's flink overhyped door John v/d Brom zelf.
Hoe denken jullie trouwens over Timothy Derijck?
1 seizoen... en dan al Haagse blufquote:Op maandag 5 december 2011 14:21 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Daarom zijn we boven jullie geëindigd en gaan jullie kansloos onderuit tegen ADO (zelfs in thuiswedstrijden).
ADO > Feijenoord momenteel, face it.
Wat wij nu bij Feyenoord achterin hebben is van hoger niveau dan Derijck hoorquote:Op maandag 5 december 2011 14:22 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Over een jaar aanvoerder bij PSV. Zonde voor Feijenoord dat ze hem te vroeg hebben laten gaan, teveel spelers die of Kuip-vrees hebben (of zou het toch aan Feijenoord zelf liggen?
Nee, was gewoon niet zo goed. En ik moet zeggen dat ik hem gister ook niet zo geweldig vond hoor, dus moeten we zo'n speler dan 4 jaar eerst kut laten voetballen in het eerste voordat hij eindelijk een beetje op niveau komt?quote:Op maandag 5 december 2011 14:22 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Over een jaar aanvoerder bij PSV. Zonde voor Feijenoord dat ze hem te vroeg hebben laten gaan, teveel spelers die of Kuip-vrees hebben (of zou het toch aan Feijenoord zelf liggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |