abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105200497
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 09:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Iemand een link naar de column van van Hanegem?
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)-je-eigen-club.dhtml
  maandag 5 december 2011 @ 10:48:40 #152
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_105201161
quote:
'Nu krijgt Koeman geen vragen als: wat moet je met Schaken?'

Ruben Schaken wist gisteren tijdens de wedstrijd tegen PSV (2-0) even niet wat hij hoorde. Was dat nou echt zijn naam die door De Kuip galmde? 'Voor het eerst sinds ik bij Feyenoord ben, hoorde ik mijn naam scanderen. Leuk natuurlijk, als zoiets nooit gebeurt, valt het wel meteen op hoor', zei de 29-jarige aanvaller met een grote grijns.

Schaken was een van de uitblinkers in de ploeg van trainer Ronald Koeman, zoals hij eigenlijk het hele seizoen al goed presteert. 'Niet om de populaire jongen uit te hangen, maar ik weet wat ik kan. Met VVV heb ik ook wel eens zo'n wedstrijd tegen PSV gespeeld waarin ik scoorde. Ik weet dat ik dit in me heb, maar het moet er dan wel af en toe uitkomen. Nu gebeurde dat gelukkig. Als je goed speelt, maar niet scoort, valt dat bij de mensen niet op. Dit keer was ik beslissend.'

De snelle vleugelspits moest een jaar lang opboksen tegen de vooroordelen. In de zomer van 2010 kwam de Amsterdammer (,,dat leeft hier wel hoor'') transfervrij over van VVV-Venlo. Te licht voor de top, zo werd Schaken al snel beoordeeld. 'Bij VVV was ik het mannetje, maar bij Feyenoord stond ik met Wijnaldum en Fer op het veld. Dat is aanpoten hoor. Ik heb geprobeerd daar in mee te gaan en merk nu dat er nog rek in zit. Ik ben een laatbloeier. Ik ben niet iemand die graag z'n gram wil halen, maar het is wel lekker dat het nu zo goed gaat.'

Schaken: 'Ik kwam bij Feyenoord toen het team niet goed draaide. Vooral op die positie waar ik speel, ben je afhankelijk van ploeggenoten. Je kan niet van mij verwachten dat ik er dan tien in schiet. Met het fantastische middenveld dat we nu hebben, hoef je alleen maar te lopen. Die gasten lanceren je wel.'

Onder Koeman is Schaken verzekerd van een basisplaats. Die bevestiging kreeg hij vorige week tegen RKC, toen de trainer hem na een blessure direct weer in het elftal zette. 'Ik ben blij dat ik Koeman nu heb kunnen belonen. Dan krijgt hij ook even geen lastige vragen als 'wat moet je met die Schaken?'. Als ik op de bank had moeten beginnen, had ik rustig m'n mond gehouden, maar de trainer koos voor mij.'

De clubleiding beloonde Schaken afgelopen week met een nieuw contract, tot de zomer van 2014, voor de progressie die hij op latere leeftijd nog maakt. 'Misschien heb ik wel iets te vroeg bijgetekend', zei de aanvaller na de zege op PSV met een knipoog. ,,Nee hoor, dat is een geintje, ik heb met m'n volle verstand getekend. Het vertrouwen van de club is groot, hopelijk blijven ze in me geloven.'' (ANP/Redactie)
Mooie foto's altijd. :Y
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_105201461
Wat zou die man rechtsboven in (naast het witje petje) zien wat de rest niet ziet :o
pi_105201558
We staan nog maar 4 punten achter op de nummer 2.

vCL here we come! w/
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
  maandag 5 december 2011 @ 11:11:19 #155
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105201761
Matthew van Steenvoorden heeft trouwens een aanbieding van Roda gekregen die beter is dan wat Feyenoord hem eerst voorschotelde. Feyenoord lijkt nu toch nog over de brug te komen, hij zal dus gaan verlengen. Zit bij Sigi Lens.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105202084
Al 6 keer de nul. :s)

quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 11:11 schreef Caland het volgende:
Matthew van Steenvoorden heeft trouwens een aanbieding van Roda gekregen die beter is dan wat Feyenoord hem eerst voorschotelde. Feyenoord lijkt nu toch nog over de brug te komen, hij zal dus gaan verlengen. Zit bij Sigi Lens.
Groot talent ?
  maandag 5 december 2011 @ 11:33:27 #157
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105202398
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 11:23 schreef Paul-89 het volgende:
Al 6 keer de nul. :s)

[..]

Groot talent ?
Jawel. Goede voetballer, meevoetballende CV, kan ook wel op het middenveld uit de voeten voor de verdediging. Type Kees van Wonderen.

Heeft een tweelingbroertje die ook in de A1 speelt, maar wel met wat minder talent.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 5 december 2011 @ 11:46:10 #158
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_105202743

Ik heb al jaren in m'n hoofd zitten dat ik Tomasson ook ooit iets dergelijks heb zien doen, waarbij de bal ook op de lat kwam. Niet helemaal hetzelfde, in mijn beleving dook hij echt recht vooruit, waarbij de bal vol op z'n hak kwam.

Ik heb al een paar keer gezocht, maar ik kan het nooit vinden. Verzin ik het, of weten jullie waar ik het over heb?
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_105204028
pi_105204232
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2011 08:26 schreef Merkie het volgende:

[..]

:')
_O-

quote:
En niemand die reageert. Zie die Feyenoorders glimlachen om die gast. ^O^
pi_105204241
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 12:26 schreef Paul-89 het volgende:
[ afbeelding ]
Geen Schaken? :') :W
pi_105204296
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 12:33 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Had hij een extra goal voor moeten maken,
pi_105204400
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 12:34 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Had hij een extra goal voor moeten maken,
Achja. Overigens wel een mooie column van v. Hanegem. :Y En het nieuws over Vormer is ook mooi. Als Feyenoord dit laat glippen dan vind ik dat een zeer kwalijke zaak. Zo vaak komt het niet voor dat getalenteerde spelers bewust naar Feyenoord willen tegen een minder salaris dan elders wordt geboden. Zulke spelers wil iedereen in de Kuip toch zien?
  maandag 5 december 2011 @ 12:40:18 #164
348522 BusterPosey
Catch me if you can...
pi_105204532
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 12:33 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Er werden nou eenmaal ook nog 8 andere wedstrijden gespeeld, en in de wetenschap dat dit het meest productieve weekend in jaren was, maakt dat de spoeling niet bepaald dun was.

Teixeira scoorde 3x, Platje als invaller 2x en John ook met 2 doelpunten en assist.

Desalniettemin; Mulder terecht keeper van de week. Mag ook wel een keer gezegd worden. Hij had een paar mooie reddingen en bij hoge ballen (corners etc.) zag hij er prima uit.
Fok! Fantasy NHL Champion 2011 | Fok! Fantasy NBA Champion 2011 (Hoops West League)
pi_105205446
Ja zeker mag dat wel eens gezegd worden. Als hij deze lijn doortrekt komt mijn voorspelling misschien toch nog uit (Iets met toekomstig keeper van oranje :X )

Het zou trouwens echt wel super zijn als we dit jaar vCL halen. We kunnen dan sowieso veel spelers behouden + willen spelers eindelijk weer een keer richting Feyenoord komen.

Maar boven alles staat natuurlijk de keiharde trolls die we naar Wijnaldum en Fer kunnen sturen :D
pi_105205611
quote:
19s.gif Op maandag 5 december 2011 13:08 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ja zeker mag dat wel eens gezegd worden. Als hij deze lijn doortrekt komt mijn voorspelling misschien toch nog uit (Iets met toekomstig keeper van oranje :X )

Het zou trouwens echt wel super zijn als we dit jaar vCL halen. We kunnen dan sowieso veel spelers behouden + willen spelers eindelijk weer een keer richting Feyenoord komen.

Maar boven alles staat natuurlijk de keiharde trolls die we naar Wijnaldum en Fer kunnen sturen :D
Iets met overmoedig. ;)
  Moderator maandag 5 december 2011 @ 13:17:42 #167
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_105205810
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 12:37 schreef kapiteintje het volgende:
Als Feyenoord dit laat glippen dan vind ik dat een zeer kwalijke zaak. Zo vaak komt het niet voor dat getalenteerde spelers bewust naar Feyenoord willen tegen een minder salaris dan elders wordt geboden. Zulke spelers wil iedereen in de Kuip toch zien?
Je zegt het zelf al. Feyenoord laat dit niet glippen, tenzij de salariseisen te gortig zijn. Maar dat zal wel lolsopen, gezien de woorden van de zaakwaarnemer.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  Moderator maandag 5 december 2011 @ 13:19:10 #168
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_105205880
quote:
19s.gif Op maandag 5 december 2011 13:08 schreef TheGreatHooD het volgende:

Het zou al super zijn als we vierde worden. Het wordt al lastig zat om Heerenveen en Vitesse eronder te houden. En om vierde te worden moeten we ook nog eens boven ajax eindigen.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_105206145
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 13:19 schreef Gert het volgende:

[..]

Het zou al super zijn als we vierde worden. Het wordt al lastig zat om Heerenveen en Vitesse eronder te houden. En om vierde te worden moeten we ook nog eens boven ajax eindigen.
Waarom zouden we niet boven Twente, PSV, Ajax, Vitesse, Heerenveen kunnen eindigen?
pi_105206169
quote:
19s.gif Op maandag 5 december 2011 13:26 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Waarom zouden we niet boven Twente, PSV, Ajax, Vitesse, Heerenveen kunnen eindigen?
Omdat we daar niet stabiel genoeg voor zijn tegen de kleinere ploegen?
pi_105206205
quote:

[..]

Ik zie ons nog eerder boven AZ eindigen dan boven Twente, PSV of Ajax.
pi_105206245
quote:

[..]

Meteen weer praatjes. :D

Nogmaals: jullie presteren gewoon goed als een counterploeg, waarbij je het spel niet hoeft te maken. Tegen mindere tegenstanders gaat er nog vaak genoeg gefaald worden. Desalniettemin heeft Koeman het nu goed op de rails staan, vooral jullie middenveld is echt _O_ .
  maandag 5 december 2011 @ 13:30:25 #173
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105206340
Gisteren ging het juist mis toen we het spel uit handen gaven aan PSV en op de counter wilden spelen, wat dat betreft is er wel enige progressie te zien. :+
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator maandag 5 december 2011 @ 13:31:32 #174
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_105206389
quote:

[..]

Ik schat de krachtsverhoudingen anders in dan jij.
Boven vitas en h'veen eindigen is een uitdaging maar moet kunnen.
Boven ajax eindigen is echt een heel erg goede prestatie, ik vind het niet erg waarschijnlijk dat dit gebeurt.
Nóg hoger.. forget it. Niet dit seizoen nog.
pi_105206424
Ik vind het goed hoor. Ik ben het pessimisme wel gewend in dit topic, om later lachend in mijn vuistje mijn gelijk te halen :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')