Toch twee "egoistische mannetjes" die als boegbeeld staan voor de club en doorgebroken jeugdspelers. En momenteel is er misschien een glimp van aansluiting, maar is men hier de wisselvalligheid van Feyenoord alweer vergeten? Alhoewel 3-0 verliezen van ADO geen schande is imo.quote:Op maandag 5 december 2011 14:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Onzin ten eerste er is nu aansluiting.
Ten 2e onze talenten krijgen nu een langer contract.
En als laatste Wijnaldum en Fer zijn twee egoistische mannetjes.
Wees eerlijk: ADO leeft zelf nu al 2/3 jaartjes boven z'n stand. De natuur corrigeert zichzelf wel weer en dan zullen ADO en Feyenoord weer op hun normale plek staan.quote:Op maandag 5 december 2011 14:59 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Toch twee "egoistische mannetjes" die als boegbeeld staan voor de club en doorgebroken jeugdspelers. En momenteel is er misschien een glimp van aansluiting, maar is men hier de wisselvalligheid van Feyenoord alweer vergeten? Alhoewel 3-0 verliezen van ADO geen schande is imo.
Prima voetballer, technisch goed, neus voor de goal en staat altijd goed maar of ie het gaat redden ligt over het algemeen aan andere factoren dan de voetbaltechnische.quote:Op maandag 5 december 2011 14:56 schreef JaafkeGB het volgende:
ik hoor veel verhalen over Anass Achahbar, hoe goed is deze jongen nou eigenlijk? ik heb hem nog te weinig gezien om te oordelen, maar volgens de meeste is dit wel hét talent van feyenoord?
Die tweede ring komt eraan jonguh.quote:Op maandag 5 december 2011 15:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wees eerlijk: ADO leeft zelf nu al 2/3 jaartjes boven z'n stand. De natuur corrigeert zichzelf wel weer en dan zullen ADO en Feyenoord weer op hun normale plek staan.
Een glimp ? We staan gelijk met Ajax en drie punten achter opquote:Op maandag 5 december 2011 14:59 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Toch twee "egoistische mannetjes" die als boegbeeld staan voor de club en doorgebroken jeugdspelers. En momenteel is er misschien een glimp van aansluiting, maar is men hier de wisselvalligheid van Feyenoord alweer vergeten? Alhoewel 3-0 verliezen van ADO geen schande is imo.
1 jaar gepiekt, nu weer ongeveer waar ze 'horen'.quote:Op maandag 5 december 2011 15:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wees eerlijk: ADO leeft zelf nu al 2/3 jaartjes boven z'n stand. De natuur corrigeert zichzelf wel weer en dan zullen ADO en Feyenoord weer op hun normale plek staan.
Hoeveel speelden jullie tegen PSV?quote:Op maandag 5 december 2011 14:59 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Fer en Wijnaldum staan niet symbool voor het karakter van alle jeugdspelers van Feyenoord. Daarnaast denk ik nog steeds, dat een groot deel van de Fer/Wijnaldum soaps is ingegeven door glibberige zaakwaarnemers en Munsterman.quote:Op maandag 5 december 2011 14:59 schreef De_kromme het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 december 2011 15:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Een glimp ? We staan gelijk met Ajax en drie punten achter op
Twente. We hebben alle top wedstrijden goed gespeeld en moeten winnen. En laten zien,dat we niet onderdoen voor Ajax ,Az en Psv.
En ja iedereen gaat wel eens onderuit maar we doen zeker weer mee.
Ben jij eigenlijk wel voor Feyenoord ?
Kan gebeuren, offday van Den Haag.quote:Op maandag 5 december 2011 15:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hoeveel speelden jullie tegen PSV?
EN wij hebben ook onze offday wel eens. Problem?quote:Op maandag 5 december 2011 15:08 schreef De_kromme het volgende:
[..]
[..]
Kan gebeuren, offday van Den Haag.
Dat zeggen ze tegenwoordig bij alle subtoppers.quote:Op maandag 5 december 2011 15:05 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Die tweede ring komt eraan jonguh.
Den Haag topclub in wording.
Twee jongens die beiden bij een topclub zullen belanden en spijtig dat we ze niet hebben kunnen binden aan de club, maar het tekent wel direct het karakter van die jongens.quote:Op maandag 5 december 2011 14:59 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Van Persie lag in de clinch met Been en van Marwijk toenquote:Op maandag 5 december 2011 15:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dan vind ik Van Persie en Castancois betere voorbeelden.
Die zijn bijna voor niks weggegaan. En beide 20keer meer talent dan een Fer of Wijnaldum
We hadden zelfs een off-decennium...quote:Op maandag 5 december 2011 15:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
EN wij hebben ook onze offday wel eens. Problem?
Blijft zonde.quote:Op maandag 5 december 2011 15:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Van Persie lag in de clinch met Been en van Marwijk toen
Alweer Been lol
en bekerwinnaar ook EL of VEL?quote:Op maandag 5 december 2011 15:18 schreef vandermar het volgende:
5-8 denk ik play offs. 1 CL 2 VCL 3 en 4 EL Winnaar play offs VEL
Nope, plaatsje extra heb ik mij laten vertellen.quote:Op maandag 5 december 2011 15:18 schreef vandermar het volgende:
5-8 denk ik play offs. 1 CL 2 VCL 3 en 4 EL Winnaar play offs VEL
Zoals het hoort.quote:Op maandag 5 december 2011 15:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toch leuk we spreken weer over europa in,het feyenoord topic
Zou wel tijd worden. Heb wel weer zin in Europese tripjes.quote:Op maandag 5 december 2011 15:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toch leuk we spreken weer over europa in,het feyenoord topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |