Nogmaals, dat lag aan het aantal geblesseerden.quote:Op zondag 4 december 2011 19:31 schreef Merkie het volgende:
Is het niet vreemd dat Koeman het spel speelt dat Been altijd zo graag wilde spelen? Been wilde altijd diepgang met snelle spelers op de flank, maar dat is hem nooit gelukt.
Nee. Er zat weinig systeem of wat voor tactiek dan ook achter.quote:Op zondag 4 december 2011 19:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nogmaals, dat lag aan het aantal geblesseerden.
quote:Op zondag 4 december 2011 19:40 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee. Er zat weinig systeem of wat voor tactiek dan ook achter.
Oh god, ik hapte (nogmaals)quote:
Been is een prutser, dat was de oorzaak.quote:Op zondag 4 december 2011 19:31 schreef Merkie het volgende:
Is het niet vreemd dat Koeman het spel speelt dat Been altijd zo graag wilde spelen? Been wilde altijd diepgang met snelle spelers op de flank, maar dat is hem nooit gelukt.
Cissé zou beter gewoon bijtekenen. Hij is Feyenoord wel wat verschuldigd en we kunnen hem wel verkopen aan een mooie Engelse club over 1,5 jaar.quote:Op zondag 4 december 2011 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Als het waar is dat Cissé vertrekt. Lijkt me Goossens niet eens zo'n hele verkeerde optie
zijn contract loopt toch niet af ?quote:Op zondag 4 december 2011 19:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Cissé zou beter gewoon bijtekenen. Hij is Feyenoord wel wat verschuldigd en we kunnen hem wel verkopen aan een mooie Engelse club over 1,5 jaar.
Uiteindelijk wel.quote:Op zondag 4 december 2011 19:46 schreef macca728 het volgende:
[..]
zijn contract loopt toch niet af ?
Als hij in en in gemotiveerd is, zoals vandaag. Lijkt het een hele handige speler.quote:Op zondag 4 december 2011 19:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Cissé zou beter gewoon bijtekenen. Hij is Feyenoord wel wat verschuldigd en we kunnen hem wel verkopen aan een mooie Engelse club over 1,5 jaar.
quote:Een delegatie van Feyenoord zat vrijdag op de tribune bij de Jupiler League wedstrijd tussen Almere City FC en FC Volendam(2-1). Volgens Arie Obdam,de technisch manager van de Volendammers, ging het om doelman Robbin Ruiter. Ook zouden er meerdere scouts aandachtig toeschouwer zijn geweest in Almere. Naar verluidt zou ook Almere City aanvaller Mikhail Rosheuvel in beeld zijn bij een groot aantal Eredivisie clubs waaronder nu ook de Rotterdammers. Vorige week kwam in de media de clubs Sc-Heerenveen en NAC Breda ter sprake voor Rosheuvel die zelf een groot aandeel in de zege had mede door zijn 10e(!) assist van het seizoen.
En die mooie van Cabral die knap uit de kruising werd getikt zat ook niet in de samenvatting.quote:Op zondag 4 december 2011 19:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Waarom zat die vrije trap waar Mulder schitterend op redde niet in de samenvatting en die vrije trap een paar minuten later die naast ging wel
Diezelfde Gini zei dat er nog wat supporters voor hem klapten toen hij naar de bus liep. Ik hoor niemand klappen.quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 20:05 schreef Paul-89 het volgende:
Oké wie van jullie heeft deze ingestuurd ?
[ afbeelding ]
Klopt. Was overigens op Z2.quote:Op zondag 4 december 2011 20:00 schreef Paul-89 het volgende:
Bij de warming up was er een klein groepje volgens mij op Z3 wat ging klappen.
Ik nietquote:Op zondag 4 december 2011 20:05 schreef Paul-89 het volgende:
Oké wie van jullie heeft deze ingestuurd ?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:26 schreef Merkie het volgende:
Ik ben erg onder de indruk van hem. Ik noemde hem al Sinterclasie, omdat 'ie zoveel passjes uitdeelt
.
quote:Op zondag 4 december 2011 19:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Waarom zat die vrije trap waar Mulder schitterend op redde niet in de samenvatting en die vrije trap een paar minuten later die naast ging wel
Nog maar een keer:quote:Op zondag 4 december 2011 19:57 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En die mooie van Cabral die knap uit de kruising werd getikt zat ook niet in de samenvatting.
Ik moet toegeven dat ik nooit het nut heb gezien van het vertrek van Been omdat ik niet het idee had dat er op dat moment een goed alternatief was die de (matige) spelers van dat moment beter zou laten voetballen. Maar het verschil ten opzichte van vorig seizoen is gigantisch te noemen. Ik zie weer iets van positiespel, de bal gaat weer redelijk rond maar vooral naar voren en de meeste passes komen weer aan. Hoe blij je kunt zijn met de simpele basis van het voetbal.quote:Op zondag 4 december 2011 19:31 schreef Merkie het volgende:
Naja ze spaarde El Ahmadi toen hij de bal begin tweede helft zo vriendelijk aan Toivonen gaf. De NOS is sowieso bagger ik verlang terug naar Talpa.quote:Op zondag 4 december 2011 20:10 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
[..]
Nog maar een keer:
Neuzen Omroep v/d Staat
Jammer dat DJ Paul opeens zachter ging, geen idee waaromquote:
Stevenzen ook niet meer gezien hier !quote:Op zondag 4 december 2011 20:07 schreef voice-over het volgende:
Wat zijn die boeren stil
Wat zijn die boeren stil
.....
Heerlijk. Godallemachtig wat heb ik de schurft aan PSV. Die grote bek van die nepsupporters.
Hmja, inderdaad. Precies op het verkeerde gedeelte ook eigkquote:Op zondag 4 december 2011 20:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Jammer dat DJ Paul opeens zachter ging, geen idee waarom
Onze Leen wil weer eens meeliften op het succestwitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 04-12-2011 om 19:29:47Lee Towers is na afloop van #feypsv in de kleedkamer van #Feyenoord geweest om de spelers te feliciteren en te complimenteren. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 04-12-2011 om 20:53:02Schaken:"Feyenoord is gewoon de mooiste club van Nederland, om die reden heb ik ook bijgetekend. Scoren in de Kuip is een heel geil gevoel." reageer retweet
Leen moet gewoon opdonderen. Arrogante kwal dat ie is.quote:Op zondag 4 december 2011 20:52 schreef Caland het volgende:
Onze Leen wil weer eens meeliften op het succestwitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 04-12-2011 om 19:29:47Lee Towers is na afloop van #feypsv in de kleedkamer van #Feyenoord geweest om de spelers te feliciteren en te complimenteren. reageer retweet
niet leen hatenquote:Op zondag 4 december 2011 21:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Leen moet gewoon opdonderen. Arrogante kwal dat ie is.Alsof de spelers ook een boodschap hebben aan de felicitaties van fucking Lee Towers.
Feyenoord.quote:Op zondag 4 december 2011 20:56 schreef Caland het volgende:
http://www.frfc1908.nl/ni(...)d&utm_medium=twitter
Godver wat mooi.
Misschien zitten er wel fans van hem in de selectie.quote:Op zondag 4 december 2011 21:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Leen moet gewoon opdonderen. Arrogante kwal dat ie is.Alsof de spelers ook een boodschap hebben aan de felicitaties van fucking Lee Towers.
quote:Op zondag 4 december 2011 20:56 schreef Caland het volgende:
Godver wat mooi.
Tram nemen gewoon.quote:Op zondag 4 december 2011 21:44 schreef Grifte het volgende:
Godver wat een mooie wedstrijd en sfeer, was echt genieten. Enkel kut dat we bijna uur in trein moesten wachten tot ie keer naar Stadion ging vanaf centraal, maargoed..
Mooi interview Caland, was echt kippenvel.
Mooi interview ja. En dan dat gezang uit een volle Kuipquote:Op zondag 4 december 2011 20:56 schreef Caland het volgende:
Godver wat mooi.
Tram moet ik ook eens proberen, woon in Vlaardingen Holy dus kan bij het beginpunt al erin gaan. Alleen terug duurt het geloof ik een tijdje voordat je er eenmaal inzitquote:
twitter:BasvVeenendaal twitterde op zondag 04-12-2011 om 21:49:15Zo komt de #Telegraaf met nieuws over Ruud #Vormer. #Roda JC #90minutes reageer retweet
Spannond. Wat is zo? Vanavond nog?quote:Op zondag 4 december 2011 21:55 schreef Caland het volgende:
twitter:BasvVeenendaal twitterde op zondag 04-12-2011 om 21:49:15Zo komt de #Telegraaf met nieuws over Ruud #Vormer. #Roda JC #90minutes reageer retweet
Jullie zijn wel weer lekker bezig daar zegquote:Op zondag 4 december 2011 21:55 schreef kapiteintje het volgende:
Dat PSV topique.Wat een schraalbekken bij elkaar zeg.
quote:Op zondag 4 december 2011 21:55 schreef Caland het volgende:
Tja normaal nooit problemen mee gehad, en er werd elke 5 minuten verteld dat we zouden gaan, als ik wist dat dat een uur zou worden was ik wel met metro gegaan ja.quote:
Vormer heeft tegen zijn zaakwaarnemer gezegd dat hij eerst het gesprek aangaat met Feyenoord, Vitesse op het 2e plan.quote:
Nou, spannend.quote:Op zondag 4 december 2011 22:12 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vormer heeft tegen zijn zaakwaarnemer gezegd dat hij eerst het gesprek aangaat met Feyenoord, Vitesse op het 2e plan.
Nou ja er waren er hier een aantal die dachten dat we vanwege de interesse van Vitesse kansloos waren. Maar Vormer gaat niet voor het geld.quote:
Amsterdammer he, dan krijg je dat.quote:Op zondag 4 december 2011 22:32 schreef Muto het volgende:
Schaken het onderwerp bij Studio Voetbal. Wat een held.
Zag het vooral bij dat schot op doel in de eerste helft. Een gini die bij Feijenoord speelde had hem wel gescoord.quote:Op zondag 4 december 2011 23:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wijnaldum...gewoon een prima jongen imo, snap dat gescheld op hem niet zo. Het leek er in de wedstrijd zelfs een beetje op dat hij eigenlijk helemaal niet wilde winnen van Feyenoord.
Naïef van hem. Viel toch allemaal mee, nauwelijks spreekkoren gehoord over hemquote:Op zondag 4 december 2011 21:33 schreef Caland het volgende:
Wijnaldum vond het fluitsignaal trouwens pijn doen.
Vond het heel beschaafd inderdaadquote:Op zondag 4 december 2011 23:37 schreef eight het volgende:
[..]
Naïef van hem. Viel toch allemaal mee, nauwelijks spreekkoren gehoord over hem
Ik stond er echt van te kijken dat hij mocht invallen. Heeft hij dit seizoen al iets laten zien?quote:Op zondag 4 december 2011 23:43 schreef Caland het volgende:
Geniale foto.![]()
![]()
Op de achtergrond probeert Vennegoor nog even een verminkt vliegtuig na te doen?
Wanhoop.quote:Op zondag 4 december 2011 23:49 schreef eight het volgende:
[..]
Ik stond er echt van te kijken dat hij mocht invallen. Heeft hij dit seizoen al iets laten zien?
Wanhoopsoffensief. Wel een beetje raar want voetballend kreeg PSV genoeg kansen en met VoH ga je het door de lucht proberen..quote:Op zondag 4 december 2011 23:49 schreef eight het volgende:
[..]
Ik stond er echt van te kijken dat hij mocht invallen. Heeft hij dit seizoen al iets laten zien?
Vond dat in de tijd die hem gegunt werd nog wel redelijk wat ballen bij zich wist te houden eigenlijkquote:
Wij zaten bij mij thuis met zijn 4-en en hadden allemaal hetzelfde gevoel. Je zag gewoon een soort twijfel. Verder vind ik het ook wel een sympathiek ventje en hoop dat hij een mooie carriere krijgt en uiteindelijk afsluit bij Feyenoord.quote:Op zondag 4 december 2011 23:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zag het vooral bij dat schot op doel in de eerste helft. Een gini die bij Feijenoord speelde had hem wel gescoord.
Die lange komt erin en kopt drie ballen gelijk. Ongelooflijk wat een kopper is dat.quote:Op zondag 4 december 2011 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vond dat in de tijd die hem gegunt werd nog wel redelijk wat ballen bij zich wist te houden eigenlijk. Geweldig wat het natuurlijk niet, maar Matavz had het tegen die tijd al helemaal opgegeven. Al kreeg zelfs hij nog een kans na een verlengde bal van VoH
Vergeet Nelom niet, sinds hij erin staat is het een stuk zekerder linksachter. Labyad niet gezien vandaagquote:Op zondag 4 december 2011 23:56 schreef jakees het volgende:
[..]
Wij zaten bij mij thuis met zijn 4-en en hadden allemaal hetzelfde gevoel. Je zag gewoon een soort twijfel. Verder vind ik het ook wel een sympathiek ventje en hoop dat hij een mooie carriere krijgt en uiteindelijk afsluit bij Feyenoord.
Wat is Leerdam belangrijk zeg voor Feyenoord. Zwaar ondergewaardeerd en echt NL-elftal materiaal. Hij is verdedigend veel beter dan vd Wiel en aanvallend ook echt niet slecht. En Schaken was wel goed maar staat 4X voor de keeper en scoort 1x. Vind ik echt te weinig. Guidetti wat een baas, die maniertjes prachtig gewoon! En Mulder vond ik met corners ook sterk. Hij heerste gewoon in het 5-meter gebied.
Leerdam moet inderdaad gewoon maar eens een kans krijgen bij het NL elftal. Is wel ondergewaardeerd in Nederland, maar krijgt binnen Feyenoord-kringen nu wel de waardering die hij verdient hoor.quote:Op zondag 4 december 2011 23:56 schreef jakees het volgende:
[..]
Wij zaten bij mij thuis met zijn 4-en en hadden allemaal hetzelfde gevoel. Je zag gewoon een soort twijfel. Verder vind ik het ook wel een sympathiek ventje en hoop dat hij een mooie carriere krijgt en uiteindelijk afsluit bij Feyenoord.
Wat is Leerdam belangrijk zeg voor Feyenoord. Zwaar ondergewaardeerd en echt NL-elftal materiaal. Hij is verdedigend veel beter dan vd Wiel en aanvallend ook echt niet slecht. En Schaken was wel goed maar staat 4X voor de keeper en scoort 1x. Vind ik echt te weinig. Guidetti wat een baas, die maniertjes prachtig gewoon! En Mulder vond ik met corners ook sterk. Hij heerste gewoon in het 5-meter gebied.
Ja sorry. Die vind ik 100x beter dan Martens Indi al verdedigde die goed vandaag en speelde zelfs de bal 3x goed in. Iedereen was sterk hoor bij Feyenoord.quote:Op zondag 4 december 2011 23:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Vergeet Nelom niet, sinds hij erin staat is het een stuk zekerder linksachter. Labyad niet gezien vandaag
Nee.quote:Op zondag 4 december 2011 23:58 schreef Aloulou het volgende:
Schaken speelde wel sterk zeg, als ie zo doorgaat wordt nog gescout door een mooie Engelse club straks. Fysiek sterk, ook verdedigend paar keer goed de bal afgepakt. En aanvallend heeft die dat knulletje op linksback echt een nachtmerrie bezorgd met zijn versnellingen om vervolgens op kracht erover heen te gaan.
Nelom ook puike linksback overigens. En AhmadiCisse begint ook weer terug te komen en moet het vertrouwen krijgen daar op links.
Dat viel me nog het meeste op, Martins Indi die goed speelde en centraal nog welquote:Op zondag 4 december 2011 23:58 schreef jakees het volgende:
[..]
Ja sorry. Die vind ik 100x beter dan Martens Indi al verdedigde die goed vandaag en speelde zelfs de bal 3x goed in. Iedereen was sterk hoor bij Feyenoord.
Hopelijk is er een Engelse club zo gek om hem te kopen voor een paar miljoen. Voor 5 miljoen verkopen, vriendelijk uitzwaaien en in je vuistje lachen.quote:Op zondag 4 december 2011 23:58 schreef Aloulou het volgende:
Schaken speelde wel sterk zeg, als ie zo doorgaat wordt nog gescout door een mooie Engelse club straks. Fysiek sterk, ook verdedigend paar keer goed de bal afgepakt. En aanvallend heeft die dat knulletje op linksback echt een nachtmerrie bezorgd met zijn versnellingen om vervolgens op kracht erover heen te gaan.
Nelom ook puike linksback overigens. En AhmadiCisse begint ook weer terug te komen en moet het vertrouwen krijgen daar op links.
Jammer dat hij al 29 is, had hem veel jonger geschatquote:Op maandag 5 december 2011 00:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hopelijk is er een Engelse club zo gek om hem te kopen voor een paar miljoen. Voor 5 miljoen verkopen, vriendelijk uitzwaaien en in je vuistje lachen.
Idd. Voor het eerst dit seizoen dat ik echt elke feijenoorder goed vond spelen.quote:Op zondag 4 december 2011 23:58 schreef Caland het volgende:
Sowieso nelom, Indi, Mulder en Schaken die goed spelen.
Alle 4 tegelijk![]()
quote:Op zondag 4 december 2011 23:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Leerdam moet inderdaad gewoon maar eens een kans krijgen bij het NL elftal. Is wel ondergewaardeerd in Nederland, maar krijgt binnen Feyenoord-kringen nu wel de waardering die hij verdient hoor.
Overigens mag Nelom wel de verassing van de laatste weken genoemd worden idd.![]()
Dat hij bij Feyenoord wordt gewaardeerd weet ik. Is echt een van de steunpilaren van dit team. Hoe hij die bal blokte van Toivonen en de 1e helft toch nog even druk hield op ik meen Matavs. Super belangrijk. Als ik tegen mensen zeg dat hij kindsoldaat wordt genoemd ligt iedereen in een deuk, het mooie is ook dat iedereen dat dan wel weer gelijk snapt haha.quote:Op zondag 4 december 2011 23:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Leerdam moet inderdaad gewoon maar eens een kans krijgen bij het NL elftal. Is wel ondergewaardeerd in Nederland, maar krijgt binnen Feyenoord-kringen nu wel de waardering die hij verdient hoor.
Overigens mag Nelom wel de verassing van de laatste weken genoemd worden idd.![]()
Al was die vrije trap wel baas. Die leek de 2de ring in te vliegen maar ging richting de kruisingquote:Op maandag 5 december 2011 00:01 schreef Aloulou het volgende:
Haha vijf miljoen moet je hem persoonlijk afleveren daar inderdaad. Hoewel ik de huidige Schaken drieduizend keer liever heb dan Cabral. Toch meer een mooi weer voetballertje.
Ik juist ouder. Dacht tot voor kort dat hij al 32 was ofzo.quote:Op maandag 5 december 2011 00:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jammer dat hij al 29 is, had hem veel jonger geschat
Heb het hier in mijn vriendenkring ook al geintroduceerd en ze snappen 'm allemaal: Kelvind Kindsoldaatje of Honger-afrikaandert.quote:Op maandag 5 december 2011 00:01 schreef jakees het volgende:
[..]
[..]
Dat hij bij Feyenoord wordt gewaardeerd weet ik. Is echt een van de steunpilaren van dit team. Hoe hij die bal blokte van Toivonen en de 1e helft toch nog even druk hield op ik meen Matavs. Super belangrijk. Als ik tegen mensen zeg dat hij kindsoldaat wordt genoemd ligt iedereen in een deuk, het mooie is ook dat iedereen dat dan wel weer gelijk snapt haha.
Als je de lijn doortrekt tot de winterstop heeft Koeman het nu al gigantisch goed gedaan. Alleen om het feit dat hij zichtbaar het team beter heeft laten spelen. Maar goed, ff afwachten. Het kan ook volgende wedstrijd weer huilen met de pet op zijn en met 0-3 naar huis.quote:Op maandag 5 december 2011 00:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
En nu deze goede lijn doortrekken naar FC Utrecht en FC Twente. Bij de laatste ben ik ook in het stadion en 9/10 x winnen ze dan
Was al gepost, maar idd mooi.quote:Op maandag 5 december 2011 00:05 schreef Paul-89 het volgende:
http://www.frfc1908.nl/nieuws/kippenvel/
![]()
Het ging na die wissel zeker niet beter.quote:Op zondag 4 december 2011 23:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wanhoopsoffensief. Wel een beetje raar want voetballend kreeg PSV genoeg kansen en met VoH ga je het door de lucht proberen..
Valt me niet tegen van je Stevenzenl, je bent sportiever dan veel andere mensen die vooraf een grote mond hadden. Bedankt.quote:Op maandag 5 december 2011 00:14 schreef Stevenzenl het volgende:
Zo, mijn ban zit er weer op.
Er rest mij niks anders dan de Feyenoorders te complimenteren en feliciteren met deze geheel terechte overwinning, PSV is afgebluft op alle fronten. Gefeliciteerd havenslaven, toch worden wij kampioen!
IN YOUR FACE MOFO!quote:Op maandag 5 december 2011 00:14 schreef Stevenzenl het volgende:
Er rest mij niks anders dan de Feyenoorders te complimenteren en feliciteren met deze geheel terechte overwinning, PSV is afgebluft op alle fronten. Gefeliciteerd havenslaven, toch worden wij kampioen!
Na die wedstrijden tegen ADO en NEC dacht ik, het programma bekijkend, dat we in de afgelopen drie wedstrijden één puntje zouden halen. Het zijn er 9 geworden.quote:Op maandag 5 december 2011 00:05 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Als je de lijn doortrekt tot de winterstop heeft Koeman het nu al gigantisch goed gedaan. Alleen om het feit dat hij zichtbaar het team beter heeft laten spelen. Maar goed, ff afwachten. Het kan ook volgende wedstrijd weer huilen met de pet op zijn en met 0-3 naar huis.
Nee, alle PSV'ers rekenden zowat op een overwinning, de spelers zelf ook volgens mij.quote:Op maandag 5 december 2011 00:21 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
IN YOUR FACE MOFO!
Die zag je zeker niet aankomen.
Goed werk Maurice de Hond!quote:Op maandag 5 december 2011 00:25 schreef jakees het volgende:
Nog even een vergelijk gemaakt met vorig jaar. Feyenoord nu 27 uit 15 vorig jaar 14 uit 14. Waarbij moet worden aangetekend dat RKC vorig jaar natuurlijk niet in de competitie zat (wel verloren we tegen de debutant dat jaar). Zie https://docs.google.com/s(...)VY3ZqT0E&output=html
Sportief van je!quote:Op maandag 5 december 2011 00:14 schreef Stevenzenl het volgende:
Ook maar even bij PSV gekeken. Die hebben nu 31 uit 15 tegenover 26 uit 14. Dat is als je gemiddeld bekijkt 3,2 punten meer. Jullie hebben dus 9 miljoen per punt betaald. Dure punten als je het mij vraagt! Mooi statistiekje ook om die irritante (maar sympathieke) PSV collega morgen mee om de oren te slaan.quote:Op maandag 5 december 2011 00:27 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Goed werk Maurice de Hond!
Grapje, Koeman heeft het goed draaiende, maar dat had hij ook een periode bij Ajax en PSV, hoe het bij AZ ging weet ik niet eens meer. Hij zal het toch wel een keer moeten leren, heeft veel ploegen versleten de laatste jaren.
Altijd leuk he.quote:Op maandag 5 december 2011 01:45 schreef Hamilcar het volgende:
Fucking heerlijke pot en ik moest vanmiddag naar Brabant om Sinterklaas met familie te vieren. Er zaten een paar PSV-ers (aangetrouwde familie hey) flink te balen haha.
3 Puntenquote:Op maandag 5 december 2011 02:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Altijd leuk he.Nog wat moois van de goedheiligman gekregen?
Hahahaha waar ben je nou met praatjes, boertje-kan-er-niks-vanquote:
quote:Ruud Vormer (23) geeft voorlopig de voorkeur aan Feyenoord boven Vitesse. „We zitten deze week met Martin van Geel om tafel”, bevestigt Vormers zaakwaarnemer Winny Haatrecht.”
„We weten dat Feyenoord niet meer de salarissen betaalt van tien jaar geleden. Maar als de aanbieding goed is en het voetbalverhaal Ruud aan staat, praten we niet meer met andere clubs. Dat hebben we Vitesse ook netjes gemeld. Mochten we er niet uitkomen met Feyenoord, dan komt Vitesse weer in beeld.”
Eerdere berichten dat Vormer al rond is met Feyenoord, zijn volgens Haatrecht „beslist niet waar”.
Juist jaquote:Op maandag 5 december 2011 08:07 schreef Muto het volgende:
Let the stars fall down. Let the leaves turn brown. Still you know you can never make me luv you more.
Gewoon heerlijk opstaan op maandag
quote:Schaken: 'Guidetti? Hij is knettergek'
Bron: AD.nl
John Guidetti verloste de spelers van Feyenoord gisteren van de allerlaatste zenuwen. Vlak voor de Rotterdammers de tunnel in stapten om het veld te betreden voor het duel met PSV, besloot de Zweed met een oerkreet zijn medespelers moed in te schreeuwen. 'Guidetti is knettergek', zegt Ruben Schaken lachend in het AD.
'Hij is 19 jaar en zou eigenlijk met knikkende knieën in de kleedkamer moeten zitten. Maar hij neemt met zijn rare fratsen de spanning weg. Hij zet voor een wedstrijd zijn iPod aan en danst zich soms suf. En hij heeft heupbewegingen, ongelooflijk. Ik heb nog nooit een blanke zo soepel zien dansen. En nog belangrijk, hij is voor dit elftal een geweldige spits, die ook tegen PSV weer belangrijk was.'
Misschien kunnen ze samen een mixtape opnemen:quote:
quote:Selectie Feyenoord looft Koeman: 'Puzzelstukjes vallen op hun plaats'
Maandag, 5 december 2011
Bron: voetbalzone.nl
Ronald Koeman kampte de laatste jaren met tegenslag in zijn trainersloopbaan, maar als coach van Feyenoord lijkt hij een inhaalslag te maken. De selectie van de club uit Rotterdam-Zuid is vooral onder de indruk van zijn tactische kwaliteiten. "In tactisch opzicht zie je dat hij op een hoog niveau heeft geacteerd en dat kwam ook tegen PSV weer tot uiting", zegt Karim El Ahmadi in De Telegraaf.
Feyenoord was zondag met 2-0 te sterk voor PSV. "Vanaf de eerste minuut lieten we op het middenveld zien dat er niks te halen was voor PSV. Daar lag, zo zei Koeman, de sleutel voor deze wedstrijd." Ruben Schaken, zondag goed voor een doelpunt, verlengde vorige week zijn contract met Feyenoord. Vooral Koeman was een groot voorstander van de continuïteit van de 29-jarige aanvaller. Dat lijkt erop dat de oud-verdediger ook na dit seizoen in De Kuip werkzaam wil blijven.
Koeman bleef Schaken tegen alle stromingen in opstellen. De doelpuntenmaker roemt de klik met zijn coach. "Hij is fantastisch voor deze groep. Maar dat zou ik ook zeggen als ik tegen PSV negentig minuten op de bank had gezeten. Alle puzzelstukjes vallen langzaam op hun plaats bij Feyenoord."
twitter:JanDirkStouten twitterde op maandag 05-12-2011 om 09:40:02Update #Feyenoord. Van Geel rekent erop dat Clasie deze week een nieuw meerjarig contract tekent. Schenkeveld en Issoufi mogen in ..1/2 reageer retweet
twitter:JanDirkStouten twitterde op maandag 05-12-2011 om 09:42:06..winterstop verhuurd worden. Schenkeveld gaat dan mogelijk naar #Excelsior. Meer op rijnmond.nl en vanmiddag in #scrijnmond. 2/2 reageer retweet
quote:Doodzieke fan: Prachtig, waar heb ik dat aan verdiend?
Tienduizenden voetbalfans zongen gisteren tijdens de twaalfde minuut van de wedstrijd Feyenoord-PSV gebroederlijk You'll never walk alone voor de doodzieke Djee van Suijlekom. De Feyenoordfan beleefde zijn laatste wedstrijd in de Kuip. 'Dit is een van de mooiste momenten van mijn leven.'
Djee van Suijlekom (60) en zijn vrouw Ria zijn sprakeloos. Ze omarmen elkaar in het volle stadion en tranen biggelen over hun wangen. Na elf minuten en veertig seconden speeltijd houden de tienduizenden Feyenoord- en PSV-supporters hun voetbalsjaals strak boven hun hoofd.
Er worden rode vuurwerkpijlen afgestoken en dan zingt het 43.000 koppige publiek als één krachtige stem. 'You'll never walk alone', klinkt het voor de doodzieke Djee, die vandaag voor het laatst in de Kuip is om afscheid te nemen van zijn club. 'Prachtig... Waaraan heb ik dit verdiend? Wie ben ik helemaal?' stamelt Djee.
Zijn artsen vertelden hem zes weken dat het einde van zijn leven nabij is. De darmkanker die een paar dagen eerder bij hem werd geconstateerd, is te ver door zijn lichaam gewoekerd om er nog iets aan te kunnen doen.
De slopende ziekte heeft hem vermagerd en verzwakt. Maar zitten in een verwarmde stoel voor een businesslounge lukt nog net. En als Feyenoord-aanvaller Sekou Cissé de bal door de benen van keeper Andreas Isaksson in het doel tikt, lukt het zowaar even te gaan staan en mee te juichen met het uitzinnige Feyenoordpubliek.
Tijdens de rust vertelt Djee dat de aubade van de fans als verrassing kwam. 'Het AD van zaterdag, waarin mijn verhaal stond, is bewust uit mijn buurt gehouden. Ik rekende alleen maar op een mooie wedstrijd in de Kuip. Van dat zingen wist ik niks.'
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)t-aan-verdiend.dhtml
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |