Klopt slotje!quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 19:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Viel in. Draaide nog een paar lampies dol, zei tegen Wijnaldum dat hij een nsb'ert is en stapte van het veld.
Nee dat doet Ajacied422 standaardquote:Op zondag 4 december 2011 19:27 schreef Snuf. het volgende:
Is het in VLB niet normaal dat de lapo een nieuw topic opent?
Ik snapte die ajaxiet al nietquote:Op zondag 4 december 2011 19:28 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik had dat in de vorige OP gezet om precies die grap te kunnen maken
Wie A zegt...quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 19:29 schreef Caland het volgende:
Eindressssssultststsjaat is teleurstlssjsslstellend
Ik ook, maar wat vond je van Matavs dan?quote:Op zondag 4 december 2011 19:20 schreef Caland het volgende:
[..]
nee echt, verprutste werkelijk elke bal. Zelfs ik vond het op een gegeven moment zielig worden.
Stond die er in?quote:Op zondag 4 december 2011 19:32 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik ook, maar wat vond je van Matavs dan?
Genee: De degradatiekraker van de Jupiler League! Sparta - Utrechtquote:Op zondag 4 december 2011 19:33 schreef Snuf. het volgende:
Volgend jaar Utrecht in de Jupiler League
quote:Op zondag 4 december 2011 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Genee: De degradatiekraker van de Jupiler League! Sparta - Utrecht
i see what you did there captain.quote:Op zondag 4 december 2011 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat zijn dan je argumenten, hij maakt super veel spelers beter
Koning die jongenquote:
Wat is sparta?quote:Op zondag 4 december 2011 19:39 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Koning die jongenBriljante voetballer, echt zonde dat Sparta er zo weinig voor gekregen heeft en dat die lul van een Everse hem altijd rechtsbuiten zette
En dat accent helpt ook al niet mee...quote:Op zondag 4 december 2011 19:40 schreef Caland het volgende:
Die Jansen praat echt als een mongooltje
Daar op hatenquote:Op zondag 4 december 2011 19:41 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wat? Ook die van Utrecht allemaal kutballetjes.
Dat is een shot van ver voor de wedstrijd.quote:Op zondag 4 december 2011 19:41 schreef Snuf. het volgende:
Jezus, bij Sparta zitten nog meer supporters dan bij Vitesse
Oh oke, dan heb ik niks gezegdquote:Op zondag 4 december 2011 19:42 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Daar op haten.
[..]
Dat is een shot van ver voor de wedstrijd.
Mooi toch, heeft Rutten aan het einde van het seizoen weer een argument voor het mislopen van de titel. Dan kan hij mooi in het rijtje Lazovic > Afellay.quote:Op zondag 4 december 2011 19:41 schreef Geo3kant het volgende:
Kijk of Toine dadelijk PSV uitlacht met het nieuwtje
Nee van de la parra is lekker friesquote:
Maar wel een Nederlander, kom dan met een ander voorbeeldquote:Op zondag 4 december 2011 19:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee van de la parra is lekker fries
Verrast genoeg heeft hij daar niet zoveel op afgeschoven.quote:Op zondag 4 december 2011 19:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi toch, heeft Rutten aan het einde van het seizoen weer een argument voor het mislopen van de titel. Dan kan hij mooi in het rijtje Lazovic > Afellay.
Reis naar Vitesse!quote:Op zondag 4 december 2011 19:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Lol dat nieuwtjeReis naar Psv dat gaan de PSV'ers niet leuk vinden.
Sorry zat met me hoofd bij de cocaine.quote:
En zijn enkel gekneustquote:
Ah, jaloezie, wat lievvquote:Op zondag 4 december 2011 19:48 schreef Geo3kant het volgende:
Tja, naar een crimineel gekochte club gaan .. hoe die vent zoveel geld heeft gekregen tja.. en dan een ex junk zijn... hoop dat het goed gaat voor hem, maar wel een kutstreek.
Goed beleid, ook voor de toekomstquote:
"En prima en doei"quote:Op zondag 4 december 2011 19:52 schreef Ties02 het volgende:
Tom EGberts praat weer eens door de tune heen
Ja, maar als het nu weer fout zou gaan dan breekt de hel los natuurlijkquote:Op zondag 4 december 2011 19:52 schreef xCore het volgende:
[..]
Jullie hebben nog iets goed te maken vergeleken de playoffs van 2 (?) jaar terug
Gelukkig nietquote:Op zondag 4 december 2011 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Snuf speelt Victor Kros nog bij Sparta?
quote:
Ja, inderdaad.. raar dat niet elke club in handen is van oliesjeiken of balkanistische wapenlords... ze zijn zo goed voor je club.quote:Op zondag 4 december 2011 19:52 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Goed beleid, ook voor de toekomst
Nieuw jeugdcomplex van 8 miljoen
Genoeg geld voor een mooie toekomst
Vitesse
Stuk voor stuk mooie dingen toch.
Die baalt, hij wilde ook al zo'n ludiek gapje uithalen hihihi zo'n leuke man die Jans met zijn middelvingertje.quote:
Wanneer je Vitesse echt gaat vergelijken met de manieren waarop Man. City ed. zijn overgenomen spoor je toch echt niet.quote:Op zondag 4 december 2011 19:55 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.. raar dat niet elke club in handen is van oliesjeiken of balkanistische wapenlords... ze zijn zo goed voor je club.
Dat was pasquote:Op zondag 4 december 2011 19:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Beter dan het gedicht van Van Gaal.
Dat gelul door die tune ook hoor, doet Egberts iedere weekquote:
quote:Op zondag 4 december 2011 19:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat gelul door die tune ook hoor, doet Egberts iedere week
Mooie running gagquote:Op zondag 4 december 2011 19:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat gelul door die tune ook hoor, doet Egberts iedere week
Iddquote:Op zondag 4 december 2011 20:06 schreef Caland het volgende:
nos![]()
'Utrecht en Twente supporters kunnen heel goed met elkaar opschieten, er was zelfs geen mobiele eenheid.'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 11 december 2011 19:02 schreef Caland het volgende:
Die Blind speelt toch ook alleen maar bij Ajax omdat zijn papa daar een functie heeft?
Jep.quote:Op zondag 11 december 2011 19:02 schreef Caland het volgende:
Die Blind speelt toch ook alleen maar bij Ajax omdat zijn papa daar een functie heeft?
Klopt. En beide voegen ze helemaal niks aan Ajax toe.quote:Op zondag 11 december 2011 19:02 schreef Caland het volgende:
Niet alleen in de eerste helft, hele wedstrijd was kut met perenquote:Op zondag 11 december 2011 19:05 schreef Caland het volgende:
Korte samenvatting, was er zo weinig te beleven in de eerste helft?
Valt wel op ja, dat die samenvatting kort is.quote:Op zondag 11 december 2011 19:05 schreef Caland het volgende:
Korte samenvatting, was er zo weinig te beleven in de eerste helft?
Ik voorspel een onderzoek van de TOTO en een verongelijkte reactie vanuit Hilversum.quote:Op zondag 11 december 2011 19:05 schreef Adelante het volgende:
Geen buitenspel![]()
Complotten in de Eredivisie
![]()
quote:Op zondag 11 december 2011 19:10 schreef Muto het volgende:
Wat is het toch een naar mannetje geworden, die Frank de Boer.
quote:Op zondag 11 december 2011 19:10 schreef Caland het volgende:
Die De Boer begint ook met de week ongeloofwaardiger te lullen zeg.
Echt elke Ajax-coach waar ik bij voorbaat wel sympathie voor heb verandert binnen een jaartje altijd in een ongelofelijke kwal.quote:Op zondag 11 december 2011 19:10 schreef Muto het volgende:
Wat is het toch een naar mannetje geworden, die Frank de Boer.
Dat heb ik ook altijd met Feyenoordquote:Op zondag 11 december 2011 19:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Echt elke Ajax-coach waar ik bij voorbaat wel sympathie voor heb verandert binnen een jaartje altijd in een ongelofelijke kwal.![]()
Ja. Aan het begin vond ik hem oprecht sympathiek. Zeker na Jol was het gewoon een sympathieke coach. Maar nu is het gewoon een chagrijnig mannetje.quote:
Zou ik ook zijn als ik Ajax zo zou zien spelen.quote:Op zondag 11 december 2011 19:12 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja. Aan het begin vond ik hem oprecht sympathiek. Zeker na Jol was het gewoon een sympathieke coach. Maar nu is het gewoon een chagrijnig mannetje.
Dan moet je het bij jezelf zoeken. Niet bij de scheidsrechters, doordeweekse wedstrijden en de tegenstander.quote:Op zondag 11 december 2011 19:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zou ik ook zijn als ik Ajax zo zou zien spelen.
Maar de scheids verneukt het deze week wel voor de 3e keer, ik was ook pissed.quote:Op zondag 11 december 2011 19:13 schreef Muto het volgende:
[..]
Dan moet je het bij jezelf zoeken. Niet bij de scheidsrechters, doordeweekse wedstrijden en de tegenstander.
Jij bent erger dan hem, met je topickaaps.quote:Op zondag 11 december 2011 19:14 schreef Rickazio het volgende:
[..]
jij bent nog erger dan ajacied422
Jij bent erger dan inZanity , caland en Happel bij elkaar. En nu?quote:Op zondag 11 december 2011 19:14 schreef Rickazio het volgende:
[..]
jij bent nog erger dan ajacied422
Dat zal best allemaal. Het is alleen niet alleen vandaag dat het me opvalt.quote:Op zondag 11 december 2011 19:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar de scheids verneukt het deze week wel voor de 3e keer, ik was ook pissed.
Wel gezelligquote:Op zondag 11 december 2011 19:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij bent erger dan inZanity , caland en Happel bij elkaar. En nu?
quote:Op zondag 11 december 2011 19:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij bent erger dan inZanity , caland en Happel bij elkaar. En nu?
quote:Op zondag 11 december 2011 19:14 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Jij bent erger dan hem, met je topickaaps.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
Ja, we hebben meer punten buitenshuis gepakt dan jullie. Ga dan niet beweren dat Feyenoord buiten De Kuip slecht is.quote:
Als Groningen supporter moet jij dat weten.quote:Op zondag 11 december 2011 19:20 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Feyenoord is uit beter dan thuis, dus waar heb je het over?
Er is een verschil tussen beter zijn en punten pakken, helaasquote:Op zondag 11 december 2011 19:20 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja, we hebben meer punten buitenshuis gepakt dan jullie. Ga dan niet beweren dat Feyenoord buiten De Kuip slecht is.
Wat is je punt? volgende keer even beter de feiten erbij pakken.quote:Op zondag 11 december 2011 19:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als Groningen supporter moet jij dat weten.
Dan nog. Zie andere wedstrijden waar Feyenoord gewoon goed speelde.quote:Op zondag 11 december 2011 19:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen beter zijn en punten pakken, helaas
Tuurlijk viel het mee. Alleen vind ik het sneu dat ik vals wordt beschuldigd. Ik zou de vuurwerkramp erbij halen. Dus die vraag aan Davy staat nog: waar heb ik dat gedaan?quote:
Ik had het toch niet tegen jouquote:Op zondag 11 december 2011 19:26 schreef Muto het volgende:
[..]
Tuurlijk viel het mee. Alleen vind ik het sneu dat ik vals wordt beschuldigd. Ik zou de vuurwerkramp erbij halen. Dus die vraag aan Davy staat nog: waar heb ik dat gedaan?
Ah oke, dan is het goed.quote:
Klopt.quote:Op zondag 11 december 2011 19:46 schreef Gramulanion het volgende:
Waarom fluit hij pas als de bal tegen Lens aangeschoten is? Stel hij schiet 'm er gewoon langs dan is er niks aan de hand?
Daarom is Schilder een naaier.quote:Op zondag 11 december 2011 19:46 schreef Gramulanion het volgende:
Waarom fluit hij pas als de bal tegen Lens aangeschoten is? Stel hij schiet 'm er gewoon langs dan is er niks aan de hand?
Sowieso erg oud-Duits gefloten. 92e minuut. Laat gaan joh.quote:Op zondag 11 december 2011 19:46 schreef Gramulanion het volgende:
Mwa, dat vind ik juist niet. Daar zou je de volgende tegenstander van PSV mee benadelen.quote:Op zondag 11 december 2011 19:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso erg oud-Duits gefloten. 92e minuut. Laat gaan joh.
Zijn er nog steeds mensen die alle websites en zenders mijden de halve zondag om de uitslagen maar niet te zien?quote:
Ja.quote:Op zondag 18 december 2011 19:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zijn er nog steeds mensen die alle websites en zenders mijden de halve zondag om de uitslagen maar niet te zien?
quote:Op zondag 18 december 2011 19:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zullen wel op 1-1 komen.
Denk door holman
What sorcery is this?quote:Op zondag 18 december 2011 19:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zullen wel op 1-1 komen.
Denk door holman
Ik ben zo goed heh. Het zal 1-1 blijven , misschien nog 2-1 voor NAC. Koenders is ex-AZ. DIe kan wel scoren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |