Ja want je moet zo'n jongen nu al in de basis zettenquote:Op zondag 4 december 2011 19:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vlaar haalt geel.
[..]
Ben er maar blij mee na vandaag, al kan je een 17 jarige nou niet echt kwalijk nemen al was het wel Schaken.
0-0quote:
Ze kunnen op dit moment niet anders toch?quote:Op zondag 4 december 2011 19:14 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja want je moet zo'n jongen nu al in de basis zettenPrecies een jaar geleden stond hij nog in het 2e van Sparta he..
Ik zag stukken houtquote:Op zondag 4 december 2011 19:14 schreef Ties02 het volgende:
Heee ik hoorde vuurwerk, caland zeg er wat van
Nee, maar ik vind het een beetje sneu dat alle PSV'ers zo lopen te kankeren op die jongen, hij is 17 jaar en het is zijn 20e wedstrijd in het profvoetbal ofzo, waarvan er ook nog 15 in de Jupiler League.quote:Op zondag 4 december 2011 19:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze kunnen op dit moment niet anders toch?
Ik heb hem nog bedankt hoor vanmiddag, na de wedstrijd.quote:Op zondag 4 december 2011 19:17 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het een beetje sneu dat alle PSV'ers zo lopen te kankeren op die jongen, hij is 17 jaar en het is zijn 20e wedstrijd in het profvoetbal ofzo, waarvan er ook nog 15 in de Jupiler League.
quote:Op zondag 4 december 2011 19:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb hem nog bedankt hoor vanmiddag, na de wedstrijd.
Hij keek alleen niet zo blij.
Niet liegen.quote:Op zondag 4 december 2011 19:19 schreef Caland het volgende:
Matavz was me een partij slecht.![]()
Zelfs Berg was beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |