Ja, we hebben meer punten buitenshuis gepakt dan jullie. Ga dan niet beweren dat Feyenoord buiten De Kuip slecht is.quote:
Als Groningen supporter moet jij dat weten.quote:Op zondag 11 december 2011 19:20 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Feyenoord is uit beter dan thuis, dus waar heb je het over?
Er is een verschil tussen beter zijn en punten pakken, helaasquote:Op zondag 11 december 2011 19:20 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja, we hebben meer punten buitenshuis gepakt dan jullie. Ga dan niet beweren dat Feyenoord buiten De Kuip slecht is.
Wat is je punt? volgende keer even beter de feiten erbij pakken.quote:Op zondag 11 december 2011 19:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als Groningen supporter moet jij dat weten.
Dan nog. Zie andere wedstrijden waar Feyenoord gewoon goed speelde.quote:Op zondag 11 december 2011 19:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen beter zijn en punten pakken, helaas
Tuurlijk viel het mee. Alleen vind ik het sneu dat ik vals wordt beschuldigd. Ik zou de vuurwerkramp erbij halen. Dus die vraag aan Davy staat nog: waar heb ik dat gedaan?quote:
Ik had het toch niet tegen jouquote:Op zondag 11 december 2011 19:26 schreef Muto het volgende:
[..]
Tuurlijk viel het mee. Alleen vind ik het sneu dat ik vals wordt beschuldigd. Ik zou de vuurwerkramp erbij halen. Dus die vraag aan Davy staat nog: waar heb ik dat gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |