Iddquote:Op zondag 4 december 2011 20:06 schreef Caland het volgende:
nos![]()
'Utrecht en Twente supporters kunnen heel goed met elkaar opschieten, er was zelfs geen mobiele eenheid.'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 11 december 2011 19:02 schreef Caland het volgende:
Die Blind speelt toch ook alleen maar bij Ajax omdat zijn papa daar een functie heeft?
Jep.quote:Op zondag 11 december 2011 19:02 schreef Caland het volgende:
Die Blind speelt toch ook alleen maar bij Ajax omdat zijn papa daar een functie heeft?
Klopt. En beide voegen ze helemaal niks aan Ajax toe.quote:Op zondag 11 december 2011 19:02 schreef Caland het volgende:
Niet alleen in de eerste helft, hele wedstrijd was kut met perenquote:Op zondag 11 december 2011 19:05 schreef Caland het volgende:
Korte samenvatting, was er zo weinig te beleven in de eerste helft?
Valt wel op ja, dat die samenvatting kort is.quote:Op zondag 11 december 2011 19:05 schreef Caland het volgende:
Korte samenvatting, was er zo weinig te beleven in de eerste helft?
Ik voorspel een onderzoek van de TOTO en een verongelijkte reactie vanuit Hilversum.quote:Op zondag 11 december 2011 19:05 schreef Adelante het volgende:
Geen buitenspel![]()
Complotten in de Eredivisie
![]()
quote:Op zondag 11 december 2011 19:10 schreef Muto het volgende:
Wat is het toch een naar mannetje geworden, die Frank de Boer.
quote:Op zondag 11 december 2011 19:10 schreef Caland het volgende:
Die De Boer begint ook met de week ongeloofwaardiger te lullen zeg.
Echt elke Ajax-coach waar ik bij voorbaat wel sympathie voor heb verandert binnen een jaartje altijd in een ongelofelijke kwal.quote:Op zondag 11 december 2011 19:10 schreef Muto het volgende:
Wat is het toch een naar mannetje geworden, die Frank de Boer.
Dat heb ik ook altijd met Feyenoordquote:Op zondag 11 december 2011 19:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Echt elke Ajax-coach waar ik bij voorbaat wel sympathie voor heb verandert binnen een jaartje altijd in een ongelofelijke kwal.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |