Sowieso , pannenkoek! haha leuk woord.quote:Op maandag 5 december 2011 12:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Het enige wat misschien een beetje toegankelijker is is het hele levelling gebeuren.
En als je dat van Oblivion niet snapte dan was je ook al een pannenkoek imo.
Ik heb Destruction op 60 gezet gisteren en alle perks gepakt die ik kon pakken muv 1 perk en het lukt me nog niet. Ik kan Muffle wel dualcasten en daar zitten geen perks inquote:Op maandag 5 december 2011 12:04 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
dual destruction casting is een perk volgens mij
quote:Op maandag 5 december 2011 12:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Het enige wat misschien een beetje toegankelijker is is het hele levelling gebeuren.
En als je dat van Oblivion niet snapte dan was je ook al een pannenkoek imo.
Na X chars voelde het echter wel als een uur (wéér die dunmer horen praten, wéér achter die suffe blades en emperor aan en niet vooruit kunnen rennen want assassins). Het beste wat je dan natuurlijk kon doen was vlak voor de uitgang saven zodat je alsnog je char aan kon passenquote:
En ik was zo'n pannekoek die elke keer die tut overnieuw deedquote:Op maandag 5 december 2011 12:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Na X chars voelde het echter wel als een uur (wéér die dunmer horen praten, wéér achter die suffe blades en emperor aan en niet vooruit kunnen rennen want assassins). Het beste wat je dan natuurlijk kon doen was vlak voor de uitgang saven zodat je alsnog je char aan kon passen
Derpquote:Op maandag 5 december 2011 12:46 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
En ik was zo'n pannekoek die elke keer die tut overnieuw deed
Wat bedoel je met padding?quote:Op maandag 5 december 2011 12:48 schreef speknek het volgende:
De miscellaneous quests van de grotere quests scheiden is ook wel een fijne verbetering, ik was in Oblivion voortdurend kwijt wat de main quest was. Dan had ik bedacht welke het was, deed ik die, en een uur later bleek het iets onzinnigs te zijn geweest. Vreselijk frustrerend. Niet dat de main quest van Oblivion zelf al goed gepaced was, want die Oblivion gates is een van de ergste padding die ik deze helft van de wereld qua RPGs heb meegemaakt.
Dat is met de patch die vorige week uitkwam prima verholpen.quote:Op maandag 5 december 2011 11:26 schreef kipknots het volgende:
[..]
Op de PS3? Niet doen. Spel is stukken beter als Oblivion, maar de PS3 versie wordt na een tijdje spelen extreem traag, zie filmpje wat ik eerder heb gepost.
Die quest brekende bugs staan uitgebreid beschreven op fora, honderden mensen hebben last van dezelfde bugs.quote:Op zondag 4 december 2011 23:17 schreef Cryothic het volgende:
Leuk, dat gemiep over die quest bugs. Crashes worden goedgepraat vanwegen verschillende soorten hardware...
Maar die spel is zo open, dat er ook miljoenen verschillen in de wereld zitten per speler voor die bij quest X aankomt.
Ik heb nog nergens gelezen dat dezelfde quest bij iedereen dezelfde bug oplevert. Als dat t geval zou zijn, is dat 100% falen van testwerk. Hier is een bug in een quest kennelijk afhankelijk van een hele hoop factoren. En dat is heel erg lastig te testen. Daar moet je gewoon tegen aan lopen. Om nog maar te zwijgen van de mods bij pcgamers. Daarbij, wie zegt dat zo'n questbug niet veroorzaakt wordt door de hardware/drivers?
Persoonlijk ben ik nog geen enkele game/quest-brekende bug tegen gekomen. Enige wat me opviel was een mammoet die opeens begon te zweven.
Om over het deprimerende, doodse sfeertje in die gates nog maar te zwijgen...quote:Op maandag 5 december 2011 12:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Praat me niet over die gates, na 2 of 3 van die dingen wist je precies waar je de enemies kon verwachten, waar de gatekeeper uithing, zelfs de loot was 9 van de 10x hetzelfde
Alleen de, volgens mij, laatste gate bracht een element van spanning: uniek en timed (je moest binnen X minuten de stone jatten, anders kwam de stormram naar Cyrodiil...
Zeg kan dat niet in een spoiler?quote:Alleen de, volgens mij, laatste gate bracht een element van spanning: uniek en timed (je moest binnen X minuten de stone jatten, anders kwam de stormram naar Cyrodiil...
quote:Op maandag 5 december 2011 12:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Zeg kan dat niet in een spoiler?
Er zijn mensen die Oblivion nog niet uitgespeeld hebben hoor!
Ik voelde me idd veel meer betrokken bij m'n char in Dragon Age: Originsquote:Op maandag 5 december 2011 12:59 schreef RickoKun het volgende:
Ik zat gisteren na te denken, en ik denk dat ik persoonljik weer wat meer aan het uitkijken ben op de wat linieaire games die me meer betrekken bij 't verhaal
Ja ok dat bedoelde ik nou eerljik gezegd ook weer nietquote:Op maandag 5 december 2011 13:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik voelde me idd veel meer betrokken bij m'n char in Dragon Age: Origins![]()
en alchemy boeken ookquote:Op maandag 5 december 2011 13:01 schreef AlexanderC het volgende:
Sommige boeken zijn wel handig om te lezen. Zoals een boek over hoe je het beste trolls aan kunt pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |