abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105202971
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 11:51 schreef RBWO het volgende:
Maare. Ik ben dus heel vrolijk bow & arrow op dit moment. Ik krijg echt helemaal NIKS dood binnen een paar pijlen. (Frost Trolls ren ik hard voor weg :')). Is het niet verstandig om opnieuw te beginnen en dan als mage of warrior te beginnen in plaats van archery?
Archery is zeker erg handig hoor in bepaalde dungeons. Ik heb een sabre cats met 2/3 pijlen al dood. Het wordt moeilijker in close combat, maar dat is ook logisch. Dan wissel ik het af met dual wield destruction.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_105202973
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 11:51 schreef RBWO het volgende:
Maare. Ik ben dus heel vrolijk bow & arrow op dit moment. Ik krijg echt helemaal NIKS dood binnen een paar pijlen. (Frost Trolls ren ik hard voor weg :')). Is het niet verstandig om opnieuw te beginnen en dan als mage of warrior te beginnen in plaats van archery?
Heb je niet een eerdere save voor het gevecht met de draak en dat je je zelf dan gaat trainen in one-armed, ofzo?
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
pi_105203008
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_105203018
quote:
7s.gif Op maandag 5 december 2011 11:55 schreef Seam het volgende:

[..]

Archery is zeker erg handig hoor in bepaalde dungeons. Ik heb een sabre cats met 2/3 pijlen al dood. Het wordt moeilijker in close combat, maar dat is ook logisch. Dan wissel ik het af met dual wield destruction.
Is het mogelijk om ook "snel" te wisselen van bow naar destruction? Of moet je dit steeds via het menu doen?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 5 december 2011 @ 11:58:16 #130
252333 ardi
Anhedonische masochist
pi_105203038
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 11:57 schreef muhahaha het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
PSN: ardpsiko
pi_105203070
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 11:57 schreef RBWO het volgende:

[..]

Is het mogelijk om ook "snel" te wisselen van bow naar destruction? Of moet je dit steeds via het menu doen?
Je kunt items in het favorieten snelmenu zetten. En op pc kun je in dat snel menu ook die items nog een cijfer meegeven waardoor je helemaal geen menus meer hoeft te openen. :7
pi_105203072
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 11:57 schreef RBWO het volgende:

[..]

Je kunt je wapens in je favorite lijstje krijgen, sneller heb ik iig nog niet gevonden. (cijfers meegegeven aan favo wist ik niet :@)

Oja ik mis dual casting met destruction, ik kan het wel met Muffle :@
pi_105203219
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 11:59 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Je kunt items in het favorieten snelmenu zetten. En op pc kun je in dat snel menu ook die items nog een cijfer meegeven waardoor je helemaal geen menus meer hoeft te openen. :7
En op de console? :'(
pi_105203276
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 11:59 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Je kunt je wapens in je favorite lijstje krijgen, sneller heb ik iig nog niet gevonden. (cijfers meegegeven aan favo wist ik niet :@)

Oja ik mis dual casting met destruction, ik kan het wel met Muffle :@
dual destruction casting is een perk volgens mij
  maandag 5 december 2011 @ 12:06:34 #135
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_105203368
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 11:48 schreef The_Substitute het volgende:
De dungeons zijn daarentegen wel prima verbeterd, het toevoegen van craften/smithing, en weer een prima soundtrack en setting, die me weer helemaal opslokken. Dus als ik moest kiezen tussen S en O, zou ik uiteindelijk toch voor Skyrim gaan, maar veel verschillen doen ze in mijn ogen niet.
Bij mij is het gevoelsmatig en vloeit het beter, je ziet gewoon dat ze een zooi geleerd hebben van de fallout serie. Waar ik in oblivion op een gegeven moment dood viel en er niets meer aan vond loop ik in skyrim nog vrolijk heen en weer te prutsen, de grotten zien er in ieder geval minder gekopieerd uit en ik merk inderdaad dat naar mate mijn level hoger komt ik ook met meer gemak door het spel kom.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 5 december 2011 @ 12:07:28 #136
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_105203399
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 12:02 schreef RBWO het volgende:

[..]

En op de console? :'(
quote:
Je kunt items in het favorieten snelmenu zetten.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_105203479
is dit spel een beetje te spelen op een laptop zonder losse muis, of moet ik die erbij aanschaffen voor mijn broertje?
pi_105203558
Doe er maar een muis bij, het is een FPS RPG, niet te doen zonder knappe muis of controller. :Y
pi_105203657
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 12:11 schreef jankaas020 het volgende:
Doe er maar een muis bij, het is een FPS RPG, niet te doen zonder knappe muis of controller. :Y
maar gewoon een normale muis met 3 knoppen is wel genoeg?
zo'n standaard ding van een tientje dus?

[ Bericht 3% gewijzigd door deuk.in.een.pakje.boter op 05-12-2011 12:22:16 ]
pi_105203877
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 12:14 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:

[..]

maar gewoon een normale muis met 3 knoppen is wel genoeg?
Ja hoor *)
pi_105204030
Controller ftw, absoluut! Lkkr op de bank, enige kutte is dat ik mezelf voor quicksave even moet strekken, mijn tobo komt niet zo ver :P
pi_105204103
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 12:27 schreef Sjapoela het volgende:
Controller ftw, absoluut! Lkkr op de bank, enige kutte is dat ik mezelf voor quicksave even moet strekken, mijn tobo komt niet zo ver :P
Ik neem aan dat een xbox controller het lekkerst in de hand ligt ?

Wat kost dat ? :P En heb je nog een speciale versie nodig die op de pc aangesloten kan worden ?
pi_105204143
quote:
Ik denk erover om een ontvanger te kopen voor xbox controller op laptop en dan het hele zaakje aan de tv te hangen, kijken of dat wat is
Ik heb daar ook over gedacht om te doen.

Echter is het wel zo dat als je in de opties aanvinkt dat je een controller gebruikt er meteen 10+ fps van af gaan.

Nu weet ik niet of dat ook het geval is als dat vinkje aan staat als je wél een controller eraan hebt hangen. Het is in elk geval dat dat flink in de fps scheelt als er géén controller aanhangt.

Ik denk dat ik evengoed zo een draadloos ding koop en een lange hdmi kabel om eens te testen.
Kost bij elkaar denk ik 30 euro ofzo :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_105204183
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 12:29 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Ik neem aan dat een xbox controller het lekkerst in de hand ligt ?

Wat kost dat ? :P En heb je nog een speciale versie nodig die op de pc aangesloten kan worden ?

http://tweakers.net/price(...)ler-for-windows.html
pi_105204215
quote:
jezus daar kan ik skyrim nog een keer voor kopen :')
pi_105204219
Ik gebruik de xbox controller inderdaad, had zo'n versie waar die receiver bij zat, weet niet of die nog verkrijgbaar is.

Ben tevreden met mn controller!
pi_105204260
Zo'n xbox controller is natuurlijk ideaal, zeker met al die console ports van tegenwoordig. :)
pi_105204271
Godverdomme die prijzen zijn belachelijk, heb er laatst 2 weggegeven tegen verzendkosten, heb er dus niet meer...
pi_105204303
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 12:33 schreef Sjapoela het volgende:
Godverdomme die prijzen zijn belachelijk, heb er laatst 2 weggegeven tegen verzendkosten, heb er dus niet meer...
Jammer jammer :'(

[ Bericht 0% gewijzigd door Dr.Sexy op 05-12-2011 12:36:05 (Pijl in mn knie) ]
pi_105204370
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 11:23 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Ik vind Skyrim een stuk toegankelijker dan Oblivion hoor :P
Het enige wat misschien een beetje toegankelijker is is het hele levelling gebeuren.
En als je dat van Oblivion niet snapte dan was je ook al een pannenkoek imo.

:)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')