Archery is zeker erg handig hoor in bepaalde dungeons. Ik heb een sabre cats met 2/3 pijlen al dood. Het wordt moeilijker in close combat, maar dat is ook logisch. Dan wissel ik het af met dual wield destruction.quote:Op maandag 5 december 2011 11:51 schreef RBWO het volgende:
Maare. Ik ben dus heel vrolijk bow & arrow op dit moment. Ik krijg echt helemaal NIKS dood binnen een paar pijlen. (Frost Trolls ren ik hard voor weg). Is het niet verstandig om opnieuw te beginnen en dan als mage of warrior te beginnen in plaats van archery?
Heb je niet een eerdere save voor het gevecht met de draak en dat je je zelf dan gaat trainen in one-armed, ofzo?quote:Op maandag 5 december 2011 11:51 schreef RBWO het volgende:
Maare. Ik ben dus heel vrolijk bow & arrow op dit moment. Ik krijg echt helemaal NIKS dood binnen een paar pijlen. (Frost Trolls ren ik hard voor weg). Is het niet verstandig om opnieuw te beginnen en dan als mage of warrior te beginnen in plaats van archery?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het mogelijk om ook "snel" te wisselen van bow naar destruction? Of moet je dit steeds via het menu doen?quote:Op maandag 5 december 2011 11:55 schreef Seam het volgende:
[..]
Archery is zeker erg handig hoor in bepaalde dungeons. Ik heb een sabre cats met 2/3 pijlen al dood. Het wordt moeilijker in close combat, maar dat is ook logisch. Dan wissel ik het af met dual wield destruction.
quote:Op maandag 5 december 2011 11:57 schreef muhahaha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: ardpsiko
Je kunt items in het favorieten snelmenu zetten. En op pc kun je in dat snel menu ook die items nog een cijfer meegeven waardoor je helemaal geen menus meer hoeft te openen.quote:Op maandag 5 december 2011 11:57 schreef RBWO het volgende:
[..]
Is het mogelijk om ook "snel" te wisselen van bow naar destruction? Of moet je dit steeds via het menu doen?
Je kunt je wapens in je favorite lijstje krijgen, sneller heb ik iig nog niet gevonden. (cijfers meegegeven aan favo wist ik nietquote:Op maandag 5 december 2011 11:57 schreef RBWO het volgende:
[..]
Is het mogelijk om ook "snel" te wisselen van bow naar destruction? Of moet je dit steeds via het menu doen?
En op de console?quote:Op maandag 5 december 2011 11:59 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Je kunt items in het favorieten snelmenu zetten. En op pc kun je in dat snel menu ook die items nog een cijfer meegeven waardoor je helemaal geen menus meer hoeft te openen.
dual destruction casting is een perk volgens mijquote:Op maandag 5 december 2011 11:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je kunt je wapens in je favorite lijstje krijgen, sneller heb ik iig nog niet gevonden. (cijfers meegegeven aan favo wist ik niet)
Oja ik mis dual casting met destruction, ik kan het wel met Muffle
Bij mij is het gevoelsmatig en vloeit het beter, je ziet gewoon dat ze een zooi geleerd hebben van de fallout serie. Waar ik in oblivion op een gegeven moment dood viel en er niets meer aan vond loop ik in skyrim nog vrolijk heen en weer te prutsen, de grotten zien er in ieder geval minder gekopieerd uit en ik merk inderdaad dat naar mate mijn level hoger komt ik ook met meer gemak door het spel kom.quote:Op maandag 5 december 2011 11:48 schreef The_Substitute het volgende:
De dungeons zijn daarentegen wel prima verbeterd, het toevoegen van craften/smithing, en weer een prima soundtrack en setting, die me weer helemaal opslokken. Dus als ik moest kiezen tussen S en O, zou ik uiteindelijk toch voor Skyrim gaan, maar veel verschillen doen ze in mijn ogen niet.
quote:
quote:Je kunt items in het favorieten snelmenu zetten.
maar gewoon een normale muis met 3 knoppen is wel genoeg?quote:Op maandag 5 december 2011 12:11 schreef jankaas020 het volgende:
Doe er maar een muis bij, het is een FPS RPG, niet te doen zonder knappe muis of controller.
Ja hoorquote:Op maandag 5 december 2011 12:14 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
maar gewoon een normale muis met 3 knoppen is wel genoeg?
Ik neem aan dat een xbox controller het lekkerst in de hand ligt ?quote:Op maandag 5 december 2011 12:27 schreef Sjapoela het volgende:
Controller ftw, absoluut! Lkkr op de bank, enige kutte is dat ik mezelf voor quicksave even moet strekken, mijn tobo komt niet zo ver
Ik heb daar ook over gedacht om te doen.quote:Ik denk erover om een ontvanger te kopen voor xbox controller op laptop en dan het hele zaakje aan de tv te hangen, kijken of dat wat is
http://tweakers.net/price(...)ler-for-windows.htmlquote:Op maandag 5 december 2011 12:29 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik neem aan dat een xbox controller het lekkerst in de hand ligt ?
Wat kost dat ?En heb je nog een speciale versie nodig die op de pc aangesloten kan worden ?
jezus daar kan ik skyrim nog een keer voor kopenquote:Op maandag 5 december 2011 12:31 schreef kipknots het volgende:
[..]
http://tweakers.net/price(...)ler-for-windows.html
Jammer jammerquote:Op maandag 5 december 2011 12:33 schreef Sjapoela het volgende:
Godverdomme die prijzen zijn belachelijk, heb er laatst 2 weggegeven tegen verzendkosten, heb er dus niet meer...
Het enige wat misschien een beetje toegankelijker is is het hele levelling gebeuren.quote:Op maandag 5 december 2011 11:23 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik vind Skyrim een stuk toegankelijker dan Oblivion hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |