abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105193795
quote:
13s.gif Op zondag 4 december 2011 23:47 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Ik vind sneaken saai, vind quests waarbij ik moet sneaken e.d. ook lame. Dat is waarschijnlijk ook de reden dat mijn main storyline nog steeds stil ligt bij het punt waar ik een Thornogwattus feest moet betreden (derde grote storyline quest volgens mij).

Maar goed, die mages krijg ik wel dood op die laatste na, die schiet echt grote vuurballen waar ik in drie keer wel dood mee ben. Morgen maar weer proberen. :')
Vind je het eigenlijk wel een leuk spel? Ik hoor je continu klagen :D
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  maandag 5 december 2011 @ 00:06:19 #52
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_105194146
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 23:57 schreef Isabeau het volgende:
Sneaken maakt het spel echt ongelofelijk makkelijk. Mijn huidige char heeft 100 in sneak en daar wordt het gewoon erg simpel van. Wil met mijn volgende char echt puur warrior spelen die overal gewoon op af stormt (en dat wordt dan een Nord die ook bij de Stormcloaks gaat).
Ik heb 93 maar heb niet de laatste 2 perks genomen. Die een na laatte zie ik absoluut het nut niet van in en van die laatste lijkt t me een soort van cheat omdat t dan wel erg makkelijk wordt.

Ben nu bijna klaar met thieves guild denk ik maar ik houd de skeleton key eerst ff
pi_105194230
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2011 00:06 schreef RickoKun het volgende:

Ik heb 93 maar heb niet de laatste 2 perks genomen. Die een na laatte zie ik absoluut het nut niet van in en van die laatste lijkt t me een soort van cheat omdat t dan wel erg makkelijk wordt.

Ben nu bijna klaar met thieves guild denk ik maar ik houd de skeleton key eerst ff
Wat was de een na laatste ook alweer? Die laatste is leuk :D Net een spelletje :') Maar het wordt er idd nòg simpeler van. Het ergste is als de vijand bijna op je staat en je absoluut niet verdekt opgesteld onzichtbaar bent.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_105194346
Dit spel halen, doen of niet doen?
Ik heb zelf lang geleden Oblivion gekocht voor op de PS3, maar ik vond er niks aan :@ :') Vond het een beetje vaag en doelloos.

Nu heb ik veel goeie dingen over dit spel gehoord, maar het blijft natuurlijk een 'vervolg in de serie van...', dus is het het kopen waard of niet? Pure fanboy-antwoorden heb ik trouwens niks aan :P
pi_105194513
http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=2146

Iemand die mod al getest? Ik ben hem nu aan het downloaden.

Voorbeeldje:

:9~
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  † In Memoriam † maandag 5 december 2011 @ 00:20:51 #56
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_105194720
Geen idee of dezen al voorbij waren gekomen

:o

:D :')
  maandag 5 december 2011 @ 00:32:05 #57
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_105195111
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 00:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat was de een na laatste ook alweer? Die laatste is leuk :D Net een spelletje :') Maar het wordt er idd nòg simpeler van. Het ergste is als de vijand bijna op je staat en je absoluut niet verdekt opgesteld onzichtbaar bent.
Een na laatste is een rol voorwaarts :')
pi_105195248
Mod doet het goed.

Geen fps loss _O_
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_105195292
quote:
5s.gif Op maandag 5 december 2011 00:14 schreef vosss het volgende:

Voorbeeldje:
[ afbeelding ]

Ja, vanavond gedownload. Geweldige mod, je ziet het verschil metteen, ook als je niet direct naar de grond kijkt :)
  maandag 5 december 2011 @ 02:01:44 #60
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_105196738
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 23:57 schreef Isabeau het volgende:
Sneaken maakt het spel echt ongelofelijk makkelijk. Mijn huidige char heeft 100 in sneak en daar wordt het gewoon erg simpel van. Wil met mijn volgende char echt puur warrior spelen die overal gewoon op af stormt (en dat wordt dan een Nord die ook bij de Stormcloaks gaat).
Ik ben nu lvl 25 sneak type- op master niveau & zonder healing & stamina potions - en ga ook nu meer warrior spelen voor de variatie. Wel ik heb nog geen dark brotherhood en thief quests gedaan.

Ik moet wel een kanttekening dat sneak niet altijd geweldig goed doet. Bijvoorbeeld in sommige situaties zoals bij eindbazen kom in een keer -tig vijanden tegen en daar kun je met je sneak character weinig mee. Of soms met je een follower meesleuren als quest en daar komen de draugrs etc als vliegen op stront af. En draken heb ik nog niet kunnen backstabben. :)

Wat misschien ook helpt voor de uitdaging: ik heb van sneak tree niet meer de perks trigger plate & beyond genomen.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
  maandag 5 december 2011 @ 02:05:58 #61
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_105196788
Wel moet al dat sneaken me aan die Thief games denken.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
  maandag 5 december 2011 @ 02:26:43 #62
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_105196918
Hopelijk fixen ze die fire/frost/shock resistance bug snel. Mijn close-combat two-handed Nord warrior is nu helemaal kansloos tegen de sterkere mages :(. Had frost/fireshock resistant gear maar die werken niet meer. Ik moet nu elke keer een stuk of 20 flesjes health/stamina meenemen voor het geval ik mages tegenkom :D

[ Bericht 0% gewijzigd door PirE op 05-12-2011 03:12:58 ]
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  maandag 5 december 2011 @ 02:49:11 #63
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_105197051
fus roh da altijd en dan snel wezen bij mages.

En die Improved tex pack :9~

Braaf tijgetje :D

Al worden mijn laadtijden wel steeds langer. Komt door alle mods denk ik :P
Al moet ik die gridstoload=7 nog wel even doen
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
  † In Memoriam † maandag 5 december 2011 @ 06:11:59 #64
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_105197671
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 02:26 schreef PirE het volgende:
Hopelijk fixen ze die fire/frost/shock resistance bug snel. Mijn close-combat two-handed Nord warrior is nu helemaal kansloos tegen de sterkere mages :(. Had frost/fireshock resistant gear maar die werken niet meer. Ik moet nu elke keer een stuk of 20 flesjes health/stamina meenemen voor het geval ik mages tegenkom :D
Ik ben blij dat ik mijn originele exe nog heb en zonder steam draai. Heb nog steeds v1.1 en nergens last van. De grootste bugs zijn dragons die geen soul afgeven, maar ik heb er toch zat, en quests die moeilijk gaan omdat je het questitem al hebt gevonden voor je de quest zelf krijgt. Zonder hulp van de wiki had ik een aantal niet uit kunnen spelen.

MQ nu uitgespeeld en eigenlijk is daarmee het verhaal wel een beetje af, hoewel ik nog maar de helft van de wereld heb verkend. Nu de rest van de quest gaan spelen voelt als omgekeerde volgorde. Misschien een goed moment om met een nieuw karakter te beginnen. Het levelen (ben51) gaat ook vreselijk traag nu. Opnieuw en dan de finale tot het eind bewaren.
pi_105198094
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 06:11 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Ik ben blij dat ik mijn originele exe nog heb en zonder steam draai. Heb nog steeds v1.1 en nergens last van. De grootste bugs zijn dragons die geen soul afgeven, maar ik heb er toch zat, en quests die moeilijk gaan omdat je het questitem al hebt gevonden voor je de quest zelf krijgt. Zonder hulp van de wiki had ik een aantal niet uit kunnen spelen.

MQ nu uitgespeeld en eigenlijk is daarmee het verhaal wel een beetje af, hoewel ik nog maar de helft van de wereld heb verkend. Nu de rest van de quest gaan spelen voelt als omgekeerde volgorde. Misschien een goed moment om met een nieuw karakter te beginnen. Het levelen (ben51) gaat ook vreselijk traag nu. Opnieuw en dan de finale tot het eind bewaren.
Hoe krijg jij het dan voor elkaar om Skyrim zonder steam te draaien :?
  † In Memoriam † maandag 5 december 2011 @ 08:20:18 #66
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_105198298
quote:
11s.gif Op maandag 5 december 2011 07:55 schreef Sjapoela het volgende:

[..]

Bij de eerste installatie vanaf de disk zat een TESV.exe in de Skyrim folder waarmee je de game zonder steam kon opstarten. Na de eerste patch kwam Steam met een sneaky stealth patch die deze exe aanpaste dat ie niet meer werkte zonder steam. Maar ik had een backup en heb die teruggezet en speel nu weer als stand alone game. Ga er alles aan doen om het zo te houden ook.

Mijn patches haal ik wel via andere sites. Versie 1.2 was bijvoorbeeld al gelijk ook zonder steam te krijgen. Alleen vanwege de bugs wacht ik daar wel mee. Hoewel er ook al aangepaste patches zijn die de bug-vrij zouden moeten zijn.
pi_105198405
Ah, vandaar. Slim, maar ik snap toch nog steeds niet wat sommigen tegen steam hebben! Ik vind het ideaal :D
  † In Memoriam † maandag 5 december 2011 @ 08:42:09 #68
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_105198510
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2011 08:30 schreef Sjapoela het volgende:
Ah, vandaar. Slim, maar ik snap toch nog steeds niet wat sommigen tegen steam hebben! Ik vind het ideaal :D
Ik vind het randje malware en spyware. Ik hoef geen rommel op mijn pc die dingen aanpast zonder mijn toestemming, versleutelde data verstuurd waarvan niemand weet wat er precies aan gegevens wordt verzameld en ik wil niet afhankelijk zijn van steam voor toestemming te mogen spelen. Heb 50 euro betaald voor die game, waar bemoeien ze zich mee!

Het systeem straft legale spelers en maakt illegaal downloaden steeds aantrekkelijker. Al die DRM zuigt en is nog nutteloos ook. Skyrim was op dag een al illegaal te downloaden. Daarbij komt nog dat als ik uitgespeeld ben ik mijn game niet eens aan mijn neefjes kan geven want de activatie code is aan mij gebonden.

Maar goed in de tijd van gooi al je privacy op straat via facebook en andere trendy dataminers is dit een tamelijk afwijkend standpunt waarschijnlijk. :)
pi_105198553
Welk improver tecture pack heb jij?
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 02:49 schreef BurnaBoy het volgende:
fus roh da altijd en dan snel wezen bij mages.

En die Improved tex pack :9~
[ afbeelding ]

Braaf tijgetje :D
[ afbeelding ]

Al worden mijn laadtijden wel steeds langer. Komt door alle mods denk ik :P
Al moet ik die gridstoload=7 nog wel even doen
pi_105198778
quote:
5s.gif Op maandag 5 december 2011 00:14 schreef vosss het volgende:

Voorbeeldje:
[ afbeelding ]

Tvp, vanavond maar eens modden, ziet er erg goed uit..
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  maandag 5 december 2011 @ 09:16:22 #71
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_105198975
quote:
7s.gif Op zondag 4 december 2011 23:58 schreef Seam het volgende:

[..]

Vind je het eigenlijk wel een leuk spel? Ik hoor je continu klagen :D
Ik vind het wel leuk hoor, en dingen die ik niet leuk vind blijf ik als het nodig is proberen tot het wel lukt en ondertussen zeiken tot ik erbij neer val en als ze niet nodig zijn laat ik ze gewoon liggen.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_105199191
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 00:20 schreef NorthernStar het volgende:
Geen idee of dezen al voorbij waren gekomen

:o
:o _O-
pi_105199342
quote:
11s.gif Op maandag 5 december 2011 07:55 schreef Sjapoela het volgende:

[..]

Ik heb een mod die ervoor zorgt dat Skyrim meer dan 4GB kan gebruiken. Die geeft ook een standalone exe, zonder launcher. En een mod die Bethesda laadscherm weghaalt, dus met 1 klik zit ik zo ingame.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 5 december 2011 @ 10:08:04 #74
252333 ardi
Anhedonische masochist
pi_105200057
quote:
6s.gif Op zondag 4 december 2011 19:38 schreef The_Substitute het volgende:
Bij de Dark Brotherhood-quest, die journal van Cicero - Volume 1, het laatste stukje. _O-
Gister toevallig gelezen. :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN: ardpsiko
pi_105200247
Trouwens wel weer een paar leuke boeken tegen gekomen...
A Tragedy in Black: ging over een jongen die een Daedra summonde, heel leuk _O-
Kolb and the Dragon: avontuur kinderboek, waarbij je telkens een optie moest kiezen en dan de desbetreffende pagina moest opzoeken :D
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 5 december 2011 @ 10:25:46 #76
252333 ardi
Anhedonische masochist
pi_105200529
Kolb ja. Is weer eens wat anders dan een gewoon verhaal.

http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Kolb_%26_the_Dragon
PSN: ardpsiko
pi_105200811
Afgelopen weekend weer wat uurtjes kunnen spelen, heerlijk spel!

Inmiddels lvl 6 en op weg naar The Greybeards voor een quest.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 5 december 2011 @ 10:47:12 #79
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_105201117
Kolb & The Dragon: een rpg in boekvorm. :P

Volgens mij hadden ze net zoiets in Fallout3, alleen dan op zo'n computer terminal, over Grognak.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  maandag 5 december 2011 @ 10:54:19 #80
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105201312
quote:
Daarom speel je het ook op de PC
pi_105201350
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_105201574
quote:
14s.gif Op maandag 5 december 2011 10:54 schreef Sinji het volgende:

[..]

Daarom speel je het ook op de PC
Als ik het op pc speel moet ik in een klein kamertje zitten, spelend op een brakke 22" monitor en wat goedkope logitech speakers. Op m'n PS3 zit ik in de woonkamer, achter een goeie 42" tv en goed geluid. Vind het dan geen moeilijke keuze, maar ik verwacht wel dat het daadwerkelijk speelbaar is.
  maandag 5 december 2011 @ 11:11:00 #83
8369 speknek
Another day another slay
pi_105201753
Mijn pc uit 2009 kan hem waarschijnlijk niet op de kwaliteit van de xbox uit 2006 afspelen :').
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 5 december 2011 @ 11:13:37 #84
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_105201820
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 11:04 schreef kipknots het volgende:

[..]

Als ik het op pc speel moet ik in een klein kamertje zitten, spelend op een brakke 22" monitor en wat goedkope logitech speakers. Op m'n PS3 zit ik in de woonkamer, achter een goeie 42" tv en goed geluid. Vind het dan geen moeilijke keuze, maar ik verwacht wel dat het daadwerkelijk speelbaar is.
Ik zet mijn monitor op de stoel en ga zelf op de fatboy zitten en heb een xbox controller plus een 24 inch computerscherm dual screen. alle voordelen van de pc zonder de nadelen O+.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 5 december 2011 @ 11:13:39 #85
8369 speknek
Another day another slay
pi_105201821
Wat een baggerquest was die laatste van de mages guild zeg. Loop je daar rond in je robe, halen ze de hele tijd je magicka weg. Minstens dertig keer doodgegaan, geen feest met die laadtijden.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_105201860
Hoe de fuck kill ik zo'n draak :').

Ik zit nu bij dat stuk dat ik met Delphini(e?) zo'n draak moet killen ergens. Maar die pijl en boog van mij doen verrot weinig schade op die draak en hijzelf roostert mij alsof ik een varkentje ben :').

Ik haal niet eens 10% van z'n hp eraf of ik ben al dood :').
  maandag 5 december 2011 @ 11:16:48 #87
8369 speknek
Another day another slay
pi_105201912
Wachten tot ze de elemental damage bug weer gefixt hebben :').

Een flame atronach doet wonderen. Als je warrior bent moet je met een schild en volle bepantsering (plus schuilen achter rotsen) wachten tot hij een keer naar beneden komt, en dan los gaan.
pi_105201942
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 11:16 schreef speknek het volgende:
Wachten tot ze de elemental damage bug weer gefixt hebben :').

Een flame atronach doet wonderen. Als je warrior bent moet je met een schild en volle bepantsering (plus schuilen achter rotsen) wachten tot hij een keer naar beneden komt, en dan los gaan.
Dat heb ik sowieso al niet. Ben pas level 6 :'). En nee ben geen warrior. Heb al mijn punten in Archery zitten op dit moment.
  maandag 5 december 2011 @ 11:18:04 #89
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_105201949
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 11:14 schreef RBWO het volgende:

Ik zit nu bij dat stuk dat ik met Delphini(e?) zo'n draak moet killen ergens. Maar die pijl en boog van mij doen verrot weinig schade op die draak en hijzelf roostert mij alsof ik een varkentje ben :').

Heb je scrolls ofzo? kan je meestal wel gebruiken, of een companion? Wat ik hier in ieder geval vaak hoor is dat non-magic users voor het slachten slagwapens gebruiken.
Vrijheid
pi_105201977
Beste boog die ik heb gezien was er 1 met 10 damage en ik ben level 29... :P
Kan me niet voorstellen dat je daar iets mee killed eerlijk gezegd. Ik had al moeite met het killen van een draak met Firebolts a 31 damage. Die draak met Delphini samen was een stuk makkelijker (Fireballed :P )
  maandag 5 december 2011 @ 11:20:14 #91
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_105202008
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 11:17 schreef RBWO het volgende:

[..]

Dat heb ik sowieso al niet. Ben pas level 6 :'). En nee ben geen warrior. Heb al mijn punten in Archery zitten op dit moment.
Hm, een hoog gelegen gebied opzoeken met plekken om te schuilen en elke keer schieten en schuilen. Ben je wel ff bezig en ik hoop dat je genoeg pijlen hebt maar dat zou moeten lukken denk ik.
Vrijheid
pi_105202020
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 00:10 schreef GlenSpey het volgende:
Dit spel halen, doen of niet doen?
Ik heb zelf lang geleden Oblivion gekocht voor op de PS3, maar ik vond er niks aan :@ :') Vond het een beetje vaag en doelloos.

Nu heb ik veel goeie dingen over dit spel gehoord, maar het blijft natuurlijk een 'vervolg in de serie van...', dus is het het kopen waard of niet? Pure fanboy-antwoorden heb ik trouwens niks aan :P
Niemand? ;)
pi_105202027
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 11:19 schreef muhahaha het volgende:
Beste boog die ik heb gezien was er 1 met 10 damage en ik ben level 29... :P
Kan me niet voorstellen dat je daar iets mee killed eerlijk gezegd. Ik had al moeite met het killen van een draak met Firebolts a 31 damage. Die draak met Delphini samen was een stuk makkelijker (Fireballed :P )
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 11:20 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Niemand? ;)
Doen.
  maandag 5 december 2011 @ 11:21:50 #94
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_105202056
quote:
Niemand? ;)
Als je Oblivion niks vond, dan zal je hier ook weinig aan vinden.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_105202090
quote:

[..]

Niemand? ;)
Niet doen. Mijn broer heeft Oblivion gedaan en hij heeft bij mij even meegekeken en herkende vrij veel terug (combat animaties, vaste speeches bij npc's (iets met een arrow in de knee :').

Ik was vroeger ook nooit zo van de rpg ala Baldurs Gate echter vind ik Skyrim erg leuk om te spelen. Je bent helemaal vrij in wat je doet en laat en je moet ook zelf zaken uitzoeken. Bij WoW wordt alles al vrij snel voorgekauwd.
pi_105202091
quote:
3s.gif Op maandag 5 december 2011 11:21 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Ik vind Skyrim een stuk toegankelijker dan Oblivion hoor :P
  maandag 5 december 2011 @ 11:23:28 #97
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_105202098
quote:

[..]

Oneens. Oblivion vond ik wel leukig maar niet zo bijzonder maar Skyrim vind ik wel erg tof. Ongeveer even leuk/nog leuker dan fallout 3/new vegas en die heb ik helemaal grijs gespeeld. Je kan ook wel zien dat ze van fallout geleerd hebben.
Vrijheid
  maandag 5 december 2011 @ 11:24:09 #98
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_105202122
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 11:14 schreef RBWO het volgende:

Ik doe shouts op 'm en wacht to hij ergens gaat zitten, dan zo snel mogelijk erop af rennen en hakken. Enige probleem is wel dat hij vuur of ijs begint te sproeien als hij ergens zit en dat lastig te ontwijken is.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  maandag 5 december 2011 @ 11:25:25 #99
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105202159
quote:

[..]

Bull. Oblivion heeft me een uur weten te boeien. Door Skyrim heb ik nu een baard. Weetje wat daarvoor nodig is voor een Aziaat?
pi_105202166
quote:
10s.gif Op maandag 5 december 2011 11:24 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Ik doe shouts op 'm en wacht to hij ergens gaat zitten, dan zo snel mogelijk erop af rennen en hakken. Enige probleem is wel dat hij vuur of ijs begint te sproeien als hij ergens zit en dat lastig te ontwijken is.
Maar ik ben alleen maar pijl en boog :'(. Heb ergens vast wel een dagger maar daar doe ik verrot weinig mee denk ik haha.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')