SPOILER: SysteemeisenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trailers
http://www.gameinformer.c(...)c-dragon-action.aspx
http://www.gametrailers.com/episode/gametrailers-tv/137?ch=1
http://www.bethblog.com/i(...)live-action-trailer/
Previews
Fok!Games - http://games.fok.nl/previ(...)crolls-v-skyrim.html
Wired - http://www.wired.com/gamelife/2011/10/skyrim-hands-on/
Gamekings - http://www.gamekings.tv/v(...)er-scrolls-v-skyrim/
Reviews
* IGN!
* Gamekings!
* Game-Informer!
* Tweakers.net
Algemene info
Bron: http://www.gamefaqs.com/b(...)ls-v-skyrim/57934750
Winkels: http://www.budgetgaming.n(...)ls+v:+skyrim_PC.htmlSPOILER: Algemene informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Additionele informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Platform-Poll :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
lapo van mij:Ik had het probleem met oblivion iig niet. Kijk die crashes to destktop zijn lastig te programmeren aangezien je met verschillende hardware te maken hebt, maar quests die buggen dat is iets dat je gewoon had kunnen en MOETEN testen. Dat is gewoon nalatigheid geweest van Bethesda.quote:Op zondag 4 december 2011 18:12 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Gehyped, dat is het sleutelwoord in je zin. Hypen heeft niks te maken met de kwaliteit van het spel maar met de marketing en de community, bovendien zijn er genoeg voorbeelden te noemen van spellen die extreem gehyped waren en gewoon bagger bleken te zijn.
Tevens weet je dit gewoon met een Bethesda spel. Oblivion zat ook vol met bugs.
Ik wil het niet goedpraten want sommige bugs zijn wel echt vervelend (voornamelijk de crashes to desktop), maar in zo'n groot spel zullen altijd bugs zitten, en in een Bethesda game al helemaal. Je had het kunnen weten.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
ik heb de TT al aan laten passenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Helemaal mee eens. Maar goed, pas maar op, want straks wordt er nog naar je hoofd gegooid dat je idiote uitspraken maaktquote:Op zondag 4 december 2011 19:15 schreef Maanvis het volgende:
lapo van mij:
[..]
Ik had het probleem met oblivion iig niet. Kijk die crashes to destktop zijn lastig te programmeren aangezien je met verschillende hardware te maken hebt, maar quests die buggen dat is iets dat je gewoon had kunnen en MOETEN testen. Dat is gewoon nalatigheid geweest van Bethesda.![]()
PS AlchemistOfSorrows, voor als je het over het hoofd had gezien, [Elder Scrolls: Skyrim] #48: I was an arrow like you
Of toch du vader?![]()
Ik ben gelukkig nog geen gamebreaking bugs tegengekomen, maar wel kleine bugs zoals zwevende mensen of dat ik aangevallen werd door meerdere draken. En natuurlijk de crashes, maar ja, ik save vaak dus daar erger ik me niet heel erg aan![]()
![]()
Een of ander mathies uit falkreath is gedood bij een drakenaanval, is hij relevant voor het spelverloop?Love, The Kind You Clean Up With A Mop.![]()
Pfft...is de vrouw van de smid door een draak gedood, blijven ze roepen: I'm gonna find whoeever did this. En iedereen staat wat schaapachtig om het lijk heen...suf.![]()
nee, anders was ie niet doodgegaan maar op 1% blijven stekenquote:Op zondag 4 december 2011 19:20 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Een of ander mathies uit falkreath is gedood bij een drakenaanval, is hij relevant voor het spelverloop?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Godverdomme, die trap naar de Greybeards is echt een tyfuseind lopen
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik vind het wel klote. Maar ik had al al vaker weer nieuwe savegame geopend. Dit keerde rende ik zo hard mogelijk uit falkreath en toen heb ik de draak buiten falkreath gedood, maar toen ik terug kwam lag in falkreath wel het lijk van mathies.quote:Op zondag 4 december 2011 19:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee, anders was ie niet doodgegaan maar op 1% blijven steken
Love, The Kind You Clean Up With A Mop.![]()
MQ uitgespeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben effe opnieuw begonnen en ga me helemaal focussen op Deconstuction (mage)
Wel redelijk lastig op het begin.![]()
Deconstruction Mage ?quote:Op zondag 4 december 2011 19:31 schreef zerokil het volgende:
Ik ben effe opnieuw begonnen en ga me helemaal focussen op Deconstuction (mage)
Wel redelijk lastig op het begin.Met mijn magische powers sloop ik je huis stukje bij beetje uit elkaar ?
![]()
![]()
quote:Op zondag 4 december 2011 19:30 schreef Dr.Sexy het volgende:
MQ uitgespeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MQ eindOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ach, niet lullen. Ik kon die trap niet vinden dus ben ik maar via de andere kant naar boven gegaan. Dat is pas irritant lopenquote:Op zondag 4 december 2011 19:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Godverdomme, die trap naar de Greybeards is echt een tyfuseind lopen![]()
![]()
Verdomme, het spel doet nu toch echt raar op mijn tv.
Maar een nieuwe tv vragen voor kerst.
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
Bij de Dark Brotherhood-quest, die journal van Cicero - Volume 1, het laatste stukje.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
TIP als training voor Skyrim: WoW spelenquote:Op zondag 4 december 2011 19:37 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ach, niet lullen. Ik kon die trap niet vinden dus ben ik maar via de andere kant naar boven gegaan. Dat is pas irritant lopen. Daar leer je op den duur wel goed wallwalken
.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Dat had ik ook, maar psst zal ik je eens wat verklappen?quote:Op zondag 4 december 2011 19:37 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ach, niet lullen. Ik kon die trap niet vinden dus ben ik maar via de andere kant naar boven gegaan. Dat is pas irritant lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ZOnder "clarevoyance" had ik 'm ook niet gevonden waarschijnlijkquote:Op zondag 4 december 2011 19:37 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ach, niet lullen. Ik kon die trap niet vinden dus ben ik maar via de andere kant naar boven gegaan. Dat is pas irritant lopen
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op zondag 4 december 2011 19:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]SPOILER: MQ eindOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 4 december 2011 19:43 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dat had ik ook, maar psst zal ik je eens wat verklappen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.![]()
quote:Op zondag 4 december 2011 19:49 schreef Rikketik het volgende:
[..]Bij mij niet in ieder geval.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 4 december 2011 19:49 schreef Rikketik het volgende:
[..]Bij mij welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was ik eindelijk naar dat dorp gelopen, versprong het wijzertje opeens naar de andere kant van de berg. Ik dus fasttravellen naar Whiterun want ik had geen zin om dat pokke eind weer te moeten lopen, waarna ik er dus achter kwam dat het óp de berg was ipv naast![]()
![]()
Valkt mee tochquote:Op zondag 4 december 2011 19:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Godverdomme, die trap naar de Greybeards is echt een tyfuseind lopenquote:Op zondag 4 december 2011 19:33 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Deconstruction Mage ?Met mijn magische powers sloop ik je huis stukje bij beetje uit elkaar ?
Children of the night. What music they make.![]()
[quote]Op zondag 4 december 2011 19:56 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Valkt mee toch
Dat vond ik juist leuk.
Lekker door die sneeuwstorm banjeren, mooie muziek erbij, dat maakt de sfeer wel.
Damn man wil ook Skyrim spelen![]()
![]()
Idd, lekker van de omgeving genieten, wat screens maken enzquote:Op zondag 4 december 2011 19:59 schreef FS1986NL het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 4 december 2011 19:56 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Valkt mee toch
Dat vond ik juist leuk.
Lekker door die sneeuwstorm banjeren, mooie muziek erbij, dat maakt de sfeer wel.
Damn man wil ook Skyrim spelen
Waarom speel je geen Skyrim dan?
Lol, ik kom net aan in de College of Winterhold, ik sta met die gast te praten die kan enchanten op het plein, vliegt er een draak over en valt ons aan
Wallwalken en walljumpen kan al jaren niet meer. Je glijdt overal vanaf nu. Vroeger kon het vet makkelijk.quote:Op zondag 4 december 2011 19:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
TIP als training voor Skyrim: WoW spelen. Daar leer je op den duur wel goed wallwalken
.
![]()
ik speel het spel ook al jaren niet meer maar dat wallwalken heb ik daar iig wel geleerdquote:Op zondag 4 december 2011 20:26 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Wallwalken en walljumpen kan al jaren niet meer. Je glijdt overal vanaf nu. Vroeger kon het vet makkelijk.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Heeft iemand de Forbidden Legends quest line gedaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou ik moet morgen even mijn PC spullen halen en dan in elkaar zetten, en dan pas kan ik gaan genieten van Skyrim.quote:Op zondag 4 december 2011 20:06 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Idd, lekker van de omgeving genieten, wat screens maken enz
Waarom speel je geen Skyrim dan?
Lol, ik kom net aan in de College of Winterhold, ik sta met die gast te praten die kan enchanten op het plein, vliegt er een draak over en valt ons aan![]()
![]()
Ik kom namelijk van de Xbox 360 af, dus het zou wel een heel groot verschil zijn denk ik![]()
![]()
Difficulty staat nu op Master, ben benieuwd. Ik ben level 53 alweer
quote:Op zondag 4 december 2011 20:46 schreef KrentebolHooft het volgende:
Heeft iemand de Forbidden Legends quest line gedaan?Waar kan ik die vinden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Meh, ik kan niet fast travelen naar Solitude ondanks dat ik er al 3 keer geweest ben. Hoogst irritante bug
Ook niet naar de farms net buiten Solitude? Of Blue Palace?quote:Op zondag 4 december 2011 22:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Meh, ik kan niet fast travelen naar Solitude ondanks dat ik er al 3 keer geweest ben. Hoogst irritante bug![]()
Heeft iemand de Forbidden Legends quest line gedaan?Als het die quest is wat ik denk dat het is moet je naar de cave gaan waar je het dagboek vond waarvan je de quest krijgt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier![]()
Heb net met Barbas als companion de bandit leader op Knife Point Ridge vermoord en had opeens 1000 bounty in The Rift.. Heel vreemd, iemand een verklaring?
Kan me niet herinneren dat ik iets/iemand aangevallen heb
Heb uiteindelijk maar een savegame van voor die bounty geladen, die grot was toch niet zo heel lastig voor me![]()
![]()
idd, blijft een fucking handige vaardigheid in gamesquote:Op zondag 4 december 2011 20:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik speel het spel ook al jaren niet meer maar dat wallwalken heb ik daar iig wel geleerdOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.![]()
Nu bezig met 'A night to remember' of zo? Ben nu in zo'n wizardgrot, ga echt moeilijk snel dood daar. Fucking vlam en ijstjak.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Ah, die heb ik eerder vanavond ook gespeeld. Ik was erg blij met m'n sneakvaardigheden aldaar. Zeker in die laatste grote hal.quote:Op zondag 4 december 2011 23:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Nu bezig met 'A night to remember' of zo? Ben nu in zo'n wizardgrot, ga echt moeilijk snel dood daar. Fucking vlam en ijstjak.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Leuk, dat gemiep over die quest bugs. Crashes worden goedgepraat vanwegen verschillende soorten hardware...
Maar die spel is zo open, dat er ook miljoenen verschillen in de wereld zitten per speler voor die bij quest X aankomt.
Ik heb nog nergens gelezen dat dezelfde quest bij iedereen dezelfde bug oplevert. Als dat t geval zou zijn, is dat 100% falen van testwerk. Hier is een bug in een quest kennelijk afhankelijk van een hele hoop factoren. En dat is heel erg lastig te testen. Daar moet je gewoon tegen aan lopen. Om nog maar te zwijgen van de mods bij pcgamers. Daarbij, wie zegt dat zo'n questbug niet veroorzaakt wordt door de hardware/drivers?
Persoonlijk ben ik nog geen enkele game/quest-brekende bug tegen gekomen. Enige wat me opviel was een mammoet die opeens begon te zweven.NIEUW: Foto's!![]()
De 100 uur alweer gepasseerd ... geloof niet dat ik eerder zoveel tijd in een spel heb gestopt (en heb het gevoel dat er nog wel 100 uur inzit)![]()
Ik zit nu op level 40. De enige bugs die ik tot nu toe heb ondervonden zijn de objectives ''Investigate the Boethia cultist'' en ''Collect bounty from Skald'' die niet uit mijn lijst van miscellaneous quests willen verdwijnen nadat ik ze heb volbracht. Voor de rest sla ik mijn voortgang redelijk vaak op om dit soort dingen te vermijden.![]()
Heeft iemand de Forbidden Legends quest line gedaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog nooit heeft een spel me zo lang bij WoW vandaag gehoudenquote:Op zondag 4 december 2011 23:28 schreef Young_David het volgende:
De 100 uur alweer gepasseerd ... geloof niet dat ik eerder zoveel tijd in een spel heb gestopt (en heb het gevoel dat er nog wel 100 uur inzit)En ik vermaak me nog steeds.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Ik vind sneaken saai, vind quests waarbij ik moet sneaken e.d. ook lame. Dat is waarschijnlijk ook de reden dat mijn main storyline nog steeds stil ligt bij het punt waar ik een Thornogwattus feest moet betreden (derde grote storyline quest volgens mij).quote:Op zondag 4 december 2011 23:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, die heb ik eerder vanavond ook gespeeld. Ik was erg blij met m'n sneakvaardigheden aldaar. Zeker in die laatste grote hal.
Maar goed, die mages krijg ik wel dood op die laatste na, die schiet echt grote vuurballen waar ik in drie keer wel dood mee ben. Morgen maar weer proberen.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Sneaken hoeft niet.quote:Op zondag 4 december 2011 23:47 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik vind sneaken saai, vind quests waarbij ik moet sneaken e.d. ook lame. Dat is waarschijnlijk ook de reden dat mijn main storyline nog steeds stil ligt bij het punt waar ik een Thornogwattus feest moet betreden (derde grote storyline quest volgens mij).
Maar goed, die mages krijg ik wel dood op die laatste na, die schiet echt grote vuurballen waar ik in drie keer wel dood mee ben. Morgen maar weer proberen.![]()
Daar heb ik iedereen uitgemoord. Zonder sneaken overigens.quote:Op zondag 4 december 2011 23:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind sneaken saai, vind quests waarbij ik moet sneaken e.d. ook lame. Dat is waarschijnlijk ook de reden dat mijn main storyline nog steeds stil ligt bij het punt waar ik een Thornogwattus feest moet betreden (derde grote storyline quest volgens mij).
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Sneaken maakt het spel echt ongelofelijk makkelijk. Mijn huidige char heeft 100 in sneak en daar wordt het gewoon erg simpel van. Wil met mijn volgende char echt puur warrior spelen die overal gewoon op af stormt (en dat wordt dan een Nord die ook bij de Stormcloaks gaat)."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: