Daar kun je je bijna standaard aan ergeren, erger nog zijn die lui die denken dat iedereen bij de Marine een marinier is.quote:Op zondag 4 december 2011 18:58 schreef Royyy het volgende:
Vanmiddag met m'n opa Black Hawk Down gekeken. Bah bah wat een drama, die Nederlandse ondertiteling... had af en toe het idee dat het vertaald was door een of ander oud vrouwtje dat in een ver verleden een paar jaartjes Engels op de middelbare school heeft gehad, en in haar hele leven nog nooit een militaire term heeft gehoord
Ja, inderdaad.. dat van Marine vs marinier kom je wel heeeel vaak tegen.quote:Op zondag 4 december 2011 19:10 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Daar kun je je bijna standaard aan ergeren, erger nog zijn die lui die denken dat iedereen bij de Marine een marinier is.
Dat jaquote:Op zondag 4 december 2011 19:10 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Daar kun je je bijna standaard aan ergeren, erger nog zijn die lui die denken dat iedereen bij de Marine een marinier is.
Inderdaad, net zoiets als het verschil tussen militair en soldaat, dat schijnt ook erg lastig te zijnquote:Op zondag 4 december 2011 19:10 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Tenenkrommende Taferelen.quote:Op zondag 4 december 2011 19:40 schreef Royyy het volgende:
[..]
Inderdaad, net zoiets als het verschil tussen militair en soldaat, dat schijnt ook erg lastig te zijn![]()
Kijk tegenwoordig eigenlijk nooit meer films of series met Nederlandse ondertiteling, misschien dat het me daarom zo opviel. AC-130 Spectre helikopters, Little Birds die de vijand 'bombarderen', rangen die constant door elkaar werden gehaald, RPG schijnt een afkorting te zijn voor machinegeweer, heli's die 'rond vliegen om snipers neer te halen' (vertaald van 'to provide overhead sniper cover'), etc etc etc...
Hi Honey!quote:
Doutzen dikke opgezwollen borstmelktetten!!quote:Op zondag 4 december 2011 20:26 schreef hoogvlieger het volgende:
Zo naar de bios. Doutzen Kroes eensch zien rollebollen.
Wat zeg je dat zo vrouwvriendelijk, Rave!quote:Op zondag 4 december 2011 20:41 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Doutzen dikke opgezwollen borstmelktetten!!
In 3D![]()
![]()
Nou nog wetenschappelijk: invaginatie van epitheelweefsel in het bindweefsel waardoor exocriene melkklier ontstaatquote:Op zondag 4 december 2011 20:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wat zeg je dat zo vrouwvriendelijk, Rave!
Heb je ook een wetenschappelijke omschrijving voor bh?quote:Op zondag 4 december 2011 21:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nou nog wetenschappelijk: invaginatie van epitheelweefsel in het bindweefsel waardoor exocriene melkklier ontstaat.
Neequote:Op zondag 4 december 2011 21:54 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Waar, Sinterklaas spel? Daar begrijp ik totnu toe nog niet echt veel van.
Neequote:Op zondag 4 december 2011 21:45 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Heb je ook een wetenschappelijke omschrijving voor bh?
Ondanks alle hulp die ik krijg vrij weinig.quote:Op zondag 4 december 2011 21:56 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat begrijp je niet aan het Sinterklaas spel?
Ik ben alweer dood...quote:Op zondag 4 december 2011 22:01 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ondanks alle hulp die ik krijg vrij weinig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |