abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105347786
quote:
14s.gif Op donderdag 8 december 2011 19:11 schreef Nobu het volgende:

[..]

Dat is inderdaad ongeveer de mindset van de mafkezen die daar aan de macht zijn.
Die mafkezen hebben zich vreedzamer getoond dat het vrije Westen.

Mijn mensen zijn het ook niet hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar als je dat accepteert als reden voor oorlog, dan ben je blijkbaar ook niet geinteresseerd in de echte reden.
My heart is broke, may I have some glue?
Help me inhale and mend it with you.
  donderdag 8 december 2011 @ 19:17:31 #127
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_105347815
quote:
7s.gif Op donderdag 8 december 2011 18:53 schreef Stokstaart het volgende:
USA is koning. Laat ze Iran maar mooi 3 eeuwen terug in de tijd bombarderen.
Kunnen ze weer kamelen melken in plaats van de wereldvrede bedreigen met hun provocerende acties.
:') Vertel me wat heeft Iran ooit gedaan wat zo dreigend is?
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_105348199
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 19:15 schreef b0ysd0ntcry het volgende:

[..]

Het vrije westen dat Saddam hielp tegen Iran? Dat deed of de neus bloedde toen Saddam chemische wapens gebruikte? Dat een Iraans passagierstoestel neerschoot? Die bedoel je? :)

[..]

Bron?

[..]

Bron? Het "Israel moet van de kaart geveegd" verhaal staat al een tijdje ter discussie, en voor zover ik weet is gebleken dat een dergelijke uitdrukking niet bestaat in het perzisch.

[..]

Er is gesjoemeld.

Maar er is meer democratie dan in Saudie-Arabie bijvoorbeeld. Bondgenoot van het vrije Westen.

[..]

Het uitschakelen van die Drone is, in tegenstelling tot bijvoorbeeld de Amerikaanse inval in Irak, niet strijdig met enig internationaal recht. Althans, zolang dat boven Iraans grondgebied gebeurd is.

[..]

Volgens mij heb je geen zinnig argument aangedragen om deze mening te onderbouwen.
De oorlog in Irak heeft niets te maken met een eventuele aanval op Iran nu, ze doen telkens mededelingen aan het adres van Israël, dat ze die staat willen uitroeien etc.
Ook blijven ze zich bezig houden met de verrijking van Uranium. Wat specifiek van toepassing is op het maken van kernwapens en niet de opwekking van energie.

En een vliegtuig neerhalen van een land waarmee je niet in oorlog bent is sowieso bijzonder onverstandig.Landen die een bedreiging vormen voor de USA en de internationale gemeenschap worden simpelweg in de gaten gehouden.
We hebben gezien gedurende de Cuba-crisis waarom. Toen werd er een U2 neergeschoten omdat de Russen kernwapens verborgen hielden.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_105348554
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 19:25 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

De oorlog in Irak heeft niets te maken met een eventuele aanval op Iran nu, ze doen telkens mededelingen aan het adres van Israël, dat ze die staat willen uitroeien etc.
Ook blijven ze zich bezig houden met de verrijking van Uranium. Wat specifiek van toepassing is op het maken van kernwapens en niet de opwekking van energie.

En een vliegtuig neerhalen van een land waarmee je niet in oorlog bent is sowieso bijzonder onverstandig.Landen die een bedreiging vormen voor de USA en de internationale gemeenschap worden simpelweg in de gaten gehouden.
We hebben gezien gedurende de Cuba-crisis waarom. Toen werd er een U2 neergeschoten omdat de Russen kernwapens verborgen hielden.
zeker aangezien dit zo'n beetje het topmodel drone dat in actieve dienst is is. En hij bijna onbeschadigd is.

Ik zag laatst trouwens de prijskaartjes van hedendaagse drones langskomen. Daar wordt het je ook koud van, de tijd dat het vliegtuigjes van een ton ofzo zijn is blijkbaar ook al lang voorbij.
  donderdag 8 december 2011 @ 19:33:38 #130
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_105348603
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 19:25 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

:') Israël en VS heeft andersom meer gedreigd dan andersom :{w . Oh, ja want Pakistan (broeinest voor extremisme en taliban) heeft wel kernwapens, maar zijn natuurlijk niet gevaarlijker..

Waarom mogen alle landen gewoon uranium verrijken en Iran niet? Wat is er zo extra dreigend aan dan bijvoorbeeld een land als Pakistan, Rusland of Noord Korea? Iedereen moet dat recht toch kunnen hebben voor energie, dan wel bescherming. Hoe kun jij zo zeker stellen dat ze het voor wapens gaan gebruiken überhaupt.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_105349129
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 19:33 schreef Killaht het volgende:

[..]

:') Israël en VS heeft andersom meer gedreigd dan andersom :{w . Oh, ja want Pakistan (broeinest voor extremisme en taliban) heeft wel kernwapens, maar zijn natuurlijk niet gevaarlijker..

Waarom mogen alle landen gewoon uranium verrijken en Iran niet? Wat is er zo extra dreigend aan dan bijvoorbeeld een land als Pakistan, Rusland of Noord Korea? Iedereen moet dat recht toch kunnen hebben voor energie, dan wel bescherming. Hoe kun jij zo zeker stellen dat ze het voor wapens gaan gebruiken überhaupt.
Pakistan doet geen anti-Westerse uitspraken en is zelfs bondgenoot van de VS. De crux is dat landen die bedreigingen uiten aan het Westen of USA een specifieke dreiging vormen.
Ook via terrorisme, dus zal USA meer interesse en wantrouwen hebben jegens die landen.

Zo vreemd is dat toch niet? Als jij als Nederlands staatsburger in de internationale media hoort dat België van plan is ons ' van de kaart te vegen' wil je ook dat de overheid het de onderste steen naar boven haalt en sancties oplegt aan de Belgen?

Het probleem zit niet in de eventuele ontwikkeling van kernwapens of de anti-democratische sentimenten, maar zuiver in de anti-Westerse uitspraken en gedragingen.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_105349144
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 19:32 schreef CafeRoker het volgende:

[..]

zeker aangezien dit zo'n beetje het topmodel drone dat in actieve dienst is is. En hij bijna onbeschadigd is.

Ik zag laatst trouwens de prijskaartjes van hedendaagse drones langskomen. Daar wordt het je ook koud van, de tijd dat het vliegtuigjes van een ton ofzo zijn is blijkbaar ook al lang voorbij.
Dat dit ding kost volgens mij 6 miljoen dollar, best wel prijzig ja.
pi_105349204
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 19:43 schreef Doler12 het volgende:

[..]

Dat dit ding kost volgens mij 6 miljoen dollar, best wel prijzig ja.
Feitelijke waarde is bijzaak. Over 6 miljoen begin je geen oorlog.
VS is natuurlijk (terecht) bang dat ze dat kreng of de technologie aan China verkopen.
Groetjes, Ezio.
pi_105349386
@Stokstaart.
Ik denk niet dat China zo ver achter loopt qua technologie.
Waarschijnlijk hebben ze al die technologie al, maar hebben ze het nog niet openbaar gemaakt of zijn ze nog aan het testen.

Ik snap ook niet hoeveel extra gevaar Iran kan opleveren.
Wellicht aan Hezbollah een bomkoffer geven met een kleine nucleaire bom erin?
kei lief.
pi_105349477
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 18:57 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Vergeleken met mighty US-army is zelfs China een inferieur volkje.
Binnen een uurtje ligt heel Teheran plat.

Ze moeten alleen niet weer de domme fout maken door er een grond oorlog van te maken, dat werkte in Irak al niet en in Iran is veel meer eenheid dus daar zeker niet.
Armchair general alert :')

quote:
7s.gif Op donderdag 8 december 2011 18:53 schreef Stokstaart het volgende:
USA is koning. Laat ze Iran maar mooi 3 eeuwen terug in de tijd bombarderen.
Kunnen ze weer kamelen melken in plaats van de wereldvrede bedreigen met hun provocerende acties.
Wat? :')
pi_105349514
China heeft militair gezien een technologische achterstand van 25-30 jaar.
Groetjes, Ezio.
pi_105349596
quote:
The US is quite upset about the loss of this UAV of theirs for three reasons:

1. This RQ-170 UAV is a highly advanced piece of machinery. No other country has the technology to build such an advanced vehicle - certainly not the Russians who have been reduced to begging Israel to sell them some of their basic models. This UAV consist of four advanced systems which no other country can manufacture:
a. Guidance, navigation and control system b. Surveillance, info processing, and transmission system c. Stealth technology d. Highly efficient propulsion system

The Iranians have a gold mine in advanced technology which they can now try to replicate and also develop counter measures for.

The reason the clever Iranians have not provided any photographic evidence of their captured UAV is because they don't want the Americans to know the condition of the UAV. Americans are in the dark as to what exactly is the condition of the UAV, and that is why the Americans are screaming "show us the proof". But, the clever Iranians know better than to show their cards to their prime adversary.

Of course, the Russians and Chinese are salivating at the opportunity to examine the vehicle, but the clever Iranians will most likely make those two pay a high price to take a peak.

I believe the UAV was brought down by a zap from a newly developed Iranian laser equipment. If this is true, there isn't a dry eye at either the Pentagon or the CIA.

The US-NATO Axis, and their Israeli sidekicks, have been treating Iran as if it is a nation of goat herders and date pickers. To the contrary, the Iranians are an intelligent and talented people who know how to defend their nation. If the US-NATO Axis and Israe are ever foolish enough to attack Iran, they will be in for a rather bloody surprise.
quote:
I must have bee a very funny situation indeed! These "things" are flown via satellite but have to be landed by a guy who actually sees the "bird" on the final approach. That's because the delay between the moment in which the signal exits the satellite and reaches the "bird" is too long for a landing maneuver... Now, we can immagine that iranians hacked the satellite signal but that would be too optimistic. But let's assume that they hacked the land signal from the guy landing the "thing", a little easier for the iranians after all the years of listening at what the "axis of evil" does in Afghanistan... The gringo might have seen his RC toy suddenly waving good by and getting out of his sight, headding to Iran! I would have payed millions to see the face of that gringo on the remote control while his toy simply went away!
quote:
Can you say...Mission Impossible... hahaha...I love it when the USA makes a mess of things. With Obama at the helm, they really deserve this. Iran has don't nothing to anyone and whatever is happening in 'their' country is no business of ours. I wish I was a fly on the wall in the room where these US discussions are taking place just to have a little humor.

'We could steal it, but someone might see us... we could have sent the drone but Shemp took the remote from Curly... ow, don't hurt us Moe. LOL
pi_105349693
quote:
10s.gif Op donderdag 8 december 2011 19:52 schreef intellectuele_user het volgende:

[..]

[..]

[..]

Dat ding is allang weer terug in de US of anderzijds vernietigd hoor :P
Groetjes, Ezio.
  donderdag 8 december 2011 @ 20:00:11 #139
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_105350052
quote:
7s.gif Op donderdag 8 december 2011 19:43 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Pakistan doet geen anti-Westerse uitspraken en is zelfs bondgenoot van de VS. De crux is dat landen die bedreigingen uiten aan het Westen of USA een specifieke dreiging vormen.
Ook via terrorisme, dus zal USA meer interesse en wantrouwen hebben jegens die landen.

Zo vreemd is dat toch niet? Als jij als Nederlands staatsburger in de internationale media hoort dat België van plan is ons ' van de kaart te vegen' wil je ook dat de overheid het de onderste steen naar boven haalt en sancties oplegt aan de Belgen?

Het probleem zit niet in de eventuele ontwikkeling van kernwapens of de anti-democratische sentimenten, maar zuiver in de anti-Westerse uitspraken en gedragingen.
WUT? :') Het moet niet gekker worden. Dus als een land anti-westerse uitspraken en gedragingen moeten er direct sancties op worden gelegd en mag het land geen uranium verrijken. Nogmaals Israël is ook geen lieverdje en dreigt ook, wat wordt daarvan gezegd? Die bombarderen zelfs het land? Wat zou Nederland doen als België dat deed?

Gelukkig zijn mensen zoals jij niet aan de macht, anders was de wereld allang vergaan.
  donderdag 8 december 2011 @ 20:00:58 #140
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_105350089
quote:
10s.gif Op donderdag 8 december 2011 19:52 schreef intellectuele_user het volgende:

[..]

[..]

[..]

Dat is het risico. Klein kindje is zijn speelgoed kwijt.
pi_105350124
quote:

[..]

[..]

[..]

Propaganda much? :')
pi_105350412
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 20:00 schreef Killaht het volgende:

[..]

WUT? :') Het moet niet gekker worden. Dus als een land anti-westerse uitspraken en gedragingen moeten er direct sancties op worden gelegd en mag het land geen uranium verrijken. Nogmaals Israël is ook geen lieverdje en dreigt ook, wat wordt daarvan gezegd? Die bombarderen zelfs het land? Wat zou Nederland doen als België dat deed?

Gelukkig zijn mensen zoals jij niet aan de macht, anders was de wereld allang vergaan.
De Amerikanen denken niet anders op dat vlak hoor.
Niet op zitten letten tijdens de geschiedenis zeker, Cuba-crisis in '62 liet de VS zich ook niet provoceren/bedreigen onder druk zetten door destijds de Russen.

En stel dat die gestoorde jurken uit Iran wel een kernwapen maken om Israël van de kaart te vegen (om in hun eigen bewoordingen te blijven) is gewoon geen goed idee.
Ze accepteren het gewoon niet. Punt.
Groetjes, Ezio.
pi_105350471
quote:
ik weet wat er besproken is :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_105350556
Geluk bij een ongeluk is dat de VS zich er blijkbaar niet zo druk om hoeft te maken dat er een geavanceerde afstandbediening-encryptie in vijandelijke handen is gevallen :')
pi_105351719
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 20:00 schreef Killaht het volgende:

[..]

Dat is het risico. Klein kindje is zijn speelgoed kwijt.
Nah, heb je het nieuwste speelgoed X-37 nog niet gezien? Kinetische wapens vanuit de Ruimte!

Overigens vind ik je wel een vreemde kijk hebben op de situatie en je kinderlijk reageert van zij doen het ook.

We kunnen nog wel meer muren hebben in het MO. Hier nog zo'n mooi voorbeeld.

donderdag 8 december 2011 @ 20:37:35 #146
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_105352124
Erg gênant. Ik ben benieuwd wat het excuus van de Amerikanen is. En ik ben nog meer benieuwd hoe ze zo hebben kunnen blunderen met hun meest geavanceerde wapens. :')
pi_105358640
Wat is dat ding groot zeg!
pi_105359011
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 19:16 schreef b0ysd0ntcry het volgende:

[..]

Die mafkezen hebben zich vreedzamer getoond dat het vrije Westen.

Mijn mensen zijn het ook niet hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar als je dat accepteert als reden voor oorlog, dan ben je blijkbaar ook niet geinteresseerd in de echte reden.
Amerikaanse senaat verklaart amerika "battle ground" HAHA vrije westen cursief. Net alsof wij niet vrij zijn.
  Donald Duck held donderdag 8 december 2011 @ 22:58:09 #149
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_105359084
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 22:49 schreef Drifter__ het volgende:
Wat is dat ding groot zeg!
That's what she said
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_105359136