je onderschat de perzenquote:Op donderdag 8 december 2011 18:53 schreef Stokstaart het volgende:
USA is koning. Laat ze Iran maar mooi 3 eeuwen terug in de tijd bombarderen.
Kunnen ze weer kamelen melken in plaats van de wereldvrede bedreigen met hun provocerende acties.
Vergeleken met mighty US-army is zelfs China een inferieur volkje.quote:
Hmm, ik neem terug wat ik zei, dit lijkt inderdaad op een gecontroleerde landing.quote:
Welke provocerende acties? Bedoel je dat toneelstukje bij die ambassade?quote:Op donderdag 8 december 2011 18:53 schreef Stokstaart het volgende:
USA is koning. Laat ze Iran maar mooi 3 eeuwen terug in de tijd bombarderen.
Kunnen ze weer kamelen melken in plaats van de wereldvrede bedreigen met hun provocerende acties.
Net genoeg tijd om dat halfbakken jodenreservaat pijn te doen dunkt mequote:Op donderdag 8 december 2011 18:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vergeleken met mighty US-army is zelfs China een inferieur volkje.
Binnen een uurtje ligt heel Teheran plat.
De hele houding van Iran deugt al jaren niet. Ze vragen nadrukkelijk om een oorlog, en ze zullen er een krijgen ook.quote:Op donderdag 8 december 2011 18:58 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Welke provocerende acties? Bedoel je dat toneelstukje bij die ambassade?
De V.S. zijn een grotere bedreiging voor de wereldvrede.
Israël? Die heeft USA niet eens nodig om zich te verdedigen vs Iran.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:00 schreef b0ysd0ntcry het volgende:
[..]
Net genoeg tijd om dat halfbakken jodenreservaat pijn te doen dunkt me
Wat deugt er volgens jou niet aan? Je zult wel doelen op de wat strijdvaardige retoriek, maar je kunt moeilijk zeggen dat Iran daarin de enige is.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
De hele houding van Iran deugt al jaren niet. Ze vragen nadrukkelijk om een oorlog, en ze zullen er een krijgen ook.
Als Teheran al plat ligt dan is de strijd al gestreden. Ik heb het over pijn doenquote:Op donderdag 8 december 2011 19:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Israël? Die heeft USA niet eens nodig om zich te verdedigen vs Iran.
Kernwapens vs conventionele wapens. Guess who will win
Constant provoceren van het vrije westen. Dreigen met het ontwikkelen van kernwapens. Dreigen aan het adres van Israël. In de weg staan van elke vorm democratie.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:04 schreef b0ysd0ntcry het volgende:
[..]
Wat deugt er volgens jou niet aan? Je zult wel doelen op de wat strijdvaardige retoriek, maar je kunt moeilijk zeggen dat Iran daarin de enige is.
Bovendien is Iran al diverse keren aangevallen. Wat heeft Iran nu daadwerkelijk geflikt wat anderen niet hebben geflikt?
Ik hoor het graag van je.
Het wordt wel weer allemaal spannend in ieder geval. Regen, hagel, Europa, Amerikaanse bommenwerpers, wellicht een verdwaalde Iraanse raket... Alles kan op je hoofd vallen tegenwoordig.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:07 schreef QBay het volgende:
Amerika zal nu toch wel actie willen en/of moeten ondernemen....ik denk niet dat ze blij zijn nu blijkt dat Iran drones kan hacken en overnemen. Iran kan nu lekker gaan reverse engineeren, ik vermoed dat de VS dat niet gaat toestaan.
Dat is inderdaad ongeveer de mindset van de mafkezen die daar aan de macht zijn. Het heeft wel een voordeel, als Israël er een grote glazen parkeerplaats van maakt hebben we er nooit meer last van.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:00 schreef b0ysd0ntcry het volgende:
[..]
Net genoeg tijd om dat halfbakken jodenreservaat pijn te doen dunkt me
Amerika is bijzonder coulant geweest de afgelopen jaren.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:11 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ongeveer de mindset van de mafkezen die daar aan de macht zijn. Het heeft wel een voordeel, als Israël er een grote glazen parkeerplaats van maakt hebben we er nooit meer last van.
Het vrije westen dat Saddam hielp tegen Iran? Dat deed of de neus bloedde toen Saddam chemische wapens gebruikte? Dat een Iraans passagierstoestel neerschoot? Die bedoel je?quote:Op donderdag 8 december 2011 19:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Constant provoceren van het vrije westen.
Bron?quote:Dreigen met het ontwikkelen van kernwapens.
Bron? Het "Israel moet van de kaart geveegd" verhaal staat al een tijdje ter discussie, en voor zover ik weet is gebleken dat een dergelijke uitdrukking niet bestaat in het perzisch.quote:Dreigen aan het adres van Israël.
Er is gesjoemeld.quote:In de weg staan van elke vorm democratie.
Het uitschakelen van die Drone is, in tegenstelling tot bijvoorbeeld de Amerikaanse inval in Irak, niet strijdig met enig internationaal recht. Althans, zolang dat boven Iraans grondgebied gebeurd is.quote:Nu weer een Drone neerschieten en daar over stoer doen op tv.
Volgens mij heb je geen zinnig argument aangedragen om deze mening te onderbouwen.quote:Die gasten vragen om een tegenreactie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |