De anti-biotica sloeg na 2-3 dagen aan, de snotneus is 99% weg en het benauwde gelukkig helemaal weg!quote:Op maandag 12 december 2011 11:25 schreef Bengeltje het volgende:
Mooie foto's.
Hoe is het nu met Koda?
3 keer per dag 125 gram voer met als geheim ingrediėnt: heel veel liefde hihiquote:Op maandag 12 december 2011 12:49 schreef K.Weenie het volgende:
[..]
Wat is 'ie ineens groot geworden!
Wat fijn!quote:Op maandag 12 december 2011 14:29 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
De anti-biotica sloeg na 2-3 dagen aan, de snotneus is 99% weg en het benauwde gelukkig helemaal weg!Koda is weer helemaal goed te pas, alleen nog wel snel uitgeput, maar dat komt wel weer
Haha nou, hij heeft me net toch iets geflikt.. we waren in het park bij de vijver, en hij zag een rijger in de vijver. En hij keek me eerst aan van ''mag ik?'', toen liep ik ff mee floeps, hij zat al 2-3 meter in het water. Hij was er met 5 tellen weer uit want het was zo koud hahaquote:Op maandag 12 december 2011 14:35 schreef oh-oh het volgende:
Mooi dat ie beter is!
Hij is idd lekker gegroeid maar hij lijkt natuurlijk ook lekker groot naast zo een kleine shelti
+1 Bob gaat nog net met d'r tenen in het water, Fiep onder geen enkel beding.quote:Op maandag 12 december 2011 15:39 schreef oh-oh het volgende:
Tja, dat heb je met labjes en retrievers en zulks, ik hoef daar bij die van mij niet bang voor te zijn
quote:
Nou jaquote:Op maandag 12 december 2011 15:52 schreef oh-oh het volgende:
Bwhehehehehe dat dacht ik dus ECHT , hoe kon ik dat nu van jou denken ook![]()
Neeeeeee, mijn delicate voetjes kunnen dat niet verdragenquote:
quote:
Fotoooooo van Boyoooquote:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:41 schreef hugsy33 het volgende:
En even een linkje naar het topic waar ik om photoshop-advies vroeg, met foto's.. de rest kun je raden haha ze hebben er echt briljante dingen mee gedaan![]()
photoshop hulp gevraagd
Omg die reactiesquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:41 schreef hugsy33 het volgende:
Ik was geļnspireerd door de geweldige kerstfoto's van een paar pagina's terug, alleen had ik geen mooie witte achtergrond. Ben met een hoeslaken in de weer geweest maar wilde niet echt lukken, dan maar flink photoshoppen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En even een linkje naar het topic waar ik om photoshop-advies vroeg, met foto's.. de rest kun je raden haha ze hebben er echt briljante dingen mee gedaan![]()
photoshop hulp gevraagd
Ja, graagquote:Op woensdag 14 december 2011 21:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Haha zal dit weekend de camera weer eens leeg trekken
Die 2e foto, heerlijk soezen samenquote:Op woensdag 14 december 2011 12:45 schreef afterburner het volgende:
Mijn 2 etters na een dag vol actie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leukquote:
Ik vind Chico altijd zo stoer op zijn patta'squote:Op donderdag 15 december 2011 11:16 schreef oh-oh het volgende:
Ik kwam deze tegen op mn pc, Chico in de sneeuw op zn patta's in 2010!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had ze voor een prikkie besteld via e-Bay, omdat ie altijd met bloedende poten door de sneeuw en de pekel strompelde, arme ouwe kale. Ik dacht nog dat zal wel drama worden de eerste keer, maar nee hoor, hij rende er meteen zo op weg
haha herkenbaar, al een ouwe foto maar hier waren Stanley en Rocky mij ook voorquote:Op donderdag 15 december 2011 10:51 schreef Crazy-M het volgende:
er klopte vanmorgen iets niet ...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sammy had een aparte ochtend, en aangezien ik ook weg moest mocht hij even naar mn zus in de ochtend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |