quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:41 schreef hugsy33 het volgende:
En even een linkje naar het topic waar ik om photoshop-advies vroeg, met foto's.. de rest kun je raden haha ze hebben er echt briljante dingen mee gedaan![]()
photoshop hulp gevraagd
Omg die reactiesquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:41 schreef hugsy33 het volgende:
Ik was geïnspireerd door de geweldige kerstfoto's van een paar pagina's terug, alleen had ik geen mooie witte achtergrond. Ben met een hoeslaken in de weer geweest maar wilde niet echt lukken, dan maar flink photoshoppen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En even een linkje naar het topic waar ik om photoshop-advies vroeg, met foto's.. de rest kun je raden haha ze hebben er echt briljante dingen mee gedaan![]()
photoshop hulp gevraagd
Ja, graagquote:Op woensdag 14 december 2011 21:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Haha zal dit weekend de camera weer eens leeg trekken
Die 2e foto, heerlijk soezen samenquote:Op woensdag 14 december 2011 12:45 schreef afterburner het volgende:
Mijn 2 etters na een dag vol actie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leukquote:
Ik vind Chico altijd zo stoer op zijn patta'squote:Op donderdag 15 december 2011 11:16 schreef oh-oh het volgende:
Ik kwam deze tegen op mn pc, Chico in de sneeuw op zn patta's in 2010!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had ze voor een prikkie besteld via e-Bay, omdat ie altijd met bloedende poten door de sneeuw en de pekel strompelde, arme ouwe kale. Ik dacht nog dat zal wel drama worden de eerste keer, maar nee hoor, hij rende er meteen zo op weg
haha herkenbaar, al een ouwe foto maar hier waren Stanley en Rocky mij ook voorquote:Op donderdag 15 december 2011 10:51 schreef Crazy-M het volgende:
er klopte vanmorgen iets niet ...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sammy had een aparte ochtend, en aangezien ik ook weg moest mocht hij even naar mn zus in de ochtend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |