Die eerste foto!quote:Op zondag 11 december 2011 16:07 schreef hugsy33 het volgende:
Net even met Rocky naar het park geweest, maar nu word ik niet meer warm![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Serieus, gewoon die eerste foto onbewerkt met tekst erbij alleen, ik vind m zo mooi <3quote:Op zondag 11 december 2011 17:37 schreef hugsy33 het volgende:
Zoiets?
[ afbeelding ]
Dit is trouwens m'n echte kerstkaart van dit jaar + m'n kerstachtergrond waar ook m'n ex-hond op staat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach! Wat een schatjequote:Op zondag 11 december 2011 17:50 schreef Bengeltje het volgende:
Noukie vindt kerst maar saai.
[ afbeelding ]
Dankjequote:Op zondag 11 december 2011 18:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Serieus, gewoon die eerste foto onbewerkt met tekst erbij alleen, ik vind m zo mooi <3
Die zwart witte is inderdaad prachtig.quote:Op zondag 11 december 2011 18:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Serieus, gewoon die eerste foto onbewerkt met tekst erbij alleen, ik vind m zo mooi <3
honden met knuffels zijn echtquote:Op zondag 11 december 2011 17:50 schreef Bengeltje het volgende:
Noukie vindt kerst maar saai.
[ afbeelding ]
Haar knuffel kwam net uit de droger, dus daar moest op gelegen en aan gesabbeld worden, eigen geur eraan.quote:
Wat is 'ie ineens groot geworden!quote:Op zondag 11 december 2011 23:54 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Koda aan het spelen mijn zijn nieuwe maatje, Hoggins de sheltie (ook 15 weken, net als Koda)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |