Helaas waarquote:Op zondag 4 december 2011 14:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Krijg je als je als team collectief faalt
Het is vervroegdquote:Op zondag 4 december 2011 14:15 schreef Smoofie het volgende:
Normaal stort PSV toch pas in , in de 2e seizoenshelft?
quote:Op zondag 4 december 2011 14:16 schreef Geo3kant het volgende:
Als issakson de beste man op het veld is bij psv dan ga je niks winnen!![]()
quote:Op zondag 4 december 2011 14:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Strootman
Arrogant pis ventje met z'n lelijke bakkes
De mensen die het hardst voor hem klappen zijn de Rotterdammers danquote:Op zondag 4 december 2011 14:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Ook even een applauswissel voor Wijnaldum!
quote:Op zondag 4 december 2011 14:16 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
De mensen die het hardst voor hem klappen zijn de Rotterdammers dan
Valt wel mee. Hij heeft een paar hele grote kansen gehad.quote:Op zondag 4 december 2011 14:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Oh en wijnaldum wordt helemaal weggespeeld
Alsof dat er ooit inzatquote:
Je had het toch al opgegeven?quote:Op zondag 4 december 2011 14:17 schreef Smoofie het volgende:
Met wat geluk is de achterstand op de no. 1 seven punten voor Ajax
verprutstquote:Op zondag 4 december 2011 14:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Valt wel mee. Hij heeft een paar hele grote kansen gehad.
quote:Op zondag 4 december 2011 14:17 schreef TheFrankey het volgende:
Feyenoord wint terecht. Maar wat een rotvolk zijn die fans zeg. Ongelovelijk wat een stel ongewassen beren als je ze even in beeld ziet. Brrrr
Ja. Op PSV, maar dit had ik niet verwacht. AZ had ik nooit een kans gegeven.quote:
Feyenoord wint terecht. Maar wat een rotvolk zijn die fans zeg. Ongelovelijk wat een stel ongewassen beren als je ze even in beeld ziet. Brrrr
Allemaal naar een kamp sturenquote:Op zondag 4 december 2011 14:17 schreef TheFrankey het volgende:
We worden gewoon 2e, met een klein beetje geluk, net als vorig jaar, zie ik ons nog wel eerste wordenquote:Op zondag 4 december 2011 14:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja. Op PSV, maar dit had ik niet verwacht. AZ had ik nooit een kans gegeven.
Ik heb na de 60ste minuut gekeken. Ik heb niks van hem gezienquote:Op zondag 4 december 2011 14:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Valt wel mee. Hij heeft een paar hele grote kansen gehad.
2eteken ik voor. CL voorrondesquote:Op zondag 4 december 2011 14:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
We worden gewoon 2e, met een klein beetje geluk, net als vorig jaar, zie ik ons nog wel eerste worden
Feijenoord zeker 3 stuksquote:Op zondag 4 december 2011 14:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
PSV heeft toch wel enkele 100% kansen gehad
Een echte volksclub hèquote:Op zondag 4 december 2011 14:17 schreef TheFrankey het volgende:
quote:Op zondag 4 december 2011 14:19 schreef j0rdiiii het volgende:
Seizoen voor Mertens is voorbij, die is nu al compleet op. Als je hem nu op de bank zet heb je er in maart misschien nog wat aan.
Wat maakt het uit?quote:Op zondag 4 december 2011 14:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Komop mensen, ik wil volgend jaar lekker gaan zitten voor de CL, dan wil ik niet naar de wisselspelers van AZ kijken tegen Juventus.
DI gaat naar CHelseaquote:Op zondag 4 december 2011 14:19 schreef j0rdiiii het volgende:
Seizoen voor Mertens is voorbij, die is nu al compleet op. Als je hem nu op de bank zet heb je er in maart misschien nog wat aan.
Jawel, 2. PSV en Ajaxquote:Op zondag 4 december 2011 14:20 schreef eight het volgende:
[..]
Wat maakt het uit?
Geen enkele Nederlandse club heeft daar wat te zoeken
dan is AZ wss beter als die anderequote:Op zondag 4 december 2011 14:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Komop mensen, ik wil volgend jaar lekker gaan zitten voor de CL, dan wil ik niet naar de wisselspelers van AZ kijken tegen Juventus.
Ik vind die Mertens wel een ok speler. Ik stoor me aan Strootman...Wat een eikel is datquote:Op zondag 4 december 2011 14:19 schreef j0rdiiii het volgende:
slechte verliezerquote:
Had al drie keer geel moeten hebben...quote:Op zondag 4 december 2011 14:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vuile Manolev die een hand weigerd schorsing...
ach dat psv is een misselijk maken clubje...ga je schorsen hou je geen speler overquote:Op zondag 4 december 2011 14:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vuile Manolev die een hand weigerd schorsing...
Tuurlijk maakt het uitquote:Op zondag 4 december 2011 14:20 schreef eight het volgende:
[..]
Wat maakt het uit?
Geen enkele Nederlandse club heeft daar wat te zoeken
Vertel.quote:Op zondag 4 december 2011 14:23 schreef Smoofie het volgende:
Happel zal nu wel een paar dagen minder modden.
Trouwens, waarom haat ik AZ zó erg
Fixedquote:Op zondag 4 december 2011 14:23 schreef zoekeenleven het volgende:
Jongens we staan gelijk met Twente en Ajax
AZ mag geen kampioen worden met die pauper spelers en die pauper begroting. Pauper stadion, gewoon een pauper club.quote:Op zondag 4 december 2011 14:24 schreef Ludacriss het volgende:
Als AZ goed blijft presteren kan er woensdag 9 punten verschil zijn tussen AZ en PSV. Als dat gebeurt wordt AZ gewoon kampioen!
quote:Op zondag 4 december 2011 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Strootman is gewoon overhyped, leer er mee leven.
Doet pijn hé... Verliezenquote:Op zondag 4 december 2011 14:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
AZ mag geen kampioen worden met die pauper spelers en die pauper begroting. Pauper stadion, gewoon een pauper club.
Onzin. AZ speelt gewoon constant en wint gewoon steeds. Prima clubquote:Op zondag 4 december 2011 14:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
AZ mag geen kampioen worden met die pauper spelers en die pauper begroting. Pauper stadion, gewoon een pauper club.
Fixed.quote:Op zondag 4 december 2011 14:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
AZ/PSV mag geen kampioen worden met die pauper spelers en die pauper begroting. Pauper stadion, gewoon een pauper club.
Volgende keer fap ik wel dubbel zo hard speciaal voor jou.quote:Op zondag 4 december 2011 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar was jij al die tijd, Oja. Je had niets te fappen op strootman.
Ajax heeft ook een pauperstadion, en is ook een pauper clubquote:Op zondag 4 december 2011 14:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, net nog mee gemaaktquote:
Neequote:Op zondag 4 december 2011 14:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Onzin. AZ speelt gewoon constant en wint gewoon steeds. Prima club
Moet je als supporter maar niet zo arrogant denken dat je team Feyenoord "wel ff" weg zal spelenquote:Op zondag 4 december 2011 14:26 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja, net nog mee gemaakt
Maar het is minder erg als je van te voren er al rekening mee houdt dat het kan gebeuren.
Oh reallyquote:Op zondag 4 december 2011 14:26 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ajax heeft ook een pauperstadion, en is ook een pauper club
en heeft in de CL ook een pauper begrotingquote:Op zondag 4 december 2011 14:26 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ajax heeft ook een pauperstadion, en is ook een pauper club
Aanzienquote:Op zondag 4 december 2011 14:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oh really? Grootse club qua prijzen, begroting, supporters, aanzien etc.
Dat is niet pauper
quote:Op zondag 4 december 2011 14:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sportief gezienquote:Op zondag 4 december 2011 14:28 schreef eight het volgende:
[..]
Aanzien![]()
![]()
Heb je de afgelopen maanden in een grot gewoond of zo?
Zoek me postgeschiedenis door en versterk je zwakke uitspraak richting mij.quote:Op zondag 4 december 2011 14:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Moet je als supporter maar niet zo arrogant denken dat je team Feyenoord "wel ff" weg zal spelen
Neequote:Op zondag 4 december 2011 14:29 schreef Posucice het volgende:
[..]Wat is dat nou weer voor onzin, zijn op het moment gewoon het beste team. Is toch juist leuk dat ze met zo'n kleine begroting kampioen kunnen worden.
Tja, dit kennen we nu ook wel, jullie kunnen nog heel wat jaren teren op de naam en resultaten uit het verleden.quote:Op zondag 4 december 2011 14:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sportief gezien. Reputatie
. Ga maar naar het buitenland en noem Ajax. Iedereen kent het wel, noem dan AZ.
Was eigenlijk ook niet specifiek @ jou, maar meer @ de gemiddelde PSV'er, die dat wel degelijk schreeuwde.quote:Op zondag 4 december 2011 14:29 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Zoek me postgeschiedenis door en versterk je zwakke uitspraak richting mij.
Maargoed
PSV heeft genoeg kansen gehad.. als je die niet maakt als je ook gewoon de mindere ploeg bent tja, dan houdt het gauw op.
Zeker leuk hoor, maar het heeft ook nadelen. Als ze volgend jaar in de CL presteren à la Genk dit jaar is de schaamte wat mij betreft groter dan de sympathie.quote:Op zondag 4 december 2011 14:29 schreef Posucice het volgende:
[..]Wat is dat nou weer voor onzin, zijn op het moment gewoon het beste team. Is toch juist leuk dat ze met zo'n kleine begroting kampioen kunnen worden.
quote:Op zondag 4 december 2011 14:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zeker leuk hoor, maar het heeft ook nadelen. Als ze volgend jaar in de CL presteren à la Genk dit jaar is de schaamte wat mij betreft groter dan de sympathie.
Hier in Nederland roepen we dit wel allemaal maar in de praktijk valt het vies tegen.quote:Op zondag 4 december 2011 14:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sportief gezien. Reputatie
. Ga maar naar het buitenland en noem Ajax. Iedereen kent het wel, noem dan AZ.
Tja eerlijk is eerlijk het elftal van PSV is ook gewoon beter.. maardat zegt niet alles, PSV kan wel degelijk winnen van Feyenoord maar ze snappen het niet, ze schakelen een tempo terug ipv omhoog, duels winnen doe je niet van feyenoord.quote:Op zondag 4 december 2011 14:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Was eigenlijk ook niet specifiek @ jou, maar meer @ de gemiddelde PSV'er, die dat wel degelijk schreeuwde.
In mexico kende bijna iedereen AJax manquote:Op zondag 4 december 2011 14:32 schreef eight het volgende:
[..]
Hier in Nederland roepen we dit wel allemaal maar in de praktijk valt het vies tegen.
Alleen de 40+ in het buitenland noemen de club ajax nog.
oh Mexico!!! Nee, dan heb je idd. heel het buitenland benoemdquote:Op zondag 4 december 2011 14:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In mexico kende bijna iedereen AJax man. Al die engelse gasten daar waren 16-21. En ook de duitsers wisten het. De mexicanen verkochten zelf Ajax shirts
Op papier is PSV idd beter, maar dat zegt niets. Een paar jaar terug had Feyenoord op papier het beste elftal, eindigde (uit mijn hoofd) 12e of zo.quote:Op zondag 4 december 2011 14:32 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Tja eerlijk is eerlijk het elftal van PSV is ook gewoon beter.. maardat zegt niet alles, PSV kan wel degelijk winnen van Feyenoord maar ze snappen het niet, ze schakelen een tempo terug ipv omhoog, duels winnen doe je niet van feyenoord.+ Rutten
Het is dat ik teveel hoop had ik dit PSV.. eigenlijk had ik gewoon een bult geld op feyenoordmoeten zetten want dit had ik van te voren al kunnen zien aankomen.
Hij noemt ook Duitsers en Engelse.quote:Op zondag 4 december 2011 14:34 schreef eight het volgende:
[..]
oh Mexico!!! Nee, dan heb je idd. heel het buitenland benoemd
In het hotel waren meerdere nationaliteitenquote:Op zondag 4 december 2011 14:34 schreef eight het volgende:
[..]
oh Mexico!!! Nee, dan heb je idd. heel het buitenland benoemd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |