Helaas waarquote:Op zondag 4 december 2011 14:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Krijg je als je als team collectief faalt
Het is vervroegdquote:Op zondag 4 december 2011 14:15 schreef Smoofie het volgende:
Normaal stort PSV toch pas in , in de 2e seizoenshelft?
quote:Op zondag 4 december 2011 14:16 schreef Geo3kant het volgende:
Als issakson de beste man op het veld is bij psv dan ga je niks winnen!![]()
quote:Op zondag 4 december 2011 14:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Strootman
Arrogant pis ventje met z'n lelijke bakkes
De mensen die het hardst voor hem klappen zijn de Rotterdammers danquote:Op zondag 4 december 2011 14:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Ook even een applauswissel voor Wijnaldum!
quote:Op zondag 4 december 2011 14:16 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
De mensen die het hardst voor hem klappen zijn de Rotterdammers dan
Valt wel mee. Hij heeft een paar hele grote kansen gehad.quote:Op zondag 4 december 2011 14:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Oh en wijnaldum wordt helemaal weggespeeld
Alsof dat er ooit inzatquote:
Je had het toch al opgegeven?quote:Op zondag 4 december 2011 14:17 schreef Smoofie het volgende:
Met wat geluk is de achterstand op de no. 1 seven punten voor Ajax
verprutstquote:Op zondag 4 december 2011 14:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Valt wel mee. Hij heeft een paar hele grote kansen gehad.
quote:Op zondag 4 december 2011 14:17 schreef TheFrankey het volgende:
Feyenoord wint terecht. Maar wat een rotvolk zijn die fans zeg. Ongelovelijk wat een stel ongewassen beren als je ze even in beeld ziet. Brrrr
Ja. Op PSV, maar dit had ik niet verwacht. AZ had ik nooit een kans gegeven.quote:
Feyenoord wint terecht. Maar wat een rotvolk zijn die fans zeg. Ongelovelijk wat een stel ongewassen beren als je ze even in beeld ziet. Brrrr
Allemaal naar een kamp sturenquote:Op zondag 4 december 2011 14:17 schreef TheFrankey het volgende:
We worden gewoon 2e, met een klein beetje geluk, net als vorig jaar, zie ik ons nog wel eerste wordenquote:Op zondag 4 december 2011 14:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja. Op PSV, maar dit had ik niet verwacht. AZ had ik nooit een kans gegeven.
Ik heb na de 60ste minuut gekeken. Ik heb niks van hem gezienquote:Op zondag 4 december 2011 14:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Valt wel mee. Hij heeft een paar hele grote kansen gehad.
2eteken ik voor. CL voorrondesquote:Op zondag 4 december 2011 14:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
We worden gewoon 2e, met een klein beetje geluk, net als vorig jaar, zie ik ons nog wel eerste worden
Feijenoord zeker 3 stuksquote:Op zondag 4 december 2011 14:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
PSV heeft toch wel enkele 100% kansen gehad
Een echte volksclub hèquote:Op zondag 4 december 2011 14:17 schreef TheFrankey het volgende:
quote:Op zondag 4 december 2011 14:19 schreef j0rdiiii het volgende:
Seizoen voor Mertens is voorbij, die is nu al compleet op. Als je hem nu op de bank zet heb je er in maart misschien nog wat aan.
Wat maakt het uit?quote:Op zondag 4 december 2011 14:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Komop mensen, ik wil volgend jaar lekker gaan zitten voor de CL, dan wil ik niet naar de wisselspelers van AZ kijken tegen Juventus.
DI gaat naar CHelseaquote:Op zondag 4 december 2011 14:19 schreef j0rdiiii het volgende:
Seizoen voor Mertens is voorbij, die is nu al compleet op. Als je hem nu op de bank zet heb je er in maart misschien nog wat aan.
Jawel, 2. PSV en Ajaxquote:Op zondag 4 december 2011 14:20 schreef eight het volgende:
[..]
Wat maakt het uit?
Geen enkele Nederlandse club heeft daar wat te zoeken
dan is AZ wss beter als die anderequote:Op zondag 4 december 2011 14:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Komop mensen, ik wil volgend jaar lekker gaan zitten voor de CL, dan wil ik niet naar de wisselspelers van AZ kijken tegen Juventus.
Ik vind die Mertens wel een ok speler. Ik stoor me aan Strootman...Wat een eikel is datquote:Op zondag 4 december 2011 14:19 schreef j0rdiiii het volgende:
slechte verliezerquote:
Had al drie keer geel moeten hebben...quote:Op zondag 4 december 2011 14:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vuile Manolev die een hand weigerd schorsing...
ach dat psv is een misselijk maken clubje...ga je schorsen hou je geen speler overquote:Op zondag 4 december 2011 14:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vuile Manolev die een hand weigerd schorsing...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |