Neem er een bakkie bij! En een overgebleven stukje speculaasquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja hoi![]()
Dagje school aan het voorbereiden dus niet veel tijd om mee te posten hier
On the side...quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:56 schreef wolfrolf het volgende:
En een overgebleven stukje speculaas
Al 2 bakkies op, op school zullen er nog wel een paar volgen. Speculaas heb ik niet in huis gehaald, ik ben goed bezig dit jaarquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Neem er een bakkie bij! En een overgebleven stukje speculaas
Je zag zomaar een BN-er in Zwolle?quote:
Die is toch altijd op de 31e?quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:46 schreef themauster het volgende:
Ik lees net in de tv gids voor volgende week dat Ekstra Weekend maar 2 uurtjes duurt volgende week vrijdag en dat daarna de DJ Sandstorm jaarmix 2011 al komt.
Psiesquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ben sneller in Londen dan in Eindhoven volgens mij
niet lykke!quote:
Oudejaarsconference? Ik ga naar die van Youpquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:28 schreef borisz het volgende:
Vrijdag naar Maarten van Rossem in De La Mar.
Maarten >>>> Youpquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:43 schreef themauster het volgende:
[..]
Oudejaarsconference? Ik ga naar die van Youp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:13 schreef dockx het volgende:
Ik zoek me een ongeluk en doe zo mijn best,
Is er nog geen topic over Serious Request?Dit is het SR topic gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:13 schreef dockx het volgende:
Ik zoek me een ongeluk en doe zo mijn best,
Is er nog geen topic over Serious Request?Dit topic wordt op de begindag hernoemd naar [SR11 #31xx], mét een SR-OP.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lieve schat vertel dat nou nietquote:
dat is toch geen gezicht?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:19 schreef wolfrolf het volgende:
Bier bier bier bier
Bier bier bier bier!
Beste gedicht van dit thread
quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:43 schreef themauster het volgende:
[..]
Oudejaarsconference? Ik ga naar die van Youp
Van Muiswinkelquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Volgend jaar heeft de Vara van Muiswinkel weer gevraagd. Die was totaal niet grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |